Jump to content

А4 Смяна на турбото от К03 на К03С или К04


Recommended Posts

  • Отговори 158
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всеки е прав за себе си. Умните се учат от чуждите грешки, останалите от собствените си. Всеки има право да експериментира с кимизарника си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 8 months later...

Up!

Че и на мен ми е интересно кво стана с колата. Има ли К04 вече или...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казвайте кога и ще я видите ^_^

Милен я пробва вече с К04, без настройки, сега е доста различна, макар и да има още за донастройване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти може щот си в по голяма турбина ..не знам всеки казва различно ....прочетох де що намерих в нета , но всички американци са луднали по Боша Ф5ДПОР от РС2 - тука ми обаждат НГК иридии.... Денсо ИК22.... :hilezh::blink:

аз съм си с НКГ медни и са си ок ама нали сменям наред по номерата та.....

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо ти е казал - той седя да шпионира :hilezh:

f5dp0r (o-то е 0 (зеро)) сложих, за момента няма абсолютно никви ядове, ни при палене студена сутрин, ни в движение. (всъщност при самото запалване първата секунда, секунда и половина сутрин в студа има малка разлика, ама се живее)

според мен карай с медното ngk, особено ако е 7-ца, мисля няма да имаш ядове, просто не ги карай повече от 15, макс 20К км.

ако искаш да пробваш тоз скъпия бош - свиркай да го направим малко по-ефтин :bia:

сега обаче май ще имам дертове с инжектори.. нали съм със смотанаа returnless горивна рейка и май в момента 386сс от ТТ-то ми идват на предел, а не е като да няма още да се надува турбината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах я с такива и със стария "сетъп"

Сега ,дори и с 630сс дюзи си пали от раз ,дори при -5.

Преди бях с НГК БКР7Е,ама след първите две смени на 10к ,ги смених с тоз БОШ и няма грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо ти е казал - той седя да шпионира :lol:

f5dp0r (o-то е 0 (зеро)) сложих, за момента няма абсолютно никви ядове, ни при палене студена сутрин, ни в движение. (всъщност при самото запалване първата секунда, секунда и половина сутрин в студа има малка разлика, ама се живее)

според мен карай с медното ngk, особено ако е 7-ца, мисля няма да имаш ядове, просто не ги карай повече от 15, макс 20К км.

ако искаш да пробваш тоз скъпия бош - свиркай да го направим малко по-ефтин :lol:

сега обаче май ще имам дертове с инжектори.. нали съм със смотанаа returnless горивна рейка и май в момента 386сс от ТТ-то ми идват на предел, а не е като да няма още да се надува турбината

даам явно ше ги купувам кво да правя и без това в момента смуче въздух от гумичките на инжекторите та ги взех и ще ги сменям и поне наведнъж да се приключи...

386 на колко бара си ...ако ти идва на предел знаеш - взимаш друг ФПР и стават към 440сс....не мога се свържа с теб ..ебаси форума нема бутони за ЛС :rolleyes::hilezh:

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolio, проблема е че при мен FPR, не е като на повечето коли.. напрактика при мен няма FPR на рейката, а е отзад в горивния филтър и подава постоянни 3.8бара, което значи, че когато турбината надуе на 1бар, при мен налягането в рейката продължава да си е 3.8, вместо да стане 4.8.. по този начин диференциалното налягане за дюзата става 2.8бара, вместо д остане 3.8.

Незнам дали го обясних правилно, но извода е че по този начин Курт е спестил 10-15Еur от по-простата рейка и от това че няма втора тръбичка от резервоара до двигателния отсек, недостатъка е че неможе да си играя с FPR-ите.. и ако искам да надувам на 2бара - имам проблем.. трябва аз да свърша работата на Курт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам разбрах те аз много добре ... :rolleyes: и кво ше прайш нови дюзи или ше сложиш стара рейка и ше изграждаш 2рата тръбЪ.... или има друго разрешение некво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми мисля по-големи дюзи.. или 440-470сс BOSCH EV6 от Опел :steinigung: или да взема 550сс BOSCH EV14 от мустанг ГТ500.. вторите са ми по-насърце, че са по-нов дизайн и казват че са по-бързи, по-здрави и разпрашават по-добре, пък и spray pattern-а им е като на моите, но има и проблем.. конектора е друг, но пък се намират и преходници, но май мога да ги намеря само в USA - което значи мито+ддс и си ебало мамата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, определено ЕВ14 са твоите , но наистина ще ти трябват и адаптори, те са и високо-омни! Това ще е и моя избор като дойде момента само че 630сс:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак сега асимилирах какво казваш.. ти нямаше ли 6 цилиндъра? каква литрова мощност търсиш? защо са ти 630сс? При теб рейките са си с горивни регулатори и компенсират налягането на турбините, така 550сс ще ти стигнат за има няма 650PS (240PS/L).. по-нагоре ли мислиш да одиш? баф мама му :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали знаеш , че се продават комплект горивните китове с мафа, дюзи и др., та на всякъде са с 630сс в комплекта! повече от 600коня нема да ида посмъртно .. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

американска му работа - мащаба е престиж :hilezh:

Курт вика имам 550сс инжектори на С-ката, а Бил му вика, ооо това нищо не е.. аз почнах от 630сс :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след снощните мохабети на ОМВ-то реших да направя един лог, да видя какво се е получило до момента.. наслагал съм го в/у графиките от това какво се е получавало до момента.

asd-2.jpg

Най-ниските са саответно boost и показание на дебитомера (MAF) със стоковия софтуер, следващите по средата са с ремап-а с кофти горивото и кофти предваренията, а най-отгоре е текущата версия. Сега съм ограничен от интеркулер и инжектори и от време на време се случва да ми резне дросела ЕКУ-то.. трябва да разгледам дали щото много столя intake-а и инжекторите са на таван и неможе да си пусне гориво или в някой момент overboost-ва.

Колата за момента върви много добре, като за тежък шлеп, на който като му вдигнеш капака не си личи да има нищо различно от стоковото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за жалост :hilezh: точно аз трябваше да разбера колко добре върви :hilezh: Определено добре вървиш сега нищо общо с преди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нали обещах ,пък което си е истина си е така нема на черно бяло да кажем.. btw естествено не всяко 1.8Т да не се превъзбуждат повечето оунъри :hilezh:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая едно форумно А4 TQ с К4 :smile-l: Я кажете които е имал възможност да сравни - каква е разликатата като усещане с к04 спрямо к03? Точно колко повече върви не ме интересува толкова, но ми иска и на моето да му прибавя малко "дизелово" усещане, което би трябвало да придава това турбо в предвид доста по-големичкия въртящ момент? Разлика в звука има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...