Jump to content

mityo105 vs. Ц Е Ц О


Recommended Posts

Явно нашия приятел JoroM дрисна окончателно, нооооо аз въобще не смятам да се отказвам..........ето личното съобщение което ми изпрати и което "не искал да пуска пред хората" едва ли не за да не ме излага :blackey:

---------------------------------------------------------------------------

Няма да идвам във Варна за да се пускам със скромното ти дизелче, което е само 280 коня! Направих си труда да поразпитам точен ли си, и може ли да ти се има доверие, и резултата мисля си го знаеш: НЕ, освен към твои приятели...много пътеки си осрал! А да ме нареждаш с кола 280+ коня и да ме лъжеш за конете и, не ти прави чест....не само че ти знаят колата, а и мощността и знаят че е над 280!

Понеже не искам да те излагам като пиша за причините поради които отказвам старт със скромното ти дизелче, ти отговарям на ЛС...на никoй не му е приятно да чете как НЕ го смятат за точен и че са използвали епитети за него...

Така че да спрем дотук с игрите.

Но намериш ли ми или направиш А3 или G4 1.8Т с K03S съм готов да дойда и да се пусна, не ми трябва безплатното ти дино, готов съм да дойда и само със заплащане на горивото ако бия...а ако има още какво да се изкара от мойта кола може да ти стана клиент, кой знае...

---------------------------------------------------------------------------

Жорка.........понеже си много голям МЪЖ, искам да си избереш дино в БГ(освен моето има още 4) и да отидем да се замеря на него, ако колата ми покаже повече от 260кс то значи аз лъжа, измамник съм и прочие освен това аз отново заявявам че ще ти поема разходите по пътуването от Бургас до избраната от теб дино дестинация при положение че ти си прав(т.е моята кола е 280 или 280+кс), ако обаче се окаже че колата ми е между 250 и 260кс както казах по рано аз, искам ти да присъстваш на мястото с твоята кола, да се пуснем, да снимам едно видео и да се приберем по живо по здраво, ако забелязваш даже не те карам да ми плащаш моите разходи !!!

Освен това интересно ми е защо вкарваш интриги и какво очакваш да спечелиш от това ? Ето ти два примера:

1. колата на Shefa която излезе че въобще не е мерена при Венци, а Ти вкара интригата че едва ли не Венци е излъгал Shefa за мощността на автомобила му, че диното му на мерело "вярно" и т.н, а в случая единствения потърпевш е Венци просто защото Ти си му направил кофти реклама без абсолютно никаква причина и без въобще да го познаваш !!!

2. Пускаш ми лично съобщение как "много пътеки съм бил осрал" а в същото лично съобщение ми казваш че можеш да ми станеш клиент.........според мен влизаш в противоречие със себе си ? И отностно "осирането" искам ей тук пред всички да напишеш къде съм се "осрал" аз и пред кои мои "приятели" ??? Колкото и да не ти се вярва аз нямам кво да крия, до толкова съм точен в работата си, така че не се притеснявай и изнеси тази "класифицирана информация" :blackey:

Между другото за мен остава загатка защо ревеш за състезание с няква кола с K03S след като пусна видео че биеш 300+кс кола на няколко пъти и то с много ??? А и сигурен ли си че твоята кола е с К03S, защото в няколко поста в този форум се загатва че колата ти е с К04 и ако е така веднага мога да ти осигуря кола с К04 която буквално ще те ПРЕСКОЧИ, след нея мога да те прескоча и аз с дизела и да приключим тая сага веднъж за винаги ?

С нетърпение чакам отговора ти !!! :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 446
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вчера имах големи проблеми с едно коте, затва не съм писал...ще го направя сега:

duno, ми как няма да искам да се пусна с Цецо бе човек, тва беше най-мощната кола на пистата от 30 и кусур коли! Другото което e, е че аз дойдох доста по-късно от Цецо на пистата а той доколкото знам е хвърчал по нея през това време, другото е че като дойдох не се пуснахме веднага а доста по-късно...има няма едно 20 старта е направил преди да се пусне с мен...аман от адвокати!

За едно обаче си прав....Джими се справяше по-добре при стартовете от място! Това е мойто мнение.

За снимка с двете коли питаш, няма проблем, тази харесва ли ти:

Цък:

Какви са тия светофарни гонки,т.е. в населено място?....

Това не е показател за силата на една кола,както и 0-400м....

Ако тръгнем за София и ми вземеш старта,след 100 ще ти трябва военен бинокъл ,за да ме видиш....

Да не говорим,че на Междене бетонните блокове служещи за настилка изобщо не са добре за 420нм ,които имам при 1.5бара налягане.На хубав асФалт нещата са доста различни.Колата я караха около 5-6 човека,които видяха за какво става въпрос на този терен.....

Какви са тея магистрални гонки със 260+ пък питам аз?

Ама как ще е показател драга, просто е един вид световен стандарт за силата на една кола...или може би мислиш че макс. скорост е нещо по-важно и по-необходимо от възможностите на колата на 400м?

Няма как да стане тая работа, от 100 да ми връчиш бинокъла и много добре го знаеш. При старт от място можеш да ми връчиш бинокъла след 400м при което моята терминална скорост е 160 км/час...т.е от 160 нагоре. Ако тръгнем от летящ което беше компромис от моя страна за да се пуснем, щото ти ми отказваше повече стартове от място, до 130 съм ти отпред, както беше при единствения старт в които паднах от теб със кола и половина...и после ти ми отказа повторен летящ като ти казах че този път ще снимам клипче!

Забравяш нещо много важно, тая бетонна настилка ти помогна много за сцеплението, ако бяхме на гладкия асфалт към Сарафово щеше да си въртиш гуми и да си стоиш на едно място, докато аз ще съм много по-напред и не виждам как ще се представиш по-добре на гладкия асфалт отколкото на бетона!

Сега, не мога до си кривя душата и да не призная че колата ти е много силна във високите скорости, обаче на мен това не ми върши работа, сигурен съм че и на доста от колегите не им върши работа кола, слаба на драг и силна на висока скорост...a да не могат да духнат някои пишман рaцер на светофара.

Kelesha, Сега нямам време да се впускам надълго и нашироко в обяснения понеже ме чакат да излизам, като се върна, ще ти отговоря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре,

колата ми може да върви и от място,но аз не мога за момента да я карам :blink:

Поставил съм си нещо за цел и ще го направя.

Като направя логове ще ги пусна.

Просто няма смисъл да коментирам каквото и да било.

Не си попаднал според мен на читава кола и някой запален колкото теб на някой светофар.

Тогава може да се окаже ,че колата ти е доста спряла.

п.п.Така и така сме взели бая хора да "адвокатстваме" - Това ,което знам за А3 на Тони,е че е 224 коне на колелата на предно и според загубите са малко над 250 коня на вала. :blink:

:blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро - не си съвсем прав - влизаш доста грубо и са ти малко крайни изказванията...

Иначе обективно по темата - до колкото имам спомен - търновския Сеат успя да стартира по-добре от теб и вървяхте заедно до средата на трасето -

имаш ли идея той какво представлява - мисля, че е добра отправна точка за сравнения, а не на Цецо колата.

Ти си беше поставил за цел да направиш силни стартове ("сетъпна" си колата на макс, като затапи маркучите :hilezh: ),

а колкото до Цецо - не останах с впечатление да е дошъл на Междене да "накаже" някого,

а по-скоро достави удоволствие на всички, които вози и им даде възможност да му покарат машината :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колкото до Цецо - не останах с впечатление да е дошъл на Междене да "накаже" някого,

а по-скоро достави удоволствие на всички, които вози и им даде възможност да му покарат машината :hilezh:

Не искам да адвокатствам, но заставам зад тези думи за Цецо. Първото нещо, което ми каза е, че не е свикнал на колата. Докато ме возеше забелязах и , че си я щади на 1-ва. Натиска я от втора и трета нагоре.

На това клипче, което Joro M пусна няколко поста по-нагоре (аз съм го правил) и мисля точно в него не караше Цецо, затова съм написал Ceco's car, но да кажеме че мога и аз да греша.

Не видях и какво "мами" келеша, като предлага да се пусне с неговата кола, която дали е 250 или 280 коня все е под мощността на ЦЕЦО ??? Доколкото прочетах той предложи на Жоро да го бие с по-слаба кола от на Цецо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Келеша, под осрани пътеки имам предвид не че не си вършиш добре работата по тунинговането на коли...напротив, знам та че си майстор. :hilezh: Друго имах предвид: че си точен и пич само към твои познати и приятели и често си безцеремонен към такива които не познаваш...знам че често отрязваш непознати и връщаш такива които са се разкарвали от други градове за да дойдат при теб. :hilezh:

Питах няколко човека за теб...е как пък един не ми каза че си точен и пич? :hilezh:

А за колата ти ми казаха че била много силна и над 280 коня...като стана въпрос за колата ти: абе ти що ме нареждаш с твойта кола, след като спора е между мойта и Цецовата кола??? Кво ме интересува мен, че твойта била много по-слаба от неговата? На какво е по-слаба? На 0-250 ли , щото и мойта е доста по-слаба от неговата на тази дисциплина...като твърдиш че неговата е по-бърза на 400м, не ме нареждай с твойта, ми вземи ти карай на Цецо колата, и ми докажи че си прав, а аз греша след като го изкарахте че не може да я кара!

Viper, търновския seat изобщо не ми е вървял наравно до средата на трасето, там където стояха фотографите вече го изпреварвах, и е на 1/3 от пистата, не на средата...евала, много силен старт направи сеата...ако на някой му е направило впечатление за галошите с които дойдох на Междене ще се сети защо стартовете ми не бяха много добри. да не спорим по тоя въпрос, щото имам снимка точно на нивото на фотографите как съм пред него с калник....нагоре е ясно че го забравих!

Вярно е да, затапих си маркучите и карах на геит...чудих се защо не дига над 1,4 а тя работата е била че е пропускала от гарнитурата...ако гарнитурата ми беше здрава, бyста без затапване на маркучите пак ми е 1,4 :hilezh: ....така че реално не съм имал полза от тва затапване спрямо здрава гарнитура и свързан уестгеит.

Verter, и на теб ти мисля ти отговорих каква е разликата да се пусна с на Цецо колата на драг и с друга кола която разииш ли била по-слаба от на Цецо, ама не какзва на какво е по-слаба....едва ли е на драг по-слаба. И друг път съм спорил с Келеша и от опит знам, че големите обещания от него идват само когато е 100% сигурен в победата си!

PS: Аз нямам какво да кажа повече, не ме интересуват гонки с дизели мизели и квито и да било други коли...спора е между мойта и Цецовата кола на 400м!!! Точка!!!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, не ми се влиза в излишни спорове, ама ако искаш ела до Варна и ти гарантирам че дори ако Цецо не е достатъчно добър в стартовете от място и нема нищо против, ще ти намеря поне 2ма 3ма човека дето ще ти направят такъв ластик с тая кола на 400м че лошо ще ти стане!Нема как мерена кола 330 коня при еднакво задвижване да е по слаба от такава с недоказани 250!Нито ви е толкоз разликата в килограмите нито нищо!Ако си съгласен и с мойта кола ща разтрелям на 400м(не вервам да съм по силен от Цецо на таз дисциплина), а и още хора ще ти намеря!Несериозни работи взе да говориш и то на фона на думите на Цецо че си е жалил колата на Междене!Прилагам ти доказателство на предишните ми думи че всичко си има чалъм!Ето човек който знае как да стартира с кола 285 кв на гуми само на предно!Мисля добре го знаеш кой е и кой му е мапвал колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорко, това е поредното ИНТРИГАНТСКО мнение от теб !!! Вместо да пишеш че си "питал няколко човека за мен" би било редно да напишеш питах Иван, Драган и Петкан които са имали отношения с въпросния келеш и към които той се е отнесъл аругантно и т.н..........написано хей така че си питал няколко човека за мен е меко казано смешно, защото и аз съм питал няколко човека за теб и те казаха че си мека китка.......примерно ? :) Освен това не ми отговори какво печелиш от тези интриги, освен че се закопаваш все повече и повече :)

А защо искам да те бия с моя дизел а не с колата на ЦЕЦО, ами много просто, колата на ЦЕЦО си е негова а не моя, не мога да искам да те бия с чужда кола това са детинщини(ша зема колата на бате и ша та бия.....), също ЦЕЦО не ми е комшия за да му взема колата и да та пречукам с нея, и не на последно място защото би ми било голем кеф да та бия като тъпан на празник с кола МНОГО по-слаба от колата на ЦЕЦО, та пределно ясен ли съм сега за причините поради които ти предложих състезание с дизела или искаш още пояснения ? Само за едно си прав, 100% сигурен съм че ще паднеш, в същото си абсолютно сигурен и ти и именно това е причината да се одрискаш като първолак :lol:

Между другото виждам че не можеш и да губиш, това е лошо.......ето бил си ЦЕЦО(който е по силен от теб), но си паднал от някакъв Сеат(който нищо чудно да е по слаб от теб), боднаха те на тази тема и реагира като ощипана госпожица ;)

Та дай да се върнем на темата, кога ще се състезаваме ние с тебе ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Келеш дай малко жокери за правилно стартиране на кола на предно с много конски сили под капака.

Няма жокери за тази работа човек, даваш газ и квото стане :) Именно това е причината 99% от собствениците на такива коли да предпочитат летящи стартове, просто на ниските скорости каквото и да правиш колата или пада по очи или върти гуми като съдрана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Жоро от доста време си мисли че му е много бърза колата и дава ниска 14ка на 400м, 100 човека му вадят факти че няма как да стане това ама той си знае неговото.

Ако решите да мерите дизела на някое дино в София и дойдете с Жоро ще му дам възможност да се пусна с мойта кола с K03S ама той много капризен, еди си каква кола, с еди си какво турбо, да не е на повече от 50 км от Бургас и т.н...

Нали аудито е на газ, какво толкова :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро ще му дам възможност да се пусна с мойта кола с K03S ама той много капризен, еди си каква кола, с еди си какво турбо, да не е на повече от 50 км от Бургас и т.н...

И на летящ винаги на 1-ва от 50км/ч............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата на Жорката дава ниска 14-ка, траа е на кантар с мойта кола, която в момента е там някъде...А аз личноси мисля че тва е абсурдно и ще се аргументирам!На Острово се пуснах с БМВ 318 М42 турбо на 0.8 бара!Колата е собственост на Алекс Бурдин, може да го знаете от дрифта!Та писах му за даго питам кви кила и коне е колата!Момчето вика не повече от 220 коня, обаче на 1020 кила с него вътре мерена(абсолютно разкостена)!При положение че той има 1000% по добър старт от Жоро, а колата му е минимум на показателите на Жоро(ако приемем че наистина е 250 коня), то следва да се заключи че би траало да са на кантар те двамата или почти!Значи на старта ми с Бурдин го бих с поне две коли и нещо, от което пък следва да се заключи че Бурдин е средна към висока 14ка, колкото би траало да Жоро, колкото и предрече Келеша!Всичко гореизброено,не може да се приеме като 100% сигурност, но е ориентир от който аз си правя извод за колата на Жоро!Ако реши да дойде в петък с Цецо, всичко ще е както се казва кристъл клиър....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва е на теория,което намерих Аз,Митята и Жоро

Power at Flywheel (BHP) : 330

Weight without Driver (KG) : 1360

Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 246.54

0 - 60 (Secs) : 4.90

0 - 100 (Secs) : 10.92

60 - 100 (Secs) : 6.02

Quarter Mile (Secs) : 13.17

Terminal Speed (MPH) : 109.82

Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 12.97

Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 111.80

Power at Flywheel (BHP) : 250

Weight without Driver (KG) : 1350

Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 188.16

0 - 60 (Secs) : 5.91

0 - 100 (Secs) : 14.25

60 - 100 (Secs) : 8.33

Quarter Mile (Secs) : 14.26

Terminal Speed (MPH) : 100.05

Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.06

Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 101.82

Power at Flywheel (BHP) : 347

Weight without Driver (KG) : 1650

Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 213.68

0 - 60 (Secs) : 5.21

0 - 100 (Secs) : 11.99

60 - 100 (Secs) : 6.77

Quarter Mile (Secs) : 13.47

Terminal Speed (MPH) : 105.99

Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 13.37

Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 107.17

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Келеша, под осрани пътеки имам предвид не че не си вършиш добре работата по тунинговането на коли...напротив, знам та че си майстор. :flehan: Друго имах предвид: че си точен и пич само към твои познати и приятели и често си безцеремонен към такива които не познаваш...знам че често отрязваш непознати и връщаш такива които са се разкарвали от други градове за да дойдат при теб. :flipoff:

Не знам кой ти го е казал това нещо, но да знаеш че те е излъгал. Миналата година при първото и единствено ми посещение при Тони му звъннах по телефона точно покрай коледните празници и го помолих да свършим работата по колата преди нова година, тъй като след това имах други ангажименти. Без да сме се чували и виждали преди, колата ми беше при него на 30 декември, а за свършената работа само един голям РЕСПЕКТ. Така, че не е добре да се внасят дори и най-малките съмнения по отношение на един от малкото останали хора, които са абсолютни професионалисти в работата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, аз лично тия резултати си мисля че никога не можем да ги постигнем, обаче пък са добра база за сравнение и ориентир!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде слагате време за реакция, сцепление, гуми, настилка ???Аз си мисля че Цецо с едно тойо Р888 няма да даде никав шанс на Жоро на каквато и да е дисциплина и целия спор е излишен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както и по нагоре казах, това са само ориентири, ама все пак добиваш неква представа за нещата!Ако Цецо е навит, може да пробваме едни 400м в петък!Даже може да осигурим тая джаджа дето я спомена Тони, дрифтбокса и да видим кой колко дава!

п.п. а че на Цецо колата е по бърза на 400м от Жорката, аз не се съмнявам грам, просто траа да я хване некой дето може да стартирва със силно предно!

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Цецо е навит, може да пробваме едни 400м в петък!Даже може да осигурим тая джаджа дето я спомена Тони, дрифтбокса и да видим кой колко дава!

Ок съм :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе незнам какво се притеснявате от Миро.. мен ще ме е "страх" Жоро ако дойде :hilezh:

баси развитието на темата дето направихте.. ама както върви сега всички ще се хвърлят да купуват К03S, щото бегат повече от GT3071 :hilezh:

обмислям варианта да дам някаква форумна цена за К03S-ки.. ама не очаквайте да са много ефтини.. все пак с тях ще си имате големи самолети ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не разбирам , защо му се връзвате на този ??

И да го настъпя малко , приятел земи оправи циганийте по външния вид на колата ... няма такава цигания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...