Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проведох разговор с продавача,не знае колко кс е колата,защото не я е замервал, работела на газ и на бензин.Каза "който иска да идва и да я покара и да я гледа".Накрая каза,всичко е физика,който е запознат с физичните закони и има понятие от автомобили,може да го направи.Той сам си я сътворил с турбина к14

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една рециклирана турбинка к14 за продаване! :heiss:

ей я на: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=99678&p=2124937

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо страшно попринцип от мех. инж. + турбо, малко ли 200ци има такива. Въпроса е да накараш тва говедо да работи както трябва и да си направиш сметката заслужава ли си... Според мен е по-добре да се замести с ABF, мисля значително по-лесно би станало, е магаретата ще са малко по-малко, но пък ще върви безпроблемно. ACE-то според мен няма да издържи много над лек повей, разбирай 0.4-0.5 бара и операцията се обезмисля защото ще глътне един чувал пари. Ако и ABF-а не ти стига, има AEB, AJL, BFB, пак ще е играчка ама ще имаш надежден мотор който не е сбирщайн.

 

П.П. а тоя AAR направо не ми се коментира, къде му е уейстгейта, на къв колектор е качена тая турбина и как тоя мотор е все още цял и не е родил...

Редактирано от Dragomir Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Няма нищо страшно попринцип от мех. инж. + турбо, малко ли 200ци има такива. Въпроса е да накараш тва говедо да работи както трябва и да си направиш сметката заслужава ли си... Според мен е по-добре да се замести с ABF, мисля значително по-лесно би станало, е магаретата ще са малко по-малко, но пък ще върви безпроблемно. ACE-то според мен няма да издържи много над лек повей, разбирай 0.4-0.5 бара и операцията се обезмисля защото ще глътне един чувал пари. Ако и ABF-а не ти стига, има AEB, AJL, BFB, пак ще е играчка ама ще имаш надежден мотор който не е сбирщайн.

 

П.П. а тоя AAR направо не ми се коментира, къде му е уейстгейта, на къв колектор е качена тая турбина и как тоя мотор е все още цял и не е родил...

а типък си говориш ей така наизуст

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а типък

Се научи да пишеш грамотно. Кое е наизуст, как ще го турбинира тоя мотор с тази инжекция и колко чувала ще му струва даваш ли си сметка, а? Дали няма да му е по-евтино и по-надеждно направо да го смени с по-съвременен мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=62455

 Eто един колега от монтана какво е направил с АСЕ-то.Една "мега" и всичкото механична карантия навън+бутала,биели и доста други работи.Абе бая парички си отиват за такъв проект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Се научи да пишеш грамотно. Кое е наизуст, как ще го турбинира тоя мотор с тази инжекция и колко чувала ще му струва даваш ли си сметка, а? Дали няма да му е по-евтино и по-надеждно направо да го смени с по-съвременен мотор?

1-аз имам ауди компетишън той  е аце мотор и от 3 месеца вече е  с турбо може механичният инжекцион да не е от най-прецизните системи но до момента се кара на 0,9 и няма проблем

за това ти писах колега не говори на изуст,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко повече подробност за турбо системата - как се осигурява повече гориво и как се управлява аванса на запалването в буст? Мотора разреждан ли е? Съединителя държи ли?

Покажи някоя снимка на мотора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това прилича на АЦЕ с периферия от АЕБ. Няма и помен от механичната инДжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е.Интейка е от АЕБ.Турбото не го знам от какво е.Иначе по мотора нищо не е пипано,освен втора гарнитура на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква електроника ползваш?кои ти настроива колата?на каква цена се спря в края на проекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за  момента всичко е точно,аванса малко ме притеснява,мотора е разреден на 8.2:1 горивото е пре достатъчно но да се надяваме че след нова година ще има още промени снимки след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...