Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

@ Moonland

 

Можеш ли да кажеш или да дадеш някаква снимка как изглежда офсет 48, че аз много се чудя дали да не си сложа фланци примерно 20мм и да ги изнеса моите оригинални джанти с ЕТ56?

 

@Tsvetkov83

 

На характеристики изглежда добре но в действителност, знам ли. Аз също се бях засилил да слагам спортен филтър и един приятел ме отказа той беше монтирал на неговата и ми каза, че мисля че качва разход и разлика май не се усеща, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kup0nq

От производителя (чрез офиц дистрибутор)

@serpentiny

Да, трябва да видя какви снимки имам или да направя подходящи.

За спортен филтър - файда само звукова и плацебо на нетунингован двигател! Това показват всички лаб. тестове. Има много по-подходящи приложения на парите ако ме питате...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 225/45- 17 офсет 35 на 4-те колела и колкото и да я товаря и както и да взимам завоите допир на гума в калник липсва. А визуално е точно както трябва- почти на една линия с калника, но 1 идея по прибрано колело. 

Не се занимавайте със спортни филтри. Те дават резултат/ са нужни когато се комбинират с различни софтуерни и хардуерни ъпгрейди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Moonland

Ще съм ти много благодарен ако пратиш някакви снимки да видя как стои и да преценя колко да изнеса моите. Но ме посъветваха максимум 20мм.

 

И един въпрос към всички колеги, ако може някой да помогне с монтаж на антена на навигация. Снимал съм буксите които имам, но не знам какъв накрайник ми трябва, ако изобщо е необходим за да свържа навигацията.

Качвам и снимки на въпросните букси и буксата на навигацията където трябва да ги свържа:

 

bvoz.jpg

 

m9iu.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с ЕТ35 225/45/17 .Един път беше натоварена с багаж и 2 човека отзад , при преминаване през леко пропаднал път със 100 км/ч  упряха задните гуми в пластмасите на подкалниците (съвсем леко).А за окачването как може да се разбере какво е , пише ли го някаде?

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Леко" опиране при по-висока скорост нали се сещаш до какво може да доведе обаче...!

 

Не го пише - ако си с Ambition значи си с 15mm по-ниско от стандартното, ако имаш s-line значи си с 25mm по-ниско от стандартното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е до какво може да доведе и затова продавам джантите или ще направя бартер за такива с по голямо ЕТ.Значи съм с Ambition.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@baha - С кое от 3-те окачвания си от любопитство?

 

Предполагам, че съм със стандартно, но не мога да твърдя със сигурност. Най- много да е Ambition пакет.

 

Един бърз въпрос, светна ми ESP- то след като акумулатора падна и не иска да изгасне. Първо- защо? Второ- не отреагира при натискане на ESP OFF и гумите си превъртат спокойно, предполагам, че и системата няма да заработи при поднасяне. Разкачих акумулатора за 10- тина минути, пак нямаше ефект. Направо да го закачам да видя какво се случва освен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че съм със стандартно, но не мога да твърдя със сигурност. Най- много да е Ambition пакет....

 

Най-вероятно си със стандартното щом никога не ти е опирала дори при масивен товар. Иначе съм съгласен че визията е на ниво, то повече от тва май няма и как да стане.

 

Да, ESP-то няма да ти сработи в момента, закачай и търси грешката! Успех!

 

И благодаря на всички за коментарите по спортния филтър, разбрах за кво става дума!  :zustimm: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че съм със стандартно, но не мога да твърдя със сигурност. Най- много да е Ambition пакет.

 

Един бърз въпрос, светна ми ESP- то след като акумулатора падна и не иска да изгасне. Първо- защо? Второ- не отреагира при натискане на ESP OFF и гумите си превъртат спокойно, предполагам, че и системата няма да заработи при поднасяне. Разкачих акумулатора за 10- тина минути, пак нямаше ефект. Направо да го закачам да видя какво се случва освен...

Като покараш малко и лампата гасне сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си със стандартното щом никога не ти е опирала дори при масивен товар. 

И моите подозрения за такива... Иначе до колкото знам и в двата други случая опира при прекомерно изнасяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите , знам че има много теми по този вупрос ....Но искам лично да си попитам.Имам 8ПА 1.6 бенз .... мени обороти, но наи-страшното е че в последно време почва и да ги поддурйа! Примерно 2 хиляди и нещо си ги дурйи и след малко постепенно спадат?!?!Като че сама се форсира :Д ... не е весело. Правили са ми дягностика адаптация на грешката  дросела чистиха ( това като още менеше само обороти а не ги поддурйаше ) и нищо...Моля суветваите ме какво да правя?!?! Не сум супер компетентен по нещата .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че съм със стандартно, но не мога да твърдя със сигурност. Най- много да е Ambition пакет.

 

Един бърз въпрос, светна ми ESP- то след като акумулатора падна и не иска да изгасне. Първо- защо? Второ- не отреагира при натискане на ESP OFF и гумите си превъртат спокойно, предполагам, че и системата няма да заработи при поднасяне. Разкачих акумулатора за 10- тина минути, пак нямаше ефект. Направо да го закачам да видя какво се случва освен...

колега ...намери къде е бушона на есп и абс  и го почисти...може да го пръснеш и с контактен спреи.....при мен не правеше добра връзка и светеше постоянно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм я закачал, защото падналия акумулатор не е паднал от само себе си. Като го замерихме зареждането беше 12.8- 13.2V и консумация на ток при заключена кола от 0.50А, което е ужасяващо много. Утре сменям целия регулатор, после слагам акумулатора и ще видя той как е и ще има ли нормално зареждане, защото има шанс някъде да е прекъснал и от там да се прецаква зареждането и да се получава голямата утечка. Та смятам, че като оправя ел. частта и има достатъчно ток в колата лампата ще изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се сменят температурите на климатроника заедно на двете зони?Един път го направих но незнам как стана. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш и задържаш Auto. Така "връзва" пасажерската към шофьорската до следващия път когато пасажера реши да бъде различен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос, светна ми ESP- то след като акумулатора падна и не иска да изгасне. Първо- защо? Второ- не отреагира при натискане на ESP OFF и гумите си превъртат спокойно, предполагам, че и системата няма да заработи при поднасяне. Разкачих акумулатора за 10- тина минути, пак нямаше ефект. Направо да го закачам да видя какво се случва освен...

 

Аз имах същият проблем. Направиха ми адаптация и сега всичко е ок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от няколко месеца съм собственик на 2.0 TDI 140Ps и като цяло съм доста доволен от колата. Ускорява доста бързо, а за сметка на това разхода на гориво не е значителен (правя сравнение със старата ми Алфа 156 1.6 може би някои хора ще си кажат, че сравнението на двете марки е доста неумсетно :) ) разбира се не съм я тествал как ще се представи на по-високи скорости, а и не мисля, че е необходими да правя подбни излишни тестове. За три месеца навъртях 5к и ми светна лампата за маслото, до клокото разбирам от предишни постове - разхора на въпросната течност е нормален за тези километри (по спомен 200мл бяха достатъчни за да изгасне лампата). От няколко дни обаче при запалване на двигателя ми светва индикацията за ниски нива на антифриз в казанчето и въпреки, че нивото е на макс след 200-300м возия алармата изчезва някаква идея, на какво може да се дължи това? Другото, за което бих помолил за съвет е трсенето на празен ход и при спиране - говорих с моят майстор и той реши, че е от тампоните на двигателя - броих му по 60лв за два броя и още въднъж за работа и всичко беше ток за 2 седмици след това отново почна да тресе та тук питането ми е, колко са тампоните на двигателия, защото в главата ми се върти цифрата 3? Имам и друг проблем, но там поне му хванах цаката като мина повече километри ми пищи и свети една друга аларма - отивам веднага на колонката там пичовете правят нещо и всичко се оправя :) :) :)

 

Извън темата ще си позволя да направя апел към всички начинаещи и бъдещи шофьори: МОЛЯ ВИ КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде се намира тая тромба.... ? :)) Струва ми се, че клаксонът ми издава по различен звук, леко приглушен такъв !? Да проверя нещо да не се е откачило ли не знам ... Някой някакви идеи? Да не са наводнили тези от автомивката тромбата хах.., На един приятел беше станало така ... Имало вода вътре ... но неговата звучеше далеч по глухо ..

Поздрави

Редактирано от Insomnia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, бях писал преди месец по същия въпрос... сега пак ми се появи проблема с непрекъснатото включване и изключване на радиото + отключване и заключване на вратите на колата в движение....

 

последния път стана два пъти само и не отидох на сервиз, при положение че не се повтори, обаче след номерата, които ми направи колата днес, няма да ми се размине ходенето...

 

някой срещал ли се е с подобен проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, прочетох бая неща в тази тема и  много ме заинтригува , това което може да се променя чрез този кабел ВАГ ком ? Случайно да има някой, на които му се занимава с това да поровичкаме по мойта кола и най вече да смениме езика ! ? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...