Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Принципно, моторите с код 3 букви BKD,BKP,BKC...са PD, а тези с 4 букви като CBAB са CR.

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 20 литра нафта минах 320км (градско и магистрала предимно , 140-160 като на места имаше и 190).Как ви се струва?По мойте сметки излиза 6,25  на 100км.Според мен е нормално

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сваля кората на вратата без да разглабям нищо друго, ще успея ли да видя кой от водач или коя ролка на стъклото е счупена. Искам първо да си купя повредената част и тогава да махна стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Трябва най-малкото да махнеш и пластмасовия капак върху вътрешната метална кора, но не знам дали и от там ще можеш да видиш.

 

tuer_innen.jpg

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги запознах ви с моят проблем с постоянно светещи стопове,,

не е стоп машинка защото смених сигорно 2-3 оригинални,,

оказа се комфорт-модула прецакал се нещо вътре ,,маистора го отвори

и презапои нещо незнам ,,сега сичко е ОК.. имах и друг проблем постоянно тоест

много често ми включваше перките .незнаино защо ..казаха ми е голямата перка

и белята тоест била с некво електроннен блок за управление смених  я..150лв дадох з ане я

но проблема пак същия ,,,оказа ссе датчик за температура на охлаждаща течност..

на радиатора доло в ляво на фланеца.. взех го 30лв ..

така че имам здрава перка ако на някои колега му трябва да казва..

031695462.jpg?r=0031695466.jpg?r=0031695469.jpg?r=0031695472.jpg?r=0031695475.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как откри проблема с този датчик, или направо си го сменил на сляпо? А голямата перка ако ти е останала, мога да я вземя.

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да опише , ако се е сблъсквал с такъв проблем разбира се, какви са така да се нарече симптомите на зацапана геометрия или на проблем с клапана за турбото :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на турбото не прави проблем при този мотор. Най- вече при 1.9. Зацапана геометрия се изразява най- вече при пренадуване или невървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в неделя ходих на оглед на едно А3 2.0 ТДИ, всичко ок обаче като се качвах и слизах си удрях главата в тавана над вратата. Отделно от това като седя вътре в колата имам не повече от 1-2 см до тавана. Пробвах да регулирам седалката надолу но не се получи нещо както трябва. Висок съм 183 см и в моето А6 нямам такъв проблем. Това нормално ли е да се случва при А3? При вас как е?

Отделно искам да питам как да разбера с кое от трите вида окачване е колата:

·             Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортно

·             Ambition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдо

·             S-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре аз за пореден път ще си задам въпроса тъй като мнооого предположения чувам за това турбо и се ядосвам !!
Когато карам продължително примерно до Пловдив и съм карал с около 130-140 това са кам 2200-2300 оборота, влизам в града и когато го настъпя турбото развърта много добре до тия 2200-2300 оборота и след това сякаш просто спира до там,  се едно го ограничава нещо..... След 2-3 часа качвам се газ до ламарина и върви отново добре ?!?!?! Много е дразнещо това особено за дълъг път , не ме разбирайте погрешно и докато си карам по магистралата си давам газ ускорява ,  ама не ускорява толкова рязко ами едно такова заспало(мудно)  .... 
Не знам кво е турбото  КК ли е Garett  ли е... 
Ще кажете отиди на диагностика обаче там освен простотии и лайна друго не могат да ми кажат :) 
Поздрави !

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в неделя ходих на оглед на едно А3 2.0 ТДИ, всичко ок обаче като се качвах и слизах си удрях главата в тавана над вратата. Отделно от това като седя вътре в колата имам не повече от 1-2 см до тавана. Пробвах да регулирам седалката надолу но не се получи нещо както трябва. Висок съм 183 см и в моето А6 нямам такъв проблем. Това нормално ли е да се случва при А3? При вас как е?

Отделно искам да питам как да разбера с кое от трите вида окачване е колата:

·             Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортно

·             Ambition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдо

·             S-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдо

 

Не, не е нормално, седалката (а всъщност и двете предни) се регулират по височина и има предостатъчно място! Явно нещо седалката не е била ок!

Окачването - ако колата е с външен S-line пакет то почти сигурно е с S-line окачване. Съответно трябва да се знае дали е Ambition или Ambiente подмодел. В краен случай от лепенката с кодовете при резервната гума трябва да излезе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам , при вас как с бутона за авариини светлини така ли си свети слабо постоянно ???

Вечер заключвам колата и пак така си остаеа в слаб режим да си свети ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не си разбрал по последния въпрос :) Няма регулируемо окачване :) Има 3 вида заводско окачване при A3 8P:

  • Ambiente (Стандартно) - най-високо и най-комфортно
  • Ambition (15 mm по-ниско от стандартното) - спортно и твърдо
  • S-line (25 mm по-ниско от стандартното) - спортно и още по-твърдо

Сега можеш да си отговориш защо има по-високи от теб ако си с второто или третото, но това не е нещо, което се "регулира", а е свързано с други пружини, други амортисьори и т.н.

 

Стана дума пак за окачвания, та използвам възможността да се самокоригирам и допълня. Окачванията обобщени:

 

Има 4 вида заводско окачване при A3 8P:

  • Стандартно (най-високо и най-комфортно): По подразбиране за подмоделите Ambiente и Attraction.
  • Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition.
  • Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет.
  • "Лоши пътища" - предлага се от МГ 2005 като опция за подмоделите Ambiente и Attraction.

     

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Лоши пътища" сериозно ли? :) Това трябва да е лимитирана серия предназначена основно за източна Европа и Африка! 

 

Хммм а при мен ди свети постоянно -ще снимам да ви покажа : :((

 

В началото и аз така си мислех, но после дойдох на себе си. Не е нужно да снимаш, няма да се лъжем я. Просто се увери, че сутрин преди да завъртиш ключа все още свети...или може би не!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не преди да завърти ключа, а още преди да отключи сутринта да погледне. Би трябвало да свети до 10 минути след заключване на вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Лоши пътища" сериозно ли? :) Това трябва да е лимитирана серия предназначена основно за източна Европа и Африка! 

 

Хех :) Не, предлагано е и в Германия, друг е въпроса дали е купувано и колко ;) Не знам подробности обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...