Jump to content

Проект AUDI 80 COMPETITION 2.2TQ


Recommended Posts

Тези дни реших да се впусна в нов проект, а именно AUDI 80 COMPETITION 1.8T :hilezh: .

На кратко ще взема двигател от Ауди А4 1.8т с код AEB, и ще го монтирам на овцата във вълча кожа Ауди 80 competition който в момента е с 2.0 16 клапана код ACE.

За начало колата ще е стокова :lol:

Ето снимка на донора

021564247.jpg

И снимка на приемника който не е в добър вид, но ще се постарая да го променя B)

p6180134.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 292
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:owned: Спасе,пожелавам ти успех в проекта!

Опитах се да си го представя преглеждайки тази тема: http://forums.thecarlounge.com/showthread.php?1774571-1.8T-Engine-into-B2-B3-B4-Frame/page2

http://forums.thecarlounge.com/showthread.php?1774571-1.8T-Engine-into-B2-B3-B4-Frame/page3

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех...

Но, оставяйки го стоков АЕБ-а, не е много сигурно, че ще върви повече от сегашния мотор :lol:

Ти това сериозно ли си го помисил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, оставяйки го стоков АЕБ-а, не е много сигурно, че ще върви повече от сегашния мотор :)

Не просто повече, направо го смачква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не си го мисля, просто историята познава не един подобен случай... :blink:

Като го събера стоков, ще дойдеш ли с твоя напомпания 16в да ги мернеме :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкот и да се храним с ИСО и да не съм му фен.......... такъв шамар щи нададе Спасе,че нема ти се верва :blink: Сток АЕБ не е това което го изкарвате....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкот и да се храним с ИСО и да не съм му фен.......... такъв шамар щи нададе Спасе,че нема ти се верва :flehan: Сток АЕБ не е това което го изкарвате....

Ок :) айде стига с виртуалните гонки, отправих ясно предложение да дойде да свериме на място като го събера точка ...

Мерси за пожеланията на останалите колеги :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...направо го смачква.

4d24f17d8c78a5a3a7eda0057867724a.gif стига, шсъ умра...смачква го на разход със сигурност...не знам дали и другите пичове от форума, които могат да дадат конкретни примери, са видяли темата или просто са решили да не коментират...Както и да е, няма значение...

...

Ами аз нямам напоНпан 16V !? :gmorning: 137 коня си е, нищо че преди време разправях че е 170+, че и 200+ даже...

Пожелах ти успех...дерзай, щом ти се занимава...Ще го продадеш бързо със сигурност после ;)

Темата не е за гонки, нали?!Просто споменах, че АЕБ-а е умрел кон в сток вариант, тва е...

Иначе харесвам 1.8Т мотора, всички знаем че се подлага на прилично засилване, но във стоковия му вариант е няма толкова спряло нещо...Всички го знаят... :D

Спорна работа по имплантацията, ще се получи добра колица...точка... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мерил стокови варианти на АЕБ и АЦЕ. Но след смяна на АЦЕ с АЕБ, с оригиналната за АЦЕ скоростна кутия, съединителя се палеше от всяко по-рязко подаване на газ.

Сравнението на двигатели върху различни платформи не е съвсем коректно заради по-високото тегло и по-дългата кутия на А4-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала за проектчето :D:gmorning: дано да нямаш много ядове по време на трансплантацията

този мотор само от чип се отпушва мнооого - ма ти сигурно знаеш :)

Btw скоростната кутия на АЦЕ-то ли ще ползваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евала за проектчето :) :) дано да нямаш много ядове по време на трансплантацията

този мотор само от чип се отпушва мнооого - ма ти сигурно знаеш :hilezh:

Btw скоростната кутия на АЦЕ-то ли ще ползваш?

Мерси Ицо :)

Да със скоростите от АЦЕ-то ще остане, за по-късен стадии имам 6 степенна :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да ви кажа моите наблюдения са че рядко се намира читаво, стоково АЕВ. Ако се намери наистина може да те изненада.. доста прилично си върви като за 150коня, но... прекалено много от тези екземпляри страдат от възрастта и поддръжката си, а да не забравяме че си имат и конструктивни проблеми, но то кой няма. Мога също така да гарантирам че стоково добре вървящо АСЕ съм виждал само 1 и то е в Търновско, не в Сф.

Спасе... ако се окаже че не ти харесва стоково... имам малък цяр - GT2560R... ако до тогава не съм го сложил аз де :hilezh: ама тогава пък ще имам К04 излишно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GT2560R... ако до тогава не съм го сложил аз де :P ама тогава пък ще имам К04 излишно :gruebel:

Заинтригува ме колега :) , кой модел е к04-ката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К04-ката е една от най-добрите за надлъжен мотор - frankenturbo F4h-l в момента съм с такава на моята А4, като цяло с "крив" безнин (някакъв нискооктанов v-power 95) изкарахме 134KW и 298NM на колелата, което за quattro не е толкоз зле.. макар че едно канадче със същата конфигурация като мен +водно/метанолов инжекцион е дал 225PS на колелата, което си е баси повера за турбина с която имаш full boost преди 3000rpm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно може, но аз слоших подобен на стоковия high flow екземпляр.. иначе да.. идеята е че се болтва на стоковия колектор и на стоковия кат/даунпайп, отпред inducer-а на компресора е малко по-голям и затова стоковия хобот който е от дебитомера към турбоната трябва да се смени със силиконов такъв с подходящия размер иначе всичко останало може да си остане сток!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...