Jump to content

Всичко за А6 C5


Recommended Posts

Не разбрах диаметрите на маркуча, от който се режат шайбите.

С ултразвукова вана пробва ли да чистиш елементите?

А да забравил сам да напиша - 4 мм. Ще го оправя после. То няма нужда, въпроса е, че о-пръстенчета се скапват на 5000 км. Тея дето идваха с рейката издържаха 50 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулиране на инспекция

2000-2004

Без да е на контакт, натискате и задържате десния бутон на таблото. Включете на контакт. Пуснете бутона "SERVICE!" или "SERVICE IN xxxx MI" ще се появи на дисплея. Натиснете левия бутон на таблото докато дисплея се изчисти. Изключене контакта.

Колега направин и това което си написал ти на а6 с5 2000година и не става и нестава някакви др идеи !!!!! :respekt::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да забравил сам да напиша - 4 мм. Ще го оправя после. То няма нужда, въпроса е, че о-пръстенчета се скапват на 5000 км. Тея дето идваха с рейката издържаха 50 000 км.

шпек, тия щуцери, които си ползвал, имат ли канал за О-пръстен, ако нямат това е една причините да заминават толкова бързо...

Pneumatic-Fitting-PB-G-.jpg

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шпек, тия щуцери, които си ползвал, имат ли канал за О-пръстен, ако нямат това е една причините да заминават толкова бързо...

На челата на буталцата има каналче където се завира о-пръстена. Но часта която стърчи и поема удара се размазва за норматив. Просто некачествена гума. Преди това пробвах с найлонов маркуч ама и той се размаза. Сега със силиконовия ще видим колко ще изкарат. Нарочно е толкова дебел. Ега това пикливо буталце не го размаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Тези дни ,както си разглеждам колата с ВАГ-А ,пускам да разгледа и останалите модули ,мааалее каква грешница се оказа моята кола,мотора,АБС и печката ,навсякъде другаде грешки.И\ нали са почивни дни от снощи я почнах,оправих цялото интериорно осветление,отпред почистване ,отзад презапочване на около 10 пукнати спойки,така е измислено с едни шини че при температурни разлики няма как да не се получи напрежение и да не се пукне някоя спойка.И само от там над 60% грешките изчезнаха,осветлението вече е бяло а не мръсно жълтеникаво,много плавно загасване красота.Ако имате много грешки свързани с врати ,други ел модули пробвайте от плафоните,особено задния,примигване/мъждене и не достатъчно ярко светене означават че някъде връзката е нарушена,обикновено ,пукната или студена спойка.

Егати снега заваля,всичко с куатро да излиза,лека завист :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Такааа,понеже ме подгони лудостта и погнах колицата. Багажника,отваряше и се затваряше когато искаше,заключването пък беше напълно божа работа.Борда непрекъснато показваше отворен багажник.

След 3 часово лутане из София намрих най сетне подходящ кабел.Доставчика е Кабелкомерс ,кабела е LIYY или нещо такова,8*0.75.ДА ама не ,жиците се оказаха 10 на брой и голямо разнообразия от сечения.С двата кабела в повече се наложи да сваля външната изолация на кабела ,самите жила са с една особенно мазна и жилава пластмаса и това основно промени концепцията за ремонта.Използвах стария шлаух,който е и в добро състояние.

Повече от 4 часа си играх да запоявам ,изолирам с термошлаух,Разглобих и почистих всичко на капака,

Ефекта е повече от добър,сега и дъщеря ми може да отвори багажника,само си вкарваш ръката ,едвам докосваш лопатките за отваряне ,елетрониката сработва и стряскащо багажника се отваря сам.Много приятно,но много пипкаво докато се направи.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и темпомат на колицата,поизмъчи ме малко ,пин н1 от черната букса е пин 7 при мен,другото е същото.

Случайно се загледах на връзките на алармата!Малее,запоявах 4 часа докато махна неграмотните връзки на някой си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Какво се е случило със сайта на Шпекси? Супер полезна информация, страхотни фотоотчети, но не мога да достъпя сайта :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 9 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...