Valentino_FBI Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Здравейте,искам да ви питам Audi 1.6 ADP (B5) има ли защита от срещане на бутало с клапан при скъсване на ангренажен ремък? Много хора се интересуват от това така че ако някой знае със сигурност може да каже и за останалите мотори!Бих искал да не се отговаря " В AutoData може да се провери ". Може но я нямам и може и да нямам вазможност да си я инсталирам.Благодаря много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Няма, скъсаш ли ремък буталата целуват клапаните. Аз не съм чувал въобще за такава защита и ми е малко мътно как въобще може да стане това при положение, че единствено ремъка синхронизира клапаните и буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 30 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Няма...Аз не съм чувал въобще за такава защита и ми е малко мътно как въобще може да стане товаИ аз не съм много по двигателите, но съм чувам доста че има такива защити. А иначе си го абяснявам така : може би самата форма на предната част на буталото има такъв дизайн че при отворен клапан да не се докосват двете... пак казвам така аз си го обяснявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juliani Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 И аз не съм много по двигателите, но съм чувам доста че има такива защити. А иначе си го абяснявам така : може би самата форма на предната част на буталото има такъв дизайн че при отворен клапан да не се докосват двете... пак казвам така аз си го обяснявамПравилно си го обясняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Варинатите да се направи това са два.Единия е когато клапаните са напълно вертикални спрямо буталото а другия е като в буталото има нарези който осигуряват необходимото растояние на отворения клапан да не се среще с буталото.По въпроса дали нашите коли имат някое от тези решения не мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 http://autorepair.about.com/od/glossary/ss...n-belt-info.htmПърво си избирате марка после модел и гледате в таблиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REISTAR Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 ладата 2105 на 100 процента има защита в буталото са направени отвори за клапаните -(ремака съм го сменял само като се скъса), но това увеличаване на горивната камера водело до по малка компресия или нещо такова пък си я карах с 150км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.genchev Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Аз съм питал майстори и отговора е, че няма такава защита. Имало при по старите двигатели а сега биле така конструирани без защита с цел извличане на по-вече мощност.Чувал съм за такива защити при опел кадет 80 и някоя година беше моделчето . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Такава защита има - нарича се "навременно обслужване с качествени консумативи". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifans Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 твойто е таковаа можеше да е такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 1 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Тези които казват че няма такава защита , какво ще кажат за таблицата посочена от "ivodivo"?"audifans" от каде знаеш точно какво е? А тези бутала с нарезите от какво са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 На сиерата скъсах ремък, и нямаше никъв проблем, слагаш и заминаваш, но тя е с вертикални клапани. За информация ремъка беше много преди смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 1 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Тук е показано принципа на тези защити. Първият линк е за pdf файл /също съм го и атачнал/ в който има доста мотори, пробег при смяна на ремък както и дали мотора е interference или не е. Но Audi 1.6 го няма в списъка 428_1466_web1.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 5 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Май единственият начин да се разбере е да се махнат свещите и да се върти вала на ръка - ако спира да се върти значи се докосват, ако не спира значи няма проблеми!Ако греша моля някой да ме поправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Нещо не схващам спирането на въртенето и свещите. Края на свеща е в горивната камера и не опира никъде.Или искаш да кажеш да се свали ангренажа и да се върти коляновия вал на ръка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 5 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Или искаш да кажеш да се свали ангренажа и да се върти коляновия вал на ръка?Точно това имам предвид. Предполагам че това е най - сигурният начин, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Сори за оффа, но колко хил. км. дават на оригиналния ремък с ролките? Някой май беше споменал 120хил.км. но не съм сигурен Моят като го сменяха ми казаха, че едната ролка била почти сдала багажа, самият ремък уж не бил видимо износен и ми е интересно дали се сменя на минати км. и/или се гледа и времето, което е минало от последната смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Гледа се и времето - 5години е за повечето марки автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Точно това имам предвид. Предполагам че това е най - сигурният начин, нали?Да, и като опре клапан в бутало и спира. Ако човек е много упорит може и да превърти и да сваля глава после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 Особено ако е някой дет' до 29 ги завива на ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifans Публикувано 6 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 На ли съм си заплес АДП си го прочетох като АДР това където съм пуснал по горе е за 1,8Профила на буталото на АДП е такова че наистина намирисва че е трудно да се срешнат с клапаните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 8 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 audifans благодаря за поправката.А относно това да си счупиш клапана ако въртиш на ръка ... ммм каково да кажа , този който го направи трябва бая да пъвърти според мен :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Колеги , Моя двигател е ADR, 125 к.с., 20 клапана. Има ли защита при този двигател или при скъсване на ремъка буталата ще ударят клапаните? Ремъкът ми е GATES, а притискащата ролка е INA. Смених ги преди 5 години и от тогава навъртях 80 хил.км. Време ли е да ги сменям? Предварително благодаря на всички за отговорите на моите питанки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Добре де,да предположим хипотетично,че някои мотори имат такава защита.Така,какво се случва,когато се скъса ремъка?Коляновия вал се върти (ако продължим на скорост),а разпределителните са спрели именно заради ремъка.Та тази компресия според вас откъде ще да излезне?Тази защита да не е някакъв байпас на всеки цилиндър да изхвърля илзлишната компресия....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване