Jump to content

QUATTRO time again


verter

Recommended Posts

  • Отговори 603
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

каква е драмата с DSG-то че съм изпуснал?

И за да съм по темата... куатро не е лошо, особено когато му е времето. Но има доста по-съвършени системи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе БМВ фена.Мислим,че съм покарал бая повечко БМВ-та от половината форум тука и смело можем да ти кажем,че зимата ще те изям и с умрелата ми б3-ка с предно.И айде не ми фали точно тая марка точно в тоя форум,че вече доста от самите БМВ-ти си признават,че зимата си е тегаво спрямо много други коли и най-вече АУДИ.А и при бегачките доста бмв-та стават смешни на старта.Дърпали сме 330 хи срещу 330 и и тая със задното дето е по-лека с 2 бидона зеле само ми гледаше стоповете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата май се превръща в Разпра хах ... БМВ признавам само X5 и 760Li V12 ... и да кажеме М сериите от там натам нема да коментирам ... :hilezh:B);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ви разбирам съкращенията.

Ни съм чувал за ДСГ, още по-малко за БМВ. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе каза, че има и по-съвършени системи от куаттро.

Еми така е, да! Обаче съвършено за мен е простото, необременено с тонове електроника!

Всъщност електрониката заличава или прикрива много конструктивни грешки на произвоителите! Може и вероятно системите на БМВ и Субару да са супер съвършени и да действат при невероятни и крайно невъзможни при нормалната употреба ситуации! Обаче при Ауди дали е с куаттро или не - колите са добре пресметнати и направени - няма зима, няма лято! Ние сме на пътя! БМВ нека почнат да произвеждат всесезонни коли без Х-драйв и тогава ще кажа - евала, макар че дизайна им си остава :hilezh: отврат!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове нема такива сектанти като вас,колкото и да се напъвате Х-драйва е светлинни години напред пред куатрото,няа какво да ми носите от десет извора вода.

Такива изказвания като на Gsb,че с електроника се прикриват фабрични дефекти пораждат силни емоции в мен. :hilezh:

Или пък ако искате да оставиме по някое колело във въздуха и да видиме кой ще тръгне :dance::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичаго! Знаеш ли защо всъщност Ауди не променят почти нищо по куаттро системата, а! Щото е СЪВЪРШЕНА, а всички останали смениха 100 пъти концепцията, що ли! :hilezh:

Редно е да си смениш ника според мен! Като сте такива фенове на БМВ - имат си клуб и форум - одете там да ръсите мисли!

Електроника - я почетете малко повече - Волво - масово прилагат ESP щото без нея става страшно, А-класата на Мерц я преработиха набързо след фаталния лосов тест и също и боднаха програма серийно! А некой въртял ли се е от вас на пътя от превъртяла електроника! Щото има бай случаи! Колко е читава Х-драйв ще се разбере поне след 10 г! Като се види колко инциденти ще има! Какво ли ще стане ако превърти супер-електрониката на супер-съединителя, ще остане напълно зацепен, или некъде в незнайна позиция, накъде ще предаде въртящия момент! Сега огромна част от проблемите на БМВ са в купа системи за икономия и какво ли не дето си натруфиха колите! Като почнат отказите ще говорим! Тва не е Мазда или Тойота, дето се славеха доскоро с невероятно качество! И то вече е история! Ма и те не се пънат толкоз нали! Мога да си пиша цял ден! БМВ са адски зле в момента като качество и доверие към марката - това за мен е истината! Вече не е необходимо Ауди да се доказва като премиум клас автомобили, за БМВ обаче е необходимо! Крайно!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка ай по-културно се изказвай ако обичаш и не ми размахвай средни пръсти.

А защо сега ще сменявате системата като сте толкова велики,защото досега не можахте да измислите нищо!

П.С.Добре,че си ти да ги мислиш тези работи,че инжинерите в Бмв едва ли са се сетили.

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като са се сетили, защо 10 г не могат да направят по-лесна система за управление на комфорта, MMI на Ауди си е супер открай време! Не се променят нещата когато са добре измислени и направени! Като има все нещо недодялано - има и постоянни доработки!

Не страдам от фикс-идеята, че Ауди са самото съвършенство! Обаче от премиум марките само Ауди правят в мометна хармонични коли! В които са съчетани, сигурност и здравина, красота и надеждност! При останалите все нещо липсва!

Р.С. Ти бавареца само на 1 гума ли го караш, баси жонглъорите! Тва за цирка сигурно е супер! Ма аз карам така че всичките ми гуми постояно са на пътя! Такива фокуси просто не ми трябват! Както и на 99% от шоферите на пътя! За останалите си има специални офроуд-машини, и съответните трасета!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че имам нещо против Ауди ама както каза БМВ фена след с4 нещата не изглеждат розово ама хич от към качествоВие мноо мое си говорите ама що не кажете колко ви струва да подържате колите а :flipoff: по -добре недейте щот ни е с баварките представа си нямамеи като сравнявате толко кое му е предимството примерно на а4 пред е46 4х4 милото ще стигне по-далеч ли що :hilezh: или глупавата система 4-matic на мерц те и коли правели :hilezh: Айде не се излагайте по тая логика танковете от втората световна са по-добри щот нямат електроника спрямо новите :hilezh: Удоволствие е да се кара quattro автомобил това никой не го оспорва проблема е че има и други марки дето го поназнайват това и правят равностоини че и по-добри в някои отношения коли трудно е за признаване ама факт кво да го правиш :)

Не страдам от фикс-идеята, че Ауди са самото съвършенство! Обаче от премиум марките само Ауди правят в мометна хармонични коли! В които са съчетани, сигурност и здравина, красота и надеждност! При останалите все нещо липсва!
Предлагам ти да свалиш коефициента на здравина и надеждност:колкото за красотата тва си е субективно имат неколкото доста консервативни автомобили но пак са по-добре от баварките те избиват рибата по грозотия от 2003 до днес с малки изключения (Х5 и м6)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичаго! Знаеш ли защо всъщност Ауди не променят почти нищо по куаттро системата, а! Щото е СЪВЪРШЕНА, а всички останали смениха 100 пъти концепцията, що ли! :hilezh:

Почти нищо не промят по quattro викаш... а? :hilezh: Най-префаленото им/ни куатро на RS4 е толкова бъкано с електроника, че сигурно задминават и бимите по комплексност... само и само да скрият недостатъците на иначе толкова красивото купе... И почети накъде се насочва фирмата, за да не ръсиш ти - глупости, защото преди бая време в пресата си пуснаха изявление, че се насочват към векторно куатро, което е копи-пейст от Хъ драйв... или поне така съм чувал... :flipoff:

Вече не е необходимо Ауди да се доказва като премиум клас автомобили, за БМВ обаче е необходимо! Крайно!

А тука ква боза казА, не е истина... като почнат да понастигват БМВ по продажби, може и да се говори, за доказали се позиции. Дотогава си остава една фирма дето радва едни хора. Мен...

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като се има предвид къде работя, и това че имам постоянен досег с около 30 сервиза в София мога едно да ви кажа - за Ауди продавам главно консумативи, за другите коли фърчат такива части - ум да ти зайде! Знаете ли колко пъти съм търсил части за основен ремонт на БМВ - всяка седмица по няколко пъти! Ами по-сериозни части! Зарежи! Какво се обяснявам и аз - не стават баварците - нито старите, нито новите! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хората, поспрете се малко. Просто прочетете заглавието на темата и се спрете. То е ясно че винаги има по-по-най!

Ама защо оспамихте хубавата тема и развалихте магийката на Влади (Verter).

По темата: В събота от Драгалевци нагоре беше лед, ама като ви казавам лед, смятайте че камиона за опесъчаване на отбивката за "Воденицата" почна да се сурка назад и надолу. Та аз не посмях да се пробвам по-нагоре и паркирах в банкета, но както си вървях нагоре, по едно време покрай мен мина едно 100 СС, естествено куатро. Няма такава красота - спокойно и уверено си отпраши към Алеко и въобще не му дремеше. Така се въодушевих, че веднага след като се прибрах, се забих в немското mobile да разглеждам стари машини - истински и яки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое му е предимството примерно на а4 пред е46 4х4

едно предимство което се сещам е че има не акцизно ауди 4 х 4, за такова БМВ не се сещам. друго предимство е че куатрото е доказана във времето технология. нека Х-драив и 4 матик да натрупат 15 - 20 годишна история и тогава да се сравняват с куатрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега, от позицията, от която говориш (работиш, там където работиш и караш А6, 2.6...) е лесно да се говори и трудно да се преценява... (хубава кола!)

И за душегуб/анадолка/легенда/совалка не знам дали си чувал, но си има история зад тия имена и не е изсмукана от пръстите... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, то е ясно че всяка клечка в тая тема пламва като наръч екобрикети! Ама споделете, защо за ново Q7, Тигуан, а съм сигурен и за Q5 ще е така - се чака по 6 месеца - заводите не смогват! За БМВ и Мерц няма такъв зор!

И друго - къде бутаме тука RS-моделите - те не са масовка! А4 има на всеки ъгъл, а RS4? При толкова голяма мощност без електроника как ще направят колата за леваците с пари! Ясно е!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[

едно предимство което се сещам е че има не акцизно ауди 4 х 4, за такова БМВ не се сещам. друго предимство е че куатрото е доказана във времето технология. нека Х-драив и 4 матик да натрупат 15 - 20 годишна история и тогава да се сравняват с куатрото.

Споменаваш технология аз доколкото съм в темата не говорим за пари а за технология и как тя се отразява върху пътното поведение, и там куатрото не е непременно най-добро вървежно проходимо бързо икаквото ти мине през главата още. И ако евтино означава хубаво прав си.

Колега с резервните части за БМВ , искрено се надявам да не си вярваш в последните 10 години БМВ почти винаги обират награди именто относно качествата на моторите си а това че в българия колите са над 500 х и кенефи всякакви няма нищо общо с качествата на колата. Нали не искаш да бе убеждаваш колко евтино ти излиза да подържаш ПД примерно ( и да те питам верно ли че малко главите им се пукат леглата на дюзите и самите те не си седят на мястото а ако сложиш "качествена" нафта си пешеходец от втория път) или тва са митове и легенди или па консумативи и резервни части. Сега видях ква караш да това е последното истинско ауди след него кво правим :wall::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...