мъри Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 мисля да си взема тази може ли някой да ми каже добре ли е мисля да си взема тази може ли някой да ми каже добре ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Много относителен въпрос Зависи от цената, но по снимка само врачка може да ти каже как е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 11 Август 2012 Доклад Share Публикувано 11 Август 2012 Първо ,колега ,колата е стотица и поне по снимката не блести . Отвори мобиле и карс и си търси задължително куатро . За мотора аз също карам АЦЕ ,обаче бих си взел нещо по мощно или дизел и да е А6 .Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Първо ,колега ,колата е стотица и поне по снимката не блести . Отвори мобиле и карс и си търси задължително куатро . За мотора аз също карам АЦЕ ,обаче бих си взел нещо по мощно или дизел и да е А6 .Успех!Не разбрах защо задължително да е куатро,за да му гори пове4е или да има още редуктори в очакване за ремонт все пак не си купува нова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Най-точно казано, защото куатрото прави Аудито Ауди. Не знам някой замислял ли се е що за управление има Ц4-ка само на предно? Примерно с 5-6 цилиндров мотор Аз ще ви кажа, може би най-лошото сред всички автомобили на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Да-куатрото гори повече,има повече механични възли(които евентуално да сдадат багажа),няма спор...И до тук с минусите.Пътното поведение е несравнимо,на сухо,на дъжд,на сняг-колата е на пътя и не се разхожда по шанците.Зимата идва истинският кеф.А тогава си е кеф,където си стигнал лятото се качваш и зимата.Бих сменил колата,но пак ще е куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Най-точно казано, защото куатрото прави Аудито Ауди. Не знам някой замислял ли се е що за управление има Ц4-ка само на предно? Примерно с 5-6 цилиндров мотор Аз ще ви кажа, може би най-лошото сред всички автомобили на предно Голяма глупост написа.Може ли да ми я обясниш с думи (може и не толкова прости)- с посоки на силите, които действат, някакви правила, примери? Може и в нова тема, за да не спамим тази. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 (Редактирано) Най-точно казано, защото куатрото прави Аудито Ауди. Не знам някой замислял ли се е що за управление има Ц4-ка само на предно? Примерно с 5-6 цилиндров мотор Аз ще ви кажа, може би най-лошото сред всички автомобили на предно Ванка не съм съгласин с теб,знаеш че имам и двата вида със и без куатро Ц4-ки и намирам разлика единствено зимата ,но и това без не е за подценяване с него също никога не съм закъсвал ,а минуса на куатрото е че е малко по шумно от това само на предно.Поздрави Краси !!! Редактирано 14 Август 2012 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Някой да пуска тема Иначе просто всеки който е карал куатро и предно трябва да е разбрал разликата. Ако не е карал да пробва...Така няма никой да го убеждава в каквото и да било. Разбира се да се опита да изкара малко от характера на колата на няколко завоя. Все пак докато седим в задръстване и си ровим в носа на климатик в спряло положение, вярно разлика няма, даже и в разхода ПП - На иначе завиващите коли си представете какво става като слагате/махате по 100кг от задния мост. После си представете какво става с с центъра на тежестта в завой? Аз наскоро карах едно АЕЛ-че на предно. Ми колеги колата на мокро е много неуправляема. Вярно боксува с 90км/ч ама няма каране. Нито спира, нито завива. Просто с управлението си няма общо с моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Нито спира, нито завива. Просто с управлението си няма общо с моята Добре,ти в завоите с вратите напред ли влизаш?Естествено,че има разлика в шофирането на автомобил с куатро и само на предно,но да твърдиш,че автомобил само на предно не спира и не завива е някак несериозно.Моята кола е само на предно и когато шофирам като дойде завой,завивам,когато трябва да спра,спирам.Подчертавам,че не омаловажавам предимствата на куатрото,даже има моменти когато съжалявам,че не съм с куатро.Особено зимата,но такъв е живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko77 Публикувано 14 Август 2012 Доклад Share Публикувано 14 Август 2012 Да ме извини колегата , че му омазваме темата , обаче : адаш , случайно хвърли ли един поглед какви и в какво състояние са му гумите ? Мойта е само на предно и мисля , че се държи доста добре на сухо или на мокро ! Не се хваля , но съм навъртял близо 1.000.000 км и смея да твърдя , че мога да държа геврека . Та мисълта ми е - 4х4 е определено по-сигурно , но за нормално използване на МПС-то предното на с4 си е добре . Мотора е изнесен напред и не е много лек , значи управляемост ще има . Чел съм твой коментар , как пътуваш до приятелката си ,любовта изисква жертви , но ако колегата преценява ,че няма къде да се катери , да си взима предно . И друго - еднакви коли , но 4х4 е с гуми за ле-е-е-ек страничен вятър , а другата е само на предно , но с хубави , нови гуми . Е , ти с коя ще се движиш по добре ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 (Редактирано) Лошото е че не си лая от няма нищо, и изводите не си правя от една кола Ако някой иска нека продължим в отделна тема и нека там се конкретизира само за Ц4-ки ли ще говорим, за всички модели ли, какво и защо Нека се даде линк за да може всички който има какво да кажем да го кажем На събора като заваля дъжд се видя много добре какво прави, и не прави куатрото. ПП - Предварително ще кажа(горе го намекнах), ако просто се возим, да разлика няма. Ама ако исках просто да се возя нямаше да карам Ауди То по тая логика може да си купим Ламборджини за хубав разход и приятна возия Ауди е марка която с куатро моделите си предлага ужасно много на фона на всички останали. Разбира се за хора знаещи какво искат? Това е и силната страна на марката. Аудито без куатро никога според мен не може да конкурира един Мергел, или едно БМВ. Вярно нещата са много субективни(колкото хора толкова мнения), но това си е истината Парите дадени при Ауди за куатро, при БМВ и Мерц са отишли за диазайн Шега разбира се, ама от всички глупости дето съм чул и в това твърдение има малко истина....Нещата си отиват към друга тема Редактирано 15 Август 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 Нещо сериозно си се объркал - Ауди на предно има отлично поведение на пътя на мокро, сухо и дори на сняг. Не може въобще да има сравнение с марките за които пишеш - казвам го от опит. Това, че с куатро колата е много по-стабилна е факт, но да пишеш, че с предно едва ли не е неуправляема си е пълна глупост . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 НапраУ се комплексирах от това,че колата ми не е кутро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Август 2012 Доклад Share Публикувано 15 Август 2012 (Редактирано) Е колко да е глупост???...основната тежест на мотора много пред предната ос. Основна тежест на купето и скоростната кутия отново на предния мост(само че отзад). Поне цялата кола е на предния(двигателен и завиващ) мост може да се наблюдават следните феномени:-повишена проходимост заради тегло на двигателния мост-лоши спирачки понеже при спиране центъра на тежестта застава пред предните колела. Задните колкото и да ни се иска не могат да погнат понеже бързо ще загубят сцепление.-устойчивостта в завой зависи 90% от сцеплението на предните колела.Или с думи прости недозавива, и не спира! Пожелавам никога да не разбира те за какво говоря. Отидете на широко и пробвайте при 40км/ч рязък завой на 90 градуса Ще хвана да пусна анкета Ауди с предно предаване има ли по-лоша кола за управление на предно? Честно ви казвам аз не се сещам за друга Редактирано 15 Август 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Говорим за нормално шофиране и нормална реакция в някоя непредвидена екстремна ситуация.Определено не мога да кажа, че колата ми не спира. За завиването- определено ще е по- тегаво, поради центробежните сили с посока допирателната на завоя. Според мен изказването ти е крайно. Куатрото има много предимства, но е много несериозно да се отрича предното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) ...Или с думи прости недозавива, и не спира! Пожелавам никога да не разбира те за какво говоря. Отидете на широко и пробвайте при 40км/ч рязък завой на 90 градуса Карам Аудита от над 16 години - на ПРЕДНО. Всичките са от 100 модела. Баща ми има Б4-ка куатро, с АСЕ мотор. Никога не съм имал проблем с недозавиване - нито на мокро, нито на сняг нито на сухо. Сигурно над 70% от Аудитата, които се продават са САМО на предно. То ако беше така както пишеш изобщо нямаше да има коли на предно - нямаше да ги купуват хората. Тия глупости с проби при 40км/ч пък как ги измисли? Много интересно какво ще се случи и каква ще е огромната разлика с куатро и на предно? Понякога пишеш някакви неща и ги говориш с такава сигурност, че все едно са верни . Колко Аудита си карал на предно с различни мотори - говорим да си карал дълго време, не да си се возил или връткал покрай сервиза ?Всичко опира до задкормилното устройство и 8х8 да е задвижването - пак ще недозавива. Редактирано 16 Август 2012 от VBI 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) А бе кво се правите на ударени сега и приятно разсеяни Става дума за 2.5 дизел на предно и донякъде на в6 бензин,VBI това, че си карал 16г Ауди на предно какво общо има като всичките ти са с най-леките мотори се питам аз. Редактирано 16 Август 2012 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Примерно предишното 100/С3 ми беше петак 2.3 - карал съм я точно 10 години. Май имам някакви наблюдения как мислиш? Иво Динков кара 2.6 на предно. Ти да не би да караш дизел 2.5 та да имаш повечко наблюдения ?Нещо май четеш "през пръсти" - в темата става въпрос за АСЕ двигател, а ето и мъдрия цитат:Най-точно казано, защото куатрото прави Аудито Ауди. Не знам някой замислял ли се е що за управление има Ц4-ка само на предно? Примерно с 5-6 цилиндров мотор Аз ще ви кажа, може би най-лошото сред всички автомобили на предно Нещо да пише за дизел? Редактирано 16 Август 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Ц4 В6 на предно карам и съм на мнение, че изказването е крайно и грешно. Колата се управлява нормално, спира великолепно. Карал съм известно време Ц5 и Б6 на предно и въпреки, че бях внимателен с тях (понеже не бяха мои ) мога да кажа същото за поведението им.Ако трябва да съм заядлив, поне двама от батките-карачи тук с куатро и петаци под предния капак поизправиха нЕкой друг завой, да чукна на дърво, и двамата се разминаха без сериозни травми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Примерно предишното 100/С3 ми беше петак 2.3 - карал съм я точно 10 години. Май имам някакви наблюдения как мислиш? Иво Динков кара 2.6 на предно. Ти да не би да караш дизел 2.5 та да имаш повечко наблюдения ?Нещо май четеш "през пръсти" - в темата става въпрос за АСЕ двигател, а ето и мъдрия цитат:Нещо да пише за дизел?Някъде напред в темата се спомена АЕЛ.На предно ц4 с АЕЛ не е най-завиващия автомобил, с другите мотори не съм забелязал да има проблем (4.2 не съм карал),но това не означава, че не става за каране 2.5.Бензиновия 6 ак има проблем на б4 предно нещо което съм пропуснал да напиша в предишния пост.Иво това, че си кутро не значи, че си безсмъртен пък и има ситуации дето с кутрото по трудно се "изправя" от предно. А на човека темата Редактирано 16 Август 2012 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Хич не отричам нищо! Предното предаване е чудесно когато се ползва за нормално каране(през цялото време го повтарям). Конкретно при Ауди не е добро решение, а пък да съм най-конкретен става дума за всички купета с над 4 цилиндров двигател. След 100км каране на 80 Б3/4 за мен просто трябва да нямаш усет, че да твърдиш че всичко е нормално. Понеже не ви изнася да ви говоря така за колите, да кажа и нещо хубаво...Що зимата б3/4 излиза навсякъде където друго предно предаване не може да си помисли???ПП - Вместо да ми обяснявате, покарайте, пробвайте, и вижте. Сигурен съм, че ще е от полза като научите малко възможностите на колата. На силно убедените, че предното на Ауди е нормално препоръчвам кръгче с Алфа 156 1,8, 2.0 или ква там си намерите. Ама после философствайте. Аз знам защо го казвам, но дали всички знаете защо спорите? Валка ако си поиграеш с възможностите на 100-цата, Б4-ката и новата ти кола ще разбереш за какво ти говоря. А ако отвориш капака на 2.3 и видиш че 5-ти цилиндър свършва по-напред от моя 4-ти мисля също ще ме разбереш. 70% Аудита на предно се произвеждат, за да може марката ни да не си замине завинаги. Защо мислиш, че всичко е до щофьор? Не знам идва ли на събора на Калояново...Там имаше много готини "изяви" в дъжда на пистата. Излезе една черна 90-ка АЦЕ куатро, и б4 2.3 преднячка...Е нека кажат всички гледали дали точно след 3-тия завой б4-ката не караше с 40км/ч само и само да може да завие. Аз лично се развеселих много, понеже бях поканил нов фен на марката който знаеше за какво става дума...така де само предполагаше, а точно тогава се вцепени Веско за твоето купе не мога да кажа че съм прав. Твоята кола ми е малко непозната и не съм карал такава никога. Всеки случай ти си с лек двигател, не 5-6 цилиндров. Самото купе не знам колко е по-късо между осите от нормално б4? Също днес беше тежък ден, и не мога сега да мисля по-късото разстояние между осите какво точно ще влоши/подобри. Но все си мисля, че ако сгазиш малко същото куатро ще видиш, че не съм голословен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Пуснах нова тема нека продължим там http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128873 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване