evildevil Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 С бутане.усрахме темата на човека Добре заварили Маздата с предно ли е бе, Влади? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nod Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Преди малко гледах и злорадствах как една стара 5-ца баварец,некаде 95-96г.,спря със задните гуми пред една бабуна и се почна едно боксуване едни сеири,нема тръгване и тва си е.......направи задръстване пред БИЛА-младост,мухахах тези хора трябва да са мазохисти с тези коли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Маздата с предно ли е бе, Влади?yup Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 yupА добре дошъл на мойта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 (Редактирано) Може и да не трябва да се търсят такива сметки ама на мене тия спестени 600 лв. са ми все едно 14-та заплата (държавен служител кво да се прави) и ако продължим със сметките предпочитам на колта да и сменям на 2 години гумите с нови (и то good year, fulda, continental и т.н.) отколкото да е куатро и да карам с "галоши" (debica, sava, tiger или там разните им подобни) поради простата причина че смятам гумите за НАЙ-важната част на автомобила. Quattro, ABS, EDL(EDS) , ASR, ESP са само системи чиято идея е дори и най-начинаещя шофьор да може да се възползва от максимума които може да му даде гумата, а когато този максимум е "минимум" тогава са безполезни, дори и опасни защото има хора дето се качват на колите си с всички тея системи и си мислят че са безсмътни, обаче се оказва че физиката е безкомпромисна. Сега, пак повтарям че не оспорвам качествата на куатро-то (карал съм) просто започнах да пиша по темата защото малко ме подразни "фанатизма" на хората с куатро и изказвания които звучат така все едно ауди без куатро не е ауди или въобще колата ако не е куатро то тя не е кола. А относно разхода според Audi AG е около 1 л. защото всъщност извънградско е по малко от 1л. а на градско е повечко от 1л.Карай си колата с предно,радвай се на спестените 600лв и остави хората да се кефят на куатрото. И повярвай ми няма по-хубаво нещо от сняг и Ауди куатро с нови зимни гуми. И 3000 лв да се спестяваха не бих го сменил. Просто не виждам смисъл да си купиш Ауди без куатро, със същия успех можеш да получиш същото от всяка друга най-обикновена таратайка. Едно е да си купиш автомобил като средство за придвижване, друго е да си купиш Ауди куатро и да се придвижваш при всякакви обстоятелства и да се кефиш. Редактирано 22 Ноември 2008 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Ауди без куатро е като жена без цици - просто няма смисъл да съществува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Извинявай, но може ти да не виждаш смисъл в ауди без куатро, но аз си взех ауди защото много ми харесва дизаина на колата карам С4 и ми харесва не защото е нова. Преди това карах С5 2.5 TDI Quattro което по не ми харесваше. Освен това явно на никой не му прави впечатление че НЕ ОТРИЧАМ предимствата на куатро-то., но всички се надпреварвате да ме убедите колко съм зле че съм без куатро. Е може да съм зле но явно съм достатъчно тъп че да не го осъзнавам. на всички колеги с куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Ауди без куатро е като жена без цици - просто няма смисъл да съществува. Същото важи и за беенве без ангелски очи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 (Редактирано) Извинявай, но може ти да не виждаш смисъл в ауди без куатро, но аз си взех ауди защото много ми харесва дизаина на колата карам С4 и ми харесва не защото е нова. Преди това карах С5 2.5 TDI Quattro което по не ми харесваше. Освен това явно на никой не му прави впечатление че НЕ ОТРИЧАМ предимствата на куатро-то., но всички се надпреварвате да ме убедите колко съм зле че съм без куатро. Е може да съм зле но явно съм достатъчно тъп че да не го осъзнавам. на всички колеги с куатро.Нищо не разбрах - караш ауди с предно шото имало хубав дизайн !?!? Че куатрото да няма друг дизайн? Или пък караш ауди на предно да спестиш некой лев - ми кат искаш икономична кола що не караш лупо 1.0 тди ? И си карал С5 ма С4 ти харесва повече - тва пък как стана ? Редактирано 22 Ноември 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Нищо не разбрах - караш ауди с предно шото имало хубав дизайн !?!? Че куатрото да няма друг дизайн? Или пък караш ауди на предно да спестиш некой лев - ми кат искаш икономична кола що не караш лупо 1.0 тди ?Стиа се захапва и ти за най-малката подробност. Факт е, че за морските градове, куатрото е по-малко нужно отколкото в планината... В Бургас миналата зима падна два пъти сняг за по два дена. Еми мога и без куатро, мерси. Винаги е по-хубаво с куатро, но и без да е не е лошо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Фичови и Фички ни моа разбиръ шо квадрото ви се привижда usefull само на снег уа ?А га дъждец запръска ? У завоя кой се блъска ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 То и аз тва написах , че където минават коли сяква кола може да мине на предно. Ако за тебе колата е средство за придвижване и просто се возиш вътре като свидетел земи си предно , но ако си ауди ентусияст и обичаш шофирането - не се излагай - вземи куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 :hilezh: Нищо ве, нека си остана в заблуда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 @ Oyama прав си колега не се изразих правилно Не исках да кажа че колата с куатро има разлика в дизайна но явно и така може да се разбере просто не го домислих. А това че карах С5 беше защото като поръчах да ми докарат А6, но не са ме разбрали че става въпрос за С4 а не за С5, както и да е колата я докараха, карах я около 1 година продадох я,и накрая отидох до Германия и си докарах каквото исках. А относно икономичноста, да признавам си че ме интересува това колата ми колко ще гори, явно е голям срам да го признаеш, ама като гледам темите в подфорумите АГУ (да сложа ли газ или не) и Дизел (първи изживявяния с олио) не съм единствения дето иска да се вози евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 "Кефа няма цена" това може и да е спорно"Живота няма цена" това вече е неоспоримо.Мисля че си оценяваш живота на повече от 600лв. Дано никои да не изпада в ситуация че, куатрото да му спасява живота. Но нали знаете съдба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Момчета, стига безмислени спорове! Мене си ми е крайна необходимост квадрото! Просто по подбалканския път зимата е безкайно сурова с преспи, ветрове и навявания!Сега тамън пристигам в Копривщица. Вятърът е жесток! Има заледявания, киша и всички екстри на зимата! Уникална кола, уникални гуми, уникално куаттро, уникално сцепление! Просто съм супер впечатлен, все пак карам такава кола от доста време, ма с новите гуми ... нямам думи! Дори АБС-а не се наложи никъде да се включва! Въпреки че да си призная се опитах да го провокирам 1-2 пъти - ми не, колата спира като на мокро, но никакви индикации за приплъзване, поднасяне или нещо неприятно!quattro Goodrich Audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 И си карал С5 ма С4 ти харесва повече - тва пък как стана ?Ами освен дизайна на задницата, доста други неща са минус при С5. И при мен така...С4 в момента ,много повече ми харесва като усещане на автомобила на пътя, отколкото С5. Като интериор само едно осветление в салона и регулиране интервала на чистачките ми липсва, но пък си имам подгряване на седалките и си монтирах система за измиване на фаровете, което зимата е невероятно удобство, особено го осъзнаваш в някой планински проход нощем след 5 минути каране зад някой камион или джип. Сложно е за обяснение...но след 2.5 ТДИ и много мислене и желание да се кача отново в автомобил с куатро и той да е здрав и надежден, накрая станах собственик на С4 2.6...Просто естеството на нещата е такова, че по-добре да избереш старото и изпитаното, и да се кефиш без да го мислиш, отколкото заради един дизайн да си вкарваш таралеж в гащите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Ами освен дизайна на задницата, доста други неща са минус при С5. Не го казваш сериозно , нали ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 Фичови и Фички ни моа разбиръ шо квадрото ви се привижда usefull само на снег уа ?А га дъждец запръска ? У завоя кой се блъска ?тва ми напомня на 1 цитат "Audi S4 B8 - Prey for rain" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2008 (Редактирано) Не го казваш сериозно , нали ...За съжаление съм сериозен...просто съм минал по този път. Става въпрос за авант. И на мен ми се струваше така, преди да се уверя сам. Това е бившето С5 2.5 ТДИ Редактирано 22 Ноември 2008 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 А който няма quattro търси алтернативни забавления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Днеска в Младост 90% от БМВ-тата не се движеха,а другите буксувака като луди,особенно като стана лед Аз си пъплех все едно,че съм на сухо и немах никви ядове.Представам си ако бех Куаттро къв кеф щеше да е.Ауди си е борец през зимата голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Днеска в Младост 90% от БМВ-тата не се движеха,а другите буксувака като луди,особенно като стана лед Аз си пъплех все едно,че съм на сухо и немах никви ядове.Представам си ако бех Куаттро къв кеф щеше да е.Ауди си е борец през зимата голям Както казах и аз: АУДИ ТАЙМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impasse Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Днеска в Младост 90% от БМВ-тата не се движеха,а другите буксувака като луди,особенно като стана лед Аз си пъплех все едно,че съм на сухо и немах никви ядове.Представам си ако бех Куаттро къв кеф щеше да е.Ауди си е борец през зимата голям Боже,колко мъка има по този свят,боже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Боже,колко мъка има по този свят,боже...Самата истина.Вчера ходих до вилата и ме заваля зверски - Трънско, балкан.С една А3ка чакахме доста време един "танцьор" с бавария, докато от танци не се закова в дерето на лееекинко хълмче.Не искал помощ, извикал си бил багер Как да не му се усмихнеш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts