Kucy Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги имам следния проблем става въпрос за ауди А4 1.9тди свещите за подгряжане неискат да включват свещите са здрави сутринта беше -4 градуса и пак не включиха релетата също са здрви защото като откача клемата на температурния датчик се включват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги имам следния проблем става въпрос за ауди А4 1.9тди свещите за подгряжане неискат да включват свещите са здрави сутринта беше -4 градуса и пак не включиха релетата също са здрви защото като откача клемата на температурния датчик се включватСлед като откачиш темп. датчик, свещите тръгват => сменяй датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 След като откачиш темп. датчик, свещите тръгват => сменяй датчика.Колега извиняваи забравих да напиша че го смених купих нов датчик сложих го и пак същата работа.Възможно ли е пък и новия да не е в ред щото го взех за 18 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Със сигурност нещо не е наред с него.Купи оригинален колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 (Редактирано) Колега има и друга вероятност. Подгревните свещи се включват при темп на охл. течност 0 гр и надолу, а не с емери външна температура. Ако колата ти е била в гараж или си я карал снощи и не е изстинала съвсем е много възможно да е била над тези гредуси и да не е било необходимо да има подрев. Моята беше отвън и при външна -3 гр. подрева беше за не повече от 1-2 сек сутринта. Така, че дали не се вкарваш в излишни фипми. За да има подгрев ОХЛ. ТЕЧНОСТ трябва да е ПОД 0 гр. целзий ! Ето извадка от ръководството:"Время преднакала, необходимое для запуска двигателя, составляет не более 10 с. Время регулируется реле преднакала и блоком управления двигателем, который через датчик температуры охлаждающей жидкости получает информацию о текущей температуре двигателя. Блок управления двигателем на основе полученной информации принимает решение о длительности включения свечей накаливания и необходимом токе нагрева.На дизельном двигателе с непосредственным впрыском преднакал требуется только при температуре ниже 0°С." Редактирано 29 Октомври 2010 от Ivanu6ka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 30 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Колега има и друга вероятност. Подгревните свещи се включват при темп на охл. течност 0 гр и надолу, а не с емери външна температура. Ако колата ти е била в гараж или си я карал снощи и не е изстинала съвсем е много възможно да е била над тези гредуси и да не е било необходимо да има подрев. Моята беше отвън и при външна -3 гр. подрева беше за не повече от 1-2 сек сутринта. Така, че дали не се вкарваш в излишни фипми. За да има подгрев ОХЛ. ТЕЧНОСТ трябва да е ПОД 0 гр. целзий ! Ето извадка от ръководството:"Время преднакала, необходимое для запуска двигателя, составляет не более 10 с. Время регулируется реле преднакала и блоком управления двигателем, который через датчик температуры охлаждающей жидкости получает информацию о текущей температуре двигателя. Блок управления двигателем на основе полученной информации принимает решение о длительности включения свечей накаливания и необходимом токе нагрева.На дизельном двигателе с непосредственным впрыском преднакал требуется только при температуре ниже 0°С."Значи трябва да изчакаме да стане още по студено,ще експериментирам като взема стария датчик които сигурно си е здрав и ще го сложа във фризера после ще го взема и ще го закача на клемата да вида дали ще тръгнат тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 10 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Ето станаха вече и миносуви темперетури и пак неиска да грее вече не знам кво да се прави сутринта опитах да запаля започна да върти след 4 завъртане спрях отидох откачих клемата на темп.датчик дадох контакт свещите започнаха да греят след 4 сек завъртях и запали от раз немисля всеки път да правя това ако може някои да ми даде съвет ще съм му много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 10 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Колеги открих начин че може да се направи адаптация с VAGCOM и да се измени темпертурата при която да се включват мисля да го пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dymbo Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Колеги открих начин че може да се направи адаптация с VAGCOM и да се измени темпертурата при която да се включват мисля да го пробвам.Даи малко инфо как става че и на мене ми е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 10 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 (Редактирано) това го прочетох от едни пичове 1. логване 122332. адаптация #123. заводска стойност е 3276а моята в момента е 32750От прочетенето и видяното не се промена времето на първоначалното подгряване а се измества, т.е. при по-висока Т да се вкл. свещите, което от своя страна вече променя времето по цялата карта8, http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304 Редактирано 10 Декември 2010 от Kucy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 А не е ли "32768" вместо 3276? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 11 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) да така е 32768 само че не знам с коя версия на vagcom става ходих при един приятел тои има 801 и там нямаше адаптация 12 нито излезна някаде волтаж темперетура както показаното в линка Редактирано 11 Декември 2010 от Kucy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 То зависи от буквите на мотора, съответно и годината, поне така пише в коментарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 11 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) moje moito e avant AHU 90 k motor 98 g mojebi za tova neizliza mnogo kofti rabota ne znam kvo da prava veche ako otkaham dathika mi trupa greshki Редактирано 11 Декември 2010 от Kucy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Хах аз пък на АФН-а миналата зима нямах нито една здрава свещ и палех на -10 .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 pich ne si me razbral az sushto palq prosto za samiq dvigatel ne e dobre da palish taka bez da ti greqt sveshtite Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Колега,преди 3-4 години имах Толедо 1.9ТД и се бъзикаше датчика за температурата(не показваше вярно) купих нов от един магазин за авточасти и го смених,но нещо свещите не грееха както трябва,даже в един момент спряха и отидох в Юнитрейд за реле.Смених го и почнаха да греят постоянно ,докато не завъртя на стартер и един пич от Юнитрейд ми каза,че е от датчика за температурата .Купих си оригинален от там и работата заспа.Така че ,ако не ти е оригинален датчика за температурата,е много възможно да ти прави проблеми с подгрева,а и щом като го откачиш започват да греят ,значи подава невярна информация на ЕКУ-то.П.С. На Ваг-Ком не показва ли някакви грешки в двигателя или в контролното табло,защото на моя АФН ми го показа като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kucy Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Не покзва никви грешки много вероятно е да е от датчика то не остана от кво друго да е един приятел има оригинален ще пробвам да вида кво ще стане.Сега замразя стария да вида колкото и невярна информация да дава при минус 16 би трябвало да се включат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maestro8 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Колеги, имам следния проблемАуди А4 Б5 1.9ТДИ) откакто температурата падна под или около 0 градуса като подам на ток свещите подгряват известно време(точно толкова, колкото подгряваха и преди), след което като тръгна да паля започва да върти яко на стартер и не иска да запали като хората, а върти доста, доста време. Миналата зима при температури под -15 градуса палеше с докосването едва ли не. Помогнете, какъв може да е проблемът? Дали свещите са за смяна? Не ми свети датчика, а и колата след първото(проблемно палене) след това пали от раз. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Да не си сипал кофти нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maestro8 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами, не знам, не би трябвало. Това се случи за първи път преди 2 седмици някъде и тогава имах малко нафта от Еко, после сипах доста от три различни бензиностанции: от една малка верига бензиностанции(даже ? забравих името), от Еко и от ОМВ. Според теб проблемът не би могъл да е от свещите, така ли? Редактирано 10 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Може да е и от свещи, но тях вече ще трябва да си ги провериш. Просто ти дадох идея да не влизаш веднага в някой високобюджетен филм преди да отстраниш по-травиалните неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maestro8 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да, задължително ще ги проверя. А за нещо друго сещаш ли се като възможна причина? Редактирано 10 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Няма да е от свещи,ако всичко е наред тди пали и без подгрев.По-скоро виж да не ти връща горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maestro8 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не разбрах. Моля, обяснете по-подробно какво означава това. Тя колата си пали, обаче върти на стартер много дълго време, все едно е паднал акумулатора. Точно по същия начин: Редактирано 11 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване