Jump to content

Проблем с Audi 80i - мех. инжекция - пали на бензин и веднага угасва


ogi_popov

Recommended Posts

Здравейте.Карам АУДИ Б4 аце 2.0 140 куатро и имам доста сериозен проблем с газ/бензин който вече четвърти майстор не може да оправи.Четох доста неща във форума и доста бъзиках по колата,но проблемът остана.Колата пали на газ и върви добре,но в един момент започва да глъхне по 2000 оборота и няма мощност.При запалване на колата на бензин тя веднага угасва.Когато преди няколко дни се развали клапана на газовата колата си палеше на бензин и вървече много добре.Подмених клапана с нов и започнаха пак проблемите.Не иска да пали на бензин когато е студена,а работи само когато загрее.На газ пали и върви,но глъхне когато подам газ и се оправя над 2000 об.На мястото на стъпковото моторче съм с кранче.Проверил съм всички уплатнения,маркучи за въздух всичко е ок.Сменен е филтъра на газовата.Направи ми впечатление,че когато колата е загряла и я запаля на бензин след като подам газ на педала и прехвърли на газ колата върви нормално без да придърпва и има мощност,но когато я прехвърля ръчно на газ (защото сутрин не иска да запали на бензин)започват да се появяват и проблемите.Въпросът ми е може ли да меша горивата,дали проблемът е от копчето за прехвърляне или от самият компютър и ако е така къде могат да направят свястна диагностика на газовата защото там където съм ходил всичко е песен докато си платя и си взема колата,а след това нищо.

Поздрави.

Редактирано от PhoenixR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако кажеш откъде си , ще има по голяма вероятност да те насочат колегите къде да отидеш. Пробвай да махнеш предпазителя на бензиновата помпа « предпазител 13» докато двигателя работи на газ и виж ще има ли някаква промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор.От София съм.Когато махна предпазителя какво точно да гледам.Ако има промяна в работата на мотора на какво може да се дължи тази промяна ?

Редактирано от PhoenixR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разбереш дали се смесват горивата, ако има промяна в работата на мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с махане на бушона,но разлика нямаше.Вече не ми идва нищо на ум.Все едно засмуква повече въздух докато не започне да форсира както трябва,но няма нищо спукано или хлабаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега не се занимавай с никакви пластинки и моторчета.Не ти отива бензин.Вади навън помпата със все кошници и чисти хубаво докато през цедката започне да минава вода а не да прилива като я сложеш под чешмата тая кошница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Малко да съживя темата :dance: Става въпрос за Ауди 80 мех. инжекция JN мотор. От скоро пали трудно сутрин . Първия път като завърта и пали и веднага гасне  после пали от 2ри -3ти път и държи ниски обороти 2-3 мин и после се оправя.Мислех че е от гофрирания маркуч че беше скъсан смених го но пак не иска да пали сутрин.През деня пали. :nixweiss: Ако може да ме насочите за някой майстор в Плевен че аз много не разбирам от коли.Ходих при 2ма -3ма ама само вдигат рамене

Редактирано от beliq_zub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Колеги да опитам да съживя темата . Колата е ауди 90 2,3 136 коня 1988 г. механична инжекция Ke-jetronic  10 клапана. Пали трудно на студен двигател втори трети път , оборотите се стабилизират след минута на 950 преди това играят . Чакам я да загрее до 90 градуса , гася я , опитвам да запаля и не става  докато не истине . Единствения вариант да е запаля топла е като изключа буксата на температурния датчик (пали от раз ) . Смених въпросния датчик , но проблема остава същия . Някой може ли да ми даде насока или съвет ? Освен дюзата за студен старт какво друго командва температурния датчик което може да породи такъв проблем ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери т-датчика на ЕКУ-то какви стойности дава при студен и напълно топъл двигател 90С. Може новия, който си сложил да е дефектен. Щом пали при откачен т-датчик според мен проблема ще е в него. При откачането му ЕКУ-то симулира 80С загрял двигател.

 

Разгледай добре гофрирания маркуч между дебитомера и дроселовите клапи да не е хлабав/сцепен/скъсан - ако смуче въздух отнякъде ще пали трудно топла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На студен двигател измерих крачетата по отделно към корпуса всяко ми дава 3000 ома . На топъл двигател пак по отделно към корпуса  220 ома  . Измерих и гнездата на кнопката която влиза в датчика при работещ двигател  и в двете имам 5 волта . Чувал съм че едното трябва да бъде маса дали проблема не е в самите кабели ? 

 

по гофрирания маркуч всичко изглежда здраво, скобите също са добре хванати 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...