jackrabbit Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Днес за пореден път ми изгоря халогенна крушка на къса светлина и отново ми предстои човъркане под капака...или трябва да сваля фара или да си счупя пръстите.Не знам дали е нормално,но на година сменям по два комплекта крушки.Да речем,че една крушка грубо е по 15 лв,то на година излизат по 60 лв за крушки.Вероятно с тези пари и повечко търсене може да се намери някакъв супер евтин вариант на афтър-маркет комплект ксенони.Моята идея е не да търся най-евтиното,а да инвестирам малко повече пари и да сложа нещо което 1.ще гори доста по-рядко(на теория) 2.ще свети доста по-добре от халогенните светлини.Какво ви е мнението за афтър-маркет ксеноните,заслужава ли си упражнението?Ще се радвам някой ако сподели за място където биха се отнесли професионално и където да получа съвет,избор,евентуално монтаж,настройка и т.н.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Колега купуваш един ксенон за 100лв и си го слагаш сам или се обаждаш и го слагаме заедно.НЕ е трудно,аз моя си го слагах сам.Не се чуди,а още утре върви да го купуваш.Ще се родиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Здравей!Първо си сложих ксенон на късите преди 3 години.Тогава бяха далеч по-скъпи отколкото сега.Определено светят по-добре от обикновените круши и живота им е в пъти по-дълъг.И двете крушки издържаха по две години при постоянно светене по време на движение.Преди 2 години си сложих и на дългите и са още здрави,но се и ползват доста по-рядко.И двата комплекта съм си ги монтирал сам.Първия ми го донесе приятел,а втория го купих от този форум.Ако те интересува нещо относно монтажа и къде съм монтирал балстите ще обясня на драго сърце.Мисля,че имам и снимки някъде.Според мен си заслужава упражнението и няма да съжаляваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 На сегашната Б6ца съм с афтърмаркет ксенон,на предишната бях с фабричен.Разлики не виждам,освен,че на фабричния му бяха сдали крушките вече.Купи си h7 комплект ксенон и ела да ти го монтирам,на мойта няколко пъти вече го свалям и качвам и със затворени очи мога вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jackrabbit Публикувано 28 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Супер!Ще се действа,няма как Колко Келвина(К) според вас е разумния вариант?Гледайки сравнението тук http://www.bktuning.net/ ,колебанието ми е между 5000К и 6000К.На този сайт има варианти за H7 от 75лв до 120лв,но в описанието не намирам никаква разлика...къде е уловката?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Според мен 4300К е оптималния вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Според мен 4300К е оптималния вариант.+1Фабричният ксенон на А4 Б6 е 4300К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 4300 e OK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Аз съм с 5000 келвина и залагам на него.От 4300 келвина ще ти жълтее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Супер!Ще се действа,няма как Колко Келвина(К) според вас е разумния вариант?Гледайки сравнението тук http://www.bktuning.net/ ,колебанието ми е между 5000К и 6000К.На този сайт има варианти за H7 от 75лв до 120лв,но в описанието не намирам никаква разлика...къде е уловката?!Разликата колега е в гаранцията на ксенона. Според мен заложи на 6000К, защото 5000к жълтее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Разликата колега е в гаранцията на ксенона. Според мен заложи на 6000К, защото 5000к жълтее.+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 И 6000 е добър вариант.Или 5000 или 6000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 С фабричен ксенон съм 4300к и гарантирам, че нищо не жълтее, може би имате в предвид, че 5000 и 6000к ще са още по-синьо наситени , което разбира се е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Колкото по-китайски са толкова по жълтеят,в смисъл 4300к оригинални могат да се сравнят с 6000-8000к китайски.Първо си бях взел 6000к светлината беше бяла със синкав оттенък.Втория комплект също беше 6000к друга,по-куча марка но светлината беше по-бяла.След като изгоряхи единия к-т крушки си взех 8000к за проба,но разлика няма освен че светят по-слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Аз съм с 5000К Вертекс и ми е малко по-синьо отколкото ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Аз съм 4300 светят бяло. Когато започнат да жълтеят е първи признак за нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Аз съм с 5000 келвина и залагам на него.От 4300 келвина ще ти жълтееЩо ли от над 10 комплекта нито един не жълтее ? 4300К е абсолютно бяла светлина ! Колкото по-китайски са толкова по жълтеят,в смисъл 4300к оригинални могат да се сравнят с 6000-8000к китайски.Първо си бях взел 6000к светлината беше бяла със синкав оттенък.Втория комплект също беше 6000к друга,по-куча марка но светлината беше по-бяла.След като изгоряхи единия к-т крушки си взех 8000к за проба,но разлика няма освен че светят по-слабо.Наисатина има разлика при всеки от производителите , но 4300 е най-бялата светлина , която осветява най-добре .Това се гледа , а не какъв е цвета на крушката. Колкото по-синьо толкова по-слаба осветеност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 4300К светят възможно най-близко до слънчевата светлина. 5000К светлината е бяла с жълтеникав отенък и той се забелязва едва когато светят по-дълго време. 6000К бяла светлина с леко синкав отенък, който на мен ми допада страшно много Нещото, което ме учудва, е как правите разлика между оригинален и китайски ксенон. Защото разлика никаква. Освен, че уж оригиналните са само 35W и 4300К и струват маса пари Колега ако желаеш фабричен цвят на ксенона си, 4300К е това, което търсиш. Компромисен вариант са 5000К и 6000К. Всичко от там на горе е "карнавал" за мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Колеги, от къде мога да си купя за Ауди А4 1997 1.9 ТДИ ксенон. С крушки H4 съм предполагам, че ще ми е нужен би-ксенон тука...дайте предложения и препоръки. Не искам да сменям фарове, че ще ми излезе бая солено!Пишете на ЛС, за да мога да следя нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 За тази кола много зависи какъв тип е фара.Ако е едносекционен си с крушка H4,което къс и дълъг са в една крушка.При този вариант трябва да си купиш би-ксенон.Ако фата е с 2 секции си с H7 на късите и H1 на дългите,като тогава само с покупката на комплект ксенон H7 ти се решава проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Ползвал съм 5000, след като ми откраднаха фаровете неможах да намеря 5000 никъде и взех 6000, много по-доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 За тази кола много зависи какъв тип е фара.Ако е едносекционен си с крушка H4,което къс и дълъг са в една крушка.При този вариант трябва да си купиш би-ксенон.Ако фата е с 2 секции си с H7 на късите и H1 на дългите,като тогава само с покупката на комплект ксенон H7 ти се решава проблема.Ами едносекционен е с крушки Н4, и знам, че трчбва да е би-ксенон...Просто се чудих от къде мога да си купя и да ми ги монтират на прилични цени? ако знаеш или някой друг да пише, ще съм много благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Разгледай темата на колегата. Извършва и монтаж http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=55529 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kniagolo Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Разгледай темата на колегата. Извършва и монтаж http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=55529Мерси колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 Ксенон на рефлектори Иде ми да обърна, да тръгна след тях и да не казвам какво да ги правя такива индивиди. Не ми вкарвайте теории за добре настроени фарове, "висок клас" ксенон и т.н. - всякакви съм виждал и всички заслепяват - да, някои по-малко от други, но пак заслепяват. Лошото е, че не осъзнават, че като ме заслепяват аз мога да се натреса върху тях, защото има просто един момент, в който нищо не се вижда при разминаване. Да не говорим когато един такъв "рефлекторен ксенончо" ти се лепне отзад и ти опече врата и ти направи неизползвами огледалата.Който иска ксенон - купува си фар с лупа и тогава да си слага. Има достатъчно достъпни варианти за фарове - я от морга, я нови DEPO (лично изпробвана от мен комбинация). Но ксенон на рефлектор - по-добре недейте. Уважавайте и другите участници в движението, а не да сме на принципа - "аз да виждам добре, а пък дреме ми за другите".Между другото същото е и положението с карането с пуснати "Халогенки" (Фарове за мъгла) вечер, когато е ясно, с добра видимост и няма нужда от тях. Разминаването с такива индивиди също не е от най-приятните неща. Закона достатъчно ясно е упоменал кога може и трябва да се включват тези светлини.....абе цяла поема мога да напиша за възмущението ми от масовите неизправни, нерегулирани, пресилени, побългарени и заслепяващи фарове на автопарка в Бг.....едно 300км извънградско пътуване нощем ти прави очите на понички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване