Neotrace Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Леле....че то чак зрението ти се е замъглило от тва LPG бре....я ходи подишай малко свеж въздух и пак почети....от стоте реда текст можеш да видиш и 0-80, 0-120, 0-140 също .....а може и максималната скорост да видиш....трактора води с 1 км/ч .....а за доускорение въобще няма да говорим, че там работата е драматична Редактирано 14 Декември 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Хората ,каращи мощни коли на бензин ,могат да си го позволят, а не са тънкачи на дизел,т.е. търсещи икономияНали това попита, за кое става въпрос, че не си бил казвал? Ма аз съм адски спокоен. Лек и ве ги използвам така, наред. Не знам кое те засегна, не съм и казвал че ти си ме засегнал или нещо... Извинявай все пак, ако съм казал нещо в повече... Не ми е било тва идеята... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) A3 1.8T 150к.с. Г4 1.9ТДИ 150к.с. http://www.zeperfs.com/duel387-32.htmНе всичко в тоя сайт като времена е вярно има не малко грешки, има дори фрапантни грешки. На Голф 3 2.0 16кл едно време му даваха 16.1сек, сега му дават по-бавно време, може да се поинтересуваш от къде и как взимат данните.Усредняват данните от различни тестове от пресата и подобни и т.н.А и пак да ти кажа последните 1.8Т голфове са с около 10-13к.с. по-мощни от първите, по-моторите има доста разлика!Голф 2001-ва дог ГТИ МК4 1.8Т 150к.с. дава под 16сек на 400метра, тези от 1998-ма до 2000та са по-бавни. А ето ти и 180к.с. ГТИ Голф, мотора на който е 1към1 индентичен с този от на 150к.с. версията от 2001-ва година, разликата е само в софтуераhttp://www.zeperfs.com/duel744-387.htm Редактирано 14 Декември 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Идват от комплексари като тебе. Са друг въпрос е, че пускам теми с определена хранителна насоченост.Аз комплекси нямам! За тва и нямам нужда от цели 150 коня на търкалата и да ходя се доказвам с тях по пътищата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Нали това попита, за кое става въпрос, че не си бил казвал? Ма аз съм адски спокоен. Лек и ве ги използвам така, наред. Не знам кое те засегна, не съм и казвал че ти си ме засегнал или нещо... Извинявай все пак, ако съм казал нещо в повече... Не ми е било тва идеята...За това,че съм осигурил и внуците и т.н. Нищо не е станало,че да ми се извиняваш,според по-горе написаното от теб И ти извинявай,ако и аз съм прекалил с нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 И ти извинявай,ако и аз съм прекалил с нещо Много "БГ МАМА" стайл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) A3 1.8T 150к.с. Г4 1.9ТДИ 150к.с. .......Колега....виж килограмите на колите и съотношението на килограм/конска сила и тогава може би ще се светнеш защо сравнявам тези двигатели на едно и също купе....така променливите са най-малко.....а за съжаление А3 с 150 коня дизел нема....Освен това сам казваш, че по-късните версии на Голфа са повече коне....е тогаз сравнението не излиза пак.....нали гледахме при равни коне дали нютоните оказват влияние все пак...И ми е ясно, че резултатите са усреднени на сайта, ма поне почиват на някакви опитни замервания....иначе как точно да сравним нещо, освен да си приказваме празни приказки тука... Редактирано 14 Декември 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 E дори и да имам желание, с тоя ник колега, дет сте си сложил, с кво повече да Ви засегна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Много "БГ МАМА" стайл Това от личен опит ли го казваш???????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 "andre7080" ми говори за никове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) .......Колега....виж килограмите на колите и съотношението на килограм/конска сила и тогава може би ще се светнеш защо сравнявам тези двигатели на едно и също купе....така променливите са най-малко.....а за съжаление А3 с 150 коня дизел нема....Освен това сам казваш, че по-късните версии на Голфа са повече коне....е тогаз сравнението не излиза пак.....нали гледахме при равни коне дали нютоните оказват влияние все пак...И ми е ясно, че резултатите са усреднени на сайта, ма поне почиват на някакви опитни замервания....иначе как точно да сравним нещо, освен да си приказваме празни приказки тука...Аз тая гонка съм я правил не веднъж, пък ти си гледай сайтовете Единственото предимство на TDI 150 пред 1.8Т в Голф е доускорението на висока предавка с ниска скорост.Тия доускорения в сайта дето се биеш в гърдите с тях ако не си забелязал са от 80км/ч на 5-та. На бензиновия Голф 2-ра му свършва на 110 км/ч и там се слага 3-та. Но дори от 80 км/ч ако бензина е на 3-та печката пак няма шанс и на доускорение Редактирано 14 Декември 2010 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Да споделя и аз малко мнение, че много ги захапахте печките . Нямам нищо против бензиновите и може би ако бях инвестирал парите си в такава кола вместо в печка щях да карам 400+ коня кола. Но както и да е. Пускал съм се с моята печка срещу А3 1,8Т с чип и предполагаеми коне около 180 на мотора. Бензинката беше с 16ки напълно обзаведена даже и с някакви инструменти в багажника по думи на собственика. Моята кола е теглена на кантар и в състоянието което беше с гонката тежеше около 1320 килограма с 18ки и 190 конски сили на мотора. Победата беше за мен като другата беше на средата на моята кола. По думи на собственика състоянието на колата беше без проблемно. По моята кола нищо не съм крил и знам колко е реално всичко защото е мерена и на дино колкото до другата кола нямам и представа за това може да изказвате мнения че е някой умрелак, но за мен колата си вървеше доста за да ме изпоти така при положение че съм се пускал и друг път с коли с този мотор и чипосани. За съжаление клип от тази гонка нямам но ви давам клип от гонката с Сивик Тайп Р 200к.с. срещу моята кола когато беше 180 конски сили. И в двете коли има по още един човек с единствената разлика че тогава карах с 17ки. Нахвърляйте се колкото си искате върху мен все ми е тая, аз си доставям удоволствието на пътя, а не зад монитора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 колега дръпка с 5-ак дизел ама АУДИ от 60 до 200?съгласен съм и с алфата да се пусна,нищо че е с чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Далечко ти е капитана, той е по наще земи...А и ше те отръска, много върви А3та, кантари 330-ки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 говорим за автора на темата.Тръцовете са мрак знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Това е 1Z мисля беше в началото, печка повер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 батя за Купето НМ говоря за дръпка или за Алфата Ако на АЕЛ-а му махнем 400-500 кила от купето бившето 1з на колегата нема му хареса развоя ама пусто ц4 си е танк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Разбрах те аз, ама нали Тръцовете намеси и викам да поясня, а иначе и с тия кила в минус, пак ще клекнеш според мен!Просто наистина много върви това А3, 165 коня на колелата все пак.... Редактирано 14 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 тя и на ксенона беше 200 ама кво да се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 тя и на ксенона беше 200 ама кво да се правиПодло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Е ама туй е лекинко и нацепва здраво сивик Р както се вижда от клипа!А и както казах кантари 330ка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 може бе баце ма килата играат мн големо значение.То и АЕЛ-а моем го напраим да кине 330-ки ма требват едни иляди левове и да спим у вас докат го прави келеша.Аз затуй се мерим с коли по равностойни на моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Е ама туй е лекинко и нацепва здраво сивик Р както се вижда от клипа!А и както казах кантари 330ка....коя 330ка? има бая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Варненска една, върви повече от стокова такава, иба ли й мамата обаче кво са я базикали!Иначе ФАКТ, че килата имат мнооо значение, също и че Келеша може да направи хубави работи с АЕЛ-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Верно ли бре Митак че тая 330 е с жокери, аз за първи и единствен пат се пуснах с него младеж и не знам колко трябва да вървят тези коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване