Jump to content

за карета на Б4


vesoto

Recommended Posts

не се коси каретата се разглобяват принципно.

ако го е измил и прегресирал както трябва-няма да имаш проблеми.

това се случва и е нормално защото външното каре се избива и може да се случи в процеса да се разпадне вътрешното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят маисто ми каза че моите карета биле с болт ,а не с гаика като голфа и затова биле с 50 лв повече :) дали не иска да ме рекитира повече :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то по книгите (дебелите, 4е и танките листовки с каретата) пишат 4е за да се смени каре се сваля полуоската, а не се избива на място.. ама питай ме дали се прави така де :)

Denislav: споко.. не те е излъгал.. вярно на Ауди след '88 някъде по4ват да слагат карета с болт, но да ти кажа нямам спомен колко са по-скъпи.. ако държиш ще проверя тез дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,според мен спокойно си купи Метели.Поне 5години няма да имаш проблем,цената му е приемлива,а смяната е около 15лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Някой пробвал ли е с карета STARLINE (били чешки) ? И какво мислите за тях? Струва ми се съмнително 45 лева за каре+маншон+скоби+смазка, те китайските са по 50 лева ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора- кво избиване бре? на каретата на Б4 има болт! като откачиш болта от главината- вадиш карето настрани и леко навиваш обратно в карето болта навиваш два три оборота, връщаш един назад, пак навиваш два три- един назад...болта опира челно в полувала и избутва карето навън, а връщаш по едни оброт назад за да не заклини болта вътре в резбата на карето, че после ти требе или някой много як в ръцете или голямо менгеме....

аз лично поне три четири пъти съм си свалял карета я за тяхната смяна, я за смяна на маншони и не е чак такава философия....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...

Здравейте колеги, 9 години по късно темата се възражда :) От време на време почна да ми се чува едно от външните карета, при паркиране или по обратни завой с изкачване. Намерих в продавалник нови на мейле но човека си ги е купувал за б4 2.0 абк. а аз съм с 1.9 1з. Въпроса е при б4 външните карета еднакви ли са за различните двигатели и дали може да ползвам тези от абк?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каретата са за б4 2.0 АБК със предно, имали пръстени за абс. аз съм с 1.9 без абс. Този пръстен дали ще пречи при мен? Офертата е 120лв за двете, като се има предвид че са още в кутиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...