Nikkie Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Кога колата гори по-малко, когато е на свободна или е на скорост ? -Става въпрос когато е пусната по надолнище.Четох някъде, че по-новите инжекциони дори спирали подаването на бензин и бордовия отчитал 0,0 разход.Вярно ли е вобще това и как стоят нещата при карбураторите, в частност питам конкретно за 80-тка с NE мотор и карб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Движи си на скорост, няма нужда да изключваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Карба си има клапанче за ППХ! Както каза Залеза,карай на скорост! И да,борда отчита нула! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Четох някъде, че по-новите инжекциони дори спирали подаването на бензин и бордовия отчитал 0,0 разход.Нови, нови, колко да са нови. При АБК мотора от 92-ра е така - разход 0.0 (при загряла кола и над 1300-1400 оборота).Сериозно по темата - колко смяташ, че ще спестиш ? ...а управляемостта, спирането ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) Служебните коли м/у другото не отчитат нулев разход.Говоря за идеалния случай при скорост над 90 и обороти над 2000 и висока предавка.Отчитат разход от 2 литра на 100, независимо от горивото бензин/дизел.Единствената им прилика че са талянсКи коли.Всеки ден си правя експеримент от Бояна към бул.Гоце Делчев. Редактирано 30 Ноември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Би трябвало напълно да се прекратява подаването на гориво , при спускане на скорост по наклон , над определени обороти . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=7100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Нови, нови, колко да са нови. При АБК мотора от 92-ра е така - разход 0.0 (при загряла кола и над 1300-1400 оборота).Сериозно по темата - колко смяташ, че ще спестиш ? ...а управляемостта, спирането ? ами колега прaв си за първите ти 2 реда. колко може да спести... доста ако кара по нанадолнище 20 30 40 50 км тук 20 там 20 и така не мисля че като е на свободна колата по трудно спира къде го има тва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 ами колега прaв си за първите ти 2 реда. колко може да спести... доста ако кара по нанадолнище 20 30 40 50 км тук 20 там 20 и така не мисля че като е на свободна колата по трудно спира къде го има тваНе спира по трудно,но ако му изгасне и се наложи да реагира бързо в даден момент се сети кво ще стане... Аз до колкото знам при бензините няма разлика,чул съм,че при дизела има нещо такова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 За мен на ПХ си е икономисване, но зависи от пътя.....ся аз като мина тунела в посока Пазарджик и с едно малко изключение....минавам около 7-8 км. по инерция....Скороста варира от 130 до 80 км. в час. Едно е мотора да работи с 3200 об. друго е с 900. То не , че е голям келепир, по- скоро до навик. Аз го правя с цел двигателя да си почине малко от по- високите обороти, малко преди това....Сигурно и температурата на маслата спада тогава.И това дето казвате, че ако е на бензин и по инерция спирал притока на гориво при инжекционите.....е как ще спре бе, нали мотора ще изгасне....Някой ако ти запуши устата ще можеш ли да се храниш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 никак не си прав, ама никак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Боже, Боже колко мъка има в този форум само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Че то като има наклон, двигателя се развърта когато е на предвка от инерцията. Аз също иначе съм чувал и знам, че на надолнище на предавка гълта 0, ама практически само от борд компютър имам наблюдения докато на него пише точно 0. Реално как стоят нещата не знам. Едни казват по инерция по икономично, други на предавка. Аз си имам изграден навик и карам главно на скорост по спусканията (то това освен, че икономисва от разход икономисва и накладки и дискове, пък и дава сигурност), но с ниски скорости в града пускам често на свободна ако светофара ми свети червено и съм далече от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 икономисва само на бензин и нафта на газ не става вече при ги незнам как стоят нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Естественно, че няма разлика в разхода на свободна скорос и на включена предаавка ако не се подава ГАЗ. Колата си гори колкото гори на свободна....това е елементарен спор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) Искаш да кажеш че ППХ е равно на ПХ ли? Редактирано 30 Ноември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) икономисва само на бензин и нафта на газ не става вече при ги незнам как стоят нещатаЗа обикновенна газова също не е в сила. Трябва да се постави икономайзер.Определено на бензин го има нулевият разход при определени предпоставки.... на мен лично не ми се случва Редактирано 30 Ноември 2010 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Искаш да кажеш че ППХ е равно на ПХ ли? Искам да кажа че когато не даваш газ на педала няма значение дали си на свободна или на скорост.... разхода си е един и същ..освен ако на свободна скорост не си изгасил двигателея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Щом идеята е да се икономисва по габровски, пускай по нанадолнищата с изключен мотор на 5 та предавка - така поне ще имаш хидравлика и серво на спирачките.Боже господи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 (Редактирано) Искам да кажа че когато не даваш газ на педала няма значение дали си на свободна или на скорост.... разхода си е един и същ..освен ако на свободна скорост не си изгасил двигателеяВсъщност има значение. Когато колата се движи по инерция на свободна скорост мотора работи на принудителен празен ход (гори колкото, ако е спряла на място с работещ двигател). Когато е по инерция с включена предавка и обороти над някакъв минимум (по спомени 1300, но най-вероятно греша) гориво НЕ се впръсква. И в двата примера не се натиска педала на газта. Редактирано 30 Ноември 2010 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Щом идеята е да се икономисва по габровски, пускай по нанадолнищата с изключен мотор на 5 та предавка - така поне ще имаш хидравлика и серво на спирачките.Боже господи...нали се сещаш че мотора отива на вятъра така на скорост не запалена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varvarina Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 нали се сещаш че мотора отива на вятъра така на скорост не запаленаИ какво точно му става на мотора че отива на вятъра???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Е, чак на вятъра ... Аз до сега далавера от икономия не съм видял, а в тази тема точно това се търси ...Явно не сидоловил иронията в посна ми, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Искам да кажа че когато не даваш газ на педала няма значение дали си на свободна или на скорост.... разхода си е един и същ..освен ако на свободна скорост не си изгасил двигателеяТака ли.... А високите обороти на мотора дори при спускане и да не даваш газ с педала как се хранят....с въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2010 Боже господи...Ради, не мога да открия уникалната тема отпреди години на brunobanani.Така сме се смяли, че нямаше равна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване