Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Това което имаш е фабричната базова "аларма", която няма ръчни настройки, няма обемни (и други) датчици и т.н.

И да - тя си пищи през клаксона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което имаш е фабричната базова "аларма", която няма ръчни настройки, няма обемни (и други) датчици и т.н.

И да - тя си пищи през клаксона.

:)) преди да си сложа другата аларма, фабричната ми аларма се задействаше от отваряне на врата или ако седя вътре в колата докато съм я заключил. Сега също се активира... Просто ми е интересно къде се намират, но имам обемни и други датчици. Звънях преди малко в Порше и ми казаха, че по рамата излиза че съм с фабрична аларма с фулл възможности и датчици. Другата седмица ще ида да видя къде е тоя бутон. Не мога да го напиша тук, понеже всеки чете и да не се знае мн мн. При интерес пишете на лично

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е пробвал да сложи багажник за велосипеди отзад на 3-тата - 5-тата врата? Да ми препоръчате модел - любителски  - за до 3 - велосипеда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Venezia peruzzo не е лош като за парите си, ако искаш нещо по-така най-добре  на thule взимай, качеството е доста по добро. Ако имаш теглич, багажник за него е най-добре, по-удобно и бързо се монтира и демонтира и е по-сигурен.

 

п.п. все повече започват да се заяждат кат за закрити светлини и рег. номер, имай едно на ум. Аз свалям гумите като пътувам на повече от 50-60 км от София, така поне светлините остават открити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е пробвал да сложи багажник за велосипеди отзад на 3-тата - 5-тата врата? Да ми препоръчате модел - любителски  - за до 3 - велосипеда.

На много други коли сме слагали, филмът е винаги един. Какъвто и да е, няма вариант да се закрепи " стабилно " ( при по- сериозни препятствия винаги " подскача "- нищо фрапантно, но точно при това минимално движение,

драска ) и да не одраска, където са му контактните точки, а вероятно ще трябва да стъпи и на стъклото, което си е ... рисковано, особено ако велосипедите са тежки. Най- добрият ти вариант е багажник за теглич ( хваща се за ябълката ), в случай, че имаш такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много други коли сме слагали, филмът е винаги един. Какъвто и да е, няма вариант да се закрепи " стабилно " ( при по- сериозни препятствия винаги " подскача "- нищо фрапантно, но точно при това минимално движение,

драска ) и да не одраска, където са му контактните точки, а вероятно ще трябва да стъпи и на стъклото, което си е ... рисковано, особено ако велосипедите са тежки. Най- добрият ти вариант е багажник за теглич ( хваща се за ябълката ), в случай, че имаш такъв.

 

Драскането се решава с лепене на прозрачно фолио на контактните точки, а това че опира/ляга на стъклото багажника не е никакъв проблем, до сега не съм чул някой да е чупил стъкло. А когато се махнат гумите клатенето почти изчезва, за светлините споменах вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двамата, въпрос имам, ако ви е възможно да погледнете багажника, който се предлага в новите брошура на МЕТРО за 60 лева за 3 велосипеда, да ми кажете как ви се струва?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста бюджетно ми изглежда, май е с 4-точково захващане, няма захващане на самите рамки към тръбата горе, от към регулация е орязан, тръбите май са тънички. Аз не бих рискувал с такъв багажник. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Публикувах темата в общия форум на А3/S3, но не получих никакви отговори.Поне някой от вас предполагам знае горе-долу какъв може да бъде проблема? Омасляването е много леко, то личи където съм го бърсал с кърпата. За сега нивото на маслото много малко е спаднало след изминати 350км. вчера,но мисля,че трябва да се отстрани този проблем. Според вас какво може да бъде? Колата е А3, 1.6 FSI 2006

Поздрави!

 

post-74910-0-13081000-1369478077_thumb.j

post-74910-0-22745900-1369478092_thumb.j

Редактирано от fender
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, имам една питанка към вас...

при евентуален сценарии - протекла глава на 2.0 Тди на а3...2004+, 5 врати, какво става оттук нататък.

Ако главата не е от тези, които може да се заварят, а е пукната при клапаните?

Глави от други мотори стават ли, новата какви пари е?

Интересува ме поради малкото 1.9 екземпляри, какво е положението при 2.0ТДИ.

 

И друго... 320,330, 125 и 130. Това са главите за избягване, а кои са кодовете на мотори, които не се предпочитат?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега с тоя въпрос ония с многото свободно време ще те прати да четеш във форума на шкода.Подсетя ме да ти кажа една далавера за тея страшни глави,а за наваряване не става въпрос ,винаги се пукат при свещите .Има и едни други далавери в главите на 2.0 тди които се пукат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

No white smoke. Would run fine then soon as you turned it off it would leak water in to cylinder 1 and 2. Car has only done 77,000

 

 

omfg и на 77 000км ли сдават багажа тия глави

 

заознатите... 67 страници сте написали, някой ще сподели ли някакъв опЕт =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глава 600

ремонт турбо 580

сегменти 380

бутало 100

риза в блока 110

накладки 100

труд 600

лагери ,гарнитура,болтове,масло,антифриз ,гумички на дюзите,махане катализатор,шлайф ,семеринг кол.вал/не помня точно/

Целия ремонт ми излезе около 3500

...в тази цена влиза и по-дълъф диф на кутията

 

Глава /без валове/ 1300 лв -най евтино

Глава оборудвана с валове/комплект с болтовете и гарнитура и гумички за дюзите/2600 .това е цена с отстъпките от Фолксваген

Това са цени на нови части

Назад в темата...

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те. Решил съм и аз да взимам такова ауди и по специално 2.0 TDI 140 к.с. Може ли някой да ми каже какви са тия "BKD-та" и какъв е този проблеми с пукането на главите и какво по специално да гледам при оглед на такава кола (2003-2004г.) и дават ли много проблеми тези аудита като цяло говорим (накратко). Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети темата (цялата) и ще разбереш за какво става въпрос.

Накратко:
Зависи на какъв екземпляр ще попаднеш , ако е била поддържана както трябва шансовете са по-малки.Като цяло ако е запазена не би трябвало да имаш много проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от 3 месеца съм собственик на А3 2005г 1.6i 101кс. Да си кажа направо - колата ме разочарова. Ще опиша проблемите, които съм имал с нея и надявам се някой да ми каже, това нормално ли е изобщо.
Колата е на 165 000 км (Реални),
Проблеми и недостатъците ще ги изпиша заедно:
- повдигачите ми започнаха да щракат сутрин като я запаля..... направо не мога да повярвам!
-смених преди 2000км рейката, защото тропаше все едно карам трактор
-на 160 000км смених абсолютно всичко по окачването, май не остана част и тампон, който да не е сменен и пак се чуват някакви шумове, всеки които и да попитам защо е така все ми казват - Еми това е Ауди, те все тропат.....
-не пали винаги от вървия път, сигурно и помпата ще върви за смяна.
-адски невървяща кола, даже не помня да съм карал преди това толкова зле от към вървеж кола
-разхода е твърде висок за този вървеж и като цяло за това, което предлага тази кола - около 8.5 средно та даже 9.
-като затварям вратите се чува много гаден трясък, пробвах и с 2 други пак такива А3ки и там е същата работа - само за справка в БМВ и Мерцедес си имат отдел, които отговаря само за едно единствено нещо - звука, които издава вратата при затваряне, така че тук това е под всякаква критика
-лоша возия има - Хондатата на жена ми дето струва 2500лв вози в пъти по-добре, а е по нисък клас даже.
Това е общо взето за тази кола. Чакам да мине лятото и да я махам, но пък и друго - цените нещо падат доста бързо и реално тогава ще и взема поне 1000лв под цената, която дадох преди 3-4 месеца. 
Разочарован съм да си го кажа в прав текст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, имам една питанка към вас...

при евентуален сценарии - протекла глава на 2.0 Тди на а3...2004+, 5 врати, какво става оттук нататък.

Ако главата не е от тези, които може да се заварят, а е пукната при клапаните?

Глави от други мотори стават ли, новата какви пари е?

Интересува ме поради малкото 1.9 екземпляри, какво е положението при 2.0ТДИ.

 

И друго... 320,330, 125 и 130. Това са главите за избягване, а кои са кодовете на мотори, които не се предпочитат?

 

Аз сложих глава от Пасат с код на мотора  BKP/надлъжен/и вече 15000 км няма проблеми

Бях чел някъде че само напречните мотори пукат глави

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите двигатели са си чиста прецаквация като цяло. А и километрите й не са реални.

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен 

От много време харесвам А3 и от месец се ровя в този форум изчетох доста теми за проблеми двигатели и какво ли не 

та от всичко прочетено разбирам, че за предпочитане е 1,9TDI 105hp пред 2.0TDI 140hp макар че като чели 2-ка мотора ми се струва по симпатичен

постоянно се ровя и в сайтовете с тези два критерия и днес попаднах на една много привлекателна обява с мн атрактивна направо не реална цена

може ли да ви помоля за вашето мнение

Благодаря предварително

 http://www.cars.bg/c303968

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази обява е нереална.

Поне снимките не са истински , защото това на снимката не е2.0тди.

За тия пари е абсурд спортбек + с-лайн.

Нищо не пречи да звъннеш и да я видиш де :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си продадох 8L-a и сега ще си вземам 8p. Изчетох всичко възможно по нашия форум и чуждестранни за тези глави и т.н. Малко бях заблуден че 2.0tdi е комън-рейл мотор, а то било помпа-дюза... дори 170 ката била хибридна, което малко ме разочарова, но... както и да е. Не видях само има ли оплаквания от харчене на масло, един вид самия мотор да си харчи масло по принцип, не ако е издухан. Турбината зацапва ли се много лесно, защото на моята а3-ка честно казано за 3-4 години 2 пъти я чистих. Окачването точно какво е? Като на старата а3-ка ли е с обикновен носач? Гледам че някои нямат подлакътник, може ли да се монтира допълнително без да се реже пластмасовата заготовка както беше на старата а3 (за версиите без фабричен подлакътник). Ориентирах се в нивата на оборудване и задължително ще си търся минимум Амбиенте, че първото е много оглозгано* дори ФИС няма. Как е скоростната кутия, имам предвид при старата а3 имаше често проблеми със синхронизаторите и малко по грубо се превключват скоростите по принцип, не е мазно*. Ако някой се сети и за още нещо интересно в тази връзка да сподели, малко хем да се обобщи темата. Колко струва долу горе глава втора употреба различна от код БКД?(ориентировъчно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...