Jump to content

Има ли разлика между Quattro-то на Audi 100 и А6


damdjiq

Recommended Posts

Поредния пример за безмислено сравняване на два коренно различни като поведение и идея двигатели...

Виж набора на постващия.... :respekt:

Ако знае само какво представлява АСЕ на газ ...

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе господа "старите кучета" нещо ако ви говоря глупости(и спамя темата на човека като вас) кажете ще спра? Занимавам се с коли и се опитвам да помагам когато мога. Какво ми е на набора? Да не се окажете половина по-малки от мене? Набора съм го включил в никнейма за да може човека четящ постове ми да знае с колко годишен човек разговаря. Това че от скоро пиша в Ауди форума не значи, че това е първия форум в който съм се ригистрирал!!! Гледам и се съобразявам с правилата на форума!!! Така че без излишни коментари МОЛЯ :lol: .

Inkozi - Колко повече ще тръгне от старт 2.6 спрямо 2.0 16V? Аз мисля че АЦЕ-то е доста по-пъргав мотор, от АБС.

Shubert - Добре колега следващия път ще си запиша до стотинка точната цена :bia: Прости ми неволно съм закръглил с ТОЛКОВА много :lol: .

RaDi_b4 - И какво като съм на 25 яд ли те е? Сега го гледам на бензин и си ми харесва, не е бегачка. Върви повече от прилично като земе на предвит че колата ми е куатро. Само на 25 и вече съм карал повече коли от тебе(освен ако и ти не се занимаваш професионално). Ще поживееме пък и на газ ще го видиме.

mitsubishi galant - Колега найстина ако можеше автомата да тръгва от 4000 оборота може и други впечатления да имам. Аз поне незнам автоматика да може да тръгне от място с 4000-5000 оборота и за това мисля че 2.6 е доста муден в ниските обороти:) Поправете ме ако греша :lol:

ПП - Забравих и какво значи подобре 2.6 на щайга, отколкото 2.0 стегнат и запазена колица така ли? Много ясно, че една кола не се купува само заради мотор. Още в мобиле се вижда в какво състояние се зима АЦЕ за 5000лв, и в какво се продава АБС-а за толкова.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги , какво ви стана бе, всеки има право на мнение. Всеки си е прав за себе си.

Редактирано от sladura_vkp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Какво значи прав за себе си колега ? Това да не е конкурс за красота ? В случая става въпрос за технически факти и предимства, които още повече са се доказали във времето.

Никой не казва, че 2.6 блести с динамика, но при положение , че след обслужване просто се качваш и караш без да имаш проблеми с обороти, не търсиш майстори , които да разбират от спецификата на инжекционната му уредба за да го накарат да работи нормално, просто наливаш гориво и си спокоен. Разхода му е колкото на четирицилиндровия , а ресурса във времето двоен. Дори и за газифициране мотора е по-добър и непретенциозен. Изобщо не се сещам за едно предимство на АСЕ пред АВС . Някой ако знае да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RaDi_b4 - Незнам с какво провокирах горното ви мнение колега? Уж за улегнал човек се представяте? Истината за всеки един от нас е различна, и вие сам го знаете. Не виждам с какво заслужих хранилката ви? И понеже сега виждам, че сте активен от долу в страницата искам да ви попитам. Това ли е начина колега? Най-лесно е лесно да хулиш и обиждаш точно като вас. Докажете като голям човек, че можете друго. За граматиката си знам, че не е перфектна. На кой във форума е?

С какво съм те убидил толкова? Ако найстина си голям човек е редно да се извиниш. На всеки се случва да си изпусне нервите.

Така трябваше да изглежда мнението ми. В бързината не съм разбрал какво има предвит колегата. Моля да ме извините немога да си редактирам мнението. :flipoff:

По темата ще кажа следното.

А6 с АЦЕ мотор куатро. Ако колата е карана само на бензин има голям шанс тя да бъде наред. Ако има газова шанса колата да бъде технически изправна, намалява значително(поне изправна на двете горива). При закупуване на моята бях много добре информиран каде, и какво да погледна(за всичко по колата). Аз знаех какво си купувам още преди да отида в автокъщата. Всички проблеми на механичните инжекциони се свеждат до настройка, и намирането на НОВ потенциометър(когато той е износен). Това се оказва трудна задача заради факта че технологията е стара, и сложна. Колата е трудна за газифициране. Във форума не малко колеги карат точно този мотор на газ без проблеми, но това е постигнато срещу съответните преправяния. Аз лично смятам двигателя за здрав(като се земе напредвит проблемите по инжекциона). Не съм чул някой да се оплаква от проблеми с меничната част на мотора(сигменти, глава, харч на масло). Комсумативите за АЦЕ мотора ми излезнаха около 200-250лв(ангренаж, водна помпа, ролки, ремъци, масло, и др. най-общи). Мотора събира 3 литра масло, нещо което ме изумява и немога да разбера защо? Колата има нормално поведение на пътя. Без проблем подържа 130-140км/ч. Ако се кара смесен цикъл разхода при мене е 8-10/100км спокойно каране. На градско разхода се покачва значително, въпреки че все още не ме е плашила.

За самото куатро колега също е хубаво да знаеш какви проблеми може да имаш с него. Хубаво е да имаш някой с тебе който е достатъчно наясно какво трябва задължително да се види. Доколкото знам висящ лагер за кардана не се продава отделно. Лагера върви комплект с кардана. За колко пари става дума незнам. Трябва да се преглегат каретата за луфтове. Задното независимо окачване при куатро Аудита също струва порядъчна сума пари, сравнено с тези на предно.

За А6 с други двигатели нека колегите дадът линкове, или опишат как е ситуацията при тях. Когато аз бях на мястото на колегата исках да купя точно 2.6 мотора. Отидох гледах карах и си взех АЦЕ-то. Не си намерих 2.6 вместващо се в моя бюджет. Имаше 2-3 обяви на който по снимките си личеше че огледа е безмислен. Също така исках да намеря информация колко излизат ангренажа и ролките на 2.6 АБС? Може и да е писано някаде, но аз не срешнах подобна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За самото куатро колега също е хубаво да знаеш какви проблеми може да имаш с него. Хубаво е да имаш някой с тебе който е достатъчно наясно какво трябва задължително да се види. Доколкото знам висящ лагер за кардана не се продава отделно. Лагера върви комплект с кардана. За колко пари става дума незнам.

Задното независимо окачване при куатро Аудита също струва порядъчна сума пари, сравнено с тези на предно.

Също така исках да намеря информация колко излизат ангренажа и ролките на 2.6 АБС? Може и да е писано някаде, но аз не срешнах подобна информация.

Говориш малко наизуст или на основата на предположения. Задното независимо окачване е от два големи носача с по три тампона. Има и едни регулиращи щанги, които са слабото място и всъщност те се разбиват, но цената им е нищо особено. Преди няколко месеца си поръчах комплект оригинални тампони за носачите на задния мост и всичко ми излезе 160лв. Сега имам ново окачване отзад в състояние близо до това, когато колата е излязла от завода. Причината за подмяната беше възрастта, а не луфтове или проблеми. Просто тампоните бяха станали камък. Това със скъпото обслужване на куатрото са джамбазки легенди с които да плашят наивните купувачи , нищо повече. Опорния лагер на кардана също се лекува за символична сума, има теми дори по въпроса.

Ето ти цени за обслужване от декември. Някой от тях биха могли да са и други, но това съм избрал аз. Вече карам и с друго масло, че това не става.

водна помпа-70лв

ролки 2 броя-80лв

ремък ангренажен -ultra grip- 135лв

термостат -Wahler-35лв

пистов ремък-25лв

маслен филтър- mahle knecht -25лв

масло YACCO VX500-6 литра -66лв

филтър клима-18лв

горивен филтър-mahle knecht - 55лв

тампони носачи заден мост оригинални -160 лв

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабото място се разби при мен на повече от 400 000км.За опорния лагер добре, че има БМВ а за карета Ланчия.Но и оригинаните не са толкова стряскаща сума щото рядко кола доживява повече от 1 смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам всъщност какво трябва да и има на една такава кола, че да не се възстановява за 500-1000 лв. Смисъл, че тотално трябва да е за морга, за да струва повече. Не знам дали съм споменавал , но тази в момента я купих по снимка и като отидох за номерата в КАТ , чак тогава я видях за пръв път на живо . Предишната също не съм я избирал аз , а ми я докараха и отново бях супер доволен. Точно на това купе мотора е важен, всичко останало струва символични суми и по принцип е много здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги ;) .....актуални цени не знам. Казах го защото човека пита каде да гледа. Все пак е хубаво да избере по-здрав представител на марката. А за мотора казах го и по-горе. Да си вземе по-запазения автомобил. Все пак една кола не е само двигател. Мотор се прави, бил той и АЦЕ. Не му пожелавам и да разбира какво е да кара АЦЕ, но пред това да ходи някаде да кърпи и претапицира салон е по-добре да си кара АЦЕ. Аз преди два месеца исках Ауди до 5000лв, задължително куатро. Търсех 2.6, но просто нямаше нищо което да заслужи внимание. От време на време се явяваше по нещо добро, но то се продаваше прекалено бързо. Когато се наблегне на фактора в случея "куатро" избора се стеснява до 10 пъти и повече. За ограничения в бюджет няма и да коментирам.

Пожелавам успех на колегата дано намери нещо хубаво!!! ;)

mitsubishi galan... - Мене питай колега какво трябва да има почти не възтановимо. Ще дам пример за конкретна ситуация. Иначе на пазара в бг може да се види всичко. Аз и колегата bobsen отидохме преди година да си купя един Опел който си бях избрал сам от автокъща на познат. Сам го избрах от 10-тина коли пасващи на мойте изисквания. На място направихме диагностика и оглед на всичко. Колата беше чудесна от всякаде. Нямаше забележки освен козметични леки. Мина се година реших да сменя свещите. Смених ги, като видях че просълзява леко капака на клапаните. Викам си добре ще сменя гарнитурата. Купих оригинална все пак колата ми се кара. Купих гарнитурата на капака и запретнах ръкави. Отворих капака на клапаните, и сърцето ми прескочи. Колата преди мен е карана толкова дълго с едно масло, че то беше станало на въгленни образувания който бяха на всякаде в мотора. Тежка картинка която не пожелавам на никой да разбира че може да си я е платил. Както и да е..... с казаното искам да кажа следното. За закупуването на автомобил 2-ра ръка си трябва и известна доза късмет.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E ,те точно тук ти куца логиката и то много...защото салона ще си го претапицираш за 150лв и ще е чисто нов или за 300-400 кожен, но АСЕ истински мотор не можеш да го направиш и докато колата е твоя, ще си наказан с него. За 300 лв понякога само проблемите не може да му изчисти човек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам всъщност какво трябва да и има на една такава кола, че да не се възстановява за 500-1000 лв. Смисъл, че тотално трябва да е за морга, за да струва повече. Не знам дали съм споменавал , но тази в момента я купих по снимка и като отидох за номерата в КАТ , чак тогава я видях за пръв път на живо . Предишната също не съм я избирал аз , а ми я докараха и отново бях супер доволен. Точно на това купе мотора е важен, всичко останало струва символични суми и по принцип е много здраво.

Прав си, но и гледана кола макар и аце с мотор на 6 си струва.Все пак един от най-големите проблеми шибания потенциометър вече се предлага оригинален нов на прилична цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо няма, стига да не се появят идеи за газифициране . За времето си мотора не е бил зле, но това е било преди много години. При положение , че съществуват AEL и АВС , не виждам смисъл от такъв компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само времето ще ми покаже колко е издръжливо АЦЕ-то. Много хора го плюят, но от колегите който го карат аз сериозен проблем не съм чул(това не значи автоматично че няма). Като се скапе ще го мисля. До тогава аз ще си го карам, вие вашите нечупливи 6-таци и така......със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, 15 години не са били достатъчни да се докаже казваш... :D

Темата обаче да не те спира да търсиш съвет ако нещо се бъгне . Ще помогнем с каквото може. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, 15 години не са били достатъчни да се докаже казваш... :respekt:

Темата обаче да не те спира да търсиш съвет ако нещо се бъгне . Ще помогнем с каквото може. ;)

:wall:;):respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал много малко обаче АЕЛ и чесно да ви кажа не съм впечатлен и очарован.

колега ще ме прощаваш,но кой ли знае какъв гроб си карал.То сравнение между АЕл и АЦЕ може да се прави само при цената на ремъците и ролките :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Колега, карам точно такава кола на каквато си се спрял 100 2.6 V6 Quattro, мисля че това е колата която трябва да вземеш, поддръжката им вече не е много скъпа а са железни машини, и този мотор може спокойно без проблем да движи колата

здравей колега,

мовеш ли да дадеш малко информация за цени по обслужването на колата ти...

Редактирано от rocky007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната тема в която си мерим пишките.

Ще защитя Vankata_84(не само защото сме набори <_< ).В края на март си купих А6 Quattro Avant 2.0 16V ACE.От началото на ноември 2009,до момента в който си купих колата,обиколих на длъж и на шир автокъщите за 2.6 или 2.8 V6 двигател.НЕ ОТКРИХ НИТО ЕДНО ЧИТАВО А6!!! Ако двигателя беше добре,то купето изглеждаше като след инвазия от талибани.Масово ,колите бяха "изморени".Ванката е абсолютно прав че двигател се прави,но садран салон и очукани ламарини-трудно.

1.Здравината на АСЕ-баща ми караше служебна 100-тица АСЕ.В неговата фирма колата е влязла на около 300 000,сега е на !!! 1 200 000.Ако иска някой да се изправи на вежда и да ми докаже че не е здрав мотора.

Моята кола е на газ,най-обикновена газчица....от най-обикновените.Към днешна дата нямам оплаквания.

2.Ускорението:2.6 НЕ Е по-бърз на старт от 2.0.При 150 км/ч съм сигурен че ще дръпне по-добре,но в крайна сметка караме предимно градско,следователно ни трябва по-пъргава кола, а тя е АСЕ-то.

3.Разхода:ще поспорим ли кое е по-икономично.....май няма смисъл,а?

Ако се бяхте вгледали в първият пост на колегата,щяхте да видите че той не е паралия,на който да не му дреме колко лапа колата.

Не ме разбирайте,че оплювам 2.6 мотора-не нямам намерение да го правя.Това което търси колегата,отговаря на двигател АСЕ,много повече от другия.По-икономичен е,по-пъргав е,по-евтин е.Колко струва газовият инжекцион и колко обикновената газова-1300 срещу 450.

Последно да кажа,че не смятам моето Ауди за най-доброто,но не ми стигнаха към 197 000 лева да си взема последното RS6.

То повечко ме радва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти да си го караш и се моля с две ръце да не кихне, защото тогава ще разбереш какво е да правиш мотор. А не знам защо изобщо давате за пример и се опитвате да плашите хората със съдран салон и т.н. ...Миналата седмица кожено рекаро с подгряване от S6 се продаде за 600лв...Обикновен салон в прекрасно състояние едва ли струва повече от 200 лв и всеки би могъл сам да си го смени...За динамиката също няма да споря, защото баща ми има АСЕ и си го кара на бензин и аз съм го карал и за сравнение изобщо не може да става въпрос, просто 2.6 върви повече и има много повече тяга в ниски обороти...А дали няма читаво 2.6 на пазара не знам, но в БГ се вкарва по-рядко, понеже навън все още навън струва пари , докато АСЕ се взима като подарък заедно с другите коли от пакета...после тук се закрепя и продава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KM5 - Много мерси за подкрепата колега. Явно все пак някой ме "разбира" и то правилно като говоря :) За моите нужди АЦЕ е това е което търся от един автомобил(и то САМО когато намесим цената за която съм го купил и ВРЕМЕТО когато съм го купил). Малко са къси скоростите на куатрото, но ако карах всеки ден София-Пловдив щеше да е проблем. За Своге-София са перфектни. А смесения разход от 8-10 направо за сега ме радва.

Сега малко да подновя темата и аз. Извинявам се ако някъде преди съм засягал някой с изказвания. Като НОВ във форума бях афектиран от нападки, а не съм от хората който ще се заяждат за нищо. И преди го казах искам да помагам, и да уча от форума.

За АЕЛ карах скоро една бройка само на "предно" и ДА много върви. Направо ме шокира как истински се засили тая кола(сега вече мога да кажа че прилича на 2.5ТДС на БМВ). Карал съм АЕЛ на куатро и там както казах и преди, май скоростите са по-къси и няма нищо общо колата когато говорим за вървеж(или поне от 0-100км/ч)!!! За АЕЛ-а аз нямам какво да кажа, мога да добавя само че на колегата куатро АЕЛ му харчи 12 градско което направо ме изумява.

Най-страшното може би е да се закара АЦЕ за ремонт на някой който само е чул за него(или се учи на вашето). Тогава ДА АЦЕ-то е много проблемно. Тука има много хора с въпросния мотор, като гледам никой не се оплаква от нищо различно с другите мотори(говоря за хора който са наясно какво представлява АЦЕ). В редки случей има изключения, но и възрастта на автомобилите е фактор. Като се замислите АЦЕ-то не е по-сложно от друг двигател??? Но методите за диагностика са съвсем други за мех.инжекция. А не знам защо при проблем на АЦЕ винаги се започва от мех.инжекцион след като той май е най-надеждното нещо в мотора? В 90% от случаите проблема е в запалването, или горивната уредба преди инж.глава, което си е нормално за всеки бензин!!! Факт е че ел.инжекцион е определено САМО по-сложен от нормална газова, или моно инжекцион.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Най-страшното може би е да се закара АЦЕ за ремонт на някой който само е чул за него(или се учи на вашето). Тогава ДА АЦЕ-то е много проблемно. ....

С мен се случи.Резултатът беше трагичен,тогава сложих газта(до някъде по принуда-колата беше мъртвец).До снощи,когато се сдобих с друга,здрава глава от инжекцион.Вече работи и на бензин,нуждае се от центровка,но работи.

mitsubishi galant:дано не киха,все пак съм взел мерки.За салона-не е въпроса в смяната или цената(която е огромен фактор),а в това че няма смисъл да го правиш,когато си си купил нова кола.А и един салон не е всичко.Разбити и напукани кори,напукано табло,увиснал таван,не работещи уреди и всички онези дребни гадории които ме отвръщават в занемарените коли.

Един въпрос: да речем че моята е доста свежа като интериор и екстериор и съм я взел за под 4000лв, но е с АСЕ мотор.Един ден ме удря вълната да сменям двигателя и слагам 2.6 за 1000лв.Тогава пак ли ще е кочина колата?

Другият вариант:взимам АВС или ААН за по-висока цена с перфектен мотор,но купето е зле.Един ден ми писва от всичко около мотора и ....сменям купето ли????

Не искам да се караме,просто бъдете по-търпеливи и културни.Много е долно петима да нападате един с изключително "интелигентният" довод че е на 25 години.Вие ,сигурен съм че не сте били на 25,родили сте се на по 40...

Тук пишем за да си помагаме !

Поздрави.

Краси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...