DoH_KuXoT Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 дано че вчера пътувах с метро, на връщане ходих пеша , пък днес отидох на работа със скутер без гражданска... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceto_pld Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Здравейте колеги, имам един дребен проблем или по-скоро не разбиране от моя страна. Когато задействам задната пръскалка на чистачката, чистачката си работи, пръскалката си пръска, но се задействат и предните пръскалки, без да се движат предните чистачки. Нормално ли е това или има нещо объркано по маркучите или електрониката. Доста е досадно, когато искаш да си изчистиш задното стъкло, а пък предното стане цялото в пяна. Благодаря предварително на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
КирилЙА Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) Здравейте, купих си цяла конзола от а3 facelift ще стане ли новия климатроник на моята ауди а3 1.8 125 99г.и какво трябва да се преправи. Благодаря Редактирано 6 Ноември 2012 от КирилЙА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, имам един дребен проблем Не е нормално, нещо връзките са объркани като бутнеш дясното лостче навътре към таблото трябва да пръска само на задното стъкло и да се движи чистачката, като дърпаш към теб трябва да пръска предното стъкло и да се движат чистачките, всичко друго е аномалия и нещо не е както трябва. Редактирано 6 Ноември 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 Здравейте, купих си цяла конзола от а3 facelift ще стане ли новия климатроник на моята ауди а3 1.8 125 99г.и какво трябва да се преправи. Благодаря от къде я купи колега, цяла кола ли беше , имаше ли други части ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 (Редактирано) DoH_KuXoT, изключително съжелявам за Sportback-a, от тук нищо не мога да нарпавя, освен една свещ да запаля да се намери, беше много ценен екземпляр. Съчувствам ти от все душа, лично на мен тази пролет ми откраднаха велосипед за едни 3к евра, в Германия и все още имам кошмари, не мога да си представя що за мръсна гад трябва да е човек да посегене на чуждото- и в наше време едни Крумови закони няма да са излишни, въпреки че и те са прекалено меки, на тия дето барат не ръцете ами направо главата да им отрежат, човечеството нищо няма да загуби. Бях тотално изперкал, не толкова заради парите и т.н.- те се печелят, но просто имаше сантиментална стойност, предполагам в твоя случай е така, споко аз все вярвам, че има Един горе, който гледа и на края на всеки му според заслуженото !!! Редактирано 9 Ноември 2012 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 (Редактирано) Един познат в BOSCH CAR сервиз ми каза , че било хубаво един път на 2-3 седмици да карам колата на 5-6 скорост по продължително на около 3000-3500 оборота.Уж изгаряло насъбралото се малсо в турбото.Има ли нещо вярно? Редактирано 10 Ноември 2012 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Колеги , изгоря ми задният габарит ... как се смяна тая крушка? .... От одеве се мъча да я изкарам ... Знае ли някой точно каква крушка трябва да взема ?Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 17 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2012 Колеги , изгоря ми задният габарит ... как се смяна тая крушка? .... От одеве се мъча да я изкарам ... Знае ли някой точно каква крушка трябва да взема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 С вагком си ресетвам севизния интервал. Избирам си дизел, лонг лайф масло. Показва си ми стойностите както трябва, 150 за 15000 километра и т.н. Проблема е че после на борда не излизат килиометри и дни ами само ---Пробвах и ръчно да променя каналите, тогава ми изкара грешка, че 15 е прекалено висока стойност за този канал. От опит знам, че на А4 първите 500 км също не показва, аз обаче минах 500км и тиретата си седят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Явно не си ги минал, изчакай просто - ще се появят. При мен също беше така и тамън да почна пак да ги бъзикам и се появиха цифрите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 С вагком си ресетвам севизния интервал. Избирам си дизел, лонг лайф масло. Показва си ми стойностите както трябва, 150 за 15000 километра и т.н. Проблема е че после на борда не излизат килиометри и дни ами само ---Пробвах и ръчно да променя каналите, тогава ми изкара грешка, че 15 е прекалено висока стойност за този канал. От опит знам, че на А4 първите 500 км също не показва, аз обаче минах 500км и тиретата си седят.Колега може ли за съдействие, за смяна на езика на борд компютъра, защото в момента ми е на немски и не виждам опция да го сменя на английски? А и това за сервизния интервал е готино, макар че аз ще си сменям маслото след 5000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 (Редактирано) Колега може ли за съдействие, за смяна на езика на борд компютъра, защото в момента ми е на немски и не виждам опция да го сменя на английски? :P/>/> А и това за сервизния интервал е готино, макар че аз ще си сменям маслото след 5000 км.При мен езика мога да си го сменям през борд компютъра, не е нужно чак през програмата. Може да пробваш така:Change Language Displayed:[select][17 - Instruments][Adaptation - 10]Enter channel 04The available languages are : 00001 - German 00002 - English 00003 - French 00004 - Italian 00005 - Spanish 00006 - Portuguese Редактирано 21 Ноември 2012 от set911 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Търси в менюто "Sprache" и там ще намериш "English". Моята също беше на немски и си превключих на английски през борд-а. Интервала за смяна на масло също можеш да го направиш на 5000км, но ми се струва много малко като пробег . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Търси в менюто "Sprache" и там ще намериш "English". Моята също беше на немски и си превключих на английски през борд-а. Интервала за смяна на масло също можеш да го направиш на 5000км, но ми се струва много малко като пробег :nixweiss:/>.Малко, не се изразих правилно, просто до следваащата смяна ми остават 5000км и затова питах да ми покаже като ги достигна А за езика ще се поровя но не открих такова меню мога да снимам с телефона какво ми показва ако не се справя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Аз си смених езика от немски на английски преди около седмица и гледах ето от тук как става точно.Дано да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Здравейте, колеги и аз карам АУДИ а3 8p 2007г. Искам да попитам дали ако й добавя парктроник и кесенон ще ми дава ли грешка бордовия и да не светят..? Дали някой е правил такива неща...Пуснал съм и тема , но нали трябва и аз да спамя ... :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Здравейте, колеги и аз карам АУДИ а3 8p 2007г. Искам да попитам дали ако й добавя парктроник и кесенон ще ми дава ли грешка бордовия и да не светят..? Дали някой е правил такива неща...Пуснал съм и тема , но нали трябва и аз да спамя ... :ДНяма да ти дава грешка и няма да ти светва нищо. За ксенона мисля, че трябва само да се сложи отметка през VAG com-a. Нефабричен парктроника няма нищо общо със системата. Само при фабричния парктроник имаш инсталиран такъв модул и в случай на пробрем ти отчита грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Някой имал ли е проблем със свещите за подгряване на цилиндрите? При палене имам леко сътресение на двигателя. Принципно имам информация, знам и какво да направя, имам и грешките от VAG com-а. От няколко месеца ми е проблема с 3ти цилиндър, но вече показа грешка и при първия...-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb Part No SW: 03G 906 021 AA HW: 028 101 226 2 Component: R4 2,0L EDC G000AG 9900 Revision: --H01--- Serial number: AUX7Z0E7FN30EG Coding: 0000078 Shop #: WSC 00100 470 56495 VCID: 5EB980A1892CB492 Faults Found:005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) P161C - 000 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 120812 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.23 Time: 14:16:49 Freeze Frame: RPM: 756 /min Speed: 9.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.68 V Bin. Bits: 00101000 Temperature: 83.7°C Bin. Bits: 11110000005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10) P161A - 000 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 120814 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.23 Time: 14:24:01 Freeze Frame: RPM: 798 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00101011 Temperature: 86.4°C Bin. Bits: 11110000Readiness: 1 1 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlati zlatev Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 (Редактирано) И аз мисля че не 3-ти цилиндър ми дава грешка,а смених всички нагреватели с чисто нови оригинални пръсках с контактни спрейчета и пак си стой порвериь ги дали от сервиза не са ги затегнали с точните Nm ама няма и аз нз защо е така ако откриеш проблема пиши и аз ще видя какво мога да направя...то и на 1-ви ти дава грешка да не твоите да са заминали Редактирано 24 Ноември 2012 от zlati zlatev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodigiani Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 И аз мисля че не 3-ти цилиндър ми дава грешка,а смених всички нагреватели с чисто нови оригинални пръсках с контактни спрейчета и пак си стой порвериь ги дали от сервиза не са ги затегнали с точните Nm ама няма и аз нз защо е така ако откриеш проблема пиши и аз ще видя какво мога да направя...то и на 1-ви ти дава грешка да не твоите да са заминалина свещите ли им викаш нагреватели? Аз не съм ходил в сервиз, въобще никакви ремонти не съм правил по двигателя. Казаха ми, че тресенето на двигателя непосредствено при запалването му, се получавало при проблем с някоя от свещите... посъветваха ме, че се сменят само когато наистина се налага, защото пипането там водило евентуално до пукане на глави и т.н.Когато изчитя грешката с VAG com-а я няма след това, но по някое време пак се появява без да е индикирало на таблото. Може да не се появява известно време. Вчера например ми светна оранжевото двигателчето на таблото. След това пуснах един scan през VAG com-a и ми показа горните две грешки на цилидър 3 и 1. Преди ми показваше само на 3. Изчистих грешките и сега, нито грешка дава, нито таблото свети, но това не означава, че проблема е решен... за момента още нищо не мога да предприема, ще чакам да видя, кога пак ще светне или ще се появи същата грешка в модула Engine и ще търся допълнително информация... Според мен, ако предприема ремонт, ще сменя и четирите свещи, поне така си мисля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Да за съжаление свещите са под дюзите и целия процес по изваждането на старите и слагането на новите е шибана работа и ако някой са закучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlati zlatev Публикувано 24 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 на свещите ли им викаш нагреватели? Аз не съм ходил в сервиз, въобще никакви ремонти не съм правил по двигателя. Казаха ми, че тресенето на двигателя непосредствено при запалването му, се получавало при проблем с някоя от свещите... посъветваха ме, че се сменят само когато наистина се налага, защото пипането там водило евентуално до пукане на глави и т.н.Когато изчитя грешката с VAG com-а я няма след това, но по някое време пак се появява без да е индикирало на таблото. Може да не се появява известно време. Вчера например ми светна оранжевото двигателчето на таблото. След това пуснах един scan през VAG com-a и ми показа горните две грешки на цилидър 3 и 1. Преди ми показваше само на 3. Изчистих грешките и сега, нито грешка дава, нито таблото свети, но това не означава, че проблема е решен... за момента още нищо не мога да предприема, ще чакам да видя, кога пак ще светне или ще се появи същата грешка в модула Engine и ще търся допълнително информация... Според мен, ако предприема ремонт, ще сменя и четирите свещи, поне така си мисля...Да на свещите им викам нагреватели и така им се вика,защото те работят докато запали ДВГ и работят само зимата при ниски температури за да може да нагрее цилиндърите и да почне процеса самовъзпламеняване и при по-новите ДВГ те работят и 1-3 секунди след като запали двигателя....като я оставиш да истине или при някъде около 0 градуса пак ще ти даде грешка. ..Да за съжаление свещите са под дюзите и целия процес по изваждането на старите и слагането на новите е шибана работа и ако някой са закучи <_</>При 1.9 ТДИ са на много лесно място 4-те се сменят за няма и 5 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThEBlazZeD Публикувано 30 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 Да питам..Сигурно има тема, но така е по-лесно!От къде мога да си взема кабел за Ваг? И на достъпна цена естествено и другият ми въпрос букста , трябва да се пада някъде около барчето зад пепелника.. нали?Но не съм разглабял,защото колата ми е от скоро и не съм се престрашил още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 30 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 (Редактирано) Буксата е на шофьорско място долу в ляво под таблото. Редактирано 30 Ноември 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts