Jump to content

Обороти на двг/скорост на автомобила


m_a_r_t_o

Recommended Posts

Нека собствениците на Б4 Авант с двигател АВК да споделят на пета предавка с каква скорост при какви обороти се движи автомобила.

Темата е с образователна цел, тъй като при мен немога да разбера кое ме лъже- километраж или оборотомер.

Като ползвам каналите на климатроника, също ми дава много различни данни спрямо уредите на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето ауди при 3000-3100 оборота , скоростта е около 115-120 км/ч . При други скорости не съм обръщал внимание , защото най-често карам с около 110.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е седан, кутия CCF и на 5 ск. дава следните стойности:

- 90 км. в ч. 2200 об.

- 120 км. в ч. 3200 об.

- 140 км. в ч. 3800 об.

- 180 км. в ч. 5000 об.

В сравнение с 1.8 при Б3 са къси тези предавки, особено в диапазона 100-160 км. с около 400 об. по-високи са тук. Обаче спрямо 1.6 ADA на Б4 е супер :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мръсник си ти, tanuco! :bia:

От значение са предавателните числа на скоростната кутия. Ето едно сравнение на няколко скоростни кутия спрямо една монтирана на АDA двигател. Гумите са 205/60/15. Ако бяха 195/65/15 ще има малка разлика е скоростта. Оборотите използвани при сравнението са 4000 мин-1.

017053740-big.jpg

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ куатро седан:

3000 оборота-110 км/ч :)

4500 оборота-160 :wall:

6000 -200 :dance:

6200 -220 :hilezh:

Това не е лада или москвич-комби или седан,за да имат разлика в предавателните числа на главното предаване

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е лада или москвич-комби или седан,за да имат разлика в предавателните числа на главното предаване

:mukkies: прав си колега, явно подсъзнателно съм го написал това. Нали всички сме стартирали със соцвозила шофьорската си кариера.

Одеве си поставих за цел точно да видя как се движи моето:

при 2500об/мин - 110км/ч, а по данни от климатроника на 17 и 28 канал ми показва като карам с 90км/ч -2500об/мин.

Незнам на кое да вярвам, затова пуснах темата. Най-вероятно бордкомпютъра лъже.

Редактирано от m_a_r_t_o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е седан, кутия CCF и на 5 ск. дава следните стойности:

- 90 км. в ч. 2200 об.

- 120 км. в ч. 3200 об.

- 140 км. в ч. 3800 об.

- 180 км. в ч. 5000 об.

В сравнение с 1.8 при Б3 са къси тези предавки, особено в диапазона 100-160 км. с около 400 об. по-високи са тук. Обаче спрямо 1.6 ADA на Б4 е супер :respekt:

Моето е 1:1 с твоето. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: прав си колега, явно подсъзнателно съм го написал това. Нали всички сме стартирали със соцвозила шофьорската си кариера.

Одеве си поставих за цел точно да видя как се движи моето:

при 2500об/мин - 110км/ч, а по данни от климатроника на 17 и 28 канал ми показва като карам с 90км/ч -2500об/мин.

Незнам на кое да вярвам, затова пуснах темата. Най-вероятно бордкомпютъра лъже.

Ако ти е оригинална кутията е абсурд да си със 2500 об. при 110 км. в ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ауди Б2 1.8 карбуратор 90 коня и единственото което ме дразни в тази кола е скоростната кутия при 3000 оборота 120 км/ч.

Че ти си супер,ние повечето на 3000 об сме на 110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите скорости са по-добрия вариант за магистрално шофиране :lol: ....ем фърчим, ем не бъхтим маторя, ем гориво пестим :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 kм/ч 2650 оборотя

120 км/ч 3000 оборотя

Гумите са 205/60/15,колата е седан с горепоменатият мотор!

гумите не влияят на показанието на километража а само на реално изминатия път.мойта съм я засичал че при 4000 об скороста е 140 а при 3000-110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростта трябва да се мери с GPS, километражите винаги лъжат, всеки различно, но показват от 5 до 10% по-висока скорост от реалната. Също така не е ясно оборотомера колко вярно показва. Моят със сигурност дава нелинейни показания, оборотите доста бързо се повишават от 2500 до 3000 без чувствително изменение на скоростта, преди 2500 се качват по-бавно.

Моята при 3000 об. е на 103 км/ч (4-та предавка, автоматик), АБК, комби. Това за мен са дразнещо къси предавки. Лагуната ми при 3000 об. на 4-та е със 131 км/ч, идеална скорост по магистралата в най-оптималните обороти на двигателя. Аудито отива към 4000 оборота при тази скорост.

Между другото и ХМ-а ми е с къси предавки, 3000 об. = 107 км/ч на пета, въпреки че е 3-литров V6. Не намирам никаква логика в проектирането на скоростни кутии при която и да е кола. Примерно Ауди 80 АБТ е с по-дълги предавки от АБК ??!

Редактирано от D.H.V.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък си ме кефи моята на светофарите само като бодна 1-ва и 2-ра до 3000 оборота и сам вече на 50 км и другите отзад тогава тръгват,иначе при 90 км/ч карам с 2200 об/мин. 2,0 Е АБК мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ти си супер,ние повечето на 3000 об сме на 110

Извинявам се за спама но 3000 оборота съм на 120 и нещо - на 3500 минавам 150 те

може да е нещо с оборотомера но двигателя го чувам да ръмжи по осезателно над тази граница

Възможно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...