Jump to content

какво А6 да взема?


amgiwc

Recommended Posts

колеги,мисля да сменям марката,скачам от венто на ауди,или поне така мисля:respekt:)

само,че искам да ме посъветвате кой мотор да си купя от А6 Ц4 купе,който да е идеален за газ.2.0,2.3 или 2.6?

и кой какъв инжекцион е?механичен,или електрически?заслужава ли си тази кола изобщо сравнена с 124-ката на мерцедес като здравина?

изобщо кажете ми дали да купувам или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

земи си ауди. аз съм имал и двете коли и аудито за мен е по-добро (ако искаш ме питай, кое по точно и ще ти отговоря на л.с.). от тук изброените двигатели само 2.6(електрически' инжекцион) няма скрити проблеми с алтернативни горива, но има пичове във форума, които може да ти кажат как се правят и другите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 и 2.3 са трудни за газифициране и всичко зависи от човекът монтирал газовата уредба - 2.0 16в (ACE-то) което го "хвалят" като най-трудно за газифициране имам приятели с такива мотори на газ/метан и не са се оплакали и за миг - просто както казах всичко зависи от монтирането и настройките :zustimm: 2.6 пък е по-безпроблемен но с него все едно се грижиш за 2 двигателя - по-скъп е за поддръжка :hilezh: В който и да е от случайте не си сбъркал и за миг че си избрал Ауди :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да прав е колегата АЦЕ-то се газифицира много трудно има 1000 тънкости. Аз ще ти кажа най-важните:

1.Нормална газова

2.Задължителен маркуч за диференциално налягане

3.Плочка(има си за този мотор и си има изхода за диференциално налягане)

4.Модифициране на празния ход с кранче за газ, и ел. клапан за въздух

Това е всичко сложно!!! Има повече от добре обяснено всичко за да си я направиш и сам.

А има и по-лесен начин около 1600-2200лв за газов инжекцион и 2.6 :gruebel: . Сам трябва да си решиш. Аз преди търсех 2.6, но нямаше нищо хубаво за парите който търсех.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат вървеж,разход и нормална подръжка най-добре е 2.5 тди 5 цилиндъра 140 коня с 6 скорости и кеф ти предно кеф ти куаттро :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш нормален и безпроблемен мотор за газ, ти трябва такъв с елетронна инжекция,като започнем от 2,6 -150 кс до 2,8 около 175 кс.Не ти трябва механична инжекция за газ,но ако искаш стабилен автомобил на пътя,както и драпащ яко в снега през зимата,ти препоръчвам да е куатро/постоянно 4х4/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах венто и още имам,но преди 2 години се метнах на Ауди А6 ц4 Аел куатро.Доволен съм много от колата.Добре си се насочил :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,мисля да сменям марката,скачам от венто на ауди,или поне така мисля:flehan:)

само,че искам да ме посъветвате кой мотор да си купя от А6 Ц4 купе,който да е идеален за газ.2.0,2.3 или 2.6?

и кой какъв инжекцион е?механичен,или електрически?заслужава ли си тази кола изобщо сравнена с 124-ката на мерцедес като здравина?

изобщо кажете ми дали да купувам или не.

Вземи си 2.6. Най малко проблеми ще имаш с газта и с двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш колата на Иво Динков, слагаш и ГИ и си ти.

Никъде в Бг няма да намериш и наполовина на неговата запазена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат вървеж,разход и нормална подръжка най-добре е 2.5 тди 5 цилиндъра 140 коня с 6 скорости и кеф ти предно кеф ти куаттро :icon_arrow:

Ми не съм съгласен. За вървеж може да се спори, за разход при 2.45лв за литър няма как да бие бензин с газова. Че е хубав АЕЛ-а ясно, но читав се намира трудно струва скъпо. При сегашните цени на горивата ако колегата има намерение да се движи градско АЕЛ-а си е скъпо удоволствие. На всеки дизелов двигател поддръжката е по-скъпа. Този е с два ангренажни ремъка, демферен маховик, и достатъчно скъп обтегач на пистовите ремъци....и това само консумативи. А един евентуален теч от турбо, и след месец още един от ГНП и си режеш китарата. И вярвайте по цел ден дизели правя, и вкъщи си имам....хубав е само през лятото и само извън градско.

ПП - И преди да ме подсети някой знам колко вървят с чип. Знам и колко е ефекта от чип на турбо мотор :D Без лоши чувства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee,колега след твоят пост всичко което харесвах в тази кола свърши.Извинявай но никой не ти е виновен че си с АСЕ,та да изнасяш толкова секретна информация за AEL...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че инфото не е вярно грам за тоя 5ак?

Към колегата търсещ А6 по-добре събери пари за ц5 или нещо друго не си струва да фърляш пари по тоя гюм.Ако толко ти харесва ц4 гледай да е подържано като хората, мотора ми ... знаете вица за кучето и опашката.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee,колега след твоят пост всичко което харесвах в тази кола свърши.Извинявай но никой не ти е виновен че си с АСЕ,та да изнасяш толкова секретна информация за AEL...

Въобще не е секретна...ако съм забравил нещо допълни колега :hilezh:

ПП - И хич не се притеснявай за мен АЦЕ-то с газовата ми е екстра. Смених за 250лв части(ангренажи, свещи, консумативи) и вече 20 000км нямам проблем. Сега пролетта мисля да направя една ревизия на мотора заради неясно изчезване на масло и нека ми е зле. Пък и сутрин пали като АЕЛ :hilezh: особено на -15 градуса+. Но пак казвам аз си я правя и не съм критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю,ако наистина си толкова наясно с ремонтите по AEL щеше да посочиш една тяхна наистина голяма болка за която явно не си информиран,а не да ми изброяваш тъпизми изчетени тук във форума.Първо 2.45 за нафта явно даваш само ти.Второ,двата ангренажни ремъка,и обтегача са милиони според твоята представа за подръжка на двигател и последно колко смени на маховик и "евентуални"течове от турбото си виждал?Забравих да ти кажа че AEL не харчи масло...Ти си на път за собствено успокоение да обявиш АСЕ за по-добрия избор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси сектантите.....тия оплюваха АЕЛ-а....един от най-сполучливите мотори на ВАГ. И двойно да излиза да се кара ТДИ спрямо бензин (дори без гЪз) пак ще карам дизел. А относно цените на горивата, бензина дава назад не АЕЛ-а....прости сметки !

Моята кола дава 7.3/100 градско, което при сегашните цени дава 18.03лв/100км....до колкото ми е известно АЦЕ-то дава (поправете ме ако греша) около 14/100 газ = 18.21лв/100км без да слагаме бензина за заграване на мотора, цената за самата газова и нейната поддръжка!

Относно 2.6 и 2.8 лично за мен по-добре е 2.8, защото върви малко повече, а харчи колкото 2.6 !

2.3 не лош (баща ми кара такъв от 11год), но просто вече е доста стар.

Авторът на темата явно се е насочил към бензинов двг...няма лошо и както казах за мене 6-ците са по-добрият избор !

Успех с търсенето и намирането, Колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега замисли се и за дизеловия вариант карам такьв 4 години не ми е правил никакви проблеми,наливам само нафта и сменям масла ништо друго,не хаби масло

Редактирано от NIKELL BEGA4KA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо всеки път когато кажа че на АЕЛ поддръжката е по-скъпа все някой ще се намери да ми обяснява или какво било АЦЕ-то, или колко върви АЕЛ-а. Аз щеше да карам АЕЛ ако трябваше да карам всеки ден София-Пловдив, но заме тоя мотор е тромав. И само информативно дизеловите мотори са по-скъпи защото имат доста по-сложно устройство. На тема вървеж не ми се и коментира, най-малкото пътя в БГ не позволява да се движим спокойно. Позволявам си да изказвам мнение за АЕЛ-а защото имам впечатления, от 2 години ремонтирам само саждопроизводители. Специално този 5-так за мен е един от много сполучлив двигател, но и разходите по неговата поддръжка не са безобидни. Двигателя има скъпи елементи който го правят вървежен, икономичен. Кое не може да проумеете не знам??? ДА ЗА МЕНЕ АЦЕ-ТО Е ПО-ХУБАВО ЗА МЕНЕ!!! Както колегата спомена при една и съща сметка лв/100км АЦЕ-то няма турбо, няма ГНП, няма и два обтегача на ангренажите, няма и динамичен успокойтел на пистовия ремък, няма и демферен маховик, няма и виско, продава се отделно гарнитура на капака на клапаните(не с целия капак), няма и турбо пътища, и е ремонто по-пригодно според мене.

ПП - Тоя разход от 7.3 градско нали е точен ^_^ В Опел форум колегите там реват че 2 литра 4 цилиндров дизел харчи често около 8, но ОК 5-така е по-икономичен все пак е сполучлив :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти наистина ли работиш в автосервиз?Ако е така и си толкова начетен,ще ти кажа че нещата които изброяваш са сравнително евтини като ремонт(особено ако си направиш труда да си ги направиш сам)пак ще те попитам тъй като виждам че имаш претенциите на човек подържал N на брой такива двигатели-Имаш ли си напредстава коя е най-голямата им болка и при какъв процент от тях се случва въпросното нещастие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не е точен...недей да сравняваш Опел с ВАГ...разликата е оттук до небето и обратно !

7.3 - гр

5.8 - извън

6.5 - смесено

...за А6 с АЕЛ !

При Волво S70 с АЕЛ има съвсем малка разлика в разхода - заради 5 степенната кутия, но пак е горе-долу толкова.

И тия приказки, че мотора бил тромав за града са просто смешни !

И ДА - 1000 ПЪТИ ПО-СПОЛУЧЛИВ Е ОТ АЦЕ-ТО ! ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си снимам ръцете ако искаш? Не са хубава гледка...

Кое евтино колега, когато на МЕХАНИЧНИЯ КЕНЕФ даже го няма??? Това при едни и същи разходи за возене(и то според вас колеги)!!!

Моля колега "запали ми лампата" кажи за коя беда на АЕЛ говориш? Аз не претендирам за специалист по АЕЛ-и, но при мен на 3 такива двигателя се повтори проблема с извадена резба на долната ролка на задния ангренаж. На други 3 или 4 им правих турбини, на друга група имах проблем 3 пъти с дебитомер. Под имам представа искам да кажа че за 2 години съм карал поне 12 такива петаци. За тия 2 години съм ги видал и на ФВ ЛТ35 като код на мотора АХД, и на Волво съм го карал 5-така, и на предно на А6 съм го карал, и на куатро. :respekt: И не се хваля, просто ти ме питаш. Ако не съм видял серийния проблем кажи да видя? :) И щом за теб демферен маховик е евтин ОК, щом и 600-900лв за ремонт на турбо са пак малко ОК, щом и не е тромав с куатро пак ДОБРЕ колега но за тебе!!!

Blagoy Petrov - Да по сполучлив е от АЦЕ, но колко щом АЦЕ-то е по-старо а се движи повече по улиците???

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...