Jump to content

Запотяване на фарове


gerardiro

Recommended Posts

колеги като вали дъжд и ми се запотяват яко фаровете, айде лупата изчиства там където свети, ама около снопа светлина стъклото доста се поти.

та случва ли се това и при вас, или да търся начин да ги уплътнявам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега днес валя и в нашия град.По принчип като вали необичам колата ми да е отвън но този път ме домарзя и я оставих Ауди а6 C5 ;).След като спря дъжда излезнах да я вкарам и за мое учудване фара ми се беше запотил и то доста,несе виждаше лупата на късите светлини.Мислех и аз да пускам днес тема по тоя въпрос но ти ме изпревари ;););) .Попитах приятели които са имали същия проблем казаха ми,че решението е силикона но нека и др дадат мнения ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите се изпотяват. Особено ако карам в дъжд. Ако само е седяла на дъжд не се изпотяват. Но като се изпотят се оправят чак пролетта напълно.

Мислех да ги свалям това лято да слагам силикон, но ме домързя. Пък и миналата година само единия се изпотяваше, а гледам днес и двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се потеше единя но откакто ги свалих и ги чистих досега неми се е потило нито едно от двете стъкла.Незнам явно това е заради уплатненията със времето се прецакват :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойте се запотяваха, купих си други, пак Хела, профилкатики, оглеждане на уплътнения- същата работа.

Накрая залепих на гърба на капачките по една торбичка силика гел и до там със запотяването :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали от капачките, дали от омекнали щипки- нямам идея, факт е, че се запотяват и на по- новите автомобили- както стопове, така и фаровете.

Доколкото знам, фара си има отдушник, макар, че на моите не открих такъв. А това с торбичките силика гел го чух от човек, шофиращ служебен Кайен- в ПоршеБГ така му решили проблема с конденза на фаровете, като му обяснили, че това е официалния начин, предписан от концерна :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменяш ли ги периодично?

или си изкарват така дълго време?

и една малка ли залепи? и с какво? щото там май става бая топло като огрее фара

Silica_Gel_desiccant_for_packaging.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стане топло тамън ще изсуши силикагела и ще е готов за нови подвизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойте се запотяваха, купих си други, пак Хела, профилкатики, оглеждане на уплътнения- същата работа.

Накрая залепих на гърба на капачките по една торбичка силика гел и до там със запотяването :rolleyes:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като реших проблема с фаровете, залепих по една профилактично и на капачките на халогените- там е по- тясно и се притеснявах да не се подпалят- тествах ги с каране 2 часа с пуснати халогени- няма проблеми.

Залепих ги с обикновен силикон- мацнах едно топче силикон и притиснах торбичката, след 1 час на стайна температура силикона беше стегнал.

А за влагата- както Жоро каза- от топлината изсъхват, колкото и влага да са поели ;)

Ползвах от средните като размер на снимката по- горе.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че са в хартиена опаковка не те ли притеснява?

или да слагам и аз спокойно.

начи ти си гений да знаеш ;)

евала за хрумването...

подготвил съм силикона, от къде да си купя гела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, втора година карам с едни торбички- няма запалила се.

Трудната част е намирането на торбичките ;) - не ги продават отделно.

Обиколих над 20 магазина за обувки и ме гледаха, все едно си признавах, че имам акаунт в gey-nigars-of-america.com като попитах за торбички.

Накрая изрових от една стара кутия от маратонки цели 4 ;)

Трябва да погледна- жената си купи скоро ботуши и ако стои кутията, значи има и торбички силика гел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

което ми напомня че една стои в джоба на ски якето ми. освен това си пазя кутиите от сноуборд обувките....

така че може да си намеря :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикагел на пакети има в много вносни стоки. Не знам да се предлага някъде такъв.

По химическите магазини се продава насипно на килограм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прерових всички кутии които паза, а аз пазя доста. и намерих само 2 пликчета, но не пише силикагел а биодрай/biodry,което смятам трябва да свърши работа.

много време се чудих защо имам силикагел в джоба на якето, сега се замислям че се ползва да попива влагата, все пак е непромокаемо....

та така, отидох до калата, взех капачките на фаровете и процедирам, заредил съм се и със силикон..

да видим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикагел са едни полупрозрачни топчета с диаметър до няколко милиметра. Има свойство да поглъща влагата но до известно количество. После се насища. Може да се нагрее, тогава влагата се изпарява и отново е годен за работа. Обикновено нагряването за рестартиране е на фурна при около 150 градуса или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

колеги с чисто ножи фарове сам от лятото но като доиде зимата започна едно запотяжане няма оправияя свалях ги тея дни отлепих стьклата залепих ги на ново 2 дена бяха на вентилаторната печка сложих и торбички селика гел иии ПАК СЕ ЗАПОТЯВАААТ :steinigung::wall::2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в какво състояние са вентилационните отвори и дали няма някакво запушване там.Тези отвори трябва да осигуряват постоянно движение на въздух във фара и да предотвратяват изпотяването му.Обикновенно има два отвора в долната част на корпуса на фара и един или два отвора на капачките му/поне при Б4-те е така и фаровете не се потят/.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма отвори.

Аз си направих, но като влиза вода и това не помага.

При мен влиза от болтчето за регулиране - това откъм калника - тече по канала в калника и отива точно там. Сега съм сложил силикон, за да отклоня водата и да не капе върху този болт. Ще видим резултата.

Това не е лесно да се разбере. Трябваха ми 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...