shpeksi Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Кои имат 1.8т ? Внимавай какво ще кажеш!ЪЪЪЪЪЪЪЪне ти разбрах въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Кои са "те"фаг груп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Размина ти се. друг път казвай "ние" ;) ок маста Редактирано 3 Май 2010 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Те имат 1.8т, той е по тия коне. Са нема ти обяснявам ква разлика у вървежа имат тея мотори. За 2.3 си има 2.4 от аудии т. н.23i на БМВ е 2500кк има с 15 НМ повече тяга . Дават му по-добро ускорение до 100 , но тва се дължи на по късите 1ва и 2ра , след това се изравняват.Знам, че имат акциз ама той е еднократно и за това получават здрави двигатели.А знаеш ли че от половин година го няма И след 150 КВ ставаше по 60 лева на киловат , та мотори над 150 киловата хич не бяха далавера .2.7 битурбо доколкото знам има два варианта - 230 и 250 кс , като първия е само с 310 НМ , колкото на 530и . Може би славата на този мотор идва от това , че лесно се разпилва до много повече коне Все пак избора на хубави атмосферки , далеч не е малък при Ц5 - 2.8 и 3.0 са си много добри мотори Може да отстъпват малко на моторите на БМВ , но една кола не е само двигател Оптимист - така както се изказа за бензиновите мотори , колко били куци , нали знаеш , че ако застанеш до 330и и на теб ще ти трябва бинокъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Или телескоп.Ма той са си сложи чип и затфа се чувства безсмъртен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Или телескоп.Ма той са си сложи чип и затфа се чувства безсмъртен.Тръгнат ли да се гонят като бесни селяни , демек до в-макс и чип не може да му помогне Редактирано 3 Май 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Или телескоп.Ма той са си сложи чип и затфа се чувства безсмъртен.Не е попадал на нЕкое прилично 1,8Т да му припомни старата мъка. Но пък новата му вървелка върви повече от душегуб де... малко, но все пак... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Кво го благославяш 520 ми извади на ауди 2000 см3 мотор атмосферен да ги сравниш по нещо са че е безмислено да е 6 цил си е такаНа 2.7 530И му връчва бинокъл с военна оптика за по -големите мотори пък какво изобщо говорим.Пък и кадърен бил 2.7 тва откъде го чу нещо поддръжката а разхода 20-ка в СФ добре ли е лекичко без нервиЗа бинокъл чак трудна работа с 530 ,да нямаше предвид 535 за да е съвсем скромен бинокъла поне,невоенен,а някво китайско менте бинокъл в най добрия случай, а със съвсем нищожни интервенции по 2.7 ВТ май остава само една 5-ца дето НЕ е просто с лепенка М на багажника да му раздава бинокли ,не се нерви,ама никой не е виновен,че бенве преоткриха турбото и неговата връзка с бензиновите мотори ,чак в късните години на Е60 .За разхода доколкото знам и 530 не се слави като градски шампион по икономия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Оптимист - така както се изказа за бензиновите мотори , колко били куци , нали знаеш , че ако застанеш до 330и и на теб ще ти трябва бинокъл ,Така си е спор няма то ако едни 50 кс не са много отгоре и 200-300 кг +2300 об екстра кое освен тва са куци отмосферните мотори на ауди не тия на БМВ Дизелчето е за тънкана не за вървеж Ма той са си сложи чип и затфа се чувства безсмъртен.Не бацка два чипа и три генераций и па треперим да не срешна някоя бърза 0000 с Т отзад че аритмия получавам и после само Виагра ме оправя By the way със софт съм от повече от година и половина бъди спокоен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) shpeksi, трябва да се прекръсти на "pesimist" Песимист е човек, който превръща възможностите в трудности, оптимист е човек, който превръща трудностите във възможности. – Harry TrumanПесимистът взема на заем проблеми, оптимистът дава на заем кураж. – William Arthur WardПо-добре е да си оптимист, който понякога греши, отколкото да си песимист, който винаги е прав. – АнонименНикога не ставай песимист; песимистът е прав по-често, но оптимистът се забавлява повече, а и нито един от двамата не може да спре хода на нещата. – Robert HeinleinИ малко по-весело:Човек може да бъде убеден песимист преди обяд и оптимист, вярващ в свободата на духа, след него. – Aldous HuxleКакто оптимистите така и песимистите имат принос към обществото. Оптимистът е създал самолета, песимистът – парашута. – Gil SternОптимистът стои до дванайсет вечерта, за да види пристигането на новата година, песимистът – за да се увери, че старата си е отишла. – Bill VaughanОптимистът може да види светлина там където такава няма, но защо му е на песимиста винаги да тича да я изгаси? – Michel De Saint-Pierre Редактирано 4 Май 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Не бацка два чипа и три генераций и па треперим да не срешна някоя бърза 0000 с Т отзад че аритмия получавам и после само Виагра ме оправя By the way със софт съм от повече от година и половина бъди спокоен Не бе сигурно не трепериш ама леко си успял да го прикриеш. Само целия форум се изреди да те кара да дойдеш и ти все оправдания.shpeksi, трябва да се прекръсти на "pesimist" Не си ли с колата днес на работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Само целия форум се изреди да те кара да дойдеш и ти все оправдания.и ти да ремонтираш стептроник и ти ще си я пазиш после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 и ти да ремонтираш стептроник и ти ще си я пазиш после.Той Оптимист-а ни шегува ве. Само за супер кефа от задното предаване на бНв ни говори, ма си зе Х-драйв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Е все пак иска да може да си излезе от паркинга без бутане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Той Оптимист-а ни шегува ве. Само за супер кефа от задното предаване на бНв ни говори, ма си зе Х-драйв. То кефа си е кеф , ама за всекидневна употреба и най-вече всесезонна АВДто си е АВД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 абе аз съм на мнение че тез Х-ове на седаните на БеЕнВе само развалят хубавите коли, ама айде.. от друга страна пък кръгчетата задължително трябва да си имат нещо дето да бута задницата, че иначе стават само за практични коли с приличен разход.но и аз чакам оптимиста да се изправи с/у 1.8Т да видим дали няма след това пак да сменя марката.. все пак и Мерцедес правят коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 абе аз съм на мнение че тез Х-ове на седаните на БеЕнВе само развалят хубавите коли, ама айде.. от друга страна пък кръгчетата задължително трябва да си имат нещо дето да бута задницата, че иначе стават само за практични коли с приличен разход.но и аз чакам оптимиста да се изправи с/у 1.8Т да видим дали няма след това пак да сменя марката.. все пак и Мерцедес правят коли Тва важи ли за комБита, че не съм запознат Ако кажа нещо такова за кръгчетата ще излезе заяждане защото когато е прекален фанатизма прераства в заблуди за много неща.Принципно съм се разбрал с Влади (verter) като реши да звънне и да се тестваме, че изпуснах предишната им сверка с Шпекси.Интересно ми е обаче кое Ти дава увереност в изхода на пробата с твоето както твърдиш стоково 1.8Т Аз не се превъзбуждам и знам колко върви то както и моята кола въобще не мисля ,че е няква бегачка( твърде тежка с 4х4 и с не особено отзивчив за съвременните стандарти автомат) въпреки тва се справя доста уверено с малолитражки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) с твоето както твърдиш стоково 1.8ТПа доколкото го познавам Ицо, обича много да пипа с Vag-Com-а и да прави някакви настройки и тестове.Има и хубав съединител , сигурно и нещо друго за изненада, иначе не виждам и аз какво ще мери.Все пак е приготвил изненадите....То в този форум всеки с 1.8Т нещо е барнал, като минимум са чипчетата. Стоково нема, само моето беше щото не искаше да се чипва май се сещам и за още един човек с девствен тръц - MARTO7007, ама не съм убеден...Но знам какво е кошмара за всеки притежател на тръц - квадрото и автомата. Те тия екстри ги мъчат много, а и са гадни принципно, за пенсионери и се чупят и пари струват, па да не говориме каква вървелка става с тях колата, абе ужас... Редактирано 4 Май 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 А Влади, не така - моето е стоково Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 (Редактирано) Трябва да се види!имаш железни нерви Редактирано 4 Май 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Така си е а и квадрото за мен е поне 50% от причината въобще да се спре човек на ауди. Колкото до чупливите автомати когато свикнеш няма връщане пък и примерно на твоита доста добре си говори с мотора и нещата се връзват а като се счупи се прави и тва е кво толко некви пари. То понеже ръчните са безмърти е не се трошат особено с тва смешно стоково съединителче на тръца взаимствано от тико Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 а като се счупи се прави и тва е кво толко некви пари.това ли ти беше в главата, като плащаше душегуба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Еми мина ми през ума Като си имал две прилични и здрави аудита преди и някак не очакваш такава приятна изненада от т.н " душегуб" За тва и като има тема за него тактично си казвам мнението макар вътрешно да ми идва да се из.ера . И като се намерят компетенти да ми обясняват къв съм "разбирач" забележи обикновенно собственици съвсем се развеселявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 това ли ти беше в главата, като плащаше душегуба? то и аз как упорито се натисках за такова изживяване, има някаква магияс тоя 2.5ТДИ. Въпреки всичко ти се иска да си купиш и да си изключението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване