Jump to content

Проблем ли е? И на какво се дължи?


MAPTO7007

Recommended Posts

Аз пък си сипвам от "Петрол" 95 и всичко си е ток.Иначе от завода са казали бензин 95,а не 98 или 100 после се чуди,защо ти дава греши ламбда сондата.Ако искаш повече мощност си направи някое модче ама бензин с отакново число над нормите не е решение :D.

:D<_<:D:):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз пък си сипвам от "Петрол" 95 и всичко си е ток.Иначе от завода са казали бензин 95,а не 98 или 100 после се чуди,защо ти дава греши ламбда сондата.Ако искаш повече мощност си направи някое модче ама бензин с отакново число над нормите не е решение smile.gif.

Не го бях видял това признавам :)<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от 96 на петрол 6ст е разликата с 95 на литър

Мммдаа и аз забелязвам че и разхода пада с този бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инфо по темата:

След днешните замервания излиза следното.

След почистването на дебитомера стойностите които отчита в момента са към 110гр. (преди 70-80) отдавам тези 10 грама загуба на това,че един колега от форума ми спомена,че само с оригиналния въздушен филтър дава свойте пълни и точни показания/грамове с алтернативните има известни загуби ... незнам.

На 115 канал за теста на Турбо-то излиза следното от графиката по-долу ... налягането май излиза в М-барове и при натоварване на 1-2-3 та до 6000 отчетените стойности са 1600м-бара какво ще рече това ;)???

Другото което ми направи впечатление е,че отново я карах тези дни с ОМВ Карера 100 и отново същите грешки за ламбда сондата + една неизвестна така пишеше ... а и от снимката на ВАГ КОМ-а показва че на празен ход стойностите на самата ламбда-сонда трябва са -10+10,а те са -19 дали трябва да е така или не трябва незнам???

Това е общо взето ... колата върви доста по-добре от преди но предвид и тези неща споделете мнение или какво още да търся???

vagcoms.jpg

vagscopeturbo.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дебитомера горе долу е добре макар да трябва още малко повечко да отчита(при мен стига до 130). Не вярвам да има много общо с филтъра понижените стойности. Тези 1600 милибара са около 0.6 атмосфери над атмосферното налягане което си е точно както трябва. 1000 милибара са ти 1 бар което е атмосферното налягане(+– според зависи) и всичко нагоре е това което гледаш тоест тия 600 са 0.6 атмосфери. Идеално е.

Това -19 не трябва да е така. Сместа е прекалено бедна и инжекциона компенсира много. Помня да съм чел, че най-често причината за това на празен ход е скъсан вакуум. Не знам дали при тебе има нещо общо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има ... както споменах миналата година когато имах подобни грешки тръгнах от маркучите на вакумите и прочие смених ги с някакви уж Гейтс ама вече 1г. по-късно не мога да гарантирам,че някой не си е заминал,цепнал,скъсал ... ще трябва ги свалям и да ги прегледам щото и аз мисля,че не е в границите това отчтеното.

Очаквам още мнения и препоръки по темата.

Мерси на теб колега и на другите колеги :hilezh: за помоща до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До попитам кой маркучи/члета да гледам най-вече и къде се намират всички да прегледам от-до като остана свободен?

п.п За вакум маркучите питам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от Haynes-а виж дали ще те ориентира(PDF-a).

Между другото твоя мотор AWT ли беше или ATW :zustimm:

ЕДИТ: Още една снимка качвам, струва ми се по-разбираемо.

21_38_Vacuum_control_system.pdf

post-38453-1286719485.jpg

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото твоя мотор AWT ли беше или ATW :hilezh:

ЕДИТ: Още една снимка качвам, струва ми се по-разбираемо.

AWT - е следващия сигурно на (В6) се слага незнам.

п.п Да попитам маркучите дето излизат от Турбото има някакви облицовки с закопчалки ... като термо-ленти със закопчалки ама миналата година я свалих едната и сега не помня къде точно и е мястото ... ако може ме ориентира някой със снимков материал.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Облицовката със закопчалката се слага на гумения маркуч за водата, който влиза в турбото. Друга аз не знам да има. Снимки нямам, но ще го видиш.

Това което съм постнал е за Б5. Този ATW го дават на Б5 навсякъде заедно с AEB.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ... иначе са две облицовките ама едната е омотана без закопчалки е,а другата я свалих миналата година още и не съм я слагал ...

Най-вероятно след 1 месец ще имам възможност да ровичкам и гледам маркучите за скъсано,спукано ... по твой предположения колега Тодир за да показва на Ваг-Ком тези стойности на празен ход ламбда сондата проблема е във вакума ... да отбележа само,че и макар и да върви осезаемо по-добре има леко притреперване/зачудване при ускорението отново.

Проблем ли е ако я карам да кажем още 1 месец така?

Каква е опасността за мотора или някой друг компонент?

Като изключим факта,че вече бая време 2-3 месеца съм я карал с тоя проблем преди да започна да търся виновника и таман на 4-5 пъти съм трил грешки и съм я зорил докато съм я тествал абе ужас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за вакуумите съм го чел някъде в описание на стойностите на каналите и възможните проблеми според тях. Ама сега не мога да вържа къде беше :hilezh: В ЕЛСА-та ли в сайта на ross-tech ли беше или някъде другаде не мога да си спомня. Ако се сетя ще ти го пратя.

За другото нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно мерси до тук за помоща ... имам да черпя като се видим някога и се запознаем :hilezh:

Очаквам мнението и пр. и на другите колеги по темата и мойте питания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ATW го дават на Б5 навсякъде заедно с AEB.

Мисля,че PDF-а е объркан такъв мотор не съм срещал с такъв код ATW по-скоро са искали да напишат AWT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя ги има AWT и ATW, не знам каква им е разликата. За този AWT съм срещал много малко инфо. Някой колега да каже ако знае каква им е разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно при мен защо в Ауто-дата на платформата (В5) не ми излиза,а и не съм срещал такъв мотор ATW да не се слага на Ауди-та Американски изпълнения дето ги има по 170к.с???

Питам от чисто любопитство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея. Сигурно е някоя леко ъпдейтната версия на АЕБ. От тия маюели видях, че е с електрона газ.

http://www.autoshoppingcenter.com/Volkswag...nginescode.html

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно но май го слагат на VW този мотор.

Още някой да сподели мнение по-мойте питания и проблеми след последните случки :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това -19 не трябва да е така. Сместа е прекалено бедна и инжекциона компенсира много. Помня да съм чел, че най-често причината за това на празен ход е скъсан вакуум. Не знам дали при тебе има нещо общо :steinigung:

Днес след преглед на маркучите и проверка се оказало,че няма скъсан или спукан маркуч.

Давайте идей от какво друго може да показва тези занижени стойности?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т с този код на мотора и електронната газ е най много вероятно за хамериканския пазар версията!! :steinigung:

тук в бг нема да се научат да правят вакум тест на цялата система на 1,8т а тоя мотор страда най много и най често от това!!

ето ви показно за какво говоря ...тестера е за 2,7Т , но смята ше ви стане ясно за кво иде реч...в момента аз си правя такъв тестер с подръчни материали ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих нещо подобно за търсене на бууст лиик на 1.8Т. Върши идеална работа за търсене на бууст лиик по турбо пътищата а за тия вакууми е голям ташак. Трябва така да нагласиш валовете, че всички клапани да са в затворено положение. Не, че не става ама е леко трудничко да нацелиш момента.

Между другото Марто ако искаш мога да ти я дам тази тапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото има ли вариант към средата на Ноември ако идвам по София да се разберем да се видим някъде и направо да я погледнеме какво и защо?

Защото аз сега така или иначе не я карам много да не кажа хич ... и нямам време да се ровя и тествам.

Да попитам може ли да стане някаква беля в това си състояние в момента?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пак вчера установих същото.

Паля колата изкарвам я от гаража още студена и навън студено 7-8 градуса върви много добре ... като позагрее малко всякаш част от вървежа се губи ... интересна работа.

Има ли вероятност кулера да се е затлачил от боклуци-прах нещо и като позагрее да не е както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да е чак толко мръсен. Покарай малко с ваг-ком да видиш какви температури държи. При мен примерно е зле работата от към градуси - вчера карах и при това студено време 45-50 градуса ми е входящата температура в движение. Позадържа ли се повече на светофар и веднага скача нагоре. Но въпреки това колата се набира добре, няма сецания и глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...