Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Колега, като натисна запалката, тя не захапва, механично нещо има. Натискам я, тя изкача веднага. Пробвах с друга запалка от същия модел ауди, пак не захапва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много отдавна не съм хващал това чудо на инженерната мисъл в ръцете си, ама що имам някакъв спомен, че не захваща ако няма ток или ако вече е достигнало нужната температура...   :gruebel:

 

Провери дали има ток на полюсите вътре - прост мултиметър ще ти каже. Ако не, няма какво да пробваш ами си виж бушоните.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wolfgar : При мен беше същото положение... запалката не хващаше, направих глупостта да натискам ламаринките отстрани с ключ и нещо даде искри :Д .... ТА накрая смених бушона и като задържа запалката се нагрява , но не се захваща само...! Ще пробвам пак да ги прибера тези ламарини , но този път с дърво...Смени си Бушона, почти съм сиг. ,че и при теб е същото ;)



***  Колеги, може да го има някъде в форума , но не ми се ТЪРСИ ....

Дали има каталог на оригиналните части на ауди а3 8па 1.6бенз ....

Да знам кое- каква марка е излязло от завода!

ИЗВИНЕТЕ! Но се сетих и така.... :unsure:

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма такъв лексикон. Много често тази информация не се знае със сигурност, защото от завода (почти) всичко излиза под марката Audi, но само една част от нещата носят и обозначението на истинския производител. За останалите се носят легенди от кой производител са релано - къде верни, къде грешни...

Чистачките са един пример от първата група - продават се под марката Ауди, но на тях може да се разчете и истинския производител.

Джантите са пример за обратното - кой ги произвежда за Ауди в повечето случаи е неизвестно.

 

Единственият начин е да ровиш конкретно за това, което те интересува и ако си късметлия можеш да намериш достоверна информация :) А най-бързият и сигурен начин да се добереш до заводски-оригинална част е от официалните дистрибутори... но и най-скъпият ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има напрежение в гнездото на запалката просто трябва с нещо неметално да се свият навътре двете пластинки за да задържат запалката докато не се нагрее до необходимата температура. Този проблем се появява при включване на нестандартен куплунг към гнездото на запалката - компресорче, зарядни, навигация и т.н.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя провален радио-часовник вече започвам да се чудя....някаква идея къде е антената на туй чудо, да видя нещо да няма прекъснато? За 8Р става дума....

Редактирано от Wildkid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш капака на бушоните ще намериш картонче с описание на всеки бушон. Назад в темата също е поствано.

А защо не и да използваш повода и да провериш всичките един по един профилактично, все пак колата не е от толкова отдавна в твои ръце... ще ти отнеме няма и 10 минути.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като говоря, не говоря на вятъра, очевидно има защо да казвам специално за ламелите в запалката. Ти сам си отговаряш донякъде: "Натискам я, тя изкача веднага. Пробвах с друга запалка от същия модел ауди, пак не захапва." Не се бърка там където не трябва с метал- TheBlazzed!!! Щом са излезли искри, тогава бушона ти е заминал. Взимате нещо различно от метал и достатъчно здраво, че да натиснете навътре ламелите и не се занимавайте с тая запалка повече. След време ако се наложи пак! Пък бушоните си ги провери по междудругото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха. Интересно... тук още някой се оплака от липса, ще е любопитно да се разбере дали и при него още няма сигнал.

 

P.s. Порових но не намерих официална информация някой от предавателите да е долу... Може най-много Руснаците да са си ги спрели, че да десинхронизират Украинците  :troll:

 

Ненадейно днес сутринта символа си се появи, така че явно каквото е било "долу", вече не е. Интересното е, че беше по старото време....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ръка го оправих, през менюто. Покарах 4-5 мин., не се смени само, и го коригирах ръчно. Не знам, възможно е да е от това, че поначало го бях коригирал ръчно, когато радио-часовника не работеше изобщо, макар поне според мен да не би трябвало да има връзка. А е възможно да има връзка и с това, ч еколата поначало е германска (макар и това да не ми се струва да е така...) - нямам идея.

 

Редактирано от Wildkid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия също има лятно часово време ;) По-скоро може да си на грешното часово време! Това би обяснило, защото така че си 1 час занад макар и на лятно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се да си отговоря сам на въпроса... и в книжката на колата гледах, но не успях да намеря, какво значи това TR... Някакви идеи ?

 

post-72745-0-42696900-1397031945_thumb.j

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TP имаш предвид вероятно. 

Радио трафик емисии, каквито не знам дали в БГ съществуват. 

Идеята е, че в момента в който има трафик емисия, каквото и да слушаш (радио, CD, AUX) прекъсва за няколко секунди за да ти съобщи актуалните трафик съобщения и после връща обратно на каквото си слушаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма у нас емисии. Което е безобразие, по нормалните държави го има от 15 години и повече. И после се чудим що като стане нещо на магистралата, примерно, се събира задръстване от 10 километра....

 

За часовника - нямам идея, това с пояса и на мен ми хрумна, но такава настройка няма. Освен "фабрично" да е на немското. Там има лятно време, но то също е един час назад от нашето, така че ако ползва този часови пояс (СЕТ) е показвала "правилния" час. Може би това може да се смени през ВАГ, нямам представа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, часовата зона може да се смени и точно това според мен при теб е грешно. То си показва лятното часово, но CET.

 

А трафик емисии в белите страни има не от 15 а от поне 20-25 години... уви у нас... 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aaa това ли било... мерси ! Баща ми, когато си купиваше неговото ауди от Германия, беше останал много впечатлен от тази функция, понеже била много полезна за тези задръствания със съобщенията, които излизат на екрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих колата да се заключва като вдигне 15 км/ч, фаровете да са ми винаги включени, и алармата да изписква 1 път за заключване, 2 пъти за отключване.   Сега следва да ми сменят езика, че е на немски в момента.

Здравей колега, как да разбера моята 3-ка, дали има аларма, дали пищи или е спряна с ваг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се спре или пусне алармата с кодировка, чрез Вагком. Даже може да се избере дали да издава сигнал или само да мигат аварийните като се задейства. Има аларми на които заводски няма поставена сирена - в този случай при задействане мигат само аварийните. Ако се кодира, че е без аларма остава да работи само централното през бутоните на дистанционното. Имобилайзера обаче винаги работи - той не е към алармата и не може да се спре с Вагком посредством кодировка.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...