Jump to content

Audi 80 20E 16V турбо!


Recommended Posts

Четох че колеха е започнал да прави това което както аз така и други колеги искат/ха. Взех темата на заем от другия форум.

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t...der=asc&start=0

Браво на колегата, че се е хванал. Мислех скоро да споделя че само БМВ си правят турбо коли(то те и си нямат оригинални турбо :hilezh: ) а ние не! Ето първият май? :):hilezh:

Мнение 666 :bia:

Редактирано от M_sub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,познавам човека и съм виждал колата.Най-хубавото е ,че си прави всичко сам/до колкото е възможно/и не жали мангизи.Скоро ще има и Куатро ама..........там интервенцията е май доста по-сложна.Иначе РЕСПЕКТ и Успех!

Ще му пиша да се регне и у нашия форум!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано тъпа ми се струва идеята, разбирам кефа от това да направиш двигателя си по-мощен, но не разбирам защо трябва да се експериментира с сложна материя като тази интервенция, при положение, че ауди има превъзходни турбо двигатели, които ако не нови могат да се купят и втора употреба, след което само с един чип и по-голяма турбина примерно, нещата загрубяват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това се борим тука за старт от

Бате всички сме зад теб, имаш 100%-овата ни морална подкрепа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът не е само един, този младеж специално е от Варна, в София се правят едно ауди купе 2.0 16VT и един голф пак със същия мотор очакват се мощности от ~ 280-300 магарета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магаретата ми се видат много??? Как ги прават тия неща??? Аз със зор виждам около 250 к.с. а целта е 300 к.с. и ....N2O . А тия с конверсия само праскат по 300к.с. :)

Със скъпи и хубави части вътре в мотора и повечко надув става :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички как е?;)))

Тука съм бре каде другаде;)

Аз конверсията я направих сега само подобрявам;)

Всичко иначе по моитора си е наред даржи си - може би щотт не съм го напъвал още;)???

Ще разберем и тва .......скоро. :birthday::musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на пича бе!Щом може да си го позволи що да не опита???Може да стане добър бегач!Мене ме кефи...па и куатро като снади ше е още по-добре..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

|CL|NIKI, добре дошъл. Как се държи механичния инжекцион с турбото и как управляваш сместа!? Иначе :birthday: а начинанието а и щом си го завършил :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

ООоо механичният инжекцион беше първото нвщо което изхвърлих от мястото му за да освободя такова за турбината, и защото просто с него не става щото той мисля че се управлява от вакума смисъл следи вакумадали пада т.е дали подаваш газ или не и така определя колко бенз да пуща.

Следователно при турбо какво се получава ако сме с мех.инджекция??-разход от порядъка на 50 - 60 понеже се получава налягане и инжекцията се чуди кво да прави:fisch::fisch:

Махнах го и сложиф ел.инжекция - дюзи от Голф 2,0 16v и комп от G60 + всички датчици от G60 + моите детонационни(само единия) и моята ламбда сонда.

Обърнах всмукателния колектор на 180 град. като за тая цел взех основата към главата и тялото от Голф 2,0 16v, одрязах неговата дроселна клапа и сложих моята заради това че е двойна и заради тва че можех да използвам и ТПС-ите.

Но се оказа че дюзите са много малки - 190cc а на мен ми трябват поне 440cc.

Ако има друго питайте:fisch: :fisch:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

ООоо механичният инжекцион беше първото нвщо което изхвърлих от мястото му за да освободя такова за турбината, и защото просто с него не става щото той мисля че се управлява от вакума смисъл следи вакумадали пада т.е дали подаваш газ или не и така определя колко бенз да пуща.

Следователно при турбо какво се получава ако сме с мех.инджекция??-разход от порядъка на 50 - 60 понеже се получава налягане и инжекцията се чуди кво да прави:fisch::fisch:

Махнах го и сложиф ел.инжекция - дюзи от Голф 2,0 16v и комп от G60 + всички датчици от G60 + моите детонационни(само единия) и моята ламбда сонда.

Обърнах всмукателния колектор на 180 град. като за тая цел взех основата към главата и тялото от Голф 2,0 16v, одрязах неговата дроселна клапа и сложих моята заради това че е двойна и заради тва че можех да използвам и ТПС-ите.

Но се оказа че дюзите са много малки - 190cc а на мен ми трябват поне 440cc.

Ако има друго питайте:fisch: :fisch:

е това е предимството да си с 4 цилиндров мотор и crossflow глава :fisch:

все пак би ли пуснал малко снимки тука на мотора, как то4но са ориентирани колекторите и т.н. на какво сгастяване е в момента мотора?

а между другото.. 190сс наистина са малки, ама каква е таз цел дет си я поставил 4е ти трябват 440сс дюзи бре? :fisch:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баткааа.. петтака не е само звук.. има са конструктивни особености които го правят доста добър сравнен с 4 цилиндровия

ето това не е RS, но не му пречи много де :hilezh:)

подозирах 4е там се целиш с тези дюзи, и целта не е много ниска :hilezh:

с каква веялка смяташ да я гониш?

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за сега съм с Garrett TB2555 A/R 0,48 с 41мм компресор и 42мм турбина перки.

Малка ми е амаааа :respekt::( ко да се прай тука във Варна капацитетите ми казаха че за докъм 300кс. е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е мъни4ка, а ме самнява да стигне и за 300, ама нищо де.. докъдето стигне, след това ще търсиш ъпгрейд :(

готиното е 4е сигурно по4ти нямаш лаг, а? :respekt:

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да няма лаг и се развърта на 1900-2000 оборота:D

Но пък е малка изпускателната част и май прави нещо като тапана високите обороти и попрегрява:D

Мисля да слагам външен байпас щото тва е с вграден и баипас и блоуоф и са малки маиче.

Но пък е здраво с водно е и е от бензинка:D

Колко кончета е нямам на представа карал съм го малко щото се не бях го доизпипал и все мъркучи на налягането се кусаха все колектори се кривяха и дишаха и такива работи - все отнякаде падаше налягането и не работеше добре.

Но докато я карах, и беше добре, си вървеше доста яко, сравнено с други колици 150,, 200 коня - по яки нямам:D:) и бегаше доста повече.

Пък ми се строши и 3та скорост още на 2-3 изкарване от бокса за проби - тогава беше на 0,6 надув и 3та се изсипа все едно съм сложил 8,2 литра 900кс.:o:):):o

Пък и други хора я караха, дето са сядали повече от мене на коли (аз съм на 25) и бяха много яко изненадани и се накефиха.

Но със сигурност преди сегашните промени не мога да кажа колко беше:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...