Audi_Fan_3 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Така понеже ми се бяха тотално разбили кормилните накрайници тази събота се заех със смяната им. Като за целта си взех накрайници марка MOOG на цена от 15 лв бройката. Та да преминем по същество. Като цяло признаците, които издаваха накрайниците, че са си заминали бяха:- При въртене на волана и в двете посоки се чуваше едно ужасяващо скърцане.- Предницата тропаше изключително дразнещо.- При навит в крайно ляво, или крайно дясно волан спокойно може да видим на какво приличат накрайниците - Kaто цяло гуменото му маншонче на нищо не прилича и се мърда като....... Съответно вдигаме колата на крик, сваляме гумата. Препоръчително е да си напръскате гайките и винтове, който ще бъдат развивани предварително, с ВД например, защото има голяма вероятност да си почупите ръчичките до като ги отвиете. Развиваме гайката на накрайника, която е отгоре - мисля ключ 17 беше След което се развива гайката, която затяга накрайника - ключ 24След това със специалния ключ, който КУРО ми даде ( мноу тенк ю, маме) , с който изваждането на накрайника беше детска игра ( на този етап само). - Просто набивате срещу кормилния прът с леко удряне отзад с чук и нещата се случват много приятно.След това се избутва шайбата, която притиска накрайника с леко почукване. И сега идва дъ риъл шит - понеже по накрайника има изключително и много мизерия вероятността да е трудно развиването е много, ама много голяма. За целта ни трябва, или ключа с двете човки отпред, или малък френски ключ След като "тръгне" накрайника да се развива, или по някакъв начин си го бележете точно до къде е бил завит, или започнете да броите навивките, за да не после като сложите новия предницата да има форма - \ /, или / \. Но после просто правите един реглаж на предницата и всичко си заспива.След като развиете накрайника, почистете си хубаво резбата на кормилния прът и всички гайки, които сте свалили, намажете с масълце, за да може после с лекота да завиете всичко .Крайния резултат е повече от добър - предницата на колата "млъкна". Колата стана май по-приятна за управление ( може и да си въобразявам). Най-важното май съм слушал внимателно инструкциите, защото, след като сложих и двата накрайника, на колата предницата беше права на конец ( пак благодарение на дългия селс-мениджър ). На другото колело процедурата е абсолютно същата.Дано да съм бил полезен и на други колеги Редактирано 15 Юни 2010 от Audi_Fan_3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Много полезно, колега А самото раздвижване на накрайника как става? За реглаж на предницата знам, че очакват да е раздвижен накрайника за да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Fan_3 Публикувано 15 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Това вече нямам представа, какво очакват, защото все още не съм ходил. Иначе за раздвижването в момента все още просто с "човките" или с френски ключ се развива изкл. лесно. Като преди това се освободи от другите гайки, които съм посочил по-горе - гайката на самия накрайник + гайката и шайбата мжду кормилния прът и накрайника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Тази тема (гайд) трябва да се овековечи !Браво на колегата ! Редактирано 15 Юни 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Супер тема, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Браво селс! Като за човек вършил нещата по описание и преразказ и за първи път, си се справил повече от добре. Ае ся модовете да се покажат, като адекватни батки и тая темичка/полезна/ да я качнат горе, защото за миг представяйки си, че тия неща не ги знам, тва четиво с картинки би ми било от голяма полза. Тва последното за авторитет........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Браво селс! Като за човек вършил нещата по описание и преразказ и за първи път, си се справил повече от добре. Ае ся модовете да се покажат, като адекватни батки и тая темичка/полезна/ да я качнат горе, защото за миг представяйки си, че тия неща не ги знам, тва четиво с картинки би ми било от голяма полза. Тва последното за авторитет...........Ти ли незнаеш .... Ти каква си ми лисица С тоя инструмен от олдскул времето няма начин да не знаеш Хубавка тема,нагледно как да спестим 20-30 лв за смяна на к.накрайници в сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Само да поясня преди да се разхлаби гайката #24 е препоръчително да се почисти резбата По-лесно се отвива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Християн Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Колега ,да те попитам в тази връзка...имам Б-3 и отпред вдясно има едно много гадно тропане и незнам от какво е.Дали е от накрайник?Какво друго може да е? Каква марка накрайници препоръчваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Така по въздуха няма кой да ти каже !! Трябва да се види маме Редактирано 15 Юни 2010 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Колега ,да те попитам в тази връзка...имам Б-3 и отпред вдясно има едно много гадно тропане и незнам от какво е.Дали е от накрайник?Какво друго може да е? Каква марка накрайници препоръчваш? Препоръчвам като на човек който не слага "топ" части в колата си.... дано греша.... иначе Moog ама да не е от Евро07 а от Руди96....Евала за темата.... Редактирано 15 Юни 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Fan_3 Публикувано 15 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Накрайниците взех от Ауто +. Християне, няма как да препоръчам каквито и да било накрайници, просто още не съм ги карал тези достатъчно, за да дам мнение. Това са първите накрайници, които сменям по колите си. Иначе относно тропането ти по колата, ако е от накрайник описах как разпознах моите, че са фира. Най-лесно е да идеш на преглед и да ти е мирна главата.Ники, маме, чистих резбите със един дълъг и остър нож, ама забравих да го опиша в първия пост. Сенкю за напомнянето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) колега евала с начинанието и това че си решил да снимашпо снимката виждам че кормилния накраиник е завъртян накриво спрямо посоката на работаи за да изкара по дълго трябва да го завъртиш такаче да перпендикулярен на ухото на макферсона просто както тампоните на носачите и тез неща си имат работно положениеуспех , давам го кат савет а не кат критика , да неме оплюват някои колегиКолега другия път не цитирай пост с 2357809 снимки!Благодаря Редактирано 15 Юни 2010 от audi200avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Fan_3 Публикувано 15 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 aaaa тативото ,а по земята ????Пич, айде не тука със сранЬето! Моля, моя и този пост на колегата да бъдата зачистени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) колега евала с начинанието и това че си решил да снимашпо снимката виждам че кормилния накраиник е завъртян накриво спрямо посоката на работаи за да изкара по дълго трябва да го завъртиш такаче да перпендикулярен на ухото на макферсона просто както тампоните на носачите и тез неща си имат работно положениеуспех , давам го кат савет а не кат критика , да неме оплюват някои колегиКолега другия път не цитирай пост с 2357809 снимки!Благодаряизвинявам се за поста с снимкитеняма идея да сера бе пичидеята нещата да станат перфектни просто допълнение , и аз бих снимал ма кат са ти ръцете в масло не ставаидеята е да споделя една тънкост към товойте снимки , да е полезна за всичкиутре ще снимам и ще кача снимки по-въпросане искам да се заяждам Редактирано 15 Юни 2010 от audi-fen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Винаги трябва да се правят както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Винаги трябва да се правят както трябва именно , не за друго щот после се плаща двойно , парите са кът на днешно време патил съм от некадърници ще кача снимки като допълнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Забележката не е към тебе, прочети пак поста на другия Ауди фен П.П. Не сереш , а цитираш дълъг пост със снимки което е излишно Редактирано 15 Юни 2010 от audi200avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 да мерси колегаза поста не е нарочноа ето и снимките които казах че ще качаи по-медудругото като се прави реглаж маисторите почти не поставят накраиниците в работни положение понеже не им се занимава да ги гласят а просто стягат както доидемалко са тези които си правят труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Браво на автора, много хубав материал. Заслужава да се закачи като важен. Много обичам "направи-си-сам" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 С цел да се запази цялостта на темата в сравнително чист вид ще я заключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts