acho4444 Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 новия лагер ако не е хубав може да е от него.затова търся мнения . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho4444 Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 аз сложих,но има една вибрация и още немога да разбера от какжо е?колега разбра ли от какво ти е вибрацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 още не ,нямах време,но тая седмица го почвам,смених и каретата и ефекта беше същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taneca Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 S4 b5 500 коне 2ра година никви ядовеhttp://www.dbk-dimitrov.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 http://aquila-bulgaria.com/wp-content/uploads/katalog_bearings_-_aquila.xls_2.pdfтова е саита има и телефони,много добра изработка!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 При мен вибрацията се оказа гърнето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 при мен се оказаха каретата,не влизаха точно от към раздатката и диференциала...това го разбрах когато намерих втора употреба цял кардан от S-ka,i сега имам и един резервен ,а има разлика и във висящите лагери...при едните на Димитров-гр.Пловдив падат с 2см надолу...и кардана стой малко пречупен,а при http://aquila-bulgar...quila.xls_2.pdf са внос и изработката е по-добра...съответно и цената е различна.Другия проблем дето имам сега е пак вибрация от мотора,смених тампоните на скоростната кутия и на двигателя(сложих такива за бензинка),но ефекта беше за 2000км.и сега търся тампони за двигателя като оригиналните с букси,но немога да намеря.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Тия на мотора май са само оригинални и вече има само заместител някакъв. В смисъл, че се продава същия тампон, но с друга букса + преходник. Редактирано 26 Август 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 (Редактирано) каде може да се проверят колко пари са?знам,че в Порше България за към 300лв единия.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 (Редактирано) В Порше сега пък ми излезе и оригиналния 4A0 199 381 D - 322.80лв, по заявка. Преди няколко седмици гледах и изобщо не излизаше, а директно ме препращаше към заместител май с буква "С" отзад Редактирано 27 Август 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan_draganov Публикувано 4 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2015 Някой колега да има чертеж с точните размери на висящия лагер на Ц4 2,5 Тди,че тия от Aquila.bg кават че имат много по размери за Ц4 но не знаят кой точно е за дизела.А моя не е свален за да го меря.Ако някой има чертеж да удари едно рамо.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 E то от скоростната назад не е ли едно и също при бензин/дизел в Ц4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Аз тия дни ще свалям моя висящ лагер и ще го сменям. Оправихме вибрацията от гърнето, но ми остана едно разтрисане между 80-100км/ч при подаване на газ. Ще пиша като има развитие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Майстора не е убеден, че проблема е в лагера макар и гумата икили него да изглежда доста омекнала. При мен като съм на дълъг път и дам всичката газ на 5-та или 6-та около 80 -100км/ч почва да тресе нешо отдолу. Като върна малко газта спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) Като започне да вибрира при 100км/ч и натиснеш съединителя, ще продължава ли да вибрира или спира веднага? Огледайте добре каретата на кардана. Редактирано 15 Октомври 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Каретата явно са сменени преди да я купя, почти нови са и нямат никакви луфтове. Ако върна газта или натисна съединителя спира моментално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Имах същите симптоми, оказа се счупена гривна на задното каре. Изчатка веднъж при излизане на пълен десен от паркинг. Докато съм оставял телефона между седалките съм натиснал блокажа без да видя. При А6 няма блокаж, проблема ти е от нещо въртящо, вероятно повредено вътрешно каре на полуоска. Пробвай да ги разклатиш дали имат някакъв луфт, но не гаранция, ако няма да не е там проблема. Имах случай на подобни вибрации, в крайна сметка се оказа ,че маншона ,който бях сложил, се разпъвал като ластик и блъскаше по купето. Неправилно поставих такъв от полуоска, а трябва да е съвсем различен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Интересното е, че само под товар го прави. На равно по-малко се усеща, но на баир на 4-та 5-а и 6-та на около 2000 оборота на 100% газ почва да тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mironi4ev Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Здравейте, при мен излезе следния проблем:притропа ми лагера при потегляне с повече газ, от там в сервиза смяна с нов който е с привидно същите параметри без да се приправя нищо.Излизам от сервиза и над 40 км жестока вибрация която след над 55-60 км намалява но за сметка на това е сголяма честота.Не може да се кара а монтьорите изчезнаха извън града на разпивка.Някаква идея имате ли по въпроса?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Разместили са двете половини на кардана при шлиците и резултата е дисбаланс и съответно вибрации. Целта при събиране на съединението е шлиците да съвпаднат абсолютно точно в положението, при което е правен заводския баланс, дори една шлица напред/назад и нещата загрубяват. За съжаление ако няма поставени белези, това се лекува само на стенд.Тотална липса на основни монтьорски умения и познания, които за съжаление масирано изчезват по наш`те ширини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Имам два кардана и двата имат еднакъв белег,мисля,че беше с бяла боя на В4 quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Скоро сменях моя висящия (лагер ), никъде не намерих и точица мацнато, няма керна, няма драскотинка, само към кутията имаше розова точка на карето, но не и на кардана...Под мръсотията оригиналния стикер си стоеше все едно вчера сложен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Това е голяма простотия да разделиш кардан без да го бележиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mironi4ev Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Честита коледа,всичко са белязали като шлици зацепване, лагера е 1 към 1 със стария.Но тресе и вдигат рамене и това е. Днес си играх да го намествам в ляво,дясно, подлагах шайби,свалях и така и не успях да го наглася.Но така или иначе не аз го ремонтирах и си нямам идея как е било в началото.Ако някой се достети нещо ще ми е от помощ. Не знам има ли инструкция с някакви отстояния за нагласянето на този лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2015 Е, така ще кажат естествено. Няма начин събран правилно кардан да бие после, всичко друго е мармот, шоколад и станиол.Виждал съм случай на липсваща съчма в едно от каретата(отваряни са за почистване), вече не помня предно, или задно, но вибрацията беше зверска. Възможно е да падне балансна планка при монтажа, от слаба/корозирала точкова заварка, огледай добре за странни небоядисани/свежи петна. Да не говорим пък за липсващ болт при каретата......, не е прецедент...Както и да е, метода за "отстоянието" на лагера е следния: в (по принцип, иначе не само) оторизиран за марката сервиз се ползва специален инструмент(греда с няколко фиксатора), върху който кардана първо се монтира, като се осигурява абсолютно съосие между двете половини и така фиксиран, закача се в двата края, като еветуално получените хлабини към купето се компенсират с набор от различни по дебелина подложни шайби. Целта е при стъпил на земята автомобил, с пълен резервоар и двама човека, кардана да е напълно прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване