Jump to content

Recommended Posts

ACE-то е с неразумно скъпи кабели. .........................

Преди 2 години сменявах кабели на едното АСЕ ама не им помня цената. Този факт ме води до мисълта че не са били чак толкова скъпи. :o И съединител съм сменявал(комплект) , ама и на него не помня цената. Абе АСЕ-то си ми е Арно. ;) А вече и потенциометри има - колко са му 100-ина лева и за това. Екстра моторче си е! :o Ама пусти разход 12-13/100............градско..........на гаЗ :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра моторче си е! :o Ама пусти разход 12-13/100............градско..........на гаЗ :)

Ама ти сериозно ли говориш за този разход на газ,я сподели всичко за газовата си, каква е, що е, къде е слагана и тн.Моята гори 16/100 градско с пълзене, а 20/100 с каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите и кабелите нямам коментар... 25лв едната свещ, 30 за кабела.

Maй идва време да си смениш мястото на пазаруване - аз за мойто NG си взех свещи NGK за 40лв (всичките) + още 100 за кабели BERU (тях нямаше да ги имам без съдействието и човечността на Владо - АСЕ :hilezh::rock: ).

Цялото обслужване на двигателя (ремъци, ролки) ми стъпи грубо около 300 с работата, кабелите и свещите бяха сменени преди това, както и инжекциона и дюзите (Мамут - :hilezh: ).

Като цяло мога да кажа за NG, че изобщо не е скъп за подръжка мотор, единствено обаче трябва да го пазите от газ, поне при мен и една камара други притежатели пробвали на газ, номера не стана и оправянето беше доста скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти сериозно ли говориш за този разход на газ,я сподели всичко за газовата си, каква е, що е, къде е слагана и тн.Моята гори 16/100 градско с пълзене, а 20/100 с каране

Аз продължавам да се придържам към мнението си, че куатрото му идва в повече на АЦЕ-то. От там и по-високия разход. Имам и друго еретично мнение за куатрото и слабите мотори, ама модератора ще трябва много да трие после :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и друго еретично мнение за куатрото и слабите мотори, ама модератора ще трябва много да трие после :hilezh:

Пиши де,ако трябва тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=56091 :hilezh: , важно е всички да го знаят.

Мисля че тежеста на А6 С4 се равнява на В4 куатро

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши де,ако трябва тук http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=56091 :bia: , важно е всички да го знаят.

Мисля че тежеста на А6 С4 се равнява на В4 куатро

Горе долу са равни да, Б4-ка куатро седан с АЦЕ и НГ е 1370 кг, а Ц4-ка седан без куатро и тя там някъде се въртеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу са равни да, Б4-ка куатро седан с АЦЕ и НГ е 1370 кг, а Ц4-ка седан без куатро и тя там някъде се въртеше

Най - лекото С4 е 1355 кг, това е АВК мотора без куатро. 1370 е АСЕ то, NG то е 1520 кг, пак без куатро. Изненадващо, не ми се вярва да е така, но по данни АВС то е 1440 кг. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата да питам батките дето се пускате.... та когато старта е летящ, с каква скорост горе-долу се движат колите преди да се настъпи педала?

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата да питам батките дето се пускате.... та когато старта е летящ, с каква скорост горе-долу се движат колите преди да се настъпи педала?

Както се разберем.

Редактирано от Audi_Fan_3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти сериозно ли говориш за този разход на газ,я сподели всичко за газовата си, каква е, що е, къде е слагана и тн.Моята гори 16/100 градско с пълзене, а 20/100 с каране

При зверско каране съм стигал и аз до 16/100.Монтаж и поддръжка при Краси в кв.Павлово(сервиза се казваше Ансико Газ ако помня добре :) ) Монтира на АСЕ обикновени уредби , НО без гаранция. :hilezh::rotcol::) Това не ми попречи и на двете АСЕ-та там да монтирам и вече 3 години съм СУПЕР доволен. Ако обаче на бензин не работи добре - нали се сещате и на газ ще е зле. Има и някакви газови инжекциони за механични инжекции , ама 1800лв........ :)

Аз продължавам да се придържам към мнението си, че куатрото му идва в повече на АЦЕ-то. От там и по-високия разход..........

Със сигурност ще има разлика. Аз съм само на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При зверско каране съм стигал и аз до 16/100.Монтаж и поддръжка при Краси в кв.Павлово(сервиза се казваше Ансико Газ ако помня добре :) ) Монтира на АСЕ обикновени уредби , НО без гаранция. :flehan::):D Това не ми попречи и на двете АСЕ-та там да монтирам и вече 3 години съм СУПЕР доволен. Ако обаче на бензин не работи добре - нали се сещате и на газ ще е зле. Има и някакви газови инжекциони за механични инжекции , ама 1800лв........ :)

Със сигурност ще има разлика. Аз съм само на предно.

ОТклонявам се от темата, но да питам - ако на АЦЕ/NG - то се сложи газов инжекцион, дали ще гърми, ще му играят оборотите, ще гасне и всякаквите му там гадории?

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...