шпеколини Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) На сайта качих:Модифициране на газова рейка Бигаз Редактирано 27 Януари 2011 от шпеколини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Не разбрах диаметрите на маркуча, от който се режат шайбите.С ултразвукова вана пробва ли да чистиш елементите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Не разбрах диаметрите на маркуча, от който се режат шайбите.С ултразвукова вана пробва ли да чистиш елементите?А да забравил сам да напиша - 4 мм. Ще го оправя после. То няма нужда, въпроса е, че о-пръстенчета се скапват на 5000 км. Тея дето идваха с рейката издържаха 50 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Нулиране на инспекция 2000-2004Без да е на контакт, натискате и задържате десния бутон на таблото. Включете на контакт. Пуснете бутона "SERVICE!" или "SERVICE IN xxxx MI" ще се появи на дисплея. Натиснете левия бутон на таблото докато дисплея се изчисти. Изключене контакта.Колега направин и това което си написал ти на а6 с5 2000година и не става и нестава някакви др идеи !!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Става, става,при мен се получи,нямам идея защо при теб не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) А да забравил сам да напиша - 4 мм. Ще го оправя после. То няма нужда, въпроса е, че о-пръстенчета се скапват на 5000 км. Тея дето идваха с рейката издържаха 50 000 км.шпек, тия щуцери, които си ползвал, имат ли канал за О-пръстен, ако нямат това е една причините да заминават толкова бързо... Редактирано 28 Януари 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 шпек, тия щуцери, които си ползвал, имат ли канал за О-пръстен, ако нямат това е една причините да заминават толкова бързо...На челата на буталцата има каналче където се завира о-пръстена. Но часта която стърчи и поема удара се размазва за норматив. Просто некачествена гума. Преди това пробвах с найлонов маркуч ама и той се размаза. Сега със силиконовия ще видим колко ще изкарат. Нарочно е толкова дебел. Ега това пикливо буталце не го размаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 За щуцерите говоря Това пред буталцето си го направи от тефлон/полиамид/полиуретан и ще мирясаш за известно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) На сайта качих:Профилактика на газов изпрител Бигаз Редактирано 28 Януари 2011 от шпеколини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Оправи си линка. Не работи !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Оправи си линка. Не работи !!!Добавя ми още едно Http.Както и да е, за кои щуцери говореше, че явно не съм те разбрал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 За тези на маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 ЕЕЕее супер са ц5-ците едно 2.5ТДИ V6 Quattro 150 коня супер кола е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Март 2011 Доклад Share Публикувано 3 Март 2011 Тези дни ,както си разглеждам колата с ВАГ-А ,пускам да разгледа и останалите модули ,мааалее каква грешница се оказа моята кола,мотора,АБС и печката ,навсякъде другаде грешки.И\ нали са почивни дни от снощи я почнах,оправих цялото интериорно осветление,отпред почистване ,отзад презапочване на около 10 пукнати спойки,така е измислено с едни шини че при температурни разлики няма как да не се получи напрежение и да не се пукне някоя спойка.И само от там над 60% грешките изчезнаха,осветлението вече е бяло а не мръсно жълтеникаво,много плавно загасване красота.Ако имате много грешки свързани с врати ,други ел модули пробвайте от плафоните,особено задния,примигване/мъждене и не достатъчно ярко светене означават че някъде връзката е нарушена,обикновено ,пукната или студена спойка.Егати снега заваля,всичко с куатро да излиза,лека завист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Април 2011 Доклад Share Публикувано 6 Април 2011 (Редактирано) Такааа,понеже ме подгони лудостта и погнах колицата. Багажника,отваряше и се затваряше когато искаше,заключването пък беше напълно божа работа.Борда непрекъснато показваше отворен багажник.След 3 часово лутане из София намрих най сетне подходящ кабел.Доставчика е Кабелкомерс ,кабела е LIYY или нещо такова,8*0.75.ДА ама не ,жиците се оказаха 10 на брой и голямо разнообразия от сечения.С двата кабела в повече се наложи да сваля външната изолация на кабела ,самите жила са с една особенно мазна и жилава пластмаса и това основно промени концепцията за ремонта.Използвах стария шлаух,който е и в добро състояние.Повече от 4 часа си играх да запоявам ,изолирам с термошлаух,Разглобих и почистих всичко на капака,Ефекта е повече от добър,сега и дъщеря ми може да отвори багажника,само си вкарваш ръката ,едвам докосваш лопатките за отваряне ,елетрониката сработва и стряскащо багажника се отваря сам.Много приятно,но много пипкаво докато се направи. Редактирано 6 Април 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Април 2011 Доклад Share Публикувано 7 Април 2011 Айде и темпомат на колицата,поизмъчи ме малко ,пин н1 от черната букса е пин 7 при мен,другото е същото.Случайно се загледах на връзките на алармата!Малее,запоявах 4 часа докато махна неграмотните връзки на някой си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batececo Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 Какво се е случило със сайта на Шпекси? Супер полезна информация, страхотни фотоотчети, но не мога да достъпя сайта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Да,как можем да ги видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Май колегата, трябва да реши наново да ги пусне тук. И аз видях доста интересни заглавия, но уви не се отваря линка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Абе гледам доста интересни неща е имало в тази тема... може ли някой да ги качи наново ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egremn1 Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 За съжаление във форума няма значение дали си пуснал полезни теми, важното е, че си нахранил някого. Демек автора е баннат завинаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts