Jump to content

АУДИ до 8000 лв. - първа кола


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми покупка на първата кола в живота ми. Бюджетът е 8000 лв. и е желателно да включва "стягането", което почти винаги е необходимо. В краен случай това може да е таванът на покупната стойност и да се даде още някой лев. Парите въобще не са много като за АУДИ, но на тази възраст толкова, особено като се има предвид, че не съм ги изкарал аз. Двата критерия, с които не съм склонен на компромис е да не е по-стара от 1999/2000 и да е седан, а не купе. Разгледал съм много подробно офертите и стигнах до извода, че най-реалистично е да подкарам А4. Има известна възможност за А6. Като се има предвид, че доста популярният в България Голф върви на съпоставима цена за модели от тези години, мисля, че добре съм се ориентирал. Все пак приемам съвети и за друг модел.

Ще помоля за възможно най-подробна информация(мощност на мотора, вид гориво, на какво да обърна внимание за евентуални дефекти и тн.). Комфортът и сигурността на пътя са ми приоритет, а не гонене на скоростни рекорди и клипчетата във Facebook :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е да на тоя мотор само обслужването ще му е 1500++ лв.Колега имай предвид, че задължително трябва да гледаш колко е запазена колата и още по-задължително да отидеш на сервиз преди да направиш покупката на избраната от теб кола.Километрите не ги гледай...няма реални :2gunsfiring_v1:Много малко са читавите А4 по автокъщите.Не знам дали си запознат с окачването на този модел Ауди от тези години, поне масово колеги се оплакват от окачването (аз също много си бях напатил със старата ми А4)Също е много важно дали искаш бензин или дизел :( Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, предстои ми покупка на първата кола в живота ми. Бюджетът е 8000 лв. и е желателно да включва "стягането", което почти винаги е необходимо. В краен случай това може да е таванът на покупната стойност и да се даде още някой лев. Парите въобще не са много като за АУДИ, но на тази възраст толкова, особено като се има предвид, че не съм ги изкарал аз. Двата критерия, с които не съм склонен на компромис е да не е по-стара от 1999/2000 и да е седан, а не купе. Разгледал съм много подробно офертите и стигнах до извода, че най-реалистично е да подкарам А4. Има известна възможност за А6. Като се има предвид, че доста популярният в България Голф върви на съпоставима цена за модели от тези години, мисля, че добре съм се ориентирал. Все пак приемам съвети и за друг модел.

Ще помоля за възможно най-подробна информация(мощност на мотора, вид гориво, на какво да обърна внимание за евентуални дефекти и тн.). Комфортът и сигурността на пътя са ми приоритет, а не гонене на скоростни рекорди и клипчетата във Facebook :2gunsfiring_v1:

Ако бюджета ти не включва обслужването може и А6 Ц5 да си намериш . Но и Б5 си е доста добра кола а за тези пари ще намериш хубава , ще я обслужиш и застраховаш . За двигатели - бензин срещу дизел и 1.8Т срещу света има безброй теми . Зависи от вкуса ти , от това колко караш и тн .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 (В5) 1998-1999 ... може ако изпадне и някой читав Фейслифт.

Мотори 1.8Т или 1.9TDI + quattro по възможност.

Ето едно AJL-че мисля всичко си има ама състоянието незнам ... 1.8Т Куатро 2000г Фейслифт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

ти видел ли си кво пише на стъклото като екстри ?

"клатро" :2gunsfiring_v1:

ебаси търгашите не се научиха да пишат :(

InLoveWithAudi Само после да не напълниш форума с теми с проблеми с окачване скърцане и т.н. :hilezh: след като земеш А4 B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетът от 8000 е желателно да включва всичко, но в краен случай може да отиде изцяло за покупката, а другото аз да го покрия, без уведомяване на родителското тяло :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Видях ве ... има външни забележки ама за тия пари с тия екстри и тоя мотор няма без забележка няма :2gunsfiring_v1::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, без уведомяване на родителското тяло :2gunsfiring_v1:

Щом се включва родителското тяло в сметката, ориентирай се към С4 или Б4 от най-запазените, по-новите С5 и Б5, са със слаби окачвания и доста сложни автомобили като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с идеята за А6 (С4) ама за другото що го карате си купува непродаваема кола незнам :2gunsfiring_v1:

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве чети кво пиша ве колега,че подкрепям мнението за А6 (С4) ама В4 нещо ... без коментар.

По-висока е цената от на (В5) 1995-1997 от другите нещо ми се неверва да не говорим за Фейслифт-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума се продаваше един АЕЛ куатро на неква супер смешна цена.

Аз се обаждах и ми казаха, че е такава цената понеже до Нова Година колата не може да се прехвърли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е непродаваемо ве, колега ? Дали си надникнал в мобиле.де, че цените точно на АЕЛ- Ц4-ките е значително по-висока от на Б5, или не ти се вярва ?

Батинка, карай го по-леко моля ти се. Нужно ли е във всяка тема да бликаш така ? Драскай някакви конкретики а не общи приказки. От позицията на човек обслужвал АЕЛ ли се изказваш. Пак ти казвам, давай го по-кротко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, разберете, че не съм имал кола преди. Това живот и здраве ще ми е първата. Почти напълно НЕзапознат съм с потенциални проблеми и още повече за такива, които са специфични единствено за определени модели. Затова отварям темата. :respekt: И нормално е да предпочитам бензин, но ако всички останали параметри са в полза на дизела, ще взема него. В момента с тези 8000 + заделеното от мен мога да си взема едно по-старо ТТ, което ми е и целта в средносрочен план. Разликата е от порядъка на 5 бона и няма как да обясня на майка ми и баща ми откъде ги имам(75%-80% от хазард + 20%-25% от работа последните 2 лета). Предполагам ви става ясно, че нямам намерение да се женя за колата, а да навъртя десетина хиляди км, колкото да добия някакъв опит като шофьор и поле да си взема ТТ-то. Така че колата наистина трябва да е продаваема след година, година и нещо, а не да става единствено за моргата.

Сервизният преглед няма нужда да се повдига като въпрос. При отказ на евентуалните продавачи разговорът ще приключва на секундата :respekt:

П.П.

Ще купувам най-рано след 2-3 седмици, а може и след месец, дори и повече, защото искам да се запозня подробно с нещата. Казвам го, защото вече получих първите оферти. Не, че имам нещо против да ги получавам, но наблягам на това, че държа да е седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично по мое мнение не си заслужава да купуваш такава кола каквато показва колегата МАРТО7007 да я караш 1 година,да я продадеш и да вземеш някое старо ТТ лично по мое мнение ще е най-глупавото нещо,което може да се направи.Лично аз бих взел такава А4-ка и да си я карам с кеф поне 3-5 години.Мисля,че другите колеги ще ме подкрепят и аз не съм кой знае от кога шофьор 2 години и малко стаж и си карам 80 Б4 с кеф и се радвам,че това ми е първата кола.ТТ до колкото знам правят голям разход грацко с тея 180 коня,защото както говориш най-много за такова ТТ да имаш пари.

Редактирано от Audi-Club Bulgaria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто понякога се чудя :rolleyes: как мислиш дали другите са чували за мобилето... гледам че редовно подхвърляш обяви за коли състоянието на които въобще не ти е ясно и като цяло изглеждат абсолютни морги с хиляди забележки и автоджамбазки корекции.

Все си мисля че по-коректно е да се споменават конкретни достоинства косури и т.н на коли в определения бюджет а не екземпляри и то на снимки с незнаен собственик и произход...

Като съвет на колегата за първа лична кола много по-добре е да си вземеш В4 примерно с 2 л мотор 115 кс за тънки пари , ако си мислиш че като решиш да я продаваш примерно В5 с5 и ще си възвърнеш парите дълбоко грешиш.

С4 за такива пари е безпорно добър избор но не е подходяща за първа кола а добрите екземпляри са ~скъпи ще загубиш доста щом бюджета ти е такъв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве само твойто БМВ е най-лаченото и най-най-най кво да приказваме ... ако се заприказваме новата управа ще санкционира наред.

Няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо пак не разбра какво коментираш други марки :rolleyes:

Въпросът е че ако пускаш оферти е редно да знаеш какво има срещу тях защото срещу 100 коли в автокъщите има поне 90 морги и така хороскопа ти може да е грешен :)

btw БМв-та ги остави обикновенно пристигат на части тука :)

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като съвет на колегата за първа лична кола много по-добре е да си вземеш В4 примерно с 2 л мотор 115 кс за тънки пари , ако си мислиш че като решиш да я продаваш примерно В5 с5 и ще си възвърнеш парите дълбоко грешиш.

Е като си прав, си прав деба. :rolleyes::):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги пускам само така като крайно не-ангажиращи предложения чисто и просто пуснати информативно и ако може се каже с цел преглед за 2-еднакви като модели коли с еднакви екстри и мотори и задвижване и т.н с голяма разлика в цената единия спрямо другия.

И спирам до тука няма значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече по-старо ТТ. И защо след като искаш ТТ не го вземеш след известно време направо него за какво ще взимаш първо една кола и след година друга сравнително по-скъпа. То ТТ-то не е много над 8 хиляди има за 11к има за 13к има за 15к.Лично аз не виждам смисъл. Взимаш кола 96-7 и я сменяш за кола 99г.Щом искаш ТТ се мяташ на ТТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги разбирам много нещата, но ........

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87974

Знам, че не отговаря на критерия години, но не се стърпях.

Редактирано от V40fen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде вие като сте с конкретика, кажете ми колко е обслужването на АЕЛ-а, после да викнем ворспрунга да каже, кви пари му е поддръжката и обслужването, защото, не е като да не ми е казвал.

Не съм писал нищо по темата за което се извинявам на бъдещия ни колега, но нужно ли е да дрънкаш от името на някой друг че и да подскачаш срещу другите като ощипан ?

Не ми отговаряй за да не цапаме повече тук. Пределно ясно ти е станало още в първия ми пост, какво имам предвид !!!

Не ги разбирам много нещата, но ........

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87974

:rolleyes::):top::) :) :flehan:

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие го обарнахте на караница.Хората които карат коли от посочената година до крайната посочена година между А4 и А6 да казват мненията си относно колите.Другите влючително и мен,които си нямаме хал хабер от модела без да сме го карали поне 10к км,а сме чели само на литература да не се исказваме/предложение/,за да може да се ориентира момчето кво да прави.Така в момента кои чул кои недочул се изказваме и дори аз се обарквам вече в предложенията.Така че хора,които не се вписват в диапазона на изскванията мирно и кротко предлагам да не се обаждаме. :) към всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...