gerardiro Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 колеги като вали дъжд и ми се запотяват яко фаровете, айде лупата изчиства там където свети, ама около снопа светлина стъклото доста се поти.та случва ли се това и при вас, или да търся начин да ги уплътнявам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Колега днес валя и в нашия град.По принчип като вали необичам колата ми да е отвън но този път ме домарзя и я оставих Ауди а6 C5 .След като спря дъжда излезнах да я вкарам и за мое учудване фара ми се беше запотил и то доста,несе виждаше лупата на късите светлини.Мислех и аз да пускам днес тема по тоя въпрос но ти ме изпревари .Попитах приятели които са имали същия проблем казаха ми,че решението е силикона но нека и др дадат мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 И моите се изпотяват. Особено ако карам в дъжд. Ако само е седяла на дъжд не се изпотяват. Но като се изпотят се оправят чак пролетта напълно.Мислех да ги свалям това лято да слагам силикон, но ме домързя. Пък и миналата година само единия се изпотяваше, а гледам днес и двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 и на мен ми се потеше единя но откакто ги свалих и ги чистих досега неми се е потило нито едно от двете стъкла.Незнам явно това е заради уплатненията със времето се прецакват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 4 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 и тези ли са като на б4 с метални щипки да се хваща стъклото към основата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 да!http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...t=#entry1315123ето тук е обяснено има и снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 И мойте се запотяваха, купих си други, пак Хела, профилкатики, оглеждане на уплътнения- същата работа.Накрая залепих на гърба на капачките по една торбичка силика гел и до там със запотяването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 4 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 мислиш че идва от капачките отзад ли?темата е супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Ивчо за пореден път ми "чупиш главата", бро...Евала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2010 Дали от капачките, дали от омекнали щипки- нямам идея, факт е, че се запотяват и на по- новите автомобили- както стопове, така и фаровете.Доколкото знам, фара си има отдушник, макар, че на моите не открих такъв. А това с торбичките силика гел го чух от човек, шофиращ служебен Кайен- в ПоршеБГ така му решили проблема с конденза на фаровете, като му обяснили, че това е официалния начин, предписан от концерна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 5 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 сменяш ли ги периодично?или си изкарват така дълго време?и една малка ли залепи? и с какво? щото там май става бая топло като огрее фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Като стане топло тамън ще изсуши силикагела и ще е готов за нови подвизи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 И мойте се запотяваха, купих си други, пак Хела, профилкатики, оглеждане на уплътнения- същата работа.Накрая залепих на гърба на капачките по една торбичка силика гел и до там със запотяването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) След като реших проблема с фаровете, залепих по една профилактично и на капачките на халогените- там е по- тясно и се притеснявах да не се подпалят- тествах ги с каране 2 часа с пуснати халогени- няма проблеми.Залепих ги с обикновен силикон- мацнах едно топче силикон и притиснах торбичката, след 1 час на стайна температура силикона беше стегнал.А за влагата- както Жоро каза- от топлината изсъхват, колкото и влага да са поели Ползвах от средните като размер на снимката по- горе. Редактирано 5 Декември 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 5 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 това че са в хартиена опаковка не те ли притеснява?или да слагам и аз спокойно.начи ти си гений да знаеш евала за хрумването... подготвил съм силикона, от къде да си купя гела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Ами, втора година карам с едни торбички- няма запалила се.Трудната част е намирането на торбичките - не ги продават отделно.Обиколих над 20 магазина за обувки и ме гледаха, все едно си признавах, че имам акаунт в gey-nigars-of-america.com като попитах за торбички.Накрая изрових от една стара кутия от маратонки цели 4 Трябва да погледна- жената си купи скоро ботуши и ако стои кутията, значи има и торбички силика гел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 5 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 което ми напомня че една стои в джоба на ски якето ми. освен това си пазя кутиите от сноуборд обувките....така че може да си намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Добре измислено никога неби ми дошло на акъл подобно нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Силикагел на пакети има в много вносни стоки. Не знам да се предлага някъде такъв.По химическите магазини се продава насипно на килограм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 5 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 прерових всички кутии които паза, а аз пазя доста. и намерих само 2 пликчета, но не пише силикагел а биодрай/biodry,което смятам трябва да свърши работа.много време се чудих защо имам силикагел в джоба на якето, сега се замислям че се ползва да попива влагата, все пак е непромокаемо....та така, отидох до калата, взех капачките на фаровете и процедирам, заредил съм се и със силикон..да видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 ами неможе ли просто да си се сложат отзад във фара без да се лепят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Силикагел са едни полупрозрачни топчета с диаметър до няколко милиметра. Има свойство да поглъща влагата но до известно количество. После се насища. Може да се нагрее, тогава влагата се изпарява и отново е годен за работа. Обикновено нагряването за рестартиране е на фурна при около 150 градуса или нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cool_78 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 колеги с чисто ножи фарове сам от лятото но като доиде зимата започна едно запотяжане няма оправияя свалях ги тея дни отлепих стьклата залепих ги на ново 2 дена бяха на вентилаторната печка сложих и торбички селика гел иии ПАК СЕ ЗАПОТЯВАААТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) Провери в какво състояние са вентилационните отвори и дали няма някакво запушване там.Тези отвори трябва да осигуряват постоянно движение на въздух във фара и да предотвратяват изпотяването му.Обикновенно има два отвора в долната част на корпуса на фара и един или два отвора на капачките му/поне при Б4-те е така и фаровете не се потят/. Редактирано 13 Декември 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Няма отвори.Аз си направих, но като влиза вода и това не помага.При мен влиза от болтчето за регулиране - това откъм калника - тече по канала в калника и отива точно там. Сега съм сложил силикон, за да отклоня водата и да не капе върху този болт. Ще видим резултата.Това не е лесно да се разбере. Трябваха ми 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване