Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Трудно ми е да ти кажа без да знам колко добре е изчистен :) Ако приемем че е добре изчистен няма нужда за сега. След ХХ 000 км може да го свалиш и почистиш механично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пробвай с по-хубав и по-високо октаново число бензин. Преди време ме спря едно момче по околовръстното с 1.6 ФСИ и той се оплакваше със същите признаци . 

Няма ли някои с audi concert 2 ,който да вкара едно рамо как да изкарам АУХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ама не в БГ или поне аз не знам къде.

Не е от горивото проблема. Което обаче ме навява на мисълта - сменил ли си горивния филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, сега съм тръгнал към колата и ще мина през ауди (на път ми е). Гледам 17 лв е и веднага ще я взема/поръчам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката струва 20лв с ДДС и на гърба си има показано на колко литра бензин се сипва.Аз съм с 2.0 фси и при мен чистиха дросел и незнам си какво и ми я препорачаха отвреме на време да сипвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въши работа направо 5 пъти ще я позлвам последоватено. Първо 1 път за проба, ще покарам известно време. Ако има подобрение ще взема още.

Стане ли, имаш почерпка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично при мен не усетих някаква разлика във вървеж или поведение на автомобила, освен може би, като че ли излизаше една идея повече пушек/дим през ауспуха  в студеното време.Моята кола също не вървеше като за 150 коня когато я взех.След механичното почистване на дросела се осети подобрение.Имах и друг проблем с леко потракване в двигателя, труден топъл старт и се наложи смяна на верига на разпределителен вал и нейния обтегач/доста срещан проблем при 2.0fsi и 2.0tfsi след определени километри/.След смяната все едно карам друга кола.Споделям го защото добавката може и да окаже  някакъв положителен ефект, но ако има някакъв механичен или друг проблем няма да реши нещата.Пожелавам ти успех и дано да има резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.6. Нищо не трака, направо мърка. Може би трябва да изчистя дросела ръчно, а не със спрей.

Само трябва да намеря информация как да обуча клапата без компютър след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел, на предишния модел /8Л/ след определени километри, като покараш сама се обучава. За 8П не знам трябва някой запознат да каже.Моята я чисти Мишо,не знам дали я е обучавал след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самообучава се. Препоръчително е след като закачиш обратно акумулатора да дадеш на контакт и оставиш така за 3-4 минути, после да запалиш и да оставиш да поработи пак няколко минути без да пипаш газта. Обучението продължава след това и през следващите ХХ км автоматично. И да не го направиш пак ще се самообучи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махна акумулатора ще се разцентроват ли ключовете/ дистанционните?

Редактирано от Wolfgar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиото поне при мен не губи нищо. Часовникът ако е радио-часовник също не е грижа. Най-много прозорците. Възможно е да ти светне ESP-то - врътваш 1 кръгче бавно с пълен ляв и пълен десен и ще се калибрира и изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Код на радиото със сигурност, прозорци, ESP може би, както и не е сигурно че ще се адаптира автоматично (зависи дали е вкарана една настройка през VC).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@baha

Код на радиото никога не ми е искало след откачане на акумулатор (нито на Concert, нито на RNS-E) и не би трябвало да се случва по принцип! 

Единствено ESP-то и прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го проверя при мене със сигурност, не помня след откачен акумулатор какво се случваше, но при откачане на радиото, няма вариант да не ти поиска код.

 

Wolfgar, първи впечатления и някакъв ефект? 

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми първото впечатление е изчезването на лекото тресене на празен ход. Във вървежа мога да кажа, че има малко подобрение. На първа, например, ускорява вече до 55-6 вместо до 51-2 както до сега.

Ще видим по-нататък след добавката как ще бъде. Ауди ще я имат чак в понеделник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го проверя при мене със сигурност, не помня след откачен акумулатор какво се случваше, но при откачане на радиото, няма вариант да не ти поиска код.

 

Има и още как! :icon_biggrin: Никога не съм въвеждал код за Concert-a, а съм го вадил повече пъти от колкото съм отварял жабката на колата :D Дори след като прекара 1 месец вън от колата, пак не поиска в последствие.

RNS-E-то поиска код само при първоначалната инсталация, от тогава е махано също 1-2 пъти и не е искало код повторно ;)

При нормални обстоятелства код се въвежда еднократно за даден автомобил. Ако сложиш касетофона на друга кола разбира се ще поиска отново :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм нека колегите се включат да кажат ако имат наблюдения. Може и да си прав. Wolfgar изкарай колата на едно пътешествие до Пловдив да речем и я карай не толкова над ограничението на скоростта, колкото на по- ниска предавка и високи обороти. Може да има нужда от развъртане двигателя. На времето един опел бензинов дето се караше на газ, го изкарах така на бензин и първите 50км немаше никой, после как си промени ускорението и максималната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продухването действително не е никак лоша идея и си заслужава да се опита, най-добре в комбинация с добавката, която си поръчал вече Wolfgar. Със сигурност ще даде някакъв ефект!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам пътуване до Монтана през Петрохан. Там се кара на високи обороти дълго време. Ще сложа добавката и ще видим. До колкото знам ( ако е вярно), тая кола е карана от жена в Италия, след това е вкарана за една жена от Ловеч. След 1 месец тука е праснала калника и са я продали ( били някакви перфекционисти). Мисълта ми е, че е много възможно да е била карана все пенсионерската. Реално е и на максимум 160к км, което не е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...