dundurma Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 ауди B4 1.6 ADA.колеги появи се странен проблем.когато е мокро при каране на газ колата буквално спира(не гасне,а падат оборотите и не върви) обръщам на бензин,колата продължава да върви,като след 1-2 минути се оправя и на газ(явно като изсъхне нещо си).кое евентуално може да се мокри,че да го прави този проблем.в сухо време проблема не съществува.БЛАГОДАРЯ предварително на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Въздушен филтър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Кабели или капачка.Прекъсва ли колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 На бензин се оправя е писал колегата! Пък го прави само на газ ... С ГИ ли е колата!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 И аз мисля, че е нещо по запалването, при работа на газ запалването е по-чувствително към влага и ако има проблем, то той се проявява значително по-драстично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Карал съм газовица на 3 цилиндъра,не е кой знае каква драма! Не става въпрос за Аудито А и пише че на бенз се оправяло,пък и там искра играе ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Играе, но при газ играе повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dundurma Публикувано 22 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 (Редактирано) все едно се прекъсва подаването на газ,иначе проблеми с тоците няма.сухо ли е върви без проблем и оборотите са стабилни.оборотите са стабилни.газовото е обикновенно с ламбдаконтрол. Редактирано 22 Декември 2010 от dundurma Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 23 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 Щом го прави само на газ не е лошо да погледнеш филтъра на газовия клапан. Също така замери параметрите на ламбда сондата щом си с ламбда контрол. Сондата играе роля при ламбда конторла , обикновенно ламбда контрола взима сигнал от ТПС-а и сондата. При неизправна ламбда сонда ,ламбда контрола забива и от там може да се дължи губенето на мощност. Имаше случаи при абк моторите , ламбда сондата при мокро време да губи маса и съответно не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 23 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 И са много тези случай Аммм,провери и релето на газовата и бушона!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 23 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2010 С 90% сигурност ще ти кажа че проблема ти е електрически и по-точно най-вероятно са кабелите на свещите. Друга възможност е лоши свещи, бобина на запалването или дистрибуторна капачка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dundurma Публикувано 24 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 благодаря на отзовалите се............и тъй като съм лаик(ако проблема е в тоците)от къде да започна.т.е. смяна кабели,свещи и т.н.може ли с точност(с компютър)да се разбере от какво е,защото смяната на всички консумативи(евентуално)ще си е лев............... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 благодаря на отзовалите се............и тъй като съм лаик(ако проблема е в тоците)от къде да започна.т.е. смяна кабели,свещи и т.н.може ли с точност(с компютър)да се разбере от какво е,защото смяната на всички консумативи(евентуално)ще си е лев...............Най-удачно ще е да намериш някой, който да ти услужи с капачка кабели за проба.Обърни внимание и на палеца в какво състояние е, той е към 5-6 лв. Преди да запалиш провери в капачката дали има конденз и дали е спукана, ако при нея и палеца всичко изглежда наред, купувай кабели. Мисля, че колегите са доволни ог Тесла, към 50 лв. са май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 A я като го направи отвори предния капак и виж изпарителя дали е целия в скреж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 A я като го направи отвори предния капак и виж изпарителя дали е целия в скреж... След малко ще го питаш дали има парно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 благодаря на отзовалите се............и тъй като съм лаик(ако проблема е в тоците)от къде да започна.т.е. смяна кабели,свещи и т.н.може ли с точност(с компютър)да се разбере от какво е,защото смяната на всички консумативи(евентуално)ще си е лев...............Колега почни от кабелите първо , при влажно време те най много оказват влияние ако са много стари ,ментета и т.н. Просто в лулите прониква влага и почват ядовете . Искрата се губи на моменти , енергията и отслабвамного и на газ се проявява по ясно защото газовата смес се пали по трудно в цилиндъра за разлика отбензина . Изобщо всичко по запалването трябва да перфектно ако караш предимно на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 31 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2010 ауди B4 1.6 ADA.колеги появи се странен проблем.когато е мокро при каране на газ колата буквално спира(не гасне,а падат оборотите и не върви) обръщам на бензин,колата продължава да върви,като след 1-2 минути се оправя и на газ(явно като изсъхне нещо си).кое евентуално може да се мокри,че да го прави този проблем.в сухо време проблема не съществува.БЛАГОДАРЯ предварително на отзовалите се.Проблема ти е във връзките на Ламбда контрола или Ламбда сондата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dundurma Публикувано 31 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2010 джимиб се оказа прав-ламбдата се мокри.не е от тоци-ходих на елкон.благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 1 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2011 джимиб се оказа прав-ламбдата се мокри.не е от тоци-ходих на елкон.благодаря на отзовалите се.Трябваше по рано да ме питаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване