zeroday Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Колеги тука модове няма ли ? Ай по темата малко... Стига Благ спамец.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Карам 2ра Б6ца и тази кола не ми омръзва и ме кефи постоянно.Б5 е много добър автомобил,но Б6цата е усезаемо по-нова като концепция и това по всичко си личи.1.Много по-сигурна е от Б5,което за мен е изключително важно .Доказателство : и 2.Дизайна на Б6 е много по-добър(всеки си има мнение).3.По-голяма е и като габарити и като простор в купето.5.По-здраво е окачването.Доколкото знам предното и особено задното окачване са съвсем различни от на Б5,което се усеща в здравината,возията и стабилността.6.По-обезшумена е.7.Интериора е много по-приятен и някакси повече дава усещане,че си в премиум марка.Това с люпенето на копчетата се получава от немърливо отношение.Мойта е на 159 000лв. и няма улюпено,а нищо не е сменяно.8.Серийно ESP.9.По-икономични и вървящи мотори.При Б5 АФН-а( 1.9ТДИ) е уникален мотор,но 1.9 131к.с. при Б6 е по-добър. 1.8Т,го има и при двете,но при Б6 е и 163к.с. , 2.5ТДИ при Б6 е изчистен от проблеми.Недостатък е ,че е заменен стария автоматик с мултитроник.10.Не е особено по-скъпа за поддръжка отколкото Б5.Това са 10 осовни причини да се качиш от Б5 на Б6 и според мен разликата в цената е напълно оправдана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 ...Виждам,че си запознат и се включвам с питане ... тук това е сравнение на А4 (В5) 1997-1998 година с А4 (В6),а как стоят нещата при Фейслифта или нямаш пряко поглед.п.п Не се заяждам,а само питам информативно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Знам,че не се заяждаш Не знам при фейслифта как е,но според мен е същото.Логиката ми е ,че резултатите от краш тестовете са резултат от конструкцията на автомобила и съответните носещи елементи и тн. При фейслифта незнам да е променяна конструкцията,шасито на автомобила.Интересно е,че А3 и Б5 от еднакъв период са много различни на краш тестовете.За мое учудване А3ката е по-добра,нямам обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Виждам,че си запознат и се включвам с питане ... тук това е сравнение на А4 (В5) 1997-1998 година с А4 (В6),а как стоят нещата при Фейслифта или нямаш пряко поглед.п.п Не се заяждам,а само питам информативно. Не съм карал В6,но съм карал грозника В7 1.8 Т куатро 163 к.с. с 6 ск.,което е все същото предвид козметичните разлики между двата модела .Ами кара се някак си по-мазно,по-тежка кола е и наистина стои по-добре на пътя.По-добре обезшумена е .Субективно като вървене я усетих някак си по-тромава от моята,особено на старта,дали заради доста повечето килограми и куатрото ,дали заради по-доброто обезшумяване не знам.Приятелчето твърди ,че върви добре,но пък е карал моята и отказва да ги пробваме,така,че може и да не е само субективно усещането ми за тромавост.Вътре материалите в купето,особено таблото не ми прави впечатление да са по-качествени,да не кажа,че ми изглежда по-пластмасово.Волана му е със сигурност по-зле някъв гаден пластмасов четирипръчков ,а моя е кожен трипръчков с удебеленията,но това разбира се не е критерий,доколкото е въпрос на оборудване,конкретния модел В7 ,който карах е някакво средно или ниско ниво на оборудване ,иначе S-line ,които съм виждал в каталозите, със сигурност е по-добре от В5.Оформлението на интериора като цяло си има по-съвременно излъчване откъдето и да го погледнеш,двузоновия климатроник си заслужава,поне като фаца ми прилича едно към едно на А6 С5 ,а В5 доколкото ми е известно няма такава шукария хич.Фейса на В5 ,бях гледал някаква схема,дето показваха промените в сравнение с предните и бяха отбелязали и някави подобрения по купето,там колко процента било втърдено,това ако не е някакъв маркетингов трик, може да се счита за промяна и по купето.Моята е фейслифт В5 така да се каже първо поколение преди неоновата подсветка на таблото,серийно си е с четири еърбъга и след 40 хил.км. с нея нямам някакви оплаквания,доволен съм от колицата, харесвам си я .В интерес на истината обаче ,В6 авант си ми е любимка още откак се е появила на пазара и главната причина да съм с В5 е,че като я взимах моята преди две години ,В6 2001 г. един вид достъпните за мен,дето ставаха,бяха с 4-5 хил.лв.отгоре,които за година и нещо разлика ми се стори неразумно да дам,та тогава към онзи момент ,В5 се оказа по-доброто съотношение цена/качества.В момента цените като цяло на колите са по-изгодни ,В5 вече са на годинки ,цените им ги натискат надолу моделите преди фейса и ако човек е решил да дава около 10 и малко + за кола,по-правилния избор е В6,като по-новата,по-добрата като качества кола,включително и при бъдещата продажба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 и от моето пряко наблюдение Б6 е крачка напред след Б5 /не че това не е идеята на по-новия модел/.при сравнение на стандартни автомобили /Б5 и Б6- да не е сменяно окачване, амортисьори и т.н./ Б6-цата вози като по-тежка кола.много по-мазно минава неравности. интериора е по-модерен. единствено не ми харесва това, че е доста висока на вид и без фланци гумите са и прибрани. иначе и екстериора е по-модерен. харесва ми много, но и този модел взе да остарява. Б5-цата каквото и да си говорим има повече общо с Б4 отколкото с Б6 ето и сравнение визуално...въпреки че не е меродавно-моята е разкрасявана, а Б6 е сток... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 (Редактирано) Б5-цата каквото и да си говорим има повече общо с Б4 отколкото с Б6 С това не съм съгласен. Има ли 1,8 т и 2,5 тди в Б4? Има ли дизел куатро в Б4? Има ли многораменно, алуминиево предно окачване в Б4? Б5 е много по близко до Б6 отколкото до Б4. Разликата между Б4 и Б5 е толкова голяма колкото между Б8 и Б6 (Б7 го броя като фейслифт на Б6). Редактирано 9 Септември 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 аз се не доизказах правилно може би...но е факт, че има много общи чиркуляци /и Б6 е така спрямо Б5/п.п. както и да е...аз се кефя на колата си /с определени резерви/...и определено предпочитам по-нов автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 (Редактирано) С това не съм съгласен. Има ли 1,8 т и 2,5 тди в Б4? Има ли дизел куатро в Б4? Има ли многораменно, алуминиево предно окачване в Б4? Б5 е много по близко до Б6 отколкото до Б4. Разликата между Б4 и Б5 е толкова голяма колкото между Б8 и Б6 (Б7 го броя като фейслифт на Б6).Напълно съм съгласен. Редактирано 9 Септември 2010 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Сега ще ви полазят батките с Б3/Б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 (Редактирано) За разлика от сектата на олдаймерите, моето мнение е че Б6 е много по-кола от Б5.Всъщност за мен скока м/у Б5 и Б6 е най-големия скок във всички поколения на а4.Единствената причина да не си сменя Б5цата е, че съм си екстремно доволен от нея и като прибавя към този факт стандартния риск от покупката на нова кола (втора употреба) и липсата на гаранции, че няма да почне да ме трови... засега си оставам на Б5чката.Но това не ми пречи да осъзнавам предимствата на Б6,които са доста и не ми се изреждат. Редактирано 9 Септември 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Единствената причина да не си сменя Б5цата е, че няма AFN ........................................С тази промяна,която си позволих ми звучи по-достоверно от устата на най-върлия аеФЕН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 С тази промяна,която си позволих ми звучи по-достоверно от устата на най-върлия аеФЕН Вервай ми има и по-върли Иначе по темата, смятам 131 ПД за много апетитен мотор Обичам го гарниран с чип, сервиран в Б6! Чудесна комбинация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 За разлика от сектата на олдаймерите, моето мнение е че Б6 е много по-кола от Б5.Всъщност за мен скока м/у Б5 и Б6 е най-големия скок във всички поколения на а4.Единствената причина да не си сменя Б5цата е, че съм си екстремно доволен от нея и като прибавя към този факт стандартния риск от покупката на нова кола (втора употреба) и липсата на гаранции, че няма да почне да ме трови... засега си оставам на Б5чката.Но това не ми пречи да осъзнавам предимствата на Б6,които са доста и не ми се изреждат.Един от малкото обективни Само не съм съгласен за скока при А4ките. Разликата между Б5 и Б6 е огромна,но не е чак такава каквато е между Б7 и Б8.При Б8 не са запазили абсплютно нищо от предшественика си,всичко е с нова и съвсем различна концепция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Един от малкото обективни Само не съм съгласен за скока при А4ките. Разликата между Б5 и Б6 е огромна,но не е чак такава каквато е между Б7 и Б8.При Б8 не са запазили абсплютно нищо от предшественика си,всичко е с нова и съвсем различна концепция.Тва са двата големи скока, да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashbob Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Та кат казвате за полазване от страна на батките с олтаймери кат мойто Б4.Едно нещо от мен. Аз съм фен на куатро - това заедно с AWD на субару е за мен истинската 4х4 при леките коли. Та относно по-новите модели. Аз смятам да скоча направо от Б4 на Б6. Е все още се назладисвам, но може и да си взема. Харесвам бензиновите мотори, те са според мен по-надеждни, по принцип говоря. Но едно нещо от мен за по-новите и по-сторите Куатро модели: там където Б2 ще мине без замисляне, Б3/Б4 ще се замислят, за Б5 незнам, но Б6 ще увесне. Въпреки това искам да скоча на B6 1.8T Quattro. По-ново е, по-хубаво вози, по- е кола. Който си е фен на определена серия да си задържи мнението. Обективно погледнато новото е по-добро, защото технологиите в последните 20 години скочиха няколко пъти напред. Както по отношение на еректрониката (което не ми харесва), така и по отношение на материалите и системите (което ми харесва). Инженер съм и ежедневно виждам, че по-новата техника е по-приятна (пък дори само за окото) от старата. По-надеждна, не знам. Но стареенето си е факт, от който не може да се избяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 карам В-6 1.8Т--2001-AVJ- от 4месеца и мога да кажа само едно ОЧАРОВАН сьм от това творение на немеца :lol: с предните талиги няма сравнение камо ли с возия дагее :bia: :lol: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliansl Публикувано 3 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2010 (Редактирано) Виждам,че си запознат и се включвам с питане ... тук това е сравнение на А4 (В5) 1997-1998 година с А4 (В6),а как стоят нещата при Фейслифта или нямаш пряко поглед.п.п Не се заяждам,а само питам информативно. Абе колега ти май често пикаеш срещу вятъра и си мислиш че не се пръскаш а? "Между В5 и В6 нямало кой знае каква разлика ..."!Ти сляп ли си или кво?Първо външно нямат нито един еднакъв детайл аз да ти кажа че явно не виждаш! Вътре както казваш че В6 се белели елементите по таблото-ами аз ще ти кажа че чакам на мойта кола да й щръкне и накъдри таблото около въздуховодите и пред стъклото ,че да сме солидарни с Б5 .Защото мойте копчета и врътки се сменят лесно и за малко пари, а ти ще трябва май да си купиш табло?! Редактирано 3 Декември 2010 от iliansl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Петров Публикувано 20 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2010 Малко късно, но да се включа и аз по темата. Карах А4/Б5 1.9 TDI/AFN близо 2години (около 70.000км). Много добър мотор, факт! От близо 4 години карам Б6 (1.9/TDI AWX) - определено в пъти по-пъргав двигател!!! Разликата между двата автомобила е меко казано огромна! Като возия, интериор и какво ли още не. Просто нищо общо нямат двата автомобила... На Б5 смених 7 (от 8) носача за 2 години. За момента съм изминал близо 2х70.000км с Б6цата и все още не се е обадил нито един носач! Разликата във возията и комфорта е най-осезаема! Поведението на пътя (особено през зимата) е много по-различно. ESP-то е нещо много, много хубаво, особено в зимните, заледени дни. Още един глас, с две ръце, за Б6 спрямо Б5. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване