Jump to content

"Авариен режим"-що е то?


deanov

Recommended Posts

Колеги, някой може ли да обясни какво предсавлява така нареченият "авариен режим". При кои модели на "Ауди" го има.Ако на автомобила е извършена промяна в софтуеара или чип-тунинг, то тогава запазва ли се аварийният режим , в смисъл действа ли пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да обясни какво предсавлява така нареченият "авариен режим". При кои модели на "Ауди" го има.Ако на автомобила е извършена промяна в софтуеара или чип-тунинг, то тогава запазва ли се аварийният режим , в смисъл действа ли пак?

Винаги действа този режим, даже на по-новите модели праща СМС-и до производителя/в твоя случай Инглощат/ дори може да ти се обадят по телефона да вземеш мерки, а ако не го направиш, мисля че беше 21 работни дни срока, идват и ти конфискуват колата. Вече не един и двама колеги си патиха по тази схема, даже има и теми по въпроса. :nixweiss:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе е прав, ползвайте тая търсачка, мамка му ! Кро, грешиш, 10 са работните дни !

На мен ми я взеха чак на 12-тия ден, точно си мислех че ми се е разминало. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми я взеха чак на 12-тия ден, точно си мислех че ми се е разминало. :gut:

Кажи после за срамЪ дет бра като ти казаха колко пари трябват за да си я купиш обратно :nixweiss: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги действа този режим

не се ли активира само когато има проблем ? аз си мислех, че мога да влеза в този режим с аварийните мигачи, даже скоро мислех да го правя че нещо прекъсваше ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се ли активира само когато има проблем ? аз си мислех, че мога да влеза в този режим с аварийните мигачи, даже скоро мислех да го правя че нещо прекъсваше ...

Не знам колега, мойта е по-стара и съм деактивирал SOS модула, при по-нови коли, като ваща, май след деактивация на този същия модул не може да запали двигателя, някакви защити сработваха. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eйййййййй... Да не ви попита нещо човек :blink:

Колега, колата влиза в авариен режим, когато компютъра отчете някаква нередност. Тогава специален датчик хваща най-близката твърда повърхност вдясно от теб, колата спира, пуска аварийни светлини и на таблото ти надпис "SERVICE" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега, мойта е по-стара и съм деактивирал SOS модула, при по-нови коли, като ваща, май след деактивация на този същия модул не може да запали двигателя, някакви защити сработваха. :blink:

сега пробвах, включих аварийките и запалих без проблем, значи модулът ми е активиран ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава специален датчик хваща най-близката твърда повърхност вдясно от теб, колата спира, пуска аварийни светлини и на таблото ти надпис "SERVICE" :blink:

добре де, ако карам със 150-160 както повечето колеги тук, това рязко завиване вдясно няма ли да създаде предпостави за ПТП ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

таблото ти надпис "SERVICE" :blink:

това е само при бензиновите, при дизелите пише SAVE NATURE CLEAR.

това рязко завиване вдясно няма ли да създаде предпостави за ПТП ?

ако си с десен волан какво те бърка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, ако карам със 150-160 както повечето колеги тук, това рязко завиване вдясно няма ли да създаде предпостави за ПТП ?

Измислил го е немеца - няма страшно ;)

ако си с десен волан какво те бърка?

На колите с десен волан датчика им е "обратен" :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е компресията - ако усети, че има разстояние до банкета - "изстрелва" колата бързо. Ако нивото й е паднало - трябва да се долее.

P.S.

НЕЧОВЕЦИ!

Човек да не реши да цъкне на работа да види кво става. А сега да видя кво ще обяснявам що се хиля ненормално! :steinigung:

Редактирано от a26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим сериозно и се мъчим да предупредим колегата че колата ще прати СМС /автоматично :steinigung: / до Инглощад и ще му вземат колата, а вие се бъзикате. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авариен режим е при 13-та грешка като излезе на борда "Fatal error! Change the engine!". Дано ти се размине само със смяната на една гарнитура...между волана и тапицерията на седалката :steinigung:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не мога да разбера в тази тема бъзикате ли се или наистина има СМС и прибирания на коли :flipoff:

Праща, но се 'лекува'. От ECU-то се вади сим картата дето прави връзката по принцип и се слага някоя неактивна или празна прима, така не изписва грешка за извадената оригинална :ph34r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани бе глупости пишат :) Сим карти вадели, екута хавали, релета чупели... абе ламерска история. Тая система ако работеше в България само 80-сетки щеха да се движат. Черно-синкави негри за бели хора се помислили :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани бе глупости пишат :hilezh: Сим карти вадели, екута хавали, релета чупели... абе ламерска история. Тая система ако работеше в България само 80-сетки щеха да се движат. Черно-синкави негри за бели хора се помислили :hilezh:

И аз така си помислих като изскочи темата , ама зех и нещо да се замислям дали не е възможно :)

Че си викам за толкова време да не съм чувал нищо подбно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...