Jump to content

Аман от състезатели с печки!!!!


Recommended Posts

  • Отговори 219
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вие с тея бензинови малолитражки де сте чували за нютони, че да знаете кво праат? :wall: В случай, че наистина не ви е ясно, а не само да се правите да ви кажа. Нютоните кефят! Това правят! Чупят ти врато от тяга и се на.кваш от кеф кат настъпиш педала. Кел файда като една кола върви много, без да може да те залепи за седалката както требе :)

Кел файда като си мислиш, че ти върви колата като не можеш да минеш тролея :stupid:

Или викаш тракането и клатеното в такт с празния ход е неописуем кеф. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва на 1з, ли? :) Ма ти дет си на 4000 оборота и бучиш, кат ВАЗ моя кюмюр спи и сънува... Ми пуши ,ма поне има тротъл.... На мен в 99% от случаите нема кой да ми се навие на акъла, че да бъда изпреварен, но пък пак си се кефя на тягата... А ти, кат си сам на пътя и никой не те брои за нищо как се кефиш? Като си внушаваш ся ако имаше някой как щях да го отнеса?

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен стойността на нютоните и конските сили без графика на разпределението по обороти не дават никаква информация. Да се говори, че с повече конски сили колата е по-бърза е същото, като да се каже, че с повече нютони е по-бърза, т.е. еднакво безсмислено.

Значение има и колко бързо може да се развърти един двигател, т.е. какъв му е "тротъл респонса".

За мен е еднакво неизползваем и автомобил с 1000Нм, който не може да вдигне и 2000 оборота и друг със 200кс (като някоя Хонда или Голф 1.6), който имат тия 200кс на 8300оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се говори, че с повече конски сили колата е по-бърза е същото, като да се каже, че с повече нютони е по-бърза, т.е. еднакво безсмислено.

Я дай пример за някоя дизелова кола с по малко/или еднакви к.с. и по голям въртящ момент от бензинова, която да е по бърза, щом смяташ че е глупост.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа 2.2 печката на Хонда, 2.0 на Мазда 6 (143 коньовата) или Фордовия 2.2 155 коня бая бензини ще отупат на същите коне/кила... Примерно абц или нг, няма да споменавам 1.8т :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай пример за някоя дизелова кола с по малко/или еднакви к.с. и по голям въртящ момент от бензинова, която да е по бърза, щом смяташ че е глупост.

Няма такава кола. Нютоните нищо не значат. Прав си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа 2.2 печката на Хонда, 2.0 на Мазда 6 (143 коньовата) или Фордовия 2.2 155 коня бая бензини ще отупат на същите коне/кила... Примерно абц или нг, няма да споменавам 1.8т :steinigung:

СЯ ще фанат ти обясняват, че едното е с турбо, а другото е атмосферка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хохо са покрай студовете машинистите са се надишали яко със сажди покрай кюмюрниците и пак са изтрещели :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа 2.2 печката на Хонда, 2.0 на Мазда 6 (143 коньовата) или Фордовия 2.2 155 коня бая бензини ще отупат на същите коне/кила... Примерно абц или нг, няма да споменавам 1.8т :steinigung:

Пич ти в кой свят живеш, че сравняваш атмосферен бензинов мотор с по 2клапана на цилиндър на 20години с модерен дизел със същия обем.

Последно 2.0ТФСИ при Ауди има 211коня и 350Нм сток и ускорява от 0-100км/ч за около 6секунди, недостижимо за който и да е сток 4цилиндров дизел! Просто ако се пуснат дизела ще остане много назад.

А нали се сещаш, че има 2.0ТФСИ и с 240/265/272к.с. тогава какво правим, какъв дизел ще изкараш.

То вече повечето производители имат 1.6турбо бензинки с по 160/180/190коня, които разплакват 99% от дизелите до 2литра, пиша 99% щото само БМВ 123d може да пребори такъв 1.6бензин, и то ако бензина не е в купето на мини купър ами в такова на Опел Инсигния.

Тия дизели дето си ги изброй по-горе ги пребива най-обикновенно 1.8ТФСИ 160коня, за 1.4ТСИ няма да говорим, какво ще направи един такъв мъник със 170/180коня с ДСГ скорости на един 2.0литра дизел.

2.2 155коня мотора не е ФОРДОВ!, вземи ги научи преди да даваш такива мнения, поне като не знаеш кое колко върви научи, че мотора е на ПСА.

1.8Т 150коня в купето на Пасат или А4 на предно предване е по-пъргав от Хонда Акорд 2.2дизел, само от 0-100км/ч има почти 1секунда в полза на 1.8Т, още един неуместен пример дето даваш!

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа 2.2 печката на Хонда

е по бавна от Хонда 2,0 бензин в купе на акорд, при еднакви конски сили.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хохо са покрай студовете машинистите са се надишали яко със сажди покрай кюмюрниците и пак са изтрещели :steinigung:

Кога ще се улучиме с теб да ъп-диагностицираме моЙтЪ машинЪ :respekt::wall: :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е по бавна от Хонда 2,0 бензин в купе на акорд, при еднакви конски сили.

Първо по-бърз е с половин секунда от 0-100, отделно че 2.0 е 7 коня отгоре....

Нъл сравнявахме конете ве ибрици? Пак се почна с кубатури и не знам си кво... Ми айде да сравним от 1 кило гориво кво може да изкара едното и другото кат сме хванали да разпъваме локуми? Мен със остарели антични неефективни технологии НЕ ми се занимава! :steinigung: И кво ме е.е на кой бил 155 коньовия мотор на Мондео, казах на Форд щот на таквоз съм го виждал, както и на Ягуар. Но от такива марки не се интересувам. Пък да не отварям отделна приказка точно този мотор къв кеф е на фона на кой ще да е 150 коньов бензин, ако ще с 3 турбини и платно за попътен вятър да е... :respekt:

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще се улучиме с теб да ъп-диагностицираме моЙтЪ машинЪ :wall: :wall: :bia:

Кога кажеш ама след нова година :steinigung:

Нъл сравнявахме конете ве ибрици? Пак се почна с кубатури и не знам си кво... Ми айде да сравним от 1 кило гориво кво може да изкара едното и другото кат сме хванали да разпъваме локуми?

Ай да сравняваме кой колко върти сутрин докато запали и количеството сажди по снега :respekt:

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо по-бърз е с половин секунда от 0-100, отделно че 2.0 е 7 коня отгоре....

Все си мисля че бързината се определя с максималната скорост, нъЛ Тъй?

Виж сега коя кола колко километра вдига.

Ти не караше ли АФН?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо по-бърз е с половин секунда от 0-100, отделно че 2.0 е 7 коня отгоре....

Нъл сравнявахме конете ве ибрици? Пак се почна с кубатури и не знам си кво... Ми айде да сравним от 1 кило гориво кво може да изкара едното и другото кат сме хванали да разпъваме локуми? Мен със остарели антични неефективни технологии НЕ ми се занимава! :steinigung: И кво ме е.е на кой бил 155 коньовия мотор на Мондео, казах на Форд щот на таквоз съм го виждал, както и на Ягуар. Но от такива марки не се интересувам. Пък да не отварям отделна приказка точно този мотор къв кеф е на фона на кой ще да е 150 коньов бензин, ако ще с 3 турбини и платно за попътен вятър да е... :respekt:

Я кажи какъв кеф е, че ми е интересно, щото съм карал такъв мотор на няколко коли и то доста пъти и уникално не ме кефи. Натискате яко от 1700-1800об/мин, но на 3500-3600об/мин умира все едно му вдигаш ръчна.

За да направи 100км/ч трябва да смениш 3 предавки в резултат на което колата само се повдига от въртящия момент, но като погледнеш в километража и оставаш в потрес щото си на 80км/ч вместо на 120км/ч да речем. За да минеш 110км/ч трябва да включиш 4-та скорост. От въртящ момент само се клати и върти гуми колата с тоя мотор и не ускорява кой знае колко щото няма никакав диапазон.

Изобщо навлизаш в материя, от която грам си нямаш хабер, отделно въпросния мотор има мега настран филтър за твърди частици и система с резервоарче с течност, при всяко зареждане с гориво се добавя от нея в гориво и като свърши си 4цифрена сума назад да не говорим, колко стой въпросния мотор по сервизи и колко насрано е сглобен и подреден като му махнеш пластмасовата кора.

Всеки модерен 1.6/1.8/2.0 Турбо бензин (че даже и 1.4ТСИ 160/170/180к.с.) ще пръсне тоя прехвален от теб дизел.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убуу, едното 210, другото и то токоз... Само дето едното се размазва от тяга и връща в резервоара, а другото не може да дръпне те накара да се улееш с кафе. Не ве, бенДзинджии спорите квот ви е удобно, понеже тяга йок и нютони тоже, значи нямали значение... Е за мен пък няма значение колко вдига, а как издърпва на всички предавки ве! Бензин, за да мине 300-350 нютона трее на е 200+ коня... Дизела, ако е толкоз пак ще има къде по-голяма тяга при двойно по-нисък разход на гориво... което го прави далеч по-ефективна технология :wall:

Не го хваля, ма кажи си как се опули кат го напъна от тез 1700-1800 оборота? Ти де да видиш толкоз мощ у бензин? А на 6-та де си на тез 3600 оборота, където свършвал :steinigung: Викаш баси шока, 10-20 коня повече кола щяла да бие таз с по-малкото :respekt: И кат почнете с тез обороти... е де му е силата на турбо бенза ве?

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля че бързината се определя с максималната скорост, нъЛ Тъй?

Виж сега коя кола колко километра вдига.

По тези критерии 2.4JTD 20V e по-бърз от 2.3 20V.

Какво всъщност искаш да кажеш? Че дизел с еднакви коне е по-бавен от бензин? Какво точно значи това?

Прочети пак какво съм написал и като не ти е ясно нещо порови в гугъла. А ако ти е ясно няма за какво да ме апострофираш.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убуу, едното 210, другото и то токоз...

Дига ти тракането у мозъчната коРъ

ТЪ кУе е по бързо?

Най Економичен е автостопЪ.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники не се хаби, виж че човека грам не вдява за какво става дума, повози го на твойта бензинка с малкото нютони :respekt:

Аре ве, повозете ме на такваз бензинка :wall: Аз не съм виждал нивга такова чудо на техниката, още пък по-малко съм се доближавал до такова... нищо че струва колкото невървящ дизел на двойни километри. Аре де само малко някой да ме повози, де! Не бъдете егоисти ахахахаххахаха :respekt:

Дига ти тракането у мозъчната коРъ

ТЪ кУе е по бързо?

Най Економичен е автостопЪ.

Е баш там пише 210 ве, купето 208? :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го хваля, ма кажи си как се опули кат го напъна от тез 1700-1800 оборота? Ти де да видиш толкоз мощ у бензин? А на 6-та де си на тез 3600 оборота, където свършвал :respekt: Викаш баси шока, 10-20 коня повече кола щяла да бие таз с по-малкото :respekt: И кат почнете с тез обороти... е де му е силата на турбо бенза ве?

Не съм се опулвал изобщо, щото съм карал не малко стокови 2.0ТФСИ-та, които сток са 280-350Нм още при 1800-2000об/мин и си вървят стабилно до 5500об/мин и няма проблем да караш до малко преди 7000об/мин, а точно този дизел минеш ли 3500об/мин го хваща асмата.

Много е тъпо, ако решиш да му даваш газ до край, щото върви като хората само в диапазон от 1700об/мин и трябва да сменяш предавки като олигофрен тамън те залепи и трябва да сменяш, това страшно много ме дразни, а то важи за повечето дизели.

Даваш газ минава 1700об/мин и почва да се задушава и трябва да сменяш предавките.

Дори сток 1.8Т 150/180к.с. ме дразни, като реша да му давам газ, то тръгва да върви от 2000об/мин (макс Нм са на 1750об/мин), но почва да тъпче зверски след 5500об/мин и пак има 3500об/мин, в които се кефиш и може да изкараш дадена предавка до 6500-6700об/мин.

Сега разбра ли за какво ти говоря има 2 пъти по-голям диапазон, в който се случва нещо за разлика от кратката експлозия от въртящ момент при дизела траеща 1500-2000об/мин.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...