Jump to content

2.7 TDI Pume Duse


mishov

Recommended Posts

Здравейте колеги! Хванах "бас" с един приятел че няма 2.7 ПД . Той твърди че в първите године е ПД после преминава към Common Rail . Според мен последния ПД е 2.0TDI 140к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че си прав, но и аз наскоро с учудване разбрах, че 2.7ТДИ се е монтирал в последните години от производството на А4-Б7. Защо тогава и да не е бил п.д.? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не е имало 2.7ТДИ помпа-дюза .

Иначе и аз до скоро не знаех,че се монтира на Б7,но днеска седях в такова и със сигурност има. :hilezh:

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора като концепция е 2004 монтиран за пръв път в А6 и наистина се монтира в А4 Б7/неоспорим факт/ но мисля че не съществува във вариант ПД. Или по точно казано няма мотор различен от 4-ри цилиндра които да е ПД при VW :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да погледнем по-отгоре на баса... Как според вас ще тръгнат да конструират двигател по един начин, а след време ще му променят "само" начина на впръскване? Няма начин.

btw сигурно щях да изгубя доста пари, ако някой ми беше казал, че има А4 с 2.7TDI :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички V6 и по-нагоре дизелови двигатели при Ауди от ерата на А4 В7 и Ауди А6 4F на сам и са с комън-рейл гориво-впръскваща система. Вие как си представяте на 2,5ТДИ например V6 (душегуб според някои колеги) да има още един "разпределителен" вал (ако е V8 сигурно ще разделен на две части като на 4 цил.) във всяка глава за да натиска помпи-дюзите. Те и тези 4 които си има са достатъчни да се оплакват повечето им собственици. Не е много разпространен, но има прилични показатели и тепърва ще се внася от автотърговците от запад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

btw сигурно щях да изгубя доста пари, ако някой ми беше казал, че има А4 с 2.7TDI :respekt:

Дааа, и аз, ако ми бяха казали, че има А4 3.2 FSI, или Q7 3.6...

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, и аз, ако ми бяха казали, че има А4 3.2 FSI, или Q7 3.6...

Ее то колко много 3.6 Q7 напъплиха в София,вкарани от USA ,не си ли засичал никога ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 литровия не е ли 78 коня. Слага се малко на коли и доста на бусове, и междудругото си е адски приличен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A какво ще кажете за Е34 518i?

Мани това е голем смех имам познат който караше едно такова ,не само ДВГ му е странно а и цялата предница :rolleyes: ма БМВ какво да ги правиш.

2.4 литровия не е ли 78 коня. Слага се малко на коли и доста на бусове, и междудругото си е адски приличен двигател.

Зависи има такъв Дизел R5 2,4 D 78 кс слагат го на Ауди 100, VW Т4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за този Фолксвагенов двигател

-2.4

-атмосферен

-редови

-5-цилиндров

-75 коня

-160НМ

Дааа, това е дизел. Карал съм такъв на бус VW LT и на колата на КОКО С4 ауди 100. На буса е 75 коня, а на ауди 100 е 82к.с.

в кой модел са тея 2.4 и 2.5 двигатели .... ?

2.5 го слагат на Jetta (европейската Bora). Само в щатите го предлагат. В Европа е 2,3 V5 пак със 150 коня. Ве-образен петак. Тия от VW са откачалки. Имат си супер мотора 1.8Т, обаче тъпите американци сигурно им се струва някаква малолитражка.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, онзи американски пазар е без никаква логика, сравнен с Европа.

Като най-продавани мотори в Голф/Джета (за 5-та генерация става въпрос) след 2.0 TFSI се нарежда точно този редови атмосферен петак 2.5 с 150 кс.

Това е защото америкаската "лелка" (тук са и чичковци :rolleyes: ), която не търси кола, която след 2 месеца вече да е 350 + кс. си взима "малолитражката" с 2.5.

И все пак да съм малко по темата.

Имах възможност само да се повозя и то за кратко в А4 (В8) с 2.7 дизел и ми се стори много приятна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия смешни малолитражки бе, истината е Mercedes мотор, 3972cc, 90 к.с., редови четирицилиндров. Монтира се на разни бусове/камиони през 90те и сигурно е най-железният мотор произвеждан някога <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 1909 година(!!!!!!!!), фирмата "Benz & Cie" (Mercedes) произвежда ето този автомобил

1909+Benz+200+hp+

Това на снимката е репродукция направена от няколко американски ентусиасти, защото от 6 произведени бройки до днес са се запазили само 2, едната е в музея на Mercedes-Benz, a другата е собственост на US колекционер.

Този автомобил се нарича Blitzen Benz, какво му е шокиращото сигурно се чудите, ами двигателят и рекорда който е поставил.

Двигателят е с обем от 21.5 литра!!!!! (1909 г.!!!!!), мощността му е 200 к.с.!!!!!!!

а скоростта която е достигнал е 200км/ч!!!!

По това време най-бързите влакове били далеч под тази скорост, а самолетостроенето още се задъхвало в развитието си.

Само за сравнение ще Ви спомена, че същата година се основава фирмата Audi, а автомобилите произвеждани по това време независимо от марката си са имали мощности около 10-15к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Европа е 2,3 V5 пак със 150 коня. Ве-образен петак. Тия от VW са откачалки.

Имам приятел с точно такава бора. Пускаше се с пасат 1.8Т и го правеше смешен. Аз лично съм я карал с 230 км/ч и искаше още... Много много луда машина е!

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по-хубавото е, че го има и с ръчни скорости :lol:

E нема ли да се РАЗкине кошЪ?!? :lol:

А тва, дали е било болид?

Mercedes-Benz 200 (W123)

200D

55Hp

Или тва?

Mercedes-Benz G-class (W460)

240 GD

72 Hp

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...