Jump to content

А4/Б7/2.0 ТДИ МУЛТИ7


lubomars

Recommended Posts

колеги здравейте!закупих ауди а4 2.0тди С-лин 2006. мулти7.от една седмица съм по майстори!колата като студена е ракета загрее ли почва да скача като коза и това при резко подаване на газ също така при загасване на топло и при повторно палене на място двигателя има поведение като при палене на 2-3 цилиндара.а иначе с подаване на малко газ пали безупречно.в уни треид се съмняваха в дросела.хубаво смениха го проблема остана.дайте съвет къде да ходя преди да са бутнали скоростите на земята щотото са се нагледали на скоростите некви хидро мидро тапотиии.ще съм безкрайно благодарен ако нйкои даде съвет любо 0899411499

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе май проблема ти въобще не е мистериозен.. ама нека феновете на мултитрониците да кажат.. на мен ми прилича, че баш скоростите са ти проблема, недоумявам много какво са се вгледали в дросела в унитрейд, ама свирено вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ...ще съм безкрайно благодарен ако нйкои даде съвет любо 0899411499

Щом като е сменена дроселната клапа, вероятно съмнението е било, че не достига достатъчно въздух до мотора, заради нея, т.е. че се движи трудно. има логика. Диагностиката започва с грешките в моторна електроника. После трябва да ни кажеш, в момент когато моторът се тресе яко какви са стойностите в канал но.13 на моторна. Има ли загуба на мощност или просто се тресе, пуши ли черен дим, сменяни ни ли са наскоро неща като ангренажен ремък, горивен филтър, случил ли се е този дефект след като примерно си заредил на някое съмнително място гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като е сменена дроселната клапа, вероятно съмнението е било, че не достига достатъчно въздух до мотора, заради нея, т.е. че се движи трудно. има логика. Диагностиката започва с грешките в моторна електроника. После трябва да ни кажеш, в момент когато моторът се тресе яко какви са стойностите в канал но.13 на моторна. Има ли загуба на мощност или просто се тресе, пуши ли черен дим, сменяни ни ли са наскоро неща като ангренажен ремък, горивен филтър, случил ли се е този дефект след като примерно си заредил на някое съмнително място гориво.

мдам.. напълно си прав че така с това описание си е само хвърляне на боб :lol:

сега като прочетох повтроно че след загасяне на топъл мотор и повторно палене работи кофти в началото донякъде ми се върза и евентуални "обвинения" към "дросела", ама някак си много тъпо така и доста непрофесионално ми се струва да смениш скъп елемент и като се окаже че промяна няма да дигнеш рамене и "еба ли му мамата кфо стана".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като е сменена дроселната клапа, вероятно съмнението е било, че не достига достатъчно въздух до мотора, заради нея, т.е. че се движи трудно. има логика. Диагностиката започва с грешките в моторна електроника. После трябва да ни кажеш, в момент когато моторът се тресе яко какви са стойностите в канал но.13 на моторна. Има ли загуба на мощност или просто се тресе, пуши ли черен дим, сменяни ни ли са наскоро неща като ангренажен ремък, горивен филтър, случил ли се е този дефект след като примерно си заредил на някое съмнително място гориво.

Загуба на мощтност няма.просто си подскача като е топла.всичко е сменено преди 6000км!когато няма омв премиум хапва В-пауар.мотора притресва редко само на место и само при палене и то кат е топъл с малко подаване на газ преодолява проблема.като е студена е невероятна толкова сила от един мотор 2.0.ако подаваш постепенно газ лекичко няма ядове може да скочи лекичко и да не се усети даже.но настапиш ли резко като при маневра за изпреварване става като БИК ЗА РОДЕООО!

мдам.. напълно си прав че така с това описание си е само хвърляне на боб :hilezh:

сега като прочетох повтроно че след загасяне на топъл мотор и повторно палене работи кофти в началото донякъде ми се върза и евентуални "обвинения" към "дросела", ама някак си много тъпо така и доста непрофесионално ми се струва да смениш скъп елемент и като се окаже че промяна няма да дигнеш рамене и "еба ли му мамата кфо стана".

странното е че неколко майстора потвърдиха диагнозата!щото трупаше пасивни грешки на нея.още повече един се престраши да я отвори и от механизма и изтече 50гр моторно масло което и за мен не беше нормално заради това я смених.няма проблем сега имам стара резервна.новата е 370лева не е толкова голяма болка за умиране.около 4 питащи физиономииии квоооо станааа.чуството е странно незнаеш кво да правиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал, че Мишо (сервиза му е около Врана, май) е много добър в ремонта на мултитроници.

Обърни се към него, ако искаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lubomars

от описанието ти разбирам че може би има и втори проблем, но това е само предположение.

Проблем 1 : щом като се разтриса докато палиш, това не може да е от скоростната кутия, нали? Така. Сега е важно да кажеш дали пали трудно като е топла или не и дали подаваш газ докато палиш, за да запали по- лесно или подавш газ докато колата е вече нормално запалена, т.е. за да стабилилзираш празния ход само.

така и не разбрах дали записва грешки след смяната на дросела или не, ако да какви?

Проблем 2 : придърпване. Не мисля, че проблема идва от мултитроника, но тук не съм сигурен де, без да съм го усетил. По-скоро мисля, че е свързан с горния дефект.

Сякаш гориво не и стига за момент. То като вземе да придърпва не можеш да разбереш дали има или няма загуба на мощност, нали?

Диагностиката в твоя случай става много трудна от разстояние...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен отиди в Порше на диагностика. На мен ми прилича на дефектна електроника на горивната помпа или по скоро като загрее електрониката и нещо и става. Дай малко инфо:

1. Това ритане на място ли е?

2. Ако не е на място, то кога го прави? При рязко ускорение само? При рязко спиране? При каране на 6 или 7 предавка?

3. На място изфорсирва ли се двигателя? Рита ли като се изфорсирва?

4. Пуши ли черно ако се изфорсирва?

Колкото повече инфо толкова повече ще ти помогнем.

П.С. Аз доколкото разбрах подава газ докато пали, иначе тресяла. Тоест празния му ход не е наред или има закъснение на подаване на гориво към единия цилиндър. Или с други думи колата му пали все едно е на 3 цилиндъра и той компенсира това с подаване на газ по време на палене. Демек нещо с горивото става. Може ли да е запушена дюза? Дали ще запише грешка?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lubomars

от описанието ти разбирам че може би има и втори проблем, но това е само предположение.

Проблем 1 : щом като се разтриса докато палиш, това не може да е от скоростната кутия, нали? Така. Сега е важно да кажеш дали пали трудно като е топла или не и дали подаваш газ докато палиш, за да запали по- лесно или подавш газ докато колата е вече нормално запалена, т.е. за да стабилилзираш празния ход само.

така и не разбрах дали записва грешки след смяната на дросела или не, ако да какви?

Проблем 2 : придърпване. Не мисля, че проблема идва от мултитроника, но тук не съм сигурен де, без да съм го усетил. По-скоро мисля, че е свързан с горния дефект.

Сякаш гориво не и стига за момент. То като вземе да придърпва не можеш да разбереш дали има или няма загуба на мощност, нали?

Диагностиката в твоя случай става много трудна от разстояние...

на студено пали без проблем върви невероятно!след около 30 минути каране почва да подскача.и евентуално спираш за кратко някъде връщаш се след 5 минути има вероятност да го на прави да речем от 5пъти го прави 2, 3 пъти!ако я оставиш за 1час 2часа няма проблем пак си пали нормално пак е ракета!аз и подавам леко газ само при палене да преодолее това притресване на мотора после колата на место работи перфектно на около 900об.постоянно работи на тези обороти и на студено и на топло а подскока тръгва в границите на 1900об.

и аз мисля че има връзка с горивото но няма никви грешки по електрониката след сменяне на дросела не трупа никва грешка.

клучовото е от студено към топло какво се случва та да прави тая магария!абе кат загреее и като започне да подскача не можеш я разбра дали губи мощност но едвали скача като луда!ако губи мощност ще има обратния ефект ще забива предницата а тя подскача.

Според мен отиди в Порше на диагностика. На мен ми прилича на дефектна електроника на горивната помпа или по скоро като загрее електрониката и нещо и става. Дай малко инфо:

1. Това ритане на място ли е?

2. Ако не е на място, то кога го прави? При рязко ускорение само? При рязко спиране? При каране на 6 или 7 предавка?

3. На място изфорсирва ли се двигателя? Рита ли като се изфорсирва?

4. Пуши ли черно ако се изфорсирва?

Колкото повече инфо толкова повече ще ти помогнем.

П.С. Аз доколкото разбрах подава газ докато пали, иначе тресяла. Тоест празния му ход не е наред или има закъснение на подаване на гориво към единия цилиндър. Или с други думи колата му пали все едно е на 3 цилиндъра и той компенсира това с подаване на газ по време на палене. Демек нещо с горивото става. Може ли да е запушена дюза? Дали ще запише грешка?

1мотора на място работи добре.ритането е в движение.само при резко ускорение на всички предавки ако я лъжеш спокойно понякога не скача или по на дребно и по учестено почва в повечето случаи от 1900об!мотора на място работи добре при исфорсирване няма проблем!за пушене не мисля или изпуши малко ако не е успяла да запали от първия път на топло тогава изпушва!грешки няма поне за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие сутринта завъртя и не пали.без да тресе без нищо просто си върти нормално.пробвах 2 пъти не стана подадох леко газ и си запали!почвам да се замислям дали не е дефектирала резервоарната помпа!и електрониката да не мойе да я хване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че проблемът е същия като този в тази тема,

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=81357&st=40

просто при теб е в по-напреднал стадии и най-вероятно с изкривяване на пиновете няма да се реши проблема, ами ще трябва да се смени шината с управлението на помпа-дюза елементите, която не е скъпа.

Втората хипотеза с помпа-дюзите е малко по-невероятна, защото на студено колата върви. Ако имаше лошо изгаряне в някой цилиндър, моторната го регистрира и записва, т.е. най-вероятно това нещо се случва във всички цилиндри едновременно. По скоро нещата биха могли да се насочат към дебит на тандем помпата или гумички на помпадюзи.Има и трети вариянат температурен датчик на гориво и на водата.

Описал си ни много неща, обаче ни трябват стойностите на от 11 и 13 канал, иначе е много трудно да се каже какъв е дефекта.

Според мен започни с най-елементарното - кабелите на помпа-дюзите. 90% от ТДИ-та които са идвали при нас и са придърпвали имаха този проблем, останалите имаха проблеми с помпадюзите и леглата им в главите. Кажи на хората, които ще го сменят да огледат разпределителните валове, т.е. като свалят горния вал, да завъртят коляновия.

Друго, което не разбирам, е защо колегите от унитрейд х не са влези на измерени значения и не са сравнили стойностите дори и на вдигната на подемник кола. VAS 5051B предлага толкова много възможности за диагностика.

Има развитие сутринта завъртя и не пали.без да тресе без нищо просто си върти нормално.пробвах 2 пъти не стана подадох леко газ и си запали!почвам да се замислям дали не е дефектирала резервоарната помпа!и електрониката да не мойе да я хване?

това е нещо различно вече, сега проблема се ограничава до дебит на резервоарна помпа, гумички на помпа-дюзи, тандем помпа или стартер-акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля,че проблема е в дебита на тандем помпата,защото щом на студено е палела и работи добре (тогава стойностите на исканите милиграми са по големи) и след като загрее милиграмите падат и се почва с придърпването.Провери ли дали в маслото има нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% e мултитроника.

Както, знаеш от този прекрасен форум, мултитроника се чупи по два пъти на ден ....

сутрин в 9 и вечер между 17 и 19 часа. Понякога нощно време ражда .... и после трябва да черпиш...

Също така, пука гуми и яде антифриз и е много,много скъп ... хиляди левове струва.

Така пише тук. Аз им вярвам на момчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% e мултитроника.

Както, знаеш от този прекрасен форум, мултитроника се чупи по два пъти на ден ....

сутрин в 9 и вечер между 17 и 19 часа. Понякога нощно време ражда .... и после трябва да черпиш...

Също така, пука гуми и яде антифриз и е много,много скъп ... хиляди левове струва.

Така пише тук. Аз им вярвам на момчетата.

Хм,моя и по обяд ражда понякога...

Аз благодарение на моя мулти си имам вече цял футболен отбор мултита :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Абе,а къде е Любо от марс-разбирача на припадналите мултитроници?

tuka e we bratle!pribrax se ot pochivka.multito miga na tabloto kato diskoteka ot 3000km!no izobshto ne sym q spiral pribra me vkyshti!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че проблемът е същия като този в тази тема,

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=81357&st=40

просто при теб е в по-напреднал стадии и най-вероятно с изкривяване на пиновете няма да се реши проблема, ами ще трябва да се смени шината с управлението на помпа-дюза елементите, която не е скъпа.

Втората хипотеза с помпа-дюзите е малко по-невероятна, защото на студено колата върви. Ако имаше лошо изгаряне в някой цилиндър, моторната го регистрира и записва, т.е. най-вероятно това нещо се случва във всички цилиндри едновременно. По скоро нещата биха могли да се насочат към дебит на тандем помпата или гумички на помпадюзи.Има и трети вариянат температурен датчик на гориво и на водата.

Описал си ни много неща, обаче ни трябват стойностите на от 11 и 13 канал, иначе е много трудно да се каже какъв е дефекта.

Според мен започни с най-елементарното - кабелите на помпа-дюзите. 90% от ТДИ-та които са идвали при нас и са придърпвали имаха този проблем, останалите имаха проблеми с помпадюзите и леглата им в главите. Кажи на хората, които ще го сменят да огледат разпределителните валове, т.е. като свалят горния вал, да завъртят коляновия.

Друго, което не разбирам, е защо колегите от унитрейд х не са влези на измерени значения и не са сравнили стойностите дори и на вдигната на подемник кола. VAS 5051B предлага толкова много възможности за диагностика.

това е нещо различно вече, сега проблема се ограничава до дебит на резервоарна помпа, гумички на помпа-дюзи, тандем помпа или стартер-акумулатор

[/qu

Благодаря за съветите!нямах време да я оправям и заминах с нея, в хърватия направи магария как вървеше 150/160 почна да вибрира и от един път се изфорсира и започнаха да мигат скоростите на таблото!спрях колата работеше на три цилиндъра загасих я и след минута я запалих пак работеше нормално и продължих 3000км вече мигат но утре отивам да я оправят!нищо друго не се е променило симптомите са си същите.щом има развитие ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,а къде е Любо от марс-разбирача на припадналите мултитроници?

аааа бе Любомарс е тука!разбирам и от други работи демонстрация искаш ли бе Дизелова сила?

сигурно не си учен да не се изказваш неподготвен!

ако имаш да споделиш нещо по темата пиши ако ли не не умувай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто мулти пък ми го продадоха с три резервни и упътване как се сменя на път с крик, клещи, сезал и ключе 10. :wall:

А сега по темата - никога не бих поверил такъв сериозен проблем в ръцете на онез мързеливи, немърливи, неможачи от Порше. :hilezh:

За тая работа светът е създал МИШО. :wall: Ако колегата няма координати, мога да му ги дам на лично и направо да заминава натам, за да получи качествена диагностика и отстраняване на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто мулти пък ми го продадоха с три резервни и упътване как се сменя на път с крик, клещи, сезал и ключе 10. :)

А сега по темата - никога не бих поверил такъв сериозен проблем в ръцете на онез мързеливи, немърливи, неможачи от Порше. :rolleyes:

За тая работа светът е създал МИШО. :) Ако колегата няма координати, мога да му ги дам на лично и направо да заминава натам, за да получи качествена диагностика и отстраняване на проблема!

Недей така крайно. KFZ-Azubi работи в официален сервиз, вече в Порше Изток ако не се лъжа. Има други хора в тези сервизи, които също си знаят работата, въпрос на желание е да се свърже човек с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...