Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

Много се извинявам ,ама искам да кажа че по отношение на ГНП-то и АБС-ът душегуба няма вина че от фирмата БОШ не са си доискусорили нещата ,защото тези помпи и модули на АБС не се монтират само в Ауди ,а и в други марки автомобили които също страдат от тези проблеми ама ние не им викаме душегуби, а просто това е кенеф какво искаш от еди коя си марка кола.Аз съшо карам 2.5 АФБ,смених дебитомер но си го обяснявам не с това че е монтиран на душегуб ,а с това че живеем в доста прашна и мръсна държава ,а качеството на консумативите (визирам въздушния филтър )е под всякаква критика или ако може внос от Китай 18-то качество,а съм обеден че повечето си купуват възможно най евтините части , консумативи и КОЛИ, които се продават на пазара после ревът олеле валове душегуби и тн.Ето примерно на всички мой коли се старая да им слагам поне хубаво масло и филтри е да ама не ,за мойте колеги съм бил луд че съм сложил масло за 180лв и съм си купил въздушен филтър за 45лв и маслен за 38лв да не говорим като им казах че горивния ми е 60 лв и ме обявиха за луд,защото имал клапан да го грее ,даже почти ме бяха убедили миналата зима да си сложа обикновен а клапана да го игнорирам с тръбичка,добре че не се хванах.

Относно темата за валовете за сега нищо не мога да кажа понеже не съм страдал,но както вървят нещата явно доста време ще се возя с тази кола така че след време ще мога и аз да се включа в спора .До момента съм навъртял около 24 000км на мойта и никакви ядове а смея да твърдя че е на реални 240 800 километра ,защото я взех от близук човек от Италя но времето ще покаже.Лека вечер

Редактирано от mimo160
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,темата не е за "кой мотор е по-добър" и няма нужда да се "чоплим" повече. :hilezh:

Който разбрал,разбрал,който не е ,да е.

Всеки да си кара каквото има и дано да няма никой проблеми не само по мотора,ами и изобщо <_< ,пък нека после да ни е зле :hilezh:

Аз мисля,че темата е изчерпана и може да бъде затворена :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,темата не е за "кой мотор е по-добър" и няма нужда да се "чоплим" повече. :hilezh:

Който разбрал,разбрал,който не е ,да е.

Всеки да си кара каквото има и дано да няма никой проблеми не само по мотора,ами и изобщо ;) ,пък нека после да ни е зле :hilezh:

Аз мисля,че темата е изчерпана и може да бъде затворена :hilezh:

<_<:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За електрониката на помпата и дебитомерите съм съгласен, че са чест проблем. Също така, че при първото поколение филтъра на картерните газове е недомислица. За валовете обаче много може да се спори много, а и този проблем е толкова преекспониран, та чак е нещо като страшилището , с което плашат децата , но почти никой не го е виждал.

Слушам някакви доводи, че и майсторите по сервизите го недолюбвали в защита на тезата с валовете...В повечето сервизи такова е и като цяло мнението за марката, но на няколко места като питах нарочно какво ще кажат за 2.5 и диалога беше като цяло следния

-Кажи как е 2.5

-Оооо, не ти трябва такъв мотор !

-Защо, толкова ли е зле ?

-Бягай далеч от него, само ядове...

-Що така, много ли се чупи ?

-Абе не го знам, но за обслужване сваляш броня фарове, радиатори и т.н. !

-Добре де, какво лошо има в това ? Сваляш ги за 15 минути, вземаш едно столче, отваряш си една биричка, сядаш и почваш да си нареждаш ремъците...Няма да си трошиш ръцете, няма да се чудиш кой ключ ще влезе кой не...

-А, да бе, напасвай после брони, фарове...не е лесна работа, а и подръжката му е много скъпа...

-Колко да е скъпа, за 700лв сменяш всичко...

-Не е вярно повече е...

-Добре де, тези неща с какво правят лош мотора...Кое се чупи ?

-Миии имаш турбо, а и каквото и да се счупи всичко е скъпо...

След още малко реплики в този стил , разговора приключи. В общи линии повечето го плюят , защото не им се занимава да обслужват такъв мотор, а и не са съвсем наясно...Много се говори наизуст и като цяло, въпреки, че е супер разпространен досега не съм срещнал някой да каже, ето тези валове са от 2.5 , тази седмица е третия ...

Като цяло и в темата никой не каза, ясно и открито, аз имах проблем с валовете. Все пак 80% от А6 С5 е с този мотор и ако е чак такъв проблем, във форума щеше да е често срещан като теми, а такива не съм виждал все още. Спомням си единствено за 3.3...Форума също не е малък и биха се намерили хора да споделят за това, били те бивши или настоящи собственици...Така като гледам, повечето коментари против са от хора на принципа един чул-друг видял и т.н. Такива мнения не са меродавни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, повечето коментари против са от хора на принципа един чул-друг видял и т.н. Такива мнения не са меродавни...

те може да не са меродавни, ама тези, които ги споделят са толкова надъхани, че чак някой льольо би им повярвал.

а това с душегубе е толкова смешно, дори самоиронизиращо.

мотора си е съвсем в ред - икономичен, прилично пъргав, та дори и звука му е приятен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са проблем или не, но факт е че всички големи дистрибутори на чести държат комплект валове за този мотор на склад! Което значи, че се търсят! А дали валовете се виновни или Ауди, или Бош - тва е друга тема! За маслото - Ачо, не са менте маслата, а разбирачите дето слагат баш каквото не трябва по колите, водейки се от огромния си опит с Лада и Москвич.

Слагат и всевъзможни филтри-ментета, да не говорим за знайните и незнайни присадки налети в мотора, за да звучи като "от завода", "тамън разработен" и тн.

Аз като гледам що 2.5 се движат, ако се сменяха толкова често тия валове ,би трябвало да има опашка от тирове на Оряхово само с валове, кобилици и повдигачи! И още една на Дунав мост! :hilezh:

Що се отнася до муцуната, че се сваля - какво от това, на опитен човек 15-20 мин му стигат да я смъкне!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eee , нещо почнах много да се съгласявам с галaнтния :hilezh:

Повечето майстори са такива майстори , че бегай мааани . Викам и за двигателя - 2.4 - те ме питата ТДИ ли ?

- не бе , 2.4 бензин !

- ми те не са ли 2.3 ?

И това в много голям сервиз в София и от 5 "майстора" един не го знаеше .

После като цяло колата се оценява по това , колко им е удобна на тях за ремонт - а това да ти напаснат фаровете и бронята си е цял късмет и за тях е нереална мъка . Много често и гредата предната развиват и после недозавиват , някой път ще ви пусна снимки до какво води това , при удар после .

Следващи критерии за кола , според майстора е - прилича ли на неговата . Ако не - боклук е , само ще се ядосваш .

Критерии 3 - може ли да се намерят части 7ма ръка за по 10ина 20 лева най-много . Ако обслужването и поддръжката е по-скъпа от на Гоуф 3 - боклук е .

Пример - още като купих моята и чукнах картера (в локвичката имаше прикрито "камъче") . В сервиза - първи минус - много тежи , не трудно се бута - за какво ти е такъв голЕм кокал ? ;)

Втория сериозен минус - много е ниска , ще бушиш картер постоянно и накрая ще я захвърлиш тая кола :hilezh:

Трети минус - мноо гори тва бе !

- абе ти до вчера не знаеше , съществува , денс прецени , че "мноо гори" .

Какво кара той - Хлопел Астра - викам карай по мене до София и да мерим пълен до пълен резервАр кой колко ще изгори... бе най-добре си карай черупката и не ми давай акъл .

Та който си мисли , че в сервиза ще получи правилния съвет , жестоко се лъже . Има и грамотни хора де и аз познавам един човек , който на 100% дава верните оценки за колите , но това са изключения .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е грамотните са много малко, учтивите - още по-малко, интелигентните - съвсем със свещ да ги търсиш! Мнго добър пост Ачо - евала!

На Галанта поста също кърти! :hilezh:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от прочетеното досега аз разбрах :

Мотора е най безпроблемния на ауди, най безшумния, поддръжката му е много евтина - около 700 смяна на всичко ( нищо толкова струва на 1.9тди). И всички сменени валове, гнп-та и електроники на гнп-та реално не съществуват. А и върви на страх. Те и затова държат по ниска цена от 1,9тди и 1.8Т. АМа те тия собственици са се объркали и просто не знаят кфо злато карат.

Ебахти и на мен ми се прииска да си купа един такъв кенеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната страница оставя впечатление, че щом никой собственик не пише за проблеми, то такива няма. Лошите отзиви били от кибиците.

Е аз съм такъв кибик - не съм имал такъв мотор (даже никога не съм има дизел :steinigung: ),

но познавам 4-ма собственика с 2.5Д и всички са имали проблеми с мотора или ГНП-то. Приятел от сервиз, казва, че до преди години бензинови мотори на Ауди не са отваряли изобщо, а 2.5Д е бил чест клиент.

Имам и познат, който е навъртял стотин хиляди км без никакви проблеми, но е купил колата на двойна цена спрямо българският пазар. Т.е. често многото киометри и лошото обслужване са виновникът за повредите.Но 1.9Д не са на по-малко км, едва ли са били обслужвани по-добре и не дават такива проблеми (с валове, счупени кобилици, износени ГНП-та ...), а даже им слагат по един чип и продължават да ги карат с тракащи повдигачи и масло от Метро.

Другата статистика, която би била интересна е дали след ремонт проблемите се появяват пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебахти и на мен ми се прииска да си купа един такъв кенеф.

Може ли един тръц на газ да не се обади и да сипе на дизелджиите :)

Group:

Members Posts:

40 Joined:

19-януари 11

Kaра:111

Абе колега ти ли удари колегата pvalev на околовръстното с автобуса ? :lol:

Другата статистика, която би била интересна е дали след ремонт проблемите се появяват пак?

А сега една друга статистика :P

Ходи на www.ebay.co.uk и търси Camshaft за Ауди да видим колко ще излязат за 1.9 и колко за 2.5 :P

Ако ти се занимава виж и какви бройки са продали дилърите :steinigung:

ПП: Знам, че от ebay не трябва и пакетче семки да се купува но все пак е някаква реална статистика.

А не "Един познат ми каза, че брат му чул ..."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз карам 2.5тди 163 коня и съм имал много проблеми като електроника на гнп. проблеми с мултито.полуоски и вътрешни карета.но с валове не съм имал проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз карам 2.5тди 163 коня и съм имал много проблеми като електроника на гнп. проблеми с мултито.полуоски и вътрешни карета.но с валове не съм имал проблеми

Щото валовете са ти други не като на 150 и 180 кс от преди фейса. Би трябвало да нямаш и толко проблеми с гнп щот уж и то е с промени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове какви са тези глупости !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.5 TDI си е много хубав двигател!

Ама не е за Сульо и Пульо ! :)

Като го карат с каквото им падне и го ремонтират самозвани майстори - какво си мислят че ще имат!

Душегуб ?!? -ТЪПАЦИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Това не са класове за хора без познания-да правят кочините и да не пипат този двигател!!!!!!!!!!!!!!

Предното ми AUDI 2.5TDI го карах 8 години - смених му два пъти ремъците - един път в сервиза на MERCEDES и втория път сам- да не се хващат хора без познания и умения!!!И да не се пипа без заводски програми и оборудване!

Втория път му поръчах оригинални - ISORAN 80 000мили\120 000км\и го продадох така

Сменял сам за това време спирачки и масло,филтри - те се наричат консумативи!!!

Смених окачване и съединител - защото съм маниак, не защото бе изрично необходимо!

Как сам я карал - само тя си знае !!!

Но само оригинални части - от производителя!!!!!

Масло само ARAL full syntetic - смяна на 7500 км-попадна ми циркуляр от производителя - за турбини двигатели - препоръчват смяна на 7500км!

Ако купувате на старо - гледайте какво купувате! :)

Сега изкарах едно от магазина и си го карам с кеф! :)

И пак повтарям - това не е клас за всеки!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от прочетеното досега аз разбрах :

Мотора е най безпроблемния на ауди, най безшумния, поддръжката му е много евтина - около 700 смяна на всичко ( нищо толкова струва на 1.9тди). И всички сменени валове, гнп-та и електроники на гнп-та реално не съществуват. А и върви на страх. Те и затова държат по ниска цена от 1,9тди и 1.8Т. АМа те тия собственици са се объркали и просто не знаят кфо злато карат.

Ебахти и на мен ми се прииска да си купа един такъв кенеф.

Пич като ми редиш такива цени - знаци си от кибиците дето колегата горе спомена!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Само оригиналните ремъци струват около 750 лв ако не ме лъже паметта! Добави ролки и водна помпа - сменят се на всяка 2-ра смяна на ремъците - станаха 1500 , мин 300 лв труд в нормален сервиз - абе 2000 е смяна на ремъци!

Сега разбрали - ЧЕ ТОВА НЕ Е КОЛА ЗА ВСЕКИ!!! :)

Ако мислиш да я караш с 700лв за всичко - не чупи колата моля те!!!!!!!!!!!!!!!!!

Тя не е виновна че ти не си за нея!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе страшен двигател е бе, не стига че е "здрав" , гори много, има скъпа поддръжка ами и почти успява да изпреварва стоковите тръцове :)

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Сега разбрали - ЧЕ ТОВА НЕ Е КОЛА ЗА ВСЕКИ!!! :)

Ако мислиш да я караш с 700лв за всичко - не чупи колата моля те!!!!!!!!!!!!!!!!!

Тя не е виновна че ти не си за нея!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

:)

Нещо май си се превъзбудил и хич не си разбрал иронията в поста, който си цитирал. Пък и тия коли в голямата си част идват "уморени" от вънка /явно и западняците не са за тях :dance:/.....и тука вече им се доразгонва фамилията поради "евтиното" обслужване, "качествените" консумативи и горива и т.н ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола струваща 5-6 х.лв има за смяна два, три каиша за 3 х.лв, безценно.

Как да не си купи човек кола с верига?

Не бе пич - колата струва 65 000 Euro в PORSHE SOFIA ZAPAD и ги има в наличност!!!

Ти имаш ли толкова????????????????? :steinigung:

Годишното обслужване струва 861 лв - масло, филтри - има ги толкова че ти сигурно още и не си ги и виждал - що никой няма да те допусне дори отвън да я гледаш, щото и застраховката и струва още 4500лв годишно!

Кара се само с пълна синтетика - специално разработена за този вид високо-натоварени двигатели!!!

Стои в гараж за да получи своето уважение и да ти даде възможност да ти предостави удоволствието да и се накефиш като хукнеш като луд по магистралите!!! И там такива като тебе се губят нейде далеч в огледалата ....................... щото и те са умни и като изостанеш и се опиташ да караш на дълги потъмняват и те чистят от картината

Само не разбрах що нещо не те виждам в картинката - при изброеното по-горе!

Айде със здраве и още продължаваш да се плюнчиш колко е лош тоя мотор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Това е ново поколение - т.е. сложна и изискваща грижи технология!!!!!!!!!!!!!!!

Не разбрах какво образование имахте колега?!?

Сега разбра ли колко е лоша!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Аз карах такава и затова си купих най-новата от магазина!!!!!!!!!!!!!! ;)

П.П.горе пише какво обслужване сам правил на предната кола

Нещо май си се превъзбудил и хич не си разбрал иронията в поста, който си цитирал. Пък и тия коли в голямата си част идват "уморени" от вънка /явно и западняците не са за тях :lol:/.....и тука вече им се доразгонва фамилията поради "евтиното" обслужване, "качествените" консумативи и горива и т.н ....

Не бе пич - колата струва 65 000 Euro в PORSHE SOFIA ZAPAD и ги има в наличност!!!

Ти имаш ли толкова????????????????? ;)

Годишното обслужване струва 861 лв - масло, филтри - има ги толкова че ти сигурно още и не си ги и виждал - що никой няма да те допусне дори отвън да я гледаш, щото и застраховката и струва още 4500лв годишно!

Кара се само с пълна синтетика - специално разработена за този вид високо-натоварени двигатели!!!

Стои в гараж за да получи своето уважение и да ти даде възможност да ти предостави удоволствието да и се накефиш като хукнеш като луд по магистралите!!! И там такива като тебе се губят нейде далеч в огледалата ....................... щото и те са умни и като изостанеш и се опиташ да караш на дълги потъмняват и те чистят от картината

Само не разбрах що нещо не те виждам в картинката - при изброеното по-горе!

Айде със здраве и още продължаваш да се плюнчиш колко е лош тоя мотор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Това е ново поколение - т.е. сложна и изискваща грижи технология!!!!!!!!!!!!!!!

Не разбрах какво образование имахте колега?!?

Сега разбра ли колко е лоша!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Аз карах такава и затова си купих най-новата от магазина!!!!!!!!!!!!!! ;)

П.П.горе пише какво обслужване сам правил на предната кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Katco я дай един линк от порше запад на Ц5 за 65 000 евро.

Не бе пич - колата струва 65 000 Euro в PORSHE SOFIA ZAPAD и ги има в наличност!!!

Ти имаш ли толкова????????????????? :steinigung:

Годишното обслужване струва 861 лв - масло, филтри - има ги толкова, че ти сигурно още и не си ги и виждал, защото никой няма да те допусне дори отвън да я гледаш, защото и застраховката и струва още 4500лв годишно!

Кара се само с пълна синтетика - специално разработена за този вид високо-натоварени двигатели!!!

...............

Хайде със здраве и още продължаваш да се плюнчиш колко е лош тоя мотор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Това е ново поколение, т.е. сложна и изискваща грижи технология!!!!!!!!!!!!!!!

Аз карах такава и затова си купих най-новата от магазина!!!!!!!!!!!!!! :lol:

П.П. Горе пише какво обслужване съм правил на предната кола

Не разбрах какво образование имахте колега?!?

Как са те пуснали с тоя изказ в порше, или си носил преводач да те разберат какво искаш.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти подскажа, че С5 няма 2.7тди

говорим за следващите поколения :steinigung:

Вярно? Не знаех, благодаря за ценната информация.

ПП: И аз да ти разясня темата е за 2,5, не за 2,7, или 3,0.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак повтарям - това не е клас за всеки!!!!!!!!!!!!!!

Възможно е, колега, възможно е! Но съм склонен да мисля, че си бил от малкото щастливци. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно? Не знаех, благодаря за ценната информация.

ПП: И аз да ти разясня темата е за 2,5, не за 2,7, или 3,0.

Ами четете колеги - там пише:

Аз карах такава 2.5TDI и затова си купих най-новата от магазина!!!!!!!!!!!!!! ;)

П.П.горе пише какво обслужване сам правил на предната кола

Няма значение какви ще си купите - по начина по който се отнасяте към тях - ще се отнасят и те към вас!

1.купувате кочини за без пари!!!!!!!!!!

2.обслужвате ги като прасета!!!!!!!!!

3.никога не сте и чували за качествени консумативи и оригинални части с гарантиран произход!!!!!!!!!!!!!!!

4.тътрите ги в сервиза в насипно състояние!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.не сте и чували за профилактика и планово обслужване!!!!!!!!!!!!

6.понятия като MAKER MANUAL , PMS-Planed Maintenance System , GENUINE SPARE PARTS , MAKER SERVICE RECOMENDATION CIRCULAR LETERS , TERMS of WARANTY.................. дали някога са достигали до вашите уши ?!?

7.APROVED MAKER SPARE PARTS ......................

.

.

.

:lol:

Я сега кажете многоуважаеми колеги, кой двигател ще издържи при такава експлоатация!!!!!!!!!!!!! :)

Май нещо забравихте да напишете за образователния си ценз?!?

да ти подскажа, че С5 няма 2.7тди

говорим за следващите поколения B)

Ами четете колеги - там пише:

Аз карах такава 2.5TDI и затова си купих най-новата от магазина!!!!!!!!!!!!!! :dance:

П.П.горе пише какво обслужване сам правил на предната кола

Няма значение какви ще си купите - по начина по който се отнасяте към тях - ще се отнасят и те към вас!

1.купувате кочини за без пари!!!!!!!!!!

2.обслужвате ги като прасета!!!!!!!!!

3.никога не сте и чували за качествени консумативи и оригинални части с гарантиран произход!!!!!!!!!!!!!!!

4.тътрите ги в сервиза в насипно състояние!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.не сте и чували за профилактика и планово обслужване!!!!!!!!!!!!

6.понятия като MAKER MANUAL , PMS-Planed Maintenance System , GENUINE SPARE PARTS , MAKER SERVICE RECOMENDATION CIRCULAR LETERS , TERMS of WARANTY.................. дали някога са достигали до вашите уши ?!?

7.APROVED MAKER SPARE PARTS ......................

.

.

.

:dance:

Я сега кажете многоуважаеми колеги, кой двигател ще издържи при такава експлоатация!!!!!!!!!!!!! :steinigung:

Май нещо забравихте да напишете за образователния си ценз?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...