more Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Тези дни реших да се впусна в нов проект, а именно AUDI 80 COMPETITION 1.8T .На кратко ще взема двигател от Ауди А4 1.8т с код AEB, и ще го монтирам на овцата във вълча кожа Ауди 80 competition който в момента е с 2.0 16 клапана код ACE.За начало колата ще е стокова Ето снимка на донора И снимка на приемника който не е в добър вид, но ще се постарая да го променя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Успех, дано нямаш много проблеми при трансплантацията . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Браво,много смело начинание.Успех ще следя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Браво Спасе !Отново ни изненадваш с нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Успех... Но, оставяйки го стоков АЕБ-а, не е много сигурно, че ще върви повече от сегашния мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 (Редактирано) Спасе,пожелавам ти успех в проекта! Опитах се да си го представя преглеждайки тази тема: http://forums.thecarlounge.com/showthread.php?1774571-1.8T-Engine-into-B2-B3-B4-Frame/page2http://forums.thecarlounge.com/showthread.php?1774571-1.8T-Engine-into-B2-B3-B4-Frame/page3 Редактирано 7 Януари 2011 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Успех... Но, оставяйки го стоков АЕБ-а, не е много сигурно, че ще върви повече от сегашния мотор Ти това сериозно ли си го помисил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 Аз не си го мисля, просто историята познава не един подобен случай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Но, оставяйки го стоков АЕБ-а, не е много сигурно, че ще върви повече от сегашния мотор Не просто повече, направо го смачква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Аз не си го мисля, просто историята познава не един подобен случай... Като го събера стоков, ще дойдеш ли с твоя напомпания 16в да ги мернеме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Eй от сега заформихте гонката! Спасе успех с новия проект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Колкот и да се храним с ИСО и да не съм му фен.......... такъв шамар щи нададе Спасе,че нема ти се верва Сток АЕБ не е това което го изкарвате.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 (Редактирано) Колкот и да се храним с ИСО и да не съм му фен.......... такъв шамар щи нададе Спасе,че нема ти се верва Сток АЕБ не е това което го изкарвате....Ок айде стига с виртуалните гонки, отправих ясно предложение да дойде да свериме на място като го събера точка ...Мерси за пожеланията на останалите колеги Редактирано 8 Януари 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Успех с проекта , ще следя проекта с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Успех и да пускаш снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 ...направо го смачква. стига, шсъ умра...смачква го на разход със сигурност...не знам дали и другите пичове от форума, които могат да дадат конкретни примери, са видяли темата или просто са решили да не коментират...Както и да е, няма значение......Ами аз нямам напоНпан 16V !? 137 коня си е, нищо че преди време разправях че е 170+, че и 200+ даже...Пожелах ти успех...дерзай, щом ти се занимава...Ще го продадеш бързо със сигурност после Темата не е за гонки, нали?!Просто споменах, че АЕБ-а е умрел кон в сток вариант, тва е...Иначе харесвам 1.8Т мотора, всички знаем че се подлага на прилично засилване, но във стоковия му вариант е няма толкова спряло нещо...Всички го знаят... Спорна работа по имплантацията, ще се получи добра колица...точка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Не съм мерил стокови варианти на АЕБ и АЦЕ. Но след смяна на АЦЕ с АЕБ, с оригиналната за АЦЕ скоростна кутия, съединителя се палеше от всяко по-рязко подаване на газ.Сравнението на двигатели върху различни платформи не е съвсем коректно заради по-високото тегло и по-дългата кутия на А4-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 евала за проектчето дано да нямаш много ядове по време на трансплантациятатози мотор само от чип се отпушва мнооого - ма ти сигурно знаеш Btw скоростната кутия на АЦЕ-то ли ще ползваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 (Редактирано) евала за проектчето :) дано да нямаш много ядове по време на трансплантациятатози мотор само от чип се отпушва мнооого - ма ти сигурно знаеш Btw скоростната кутия на АЦЕ-то ли ще ползваш?Мерси Ицо Да със скоростите от АЦЕ-то ще остане, за по-късен стадии имам 6 степенна Редактирано 8 Януари 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 абе да ви кажа моите наблюдения са че рядко се намира читаво, стоково АЕВ. Ако се намери наистина може да те изненада.. доста прилично си върви като за 150коня, но... прекалено много от тези екземпляри страдат от възрастта и поддръжката си, а да не забравяме че си имат и конструктивни проблеми, но то кой няма. Мога също така да гарантирам че стоково добре вървящо АСЕ съм виждал само 1 и то е в Търновско, не в Сф.Спасе... ако се окаже че не ти харесва стоково... имам малък цяр - GT2560R... ако до тогава не съм го сложил аз де ама тогава пък ще имам К04 излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 8 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 GT2560R... ако до тогава не съм го сложил аз де ама тогава пък ще имам К04 излишно Заинтригува ме колега , кой модел е к04-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 Успех в начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 К04-ката е една от най-добрите за надлъжен мотор - frankenturbo F4h-l в момента съм с такава на моята А4, като цяло с "крив" безнин (някакъв нискооктанов v-power 95) изкарахме 134KW и 298NM на колелата, което за quattro не е толкоз зле.. макар че едно канадче със същата конфигурация като мен +водно/метанолов инжекцион е дал 225PS на колелата, което си е баси повера за турбина с която имаш full boost преди 3000rpm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 9 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 К04-ката със стоковия колектор ли остава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 принципно може, но аз слоших подобен на стоковия high flow екземпляр.. иначе да.. идеята е че се болтва на стоковия колектор и на стоковия кат/даунпайп, отпред inducer-а на компресора е малко по-голям и затова стоковия хобот който е от дебитомера към турбоната трябва да се смени със силиконов такъв с подходящия размер иначе всичко останало може да си остане сток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts