Jump to content

Ремонт на комутатор "BOSCH"


kalin3000

Recommended Posts

Ето снимка на комутатора HITACHI.

025857585.jpg

п.п. ползвам я на заем от албума със снимки на колега от форума,

за което го черпя една за сега виртуална :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

И на мен снощи ми прекъсна жичката на трети цилиндър...още снощи го отворих комутатора, а днес направих спойката. :) Cпомниx си че преди време бях чел темата, беше ми полезна...само се чудя тея жички дали действително са алуминиеви...не са ли сребърни, и съответо със сребърен припой да могат да се запояват? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ми се прецака комутатора, освен че си ремонтирах моя, си намерих още един здрав комутатор от автоморга, щото не е удобно ако смотания бош изкиха на път, да вадя поялника да запоявам.

Новия няма никакви надписи, и не мога да разбера каква марка е...и да е имало лепенка като е купуван, сега няма.

Ако на някой му е познат този комутатор каква марка е, и дали е надежден да сподели.

Снимки:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2235/13041093017995075761337062799Rp5rLXQ0G4Sn3GYRBOam.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2232/10128957988315907651337062802j7FdpQeTGQKVaFUPHuTV.JPG

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам комутатора които си намерих е марка HUKO...има даже същата точка с боя отляво като моя, huko-то от снимката.

Добри ли са тея HUKO, при тях получават ли се прекъсвания на жичките, или горят самите транзистори?

С ремонтирания бош ли е по-добре да карам или с huko-то...може ли да прецака нещо това huko?

HUKO

Моя

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

Вчера мерих два комутатора и виждам, че съпротивлението е по-високо и при двата.

Този ми даде 640 ома съпротивление на всички канали, а този 690 ома. Това нормално ли е, защото за този втория имам подозрение, че ми прекъсва на втори цилиндър, но го прави когато си поиска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте,

четох темата с интерес, тъй като веднъж вече минах през проблем със загубата на 5-ти цилиндър на моя голф. Реших проблема като си купих нов комутатор след неуспешен ремонт на стария. За съжаление след година започна да се проявява проблем с новия комутатор този път с прекъсване на 2-ри цилиндър /предстои ми отново ремонт на комутатора/. Въпроса ми е следния - може ли някой да ми каже какво точно е "желето" /гел-а/ с които са заляти чиповете и транзисторите вътре, откъде може да се купи и каква е цената.

Всяка информация ще бъде полезна и благодаря предварително. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Доколкото знам е някакво "петролно желе" аз мойте спойки ги оставих без желето, поради невъзможността да го изгреба вътре обратно. Обмислях да намажа спойка с "термо паста" която не е електро проводяща, но поради нуждата да го презапоя пак се отказах да мажа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравеите колеги някои да е ремонтирал комутар за  1.8 125hp AGN Ауди а3 на моя 3 цилиндър не работи някаква идеа да се ремонтира или нов.Благодаря. http://picbg.net/u/29104/41586/496969.jpg

Редактирано от lpoik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се отвори и да се види какъв е проблема му.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се отвори и да се види какъв е проблема му.

Колега здравеи аз знам че трябва да се отвори някаква идея какво трябва да се мери ако е отварял някои.Аз съм го отворил но видимо не се вижда нещо да е прекъснало или изгоряло.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се огледа добре за лоши спойки,ако има гел да се изчисти при нужда.Ако това е добре се започва с електрониката.Обикновенно силовата част,мощния транзистор се проверява,но е хубаво да го отпоиш за да си сигурен в замерването.Дори може да го тестваш в работен режим,като му подадеш сигнал и проследиш как работи.Но винаги може да е и нещо друго,както и проблема да е извън комутатора.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

 

Симптомите поне на Audi 80 B4 са като загрее колата на 80-90 градуса и гасне в движение. После въртиш, ама няма палене няколко пъти. Ама и през ум не ми е минало да махам смолата и да си играя с поялник. Купих си нов комутатор, моя е с 3 крачета Huco.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...