Moonland Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Правилно. Common rail са от facelift-а (2008). Преди това - PD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 (Редактирано) Принципно, моторите с код 3 букви BKD,BKP,BKC...са PD, а тези с 4 букви като CBAB са CR. Редактирано 4 Октомври 2013 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Къде го пише номера на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 На големия талон! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 хаа мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 (Редактирано) С 20 литра нафта минах 320км (градско и магистрала предимно , 140-160 като на места имаше и 190).Как ви се струва?По мойте сметки излиза 6,25 на 100км.Според мен е нормално Редактирано 4 Октомври 2013 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Ако сваля кората на вратата без да разглабям нищо друго, ще успея ли да видя кой от водач или коя ролка на стъклото е счупена. Искам първо да си купя повредената част и тогава да махна стъклото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 (Редактирано) Не. Трябва най-малкото да махнеш и пластмасовия капак върху вътрешната метална кора, но не знам дали и от там ще можеш да видиш. Редактирано 5 Октомври 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 колеги запознах ви с моят проблем с постоянно светещи стопове,,не е стоп машинка защото смених сигорно 2-3 оригинални,,оказа се комфорт-модула прецакал се нещо вътре ,,маистора го отвории презапои нещо незнам ,,сега сичко е ОК.. имах и друг проблем постоянно тоестмного често ми включваше перките .незнаино защо ..казаха ми е голямата перкаи белята тоест била с некво електроннен блок за управление смених я..150лв дадох з ане яно проблема пак същия ,,,оказа ссе датчик за температура на охлаждаща течност..на радиатора доло в ляво на фланеца.. взех го 30лв ..така че имам здрава перка ако на някои колега му трябва да казва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 (Редактирано) Как откри проблема с този датчик, или направо си го сменил на сляпо? А голямата перка ако ти е останала, мога да я вземя. Редактирано 6 Октомври 2013 от Тома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Някой може ли да опише , ако се е сблъсквал с такъв проблем разбира се, какви са така да се нарече симптомите на зацапана геометрия или на проблем с клапана за турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Клапана на турбото не прави проблем при този мотор. Най- вече при 1.9. Зацапана геометрия се изразява най- вече при пренадуване или невървеж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Профилактично, може да го отвориш и инспектираш/почистиш клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Турбините -KK много трудно зацапват геометрия от колко GARRET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Колеги в неделя ходих на оглед на едно А3 2.0 ТДИ, всичко ок обаче като се качвах и слизах си удрях главата в тавана над вратата. Отделно от това като седя вътре в колата имам не повече от 1-2 см до тавана. Пробвах да регулирам седалката надолу но не се получи нещо както трябва. Висок съм 183 см и в моето А6 нямам такъв проблем. Това нормално ли е да се случва при А3? При вас как е?Отделно искам да питам как да разбера с кое от трите вида окачване е колата:· Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортно· Ambition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдо· S-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 (Редактирано) Добре аз за пореден път ще си задам въпроса тъй като мнооого предположения чувам за това турбо и се ядосвам !!Когато карам продължително примерно до Пловдив и съм карал с около 130-140 това са кам 2200-2300 оборота, влизам в града и когато го настъпя турбото развърта много добре до тия 2200-2300 оборота и след това сякаш просто спира до там, се едно го ограничава нещо..... След 2-3 часа качвам се газ до ламарина и върви отново добре ?!?!?! Много е дразнещо това особено за дълъг път , не ме разбирайте погрешно и докато си карам по магистралата си давам газ ускорява , ама не ускорява толкова рязко ами едно такова заспало(мудно) .... Не знам кво е турбото КК ли е Garett ли е... Ще кажете отиди на диагностика обаче там освен простотии и лайна друго не могат да ми кажат Поздрави ! Редактирано 7 Октомври 2013 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Колеги в неделя ходих на оглед на едно А3 2.0 ТДИ, всичко ок обаче като се качвах и слизах си удрях главата в тавана над вратата. Отделно от това като седя вътре в колата имам не повече от 1-2 см до тавана. Пробвах да регулирам седалката надолу но не се получи нещо както трябва. Висок съм 183 см и в моето А6 нямам такъв проблем. Това нормално ли е да се случва при А3? При вас как е?Отделно искам да питам как да разбера с кое от трите вида окачване е колата:· Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортно· Ambition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдо· S-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдо Не, не е нормално, седалката (а всъщност и двете предни) се регулират по височина и има предостатъчно място! Явно нещо седалката не е била ок!Окачването - ако колата е с външен S-line пакет то почти сигурно е с S-line окачване. Съответно трябва да се знае дали е Ambition или Ambiente подмодел. В краен случай от лепенката с кодовете при резервната гума трябва да излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Колеги да ви питам , при вас как с бутона за авариини светлини така ли си свети слабо постоянно ???Вечер заключвам колата и пак така си остаеа в слаб режим да си свети ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Свети още няколко минути след като извадиш ключа и после си гасне, така е и при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Хммм а при мен ди свети постоянно -ще снимам да ви покажа :( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Нещо не си разбрал по последния въпрос Няма регулируемо окачване Има 3 вида заводско окачване при A3 8P:Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортноAmbition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдоS-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдоСега можеш да си отговориш защо има по-високи от теб ако си с второто или третото, но това не е нещо, което се "регулира", а е свързано с други пружини, други амортисьори и т.н. Стана дума пак за окачвания, та използвам възможността да се самокоригирам и допълня. Окачванията обобщени: Има 4 вида заводско окачване при A3 8P:Стандартно (най-високо и най-комфортно): По подразбиране за подмоделите Ambiente и Attraction.Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition.Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет."Лоши пътища" - предлага се от МГ 2005 като опция за подмоделите Ambiente и Attraction. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 "Лоши пътища" сериозно ли? Това трябва да е лимитирана серия предназначена основно за източна Европа и Африка! Хммм а при мен ди свети постоянно -ще снимам да ви покажа : ( В началото и аз така си мислех, но после дойдох на себе си. Не е нужно да снимаш, няма да се лъжем я. Просто се увери, че сутрин преди да завъртиш ключа все още свети...или може би не!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Не преди да завърти ключа, а още преди да отключи сутринта да погледне. Би трябвало да свети до 10 минути след заключване на вратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 "Лоши пътища" сериозно ли? Това трябва да е лимитирана серия предназначена основно за източна Европа и Африка! Хех Не, предлагано е и в Германия, друг е въпроса дали е купувано и колко Не знам подробности обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts