Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един дребен проблем или по-скоро не разбиране от моя страна.

Когато задействам задната пръскалка на чистачката, чистачката си работи, пръскалката си пръска, но се задействат и предните пръскалки, без да се движат предните чистачки. Нормално ли е това или има нещо объркано по маркучите или електрониката. Доста е досадно, когато искаш да си изчистиш задното стъкло, а пък предното стане цялото в пяна.

Благодаря предварително на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих си цяла конзола от а3 facelift ще стане ли новия климатроник на моята ауди а3 1.8 125 99г.и какво трябва да се преправи. Благодаря

Редактирано от КирилЙА
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам един дребен проблем

Не е нормално, нещо връзките са объркани като бутнеш дясното лостче навътре към таблото трябва да пръска само на задното стъкло и да се движи чистачката, като дърпаш към теб трябва да пръска предното стъкло и да се движат чистачките, всичко друго е аномалия и нещо не е както трябва.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, купих си цяла конзола от а3 facelift ще стане ли новия климатроник на моята ауди а3 1.8 125 99г.и какво трябва да се преправи. Благодаря

от къде я купи колега, цяла кола ли беше , имаше ли други части ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DoH_KuXoT, изключително съжелявам за Sportback-a, от тук нищо не мога да нарпавя, освен една свещ да запаля да се намери, беше много ценен екземпляр. Съчувствам ти от все душа, лично на мен тази пролет ми откраднаха велосипед за едни 3к евра, в Германия и все още имам кошмари, не мога да си представя що за мръсна гад трябва да е човек да посегене на чуждото- и в наше време едни Крумови закони няма да са излишни, въпреки че и те са прекалено меки, на тия дето барат не ръцете ами направо главата да им отрежат, човечеството нищо няма да загуби. Бях тотално изперкал, не толкова заради парите и т.н.- те се печелят, но просто имаше сантиментална стойност, предполагам в твоя случай е така, споко аз все вярвам, че има Един горе, който гледа и на края на всеки му според заслуженото !!!

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат в BOSCH CAR сервиз ми каза , че било хубаво един път на 2-3 седмици да карам колата на 5-6 скорост по продължително на около 3000-3500 оборота.Уж изгаряло насъбралото се малсо в турбото.Има ли нещо вярно?

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , изгоря ми задният габарит ... как се смяна тая крушка? .... От одеве се мъча да я изкарам :2gunsfiring_v1: ... Знае ли някой точно каква крушка трябва да взема ?

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , изгоря ми задният габарит ... как се смяна тая крушка? .... От одеве се мъча да я изкарам :2gunsfiring_v1: ... Знае ли някой точно каква крушка трябва да взема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вагком си ресетвам севизния интервал. Избирам си дизел, лонг лайф масло. Показва си ми стойностите както трябва, 150 за 15000 километра и т.н.

Проблема е че после на борда не излизат килиометри и дни ами само ---

Пробвах и ръчно да променя каналите, тогава ми изкара грешка, че 15 е прекалено висока стойност за този канал.

От опит знам, че на А4 първите 500 км също не показва, аз обаче минах 500км и тиретата си седят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си ги минал, изчакай просто - ще се появят. При мен също беше така и тамън да почна пак да ги бъзикам и се появиха цифрите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вагком си ресетвам севизния интервал. Избирам си дизел, лонг лайф масло. Показва си ми стойностите както трябва, 150 за 15000 километра и т.н.

Проблема е че после на борда не излизат килиометри и дни ами само ---

Пробвах и ръчно да променя каналите, тогава ми изкара грешка, че 15 е прекалено висока стойност за този канал.

От опит знам, че на А4 първите 500 км също не показва, аз обаче минах 500км и тиретата си седят.

Колега може ли за съдействие, за смяна на езика на борд компютъра, защото в момента ми е на немски и не виждам опция да го сменя на английски? :P

А и това за сервизния интервал е готино, макар че аз ще си сменям маслото след 5000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може ли за съдействие, за смяна на езика на борд компютъра, защото в момента ми е на немски и не виждам опция да го сменя на английски? :P/>/>

А и това за сервизния интервал е готино, макар че аз ще си сменям маслото след 5000 км.

При мен езика мога да си го сменям през борд компютъра, не е нужно чак през програмата.

Може да пробваш така:

Change Language Displayed:

[select]

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

Enter channel 04

The available languages are :

00001 - German

00002 - English

00003 - French

00004 - Italian

00005 - Spanish

00006 - Portuguese

Редактирано от set911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси в менюто "Sprache" и там ще намериш "English". Моята също беше на немски и си превключих на английски през борд-а. Интервала за смяна на масло също можеш да го направиш на 5000км, но ми се струва много малко като пробег :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси в менюто "Sprache" и там ще намериш "English". Моята също беше на немски и си превключих на английски през борд-а. Интервала за смяна на масло също можеш да го направиш на 5000км, но ми се струва много малко като пробег :nixweiss:/>.

Малко, не се изразих правилно, просто до следваащата смяна ми остават 5000км и затова питах да ми покаже като ги достигна :)

А за езика ще се поровя но не открих такова меню мога да снимам с телефона какво ми показва ако не се справя :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених езика от немски на английски преди около седмица и гледах ето от тук как става точно.Дано да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и аз карам АУДИ а3 8p 2007г. Искам да попитам дали ако й добавя парктроник и кесенон ще ми дава ли грешка бордовия и да не светят..? Дали някой е правил такива неща...Пуснал съм и тема , но нали трябва и аз да спамя ... :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и аз карам АУДИ а3 8p 2007г. Искам да попитам дали ако й добавя парктроник и кесенон ще ми дава ли грешка бордовия и да не светят..? Дали някой е правил такива неща...Пуснал съм и тема , но нали трябва и аз да спамя ... :Д

Няма да ти дава грешка и няма да ти светва нищо. За ксенона мисля, че трябва само да се сложи отметка през VAG com-a. Нефабричен парктроника няма нищо общо със системата. Само при фабричния парктроник имаш инсталиран такъв модул и в случай на пробрем ти отчита грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е проблем със свещите за подгряване на цилиндрите? При палене имам леко сътресение на двигателя. Принципно имам информация, знам и какво да направя, имам и грешките от VAG com-а. От няколко месеца ми е проблема с 3ти цилиндър, но вече показа грешка и при първия...

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb

Part No SW: 03G 906 021 AA HW: 028 101 226 2

Component: R4 2,0L EDC G000AG 9900

Revision: --H01--- Serial number: AUX7Z0E7FN30EG

Coding: 0000078

Shop #: WSC 00100 470 56495

VCID: 5EB980A1892CB49

2 Faults Found:

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)

P161C - 000 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 120812 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.23

Time: 14:16:49

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Speed: 9.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.68 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 83.7°C

Bin. Bits: 11110000

005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)

P161A - 000 - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 120814 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.23

Time: 14:24:01

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00101011

Temperature: 86.4°C

Bin. Bits: 11110000

Readiness: 1 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че не 3-ти цилиндър ми дава грешка,а смених всички нагреватели с чисто нови оригинални пръсках с контактни спрейчета и пак си стой порвериь ги дали от сервиза не са ги затегнали с точните Nm ама няма и аз нз защо е така ако откриеш проблема пиши и аз ще видя какво мога да направя...то и на 1-ви ти дава грешка да не твоите да са заминали

Редактирано от zlati zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че не 3-ти цилиндър ми дава грешка,а смених всички нагреватели с чисто нови оригинални пръсках с контактни спрейчета и пак си стой порвериь ги дали от сервиза не са ги затегнали с точните Nm ама няма и аз нз защо е така ако откриеш проблема пиши и аз ще видя какво мога да направя...то и на 1-ви ти дава грешка да не твоите да са заминали

на свещите ли им викаш нагреватели? Аз не съм ходил в сервиз, въобще никакви ремонти не съм правил по двигателя. Казаха ми, че тресенето на двигателя непосредствено при запалването му, се получавало при проблем с някоя от свещите... посъветваха ме, че се сменят само когато наистина се налага, защото пипането там водило евентуално до пукане на глави и т.н.

Когато изчитя грешката с VAG com-а я няма след това, но по някое време пак се появява без да е индикирало на таблото. Може да не се появява известно време. Вчера например ми светна оранжевото двигателчето на таблото. След това пуснах един scan през VAG com-a и ми показа горните две грешки на цилидър 3 и 1. Преди ми показваше само на 3. Изчистих грешките и сега, нито грешка дава, нито таблото свети, но това не означава, че проблема е решен... за момента още нищо не мога да предприема, ще чакам да видя, кога пак ще светне или ще се появи същата грешка в модула Engine и ще търся допълнително информация... Според мен, ако предприема ремонт, ще сменя и четирите свещи, поне така си мисля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за съжаление свещите са под дюзите и целия процес по изваждането на старите и слагането на новите е шибана работа и ако някой са закучи <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на свещите ли им викаш нагреватели? Аз не съм ходил в сервиз, въобще никакви ремонти не съм правил по двигателя. Казаха ми, че тресенето на двигателя непосредствено при запалването му, се получавало при проблем с някоя от свещите... посъветваха ме, че се сменят само когато наистина се налага, защото пипането там водило евентуално до пукане на глави и т.н.

Когато изчитя грешката с VAG com-а я няма след това, но по някое време пак се появява без да е индикирало на таблото. Може да не се появява известно време. Вчера например ми светна оранжевото двигателчето на таблото. След това пуснах един scan през VAG com-a и ми показа горните две грешки на цилидър 3 и 1. Преди ми показваше само на 3. Изчистих грешките и сега, нито грешка дава, нито таблото свети, но това не означава, че проблема е решен... за момента още нищо не мога да предприема, ще чакам да видя, кога пак ще светне или ще се появи същата грешка в модула Engine и ще търся допълнително информация... Според мен, ако предприема ремонт, ще сменя и четирите свещи, поне така си мисля...

Да на свещите им викам нагреватели и така им се вика,защото те работят докато запали ДВГ и работят само зимата при ниски температури за да може да нагрее цилиндърите и да почне процеса самовъзпламеняване и при по-новите ДВГ те работят и 1-3 секунди след като запали двигателя....като я оставиш да истине или при някъде около 0 градуса пак ще ти даде грешка. ..

Да за съжаление свещите са под дюзите и целия процес по изваждането на старите и слагането на новите е шибана работа и ако някой са закучи <_</>

При 1.9 ТДИ са на много лесно място 4-те се сменят за няма и 5 минути

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам..Сигурно има тема, но така е по-лесно!От къде мога да си взема кабел за Ваг? И на достъпна цена естествено и другият ми въпрос букста , трябва да се пада някъде около барчето зад пепелника.. нали?Но не съм разглабял,защото колата ми е от скоро и не съм се престрашил още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...