Jump to content

Как да решим проблема с висящия лагер на кардана


kapitango

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

при мен се оказаха каретата,не влизаха точно от към раздатката и диференциала...това го разбрах когато намерих втора употреба цял кардан от S-ka,i сега имам и един резервен :blush: ,а има разлика и във висящите лагери...при едните на Димитров-гр.Пловдив падат с 2см надолу...и кардана стой малко пречупен,а при http://aquila-bulgar...quila.xls_2.pdf са внос и изработката е по-добра...съответно и цената е различна.Другия проблем дето имам сега е пак вибрация от мотора,смених тампоните на скоростната кутия и на двигателя(сложих такива за бензинка),но ефекта беше за 2000км.и сега търся тампони за двигателя като оригиналните с букси,но немога да намеря.... :unsure:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия на мотора май са само оригинални и вече има само заместител някакъв. В смисъл, че се продава същия тампон, но с друга букса + преходник.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каде може да се проверят колко пари са?знам,че в Порше България за към 300лв единия....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше сега пък ми излезе и оригиналния 4A0 199 381 D - 322.80лв, по заявка. Преди няколко седмици гледах и изобщо не излизаше, а директно ме препращаше към заместител май с буква "С" отзад

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колега да има чертеж с точните размери на висящия лагер на Ц4 2,5 Тди,че тия от Aquila.bg кават че имат много по размери за Ц4 но не знаят кой точно е за дизела.А моя не е свален за да го меря.Ако някой има чертеж да удари едно рамо.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз тия дни ще свалям моя висящ лагер и ще го сменям. Оправихме вибрацията от гърнето, но ми остана едно разтрисане между 80-100км/ч при подаване на газ. Ще пиша като има развитие... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора не е убеден, че проблема е в лагера макар и гумата икили него да изглежда доста омекнала. При мен като съм на дълъг път и дам всичката газ на 5-та или 6-та около 80 -100км/ч почва да тресе нешо отдолу. Като върна малко газта спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започне да вибрира при 100км/ч и натиснеш съединителя, ще продължава ли да вибрира или спира веднага? Огледайте добре каретата на кардана.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каретата явно са сменени преди да я купя, почти нови са и нямат никакви луфтове. Ако върна газта или натисна съединителя спира моментално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми, оказа се счупена гривна на задното каре. Изчатка веднъж при излизане на пълен десен от паркинг. Докато съм оставял телефона между седалките съм натиснал блокажа без да видя. При А6 няма блокаж, проблема ти е от нещо въртящо, вероятно повредено вътрешно каре на полуоска. Пробвай да ги разклатиш дали имат някакъв луфт, но не гаранция, ако няма да не е там проблема. Имах случай на подобни вибрации, в крайна сметка се оказа ,че маншона ,който бях сложил, се разпъвал като ластик и блъскаше по купето. Неправилно поставих такъв от полуоска, а трябва да е съвсем различен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че само под товар го прави. На равно по-малко се усеща, но на баир на 4-та 5-а и 6-та на около 2000 оборота на 100% газ почва да тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, при мен излезе следния проблем:

притропа ми лагера при потегляне с повече газ, от там в сервиза смяна с нов който е с привидно същите параметри без да се приправя нищо.

Излизам от сервиза и над 40 км жестока вибрация която след над 55-60 км намалява но за сметка на това е сголяма честота.

Не може да се кара а монтьорите изчезнаха извън града на разпивка.

Някаква идея имате ли по въпроса?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разместили са двете половини на кардана при шлиците и резултата е дисбаланс и съответно вибрации. Целта при събиране на съединението е шлиците да съвпаднат абсолютно точно в положението, при което е правен заводския баланс, дори една шлица напред/назад и нещата загрубяват. За съжаление ако няма поставени белези, това се лекува само на стенд.

Тотална липса на основни монтьорски умения и познания, които за съжаление масирано изчезват по наш`те ширини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам два кардана и двата имат еднакъв белег,мисля,че беше с бяла боя на В4 quattro

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях моя висящия (лагер :hilezh: ), никъде не намерих и точица мацнато, няма керна, няма драскотинка, само към кутията имаше розова точка на карето, но не и на кардана...Под мръсотията оригиналния стикер си стоеше все едно вчера сложен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита коледа,

всичко са белязали като  шлици зацепване, лагера е 1 към 1 със стария.

Но тресе и вдигат рамене и това е. Днес си играх да го намествам в ляво,дясно, подлагах шайби,свалях и така и не успях да го наглася.

Но така или иначе не аз го ремонтирах и си нямам идея как е било в началото.

Ако някой се достети нещо ще ми е от помощ. Не знам има ли инструкция с някакви отстояния за нагласянето на този лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, така ще кажат естествено. Няма начин събран правилно кардан да бие после, всичко друго е мармот, шоколад и станиол.

Виждал съм случай на липсваща съчма в едно от каретата(отваряни са за почистване), вече не помня предно, или задно, но вибрацията беше зверска. Възможно е да падне балансна планка при монтажа, от слаба/корозирала точкова заварка, огледай добре за странни небоядисани/свежи петна. Да не говорим пък за липсващ болт при каретата......, не е прецедент...

Както и да е, метода за "отстоянието" на лагера е следния: в (по принцип, иначе не само) оторизиран за марката сервиз се ползва специален инструмент(греда с няколко фиксатора), върху който кардана първо се монтира, като се осигурява абсолютно съосие между двете половини и така фиксиран, закача се в двата края, като еветуално получените хлабини към купето се компенсират с набор от различни по дебелина подложни шайби. Целта е при стъпил на земята автомобил, с пълен резервоар и двама човека, кардана да е напълно прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...