shpeksi Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Е пак да питам кой 3.0 на бмв. те имат доста. Да кажем 231 кс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Е пак да питам кой 3.0 на бмв. те имат доста. Да кажем 231 кс ?Мисля че за него мотор ставаше дума. Не ми казаха много много, само че е 330 и че ще ме изкърти, както и аз очаквах м/у другото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Ми честно и аз незнам, така подочух, че вървяла доста повече от сток и точните думи бяха "нали ги знайш, че постоянно я ровичкат таз кола"....Тъй че Роска кво е, що не мога да кажа на 100%, но факт че понавървяваше тая талига на Лупо! Редактирано 15 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totiboy Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Ей момчета много глупост много нещо сте написали бе! Знам, че ще реагирате като "щипнати девойки" ама си е така.Винаги по бързата кола е тая с повечето конски сили.При еднакви к.с. дизела също изостава.Я пак си помисли! А що се отнася за шпека абе човек ти си направо за НАСА! От всичко разбираш и си по всеки въпрос компетентен. Ама и такива хора трябва да има нали някой трябва да ни оправя настроението със изказванията си, друго щях да пиша ама ще е грубо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 А що се отнася за шпека абе човек ти си направо за НАСА!Нищо не си видял още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Буахахааа 185 коня била.. то остана ли турбинирана печка без чип бе? Всичките са чипосани, особено па алфовете - тия комедианти на пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Пак не си чел колега...185 не е сток , а е малко вероятно и да е след чип толкова...Обърни внимание, колко 2.4 двигателя има и с какви коне са... и как ще станат 185... ?Иначе темата трябваше да се затвори след като колегата обяви резултата.А сега пак Бензин VS Кюмюр Редактирано 15 Декември 2010 от cyberhill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Варненската Ибиза какви времена дава на 400м и каква терминална ... мерена ли е с нещо по-точно?Много харесвам Ибиза Купра ТДИ ... може би щях да си купя, ако не бяха толкова дървени вътре. Дайте клипове да видя какви толкова сериозни коли е била, гледал съм някви преди време, ама вече нямам спомен. Митак теб взима ли те с Алпината? Редактирано 15 Декември 2010 от MaXo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Maxo това е последното клипче което е правил иначе в профила можеш да видиш и някой друга негова гонка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 15 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Нормално да варви и похвално за колегата,че е налял толкова пари в пеицата и накзава наред.249к.с. и 440нм.Колко тежи тая купра иначе? Редактирано 15 Декември 2010 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Около 1150 килограма мерена на кантар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Ми Махо, то и от клипа дето го пусна роската се вижда, но бие много сериозни коли!Примерно върви до 5та си скорост 1-2 коли пред 326 к.с.(на колела) А3-ка кватро!Мене ме пребива с много на 1.4 км, иначе на 400 мисля е 13.6-7 некъде, не помня точно колко я измериха, ама там некъде...Той Иво чете тоз форум от време на време, ше му кажа да види и ако иска да каже колко е, ако иска! Редактирано 15 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Пак не си чел колега...185 не е сток , а е малко вероятно и да е след чип толкова...Обърни внимание, колко 2.4 двигателя има и с какви коне са... и как ще станат 185... ?Иначе темата трябваше да се затвори след като колегата обяви резултата.А сега пак Бензин VS Кюмюр Че аз точно казвам че не е сток ве. Иначе тука има един алф дето обяснява как я направил 180 коня ей такава същата кочина. А 5 коня отгоре също могат да се постигнат - зависи от версията на сток мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Че аз точно казвам че не е сток ве. Иначе тука има един алф дето обяснява как я направил 180 коня ей такава същата кочина. А 5 коня отгоре също могат да се постигнат - зависи от версията на сток мотораОК де ( поне сме против кюмюра )Ама 2.4JTD са три, нали така 136кс. да кажем с чип до 170к.с.140кс. да кажем с чип до 175к.с.150кс. да кажем с чип до 180к.с.Така че първо на първо, тази алфа за която става дума не е 136к.с. или ония лъже.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Пич, не съм специалист по алфите и не искам и да ставам, ако ме разбираш Знам само че ако се направи прилично на 180 коня, то може да се вдигнат до 5 коня поне, макар да има детонации в по-ниските обороти. Лично аз съм карал такива пре-тунинговани дизели и винаги съм се чудел защо ги оставят с тия детонации... ама явно печкаджиите които ги карат искат "МАКСИМУМА".. болни мозъци Имах и една позната, която се похвали че има тунингована 156-ца 2.4 - 180 коня била, ала-бала, но когато я накарах да ме повози - оказа се че колата е аут.. съединител ли маховик ли кво там - прецакало се от "неистовата" мощ на талянския петак... И до там са ми познанията, не ща и да чувам за тунинг на дизел, освен ако не е в рамките на разумното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Добре де вие друг въпрос не си ли задавате, тя и моята кола е 110 коня заводски, да не би само с чип да е станала сегашните. Всеки крие някакви жокери в ръкавите на потника . Не се знае колко са му баяли на алфонсо за да стане тези коне за които се говори. Макар че не знае и те колко са реални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 И тва го има естествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 Ми Махо, то и от клипа дето го пусна роската се вижда, но бие много сериозни коли!Примерно върви до 5та си скорост 1-2 коли пред 326 к.с.(на колела) А3-ка кватро!Мене ме пребива с много на 1.4 км, иначе на 400 мисля е 13.6-7 некъде, не помня точно колко я измериха, ама там некъде...Той Иво чете тоз форум от време на време, ше му кажа да види и ако иска да каже колко е, ако иска!Е ак те пребива с много като ти си под 13.6-13.7 на 400м ... водиш го на 400м ... и после след 400м направо те пребива? А тази С5 с която се пуска ... с нея ти пускал ли си се ... защото нея я бие ... ама не е нещо фрапиращо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 (Редактирано) Ние с Иво не сме правили нито 400м, нито 1.4км от място, а само летящи и на тях просто нема състезание, нещо като Рибката и тва А3 дето наскоро се пускаха!Ако тръгнем от място, предполагам, че ше се кантарим на 400м, а нагоре ше ме отвее!И с С5 съм се пускал и го бия, както от място, така и от летящ на 1.4км, а на 400м давам една десета по добро време от него!Кво да ти кажа, на толкоз нелогични неща се нагледах около тез гонки, че просто спирам да се чудя и приемам резултатите които се получават!Ей са гледах клиповете на Иво, ами Махо, на клипа с С5-та купрата е 20 коня на колелата по малко от колкото е сега!Това първо, второ Иво почти никога не си цеди колата на максимум нагоре, освен срещу много сериозни противници!Аз като стартирах от място с С5, на старта ми скочи 2 коли, но на 1.4км бях 1 кола пред него!От летящ го бия с 4-5 коли...Виждаш ква им е разликата на тях, смятай от летящ(предимство за Купрата, че е по лека) + 20 коня на колелата отгоре, с колко ме пребива... Редактирано 15 Декември 2010 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seat sport Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 Варненската Ибиза какви времена дава на 400м и каква терминална ... мерена ли е с нещо по-точно?Много харесвам Ибиза Купра ТДИ ... може би щях да си купя, ако не бяха толкова дървени вътре. Дайте клипове да видя какви толкова сериозни коли е била, гледал съм някви преди време, ама вече нямам спомен. Митак теб взима ли те с Алпината?Васко как е ? не пише Иво,а негов приятел от югозапада,който кара също такова дизелче,но доста по слабо като коне и искам само да допълня,че колата не е дървена и бих казал доста добра за парите които струва,даже не се и сещам нещо толкова практично и здраво за тез пари......имам такава ибиза като неговата само,че не е купра,а спорт изпълнение и след изминалите 43500км нямам никакви забележки към колата никакво тропане скърцане и т.н икономичен и здрав автомобил с перфектно поведение на пътя...ще пиша на Иво да се включи и да даде точен отговор за времена на 400 метра и терминална това е от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване