Jump to content

Водна помпа. Как да позная дали е от нея?


xpact

Recommended Posts

Имах проблем със загряването на колата.

Смених днес термостата (беше счупен) пластмасовите ушички които държат един малък фланец на пружина се бяха счпупили.

Показваше 75 градуса 50 градуса на канали 49 и 51.

Днес смених термостата о чудо, започна да загрява стрелката стои на 90 градуса. Обаче радостта ми не траеше дълго.

Сега на 49ц канал на климатроника показва 109 градуса, а на 51с 75.

Радиатора е студен и тръбата която излиза от термостата към долната част на радиатора е студена, другите тръби са горещи.

Възможно ли е термостата да не иска да отваря или е помпата? Има и друг проблем перките на радиатора не искат да въртят ако е пуснат ECON на климатроника, това е горе долу логично, те едва ли охлаждат след като радиатора не е горещ.

Като отвия капачката на резервоарчето на антифриза (когато е гореща) няма съскане и не се разпръсква антифриз, трябва май да има налягне от помпата уж.

Та дали е водната помпа.

п..п. Проблемът ми първо тръгна от там че не ми въртяха перките на вентилаторите на радиатора, смених релето което ги командва. Полсе завартяха, ама само единият вентилатор, смених и вентилатора, смених и единият температурен датчик (даваше грешка във ВАГ-КОМ) после пак даваше грешката, докато не смених днес и термостата.

Какъв е шансът всичко да се е почупило по охладителната система? VAG Group никога вече!

Та идеи нЕкакви за troubshooting н водната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парно имаш ли? Антифриз изчезва ли ти?

Ако не ти работи водната помпа, много бързо ще разбереш, и още по-бързо ще изгасиш двигателя.

По принцип, помпата се води консуматив (сменя се с ангренажа).

Кога си я сменял? Притеснителното е, че нямаш налягане в системата.

Огледай казанчето на антифриза за пукнатини, течове, маркучи, скоби.

Задължително смени капачката! В нея има предпазен клапан,

който при свръхналягане (прегряване) изхвърля антифриза навън.

Може да пропуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с нов термостат(стаия течеше) по Ваг ком температурата на охлаждащата течност е от 100 до 108 градуса.

И аз в началото се уплаших, но един форумен майстор ми каза, че е нормално за този двигател.

На таблото винаги показва 90 градуса, докато двигателя е с работна температура, която е в някакви граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е студен радиатора, значи логично е термостата да не е отворил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега спри да гледаш тези показания на климата! Никога не можеш да си сигурен до колко са достоверни преди да ги сравниш с ваг-ком. Ако се съмняваш, че температурата е висока провери каква е през ваг-ком. Както казаха колегите стрелката на таблото винаги показва 90 когато температурата е в нормалния диапазон определен от производителя. Мисля, че в случая е 80-105С. Едната перка на радиатора се включва само при пуснат климатик или при екстремни ситуации когато другата не може да се справи сама. Ако няма никакво налягане в системата при загрял автомобил провери капачката на казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да си обърнал термостата на обратно при слагането му? В този случай той винаги ще си седи затворен. Притеснителното не са 108-те градуса, а това че радиатора ти е студен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да си обърнал термостата на обратно при слагането му? В този случай той винаги ще си седи затворен. Притеснителното не са 108-те градуса, а това че радиатора ти е студен.

Ako 109 градуса не са за притеснение,на колко трябва да се плашим? :D

Имах проблем със загряването на колата.

Смених днес термостата (беше счупен) пластмасовите ушички които държат един малък фланец на пружина се бяха счпупили.

Показваше 75 градуса 50 градуса на канали 49 и 51.

Днес смених термостата о чудо, започна да загрява стрелката стои на 90 градуса. Обаче радостта ми не траеше дълго.

Сега на 49ц канал на климатроника показва 109 градуса, а на 51с 75.

Радиатора е студен и тръбата която излиза от термостата към долната част на радиатора е студена, другите тръби са горещи.

Възможно ли е термостата да не иска да отваря или е помпата? Има и друг проблем перките на радиатора не искат да въртят ако е пуснат ECON на климатроника, това е горе долу логично, те едва ли охлаждат след като радиатора не е горещ.

Като отвия капачката на резервоарчето на антифриза (когато е гореща) няма съскане и не се разпръсква антифриз, трябва май да има налягне от помпата уж.

Та дали е водната помпа.

п..п. Проблемът ми първо тръгна от там че не ми въртяха перките на вентилаторите на радиатора, смених релето което ги командва. Полсе завартяха, ама само единият вентилатор, смених и вентилатора, смених и единият температурен датчик (даваше грешка във ВАГ-КОМ) после пак даваше грешката, докато не смених днес и термостата.

Какъв е шансът всичко да се е почупило по охладителната система? VAG Group никога вече!

Та идеи нЕкакви за troubshooting н водната помпа?

Както си го описал колега по-вероятно е да не си обезвъздушил системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веско тва сериозно ли на смяна ремьк с ролки и водна помпа задьлжително.не ми се вярвя нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

веско тва сериозно ли на смяна ремьк с ролки и водна помпа задьлжително.не ми се вярвя нещо

Сменя се.Ремъка мисля се опъваше от помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желателно е да се смени, иначе пак ще разхвърляш целият ангренаж.

Моята не я смених тогава и две години по-късно ме изненада на пътя.

Турбинката е пластмасова, обикновено приплъзва от остта.

Моята беше разцепена на две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парно имаш ли? Антифриз изчезва ли ти?

Ако не ти работи водната помпа, много бързо ще разбереш, и още по-бързо ще изгасиш двигателя.

По принцип, помпата се води консуматив (сменя се с ангренажа).

Кога си я сменял? Притеснителното е, че нямаш налягане в системата.

Огледай казанчето на антифриза за пукнатини, течове, маркучи, скоби.

Задължително смени капачката! В нея има предпазен клапан,

който при свръхналягане (прегряване) изхвърля антифриза навън.

Може да пропуска.

Парно имам да речем от 5-тата до 10 минута?!?!

После започва да духа хладно, но колата си стои на 90 градуса на таблото. Иначе термостата отваря на около 105 градуса, през ВАГ-КОМ (като стане 106-108 ги смъква на 105) и на таблото е 108, 109 и 110 !!!, температурата на маслото си стои на 75.

Тръбичката от термостата е студена, но после малко се отвръща на пипане или термостата пуска по малко, но това може да е от това, че наоколо всичко е загряло.

Антифриз не съм забелязал да губя, но капачката със сигурност трябва да я погледна.

Другото странно нещо е, сутрин като я паля чисто студена и тази сутрин го направи(още с паленето пищи), ми показва на дисплея все едно че е прегряла първите 5 мин. Едно като термометър на едни вълнички в червено(мисля това е знакът за прегряване). Не можах с гугъл имиджис да го намеря, а не го снимах с телефона да го покажа.

Edited: Всъщност червената иконка която показва, не е за прегряла, а по принцип за проблем във охладителната състема - "Fault in the cooling system"

Редактирано от xpact
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо разбери защо нямаш налягане в системата!

Може да е от помпата, може и нещо друго.

Събери още някои мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парно имам да речем от 5-тата до 10 минута?!?!

После започва да духа хладно, но колата си стои на 90 градуса на таблото. Иначе термостата отваря на около 105 градуса, през ВАГ-КОМ (като стане 106-108 ги смъква на 105) и на таблото е 108, 109 и 110 !!!, температурата на маслото си стои на 75.

Тръбичката от термостата е студена, но после малко се отвръща на пипане или термостата пуска по малко, но това може да е от това, че наоколо всичко е загряло.

Антифриз не съм забелязал да губя, но капачката със сигурност трябва да я погледна.

Другото странно нещо е, сутрин като я паля чисто студена и тази сутрин го направи(още с паленето пищи), ми показва на дисплея все едно че е прегряла първите 5 мин. Едно като термометър на едни вълнички в червено(мисля това е знакът за прегряване). Не можах с гугъл имиджис да го намеря, а не го снимах с телефона да го покажа.

Edited: Всъщност червената иконка която показва, не е за прегряла, а по принцип за проблем във охладителната състема - "Fault in the cooling system"

тази икона излиза когато падне нивото на антифриза,погледни датчика и кабелите под казанчето,но проблема сас сигорнос не е от тази икона :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата колега проблема не ти е термостата а таблото. 3 термостата смених докато го разбера.

Това прословуто табло Jager. Нервите ми съсипа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kurtik, ти наистина ли го съветваш да си кара така колата? :stupid:

Изобщо прочете ли, че няма налягане в охладителната система?

Няма парно, колата сигнализира, че има проблем!

Таблото ли е причината за това?

Внимавайте, като давате съвети, ще ви повярва някой и ще реве после. :steinigung:

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...