MK4 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Специално в на Нико_1 колата има опасност да му уцапаш тапицерията, щото няма тяга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Какво всъщност искаш да кажеш?На едно купе, при еднакви коне бензина е по бърз от дизелаЧе дизел с еднакви коне е по-бавен от бензин? Какво точно значи това?Да.Какво точно значи това?Виж каталозите, коя кола има по висока максимална скорост, апропо е по бърза.ПП: Кодошя оня обратния с АФН-я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Специално в на Нико_1 колата има опасност да му уцапаш тапицерията, щото няма тяга Ти по цвета на очите ми ли предцени на кво съм се качвал? Или всичко, дет върви повече от твоето "полу ауди" е няква уникална невиждана бегачка? Не ве хора, айде малко по-сериозно! Няма нищо екзотично и невиждано в някакъв тръцко, технология от на Хитлер новобранската, че претендирате, че никой не го бил виждал. Ся че си чеша езика ок, ма е факт че мен пък тоя мотор грам не ме кефи. Всеки има право на лош вкус дет се вика Редактирано 14 Декември 2010 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 И кат почнете с тез обороти... е де му е силата на турбо бенза ве?Четох,четох,ама вече яко се излагаш.................Там ,където печката започва да припада на 4000 оборота,моето 1.8Т има до 7000об 430нм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Е баш там пише 210 ве, купето 208? Ясно от коли не разбираш, но поне се научи да четеш правилно таблици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Я дай пример за някоя дизелова кола с по малко/или еднакви к.с. и по голям въртящ момент от бензинова, която да е по бърза, щом смяташ че е глупост.Тя темата пак ще отиде у лево, ма щом питаш така да ти кажа....тоя пример съм го давал и друг път....Golf 4 1.8Т и 1.9 TDI....i 2-та 150 коня....дизела май беше една идея по-тежък, ма с тоста повече нютони.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) че мен пък тоя мотор грам не ме кефиКазало кучето, облизвайки си задника. Всеки има право на вкус. Редактирано 14 Декември 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Ти по цвета на очите ми ли предцени на кво съм се качвал? Или всичко, дет върви повече от твоето "полу ауди" е няква уникална невиждана бегачка? Не ве хора, айде малко по-сериозно! Няма нищо екзотично и невиждано в някакъв тръцко, технология от на Хитлер новобранската, че претендирате, че никой не го бил виждал. Ся че си чеша езика ок, ма е факт че мен пък тоя мотор грам не ме кефи. Всеки има право на лош вкус дет се вика Не по цвета на очите а по това че те впечатлява Мондеото 155 коня дизел. Карал съм такъв труп и е супер досаден за каране Мойто полу Ауди не го намесвай, щото е бая по кола от трупа от подписа ти, пък и ми е втора кола Редактирано 14 Декември 2010 от MK4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Accord 2.2 cdi 140hp Максимальная скорость 210 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 9.4 c Расход топлива в городе 6.7 л/100км Расход топлива на шоссе 4.6 л/100км Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км Объем топливного бака 65 л Снаряженная масса автомобиля 1470 кгaccord 2.0 147hpМаксимальная скорость 210 (200) км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 9.9(10.9) c Расход топлива в городе 11.4 (12.6) л/100км Расход топлива на шоссе 6.9 (7) л/100км Объем топливного бака 65 л Снаряженная масса автомобиля 1365 кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Тя темата пак ще отиде у лево, ма щом питаш така да ти кажа....тоя пример съм го давал и друг път....Golf 4 1.8Т и 1.9 TDI....i 2-та 150 коня....дизела май беше една идея по-тежък, ма с тоста повече нютони....Цъ не позна, с еднаква максимална скорост са. Да не пренебрегваме факта, че бензинови мотор е 6 години по стар като модел от дизеловия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Tва в пописа ми е стария труп, АФН. Ма поне е Ауди Е как няма да ме впечатли? 400 нютона са си 400... То по тая логика дай и на 3.0 тди да не се впечатлявам, бил той на БМВ или Ауди? Тегли много добре, като за кола 155 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Ма разбира се че така ще кажеш....следващия лаф е че тва е най слабото 1.8Т, докато дизеляка е на предела на силите си ))) ...и тва съм го чувал. И ако са с еднаква максимална, що не погледнеш ускорение и доускорение....коя е по-бърза тогаз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Не ве, работата е че човека се кефи на тва, че те лепи на седалката дизела!Лошото е, че само тва прави, а километража едвам се влачи нагоре докато ти ръчкаш предавките като глухоням....Демек, кара му се голям атмосферен осмак с 500 нютона като мойта дето на 2000 оборота като тръгне си учуден, а след 4000 хора некачвали се на сравнително бърза кола, почват да се опитват да ми изкарат дръжките и да ми продънят пода!Другия му вариант е нещо като на Цецо колата, но понеже или не може или по неква причина не иска да си позволи подобна машина затова се кефи на имитацията дето му я дава дизелака!А и връща нафта да го еба, кой нема да се кефи?!!! Редактирано 14 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) ............Акорд 6 и акорд 7 еднакви автомобили ли са?Ако е така, да вземем да сравним 1,2 тфси и АФН? Редактирано 14 Декември 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Ма разбира се че така ще кажеш....следващия лаф е че тва е най слабото 1.8Т, докато дизеляка е на предела на силите си ))) ...и тва съм го чувал. И ако са с еднаква максимална, що не погледнеш ускорение и доускорение....коя е по-бърза тогаз? До преди година имах Голф 1.8Т и 2-3 пъти се пробвах с Голф ARL (TDI 150) и да ти кажа при всичките опити дизела нещо не смогваше да върви с мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Ти по цвета на очите ми ли предцени на кво съм се качвал? Или всичко, дет върви повече от твоето "полу ауди" е няква уникална невиждана бегачка? Не ве хора, айде малко по-сериозно! Няма нищо екзотично и невиждано в някакъв тръцко, технология от на Хитлер новобранската, че претендирате, че никой не го бил виждал. Ся че си чеша езика ок, ма е факт че мен пък тоя мотор грам не ме кефи. Всеки има право на лош вкус дет се вика Моя тръц не е нищо особено, все пак е заводски мотора и при това положение, всичко над 400-420Нм и 320-340коня(при положение, че ги има при не повече от от 400-420Нм) е риск за биелите и мотора. Тръца не е архайчен защото все още се произвежда, като до преди 3-4години доста коли излизаха с него от завода.Но пък има един още "по-архаичен" мотор на 20години -> 2.2Турбо 20клапана той сток е 230коня и 380Нм (с овърбууста) демек същите Нм като прехваления 2.2дизел дето даваш за пример, същия тоя ахраичен 2.2 20кл. тегли от 0-100км/ч кола тежаща +1400кг. са 5секунди и праив с 30-40км/ч по-висока максимална скорост!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Ма разбира се че така ще кажеш....следващия лаф е че тва е най слабото 1.8Т, докато дизеляка е на предела на силите си ))) ...и тва съм го чувал. И ако са с еднаква максимална, що не погледнеш ускорение и доускорение....коя е по-бърза тогаз? Цъ, ще последва ма от ква кубатура кое колко вади, кое как пуши, кое как трака, по-късно ма кат му нАбия газ кое излиза по-ефтино? Представям си 1.8т автомат на ц5 куатро, с каравана отзад Трее на 3та кат види баир, по-голям от 10 градуса Е тва е! Някой да ме разбере на 101% от първия път! Акорд 6 и акорд 7 еднакви автомобили ли са?Ако е така, да вземем да сравним 1,2 тфс и АФН?Е последния Акорд върви по-малко от тоя ве, нищо че е малко по-як дизела. Глей разликата в килата.... или недей, направо дай пак за едното коя година било, а другото горкото как нямало турбина С 4творен разход на гориво... и после собствениците на такива минават на дизели и нещо не се оплакват... 2.2 е друга бира, съгласи се че няма много общо с 99% от тръцовете 150-180 коня като вървеж Редактирано 14 Декември 2010 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Не ве сравняваме Б5 с Б5 и Б6 с Б6, не Б8 с Б4, както ти се иска на теб, макар, че в цитирания от теб пример дизелово Б8 върви на едно с бензиново Б6 при еднакви к.с., смях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 тез 2.4 дизел Алфи-чките понавървят.Аз съм твърд антидизелист ама ако е добре поддържана Алфа-та има спор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 по-як дизелаКато собственика си ли?ПП: Източик уйкипедия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Не ве сравняваме Б5 с Б5 и Б6 с Б6, не Б8 с Б4, както ти се иска на теб, макар, че в цитирания от теб пример дизелово Б8 върви на едно с бензиново Б6 при еднакви к.с., смях.Е няма подобен бенз на същото купе. Има такъв с 15 коня отгоре и вдига със 7км/ч пове4е и сваля с 0.3 сек 0-100 ПС: Нямам рога, никоя още не е успяла да ми сложи а и нещо не щат да ми слагат деа... И косми немам виж на як-ост съм там некъде Редактирано 14 Декември 2010 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) С 4творен разход на гориво... и после собствениците на такива минават на дизели В случая пак ти си смешника...............Последното ми ходене до Варна беше със средна скорост 85км/ч,ако не знаеш има доста завои ,и изгорих 7.5/100 със 330коня кола.Ставате смешни вече с тоя разход,еле пък новите турбобензинки със смешен разход и гоУем вървеж.............Хората ,каращи мощни коли на бензин ,могат да си го позволят, а не са тънкачи на дизел,т.е. търсещи икономия Владо (скай) ме вози в неговата кола 3.0ТДИ авант и разхода,средния във Варна гонеше 15/100,което пък показва,че не всеки кара и дизел заради икономия,но все пак.................. Редактирано 14 Декември 2010 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Виж каталозите, коя кола има по висока максимална скорост, апропо е по бърза.Поглеждам аз и какво да видя - и 1.9д и 2.4д вентилираните мотори на по-тежкото с 200кг купе на Алфа са по-бързи от 2.3 и 2.3 20V на Ауди купе.А сега де. Едни мотори с повече нютони са по-бавни, а други с повече нютони са по-бързи Нали не изключваш възможността да има и бензинови мотори с повече нютони и малко обороти? .....а да си чувал за скоростни кутии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Макар и превърженик на бензина трябва да си призная, че също искам повечко усещане понякога. Обаче много ме дразни и дизела, особенокато сменяш предавки, даваш малко газ и се усеща яко ряз, викаш си това що го скъса мойто бензинче. Обаче като настъпиш сериозно и вече се разбира, че не е кой знае каква разликата от нормалното каране, а пък като погледнеш километража Да не го говорим за вибрациите, фучащия звук като от избушено турбо на ниски обороти, тракането и късите първи предавки...Абе май бих се кефил единствено на разхода Пък като искам усещане ще си взема бензин дето го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Ставате смешни вече с тоя разход,еле пък новите турбобензинки със смешен разход и гоУем вървеж.............Хората ,каращи мощни коли на бензин ,могат да си го позволят, а не са тънкачи на дизел,т.е. търсещи икономия Или можем и некой други, ма предпочитаме да вкарваме пари в други безмислени работи, като деца... вместо за бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване