Delf Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 Здравейте колеги!!!От три години карам Б4 ABT ама нещо взе да ми омръзва яко и искам нещо по-мощно!Не мога да си позволя да издържам А4 затова искам квалитетно мнение за някой от по-горе изброените двигатели....!Аз лично съм се насочил към 2.3Е като изпитвам сериозни симпатии, остава само да ми кажете дали съм на прав път!ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 (Редактирано) Ами ако си предсенил цената на бензина и поддръжката, значи си на прав път 2.3Е е много класически двигател, здрав и издръжлив, 2.6 харчи много, 2.0 16V e по-скъп като поддръжка, успех с избора: ) Редактирано 27 Февруари 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 Аз карам 2.3 от 2 месеца и сьм много доволен!!!!Още повече,че моя двг е умишлено направен да работи само на газ....! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABT Публикувано 28 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2006 Аз пък от скоро карам АСЕ 2.0 16 волта и досега друго освен луди разходи не съм видял. Кабели за свещи - над 200 лв, ролка за ремъка - 116.54 лв, сега ше видим колко ще ме одрусат за дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2006 2.3!!! Аз съм с такъв двигател.. Чудесно моторче е.. Мърка като коте.. Милото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 28 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2006 Ще се вкараш в приключения ама ти си знаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 28 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2006 2.0 16V си е много хубав двигател но повечето хора се дърпат от него заради едни скъпи кабели!Но е много динамичен като работа и здрав като двигател(всъщност както всеки бензинов двигател ауди.2.3 също е много здрав мотор.Няма да съжаляваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 28 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2006 според мен за мощ 2.3 20v ма е по старо но тва е друг въпрос според мен най-добрия случай е 2.3 адски здрав и приемливи коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 Аз пък от скоро карам АСЕ 2.0 16 волта и досега друго освен луди разходи не съм видял. Кабели за свещи - над 200 лв, ролка за ремъка - 116.54 лв, сега ше видим колко ще ме одрусат за дебитомер.←това с волтовете ми хареса sorry колега нищо лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delf Публикувано 1 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 Благодаря за съветите!Имах проблеми с интернета при побликуване на темата, затова не видях че се е публикувала преди това....сега поне ще знам че съм се насочил към верният избор на двигател.Благодаря още веднъж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 2 Март 2006 Доклад Share Публикувано 2 Март 2006 (Редактирано) Мисля че е безмислено да говорим за здравина и надежност на бензиновите двигатели на Ауди. Всички са съизмерими като надежност. По важно е подръжката. А специално за 2.3, мисля че е едно тихо и кротко зверче. Ако се кара кротко и внимателно, може да бъде много икономичен и по-нищо да не отстъпва като разход на АБК, и в същото време като се развърти - може да се мери с 2.6 (без да имам конкретни наблюдения от ABC).A 2.3 vs 2.0 16V относно динамика и разход - нищо не мога да кажа.Защо не организираме една клубна гонка със залагания между Б4 2.0Е 16В и Б4 2.3Е Редактирано 2 Март 2006 от Eugene Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ABT Публикувано 2 Март 2006 Доклад Share Публикувано 2 Март 2006 (Редактирано) това с волтовете ми хареса sorry колега нищо лично ←И на мен, затова го и написах. А след няколко дни като се върне баща ми от Варна ще мога да споделя и разхода на дълго (с трудно подвижен дебитомер). Иначе градско преди няколко дни го замерих около 20/100 газ . Тва въвсем сериозно - 206км с 40,* литра в бутилката... Ще видим колко ще падне с новите кабели (евтини - 60лв), свещи Беру, Mobil Super S 10W40, сменени филтри и сменен дебитомер. Редактирано 2 Март 2006 от ABT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matey75 Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 аз карам от около месец В4 2.0 16V, 6А двигател и съм доволен. Даде ми 10/ 100 разход газ на извън градско. при това е куатро. На магистралата ме изкефи яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Като собственик на 2.0 16V (ACE) от почти 7 месеца мога да кажа, че до момента съм сменил едни дюзи (бяха фабричните, няма как) и тази събота ми предстои смяна на едно гумено съединение, че гръмна и омаза целия двигател с антифриз. Беше си му дошло времето, понеже като го свалих беше станало твърдо и беше загубило еластичността ти. Другото е бензин. Да чукна на дърво засега всичко е наред. Разходът градско се движи около 14-15/100 в сутрешните и вечерните задръствания. На извънградско не усеща километрите и не харчи повече от 9/100 с газене на педала. Иначе пада до седем и половина. За 2.3 само добри неща съм чувал, 2.6 съм карал и създава усещането, че върви доста, въпреки че не е съществено по-бърз от ACE и NG. В равнение с последните два има чудовищна тяга в ниските. ACE се развърта едва след около 3800 оборота, но стигне ли ги, става изтребител. NG има сходна крива на въртящия момент и много сходен вървеж респективно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 (Редактирано) 2.6 съм карал и създава усещането, че върви доста, въпреки че не е съществено по-бърз от ACE и NG.тук не съм напълно съгласен...явно в тая тема се пишат доста невернио неща ....но нека да си мислят че 2.3 върви повече по здрав е и харчи по малко само искам да ви кажа че тия 2та мотора съм ги оставял на женско щот много вървят и по точно 2.3 ....да не говорим за разхода и подръжката!!не мога да си обесня защо умишлено се всява неверно инфо ... Редактирано 4 Октомври 2007 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Преди да взема моето 2.6 покарах няколко АСЕ-та. Вярвайте ми АВС върви доста повече. 2.3 не съм карал, но колегите много го хвалят. Моя шестак стига до 20/100 разход на газ градско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 тук не съм напълно съгласен...явно в тая тема се пишат доста невернио неща ....но нека да си мислят че 2.3 върви повече по здрав е и харчи по малко само искам да ви кажа че тия 2та мотора съм ги оставял на женско щот много вървят и по точно 2.3 ....да не говорим за разхода и подръжката!!не мога да си обесня защо умишлено се всява неверно инфо ...С кое ве бате, с кое не си съгласен? Мое да е здрав ма и 2.3-ката е здрава, а 2.3-ката за 136 коня върви в пъти повече за конете си. АВС е на крайна скорост само по-добре, а от към разход нема говора, не случайно му викат забитата кирка у резервоара на тоя мотор. На мен ся последно 2.3-ката ми даде 16/100 бензин среден, ма така ако подкарам твойта ше даде 25 гаранция. На старт по-утрепан мотор от АВС нема, ако не верваш, кат идваш насам ела с А4-ката щи покажа.И кое му е скъпото за подръжка на 2.3 само не вденах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Човече, има си каталожни данни, които не можеш да оспориш, ако ще и 1000 старта да направиш. Субективното ти усещане е, че ABC върви повече от ACE и NG, но истината е, че до 100 изпреварваш най-много с 2-3 стотни и то ако си B4-ка. B4 2.6 прави 0-100 за 9.3, Coupe 2.0 16V за 9.4, а 90-ка 2.3 за 8.9, понеже е по-лека. За справки виж тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 С кое ве бате, с кое не си съгласен? Мое да е здрав ма и 2.3-ката е здрава, а 2.3-ката за 136 коня върви в пъти повече за конете си. АВС е на крайна скорост само по-добре, а от към разход нема говора, не случайно му викат забитата кирка у резервоара на тоя мотор. На мен ся последно 2.3-ката ми даде 16/100 бензин среден, ма така ако подкарам твойта ше даде 25 гаранция. На старт по-утрепан мотор от АВС нема, ако не верваш, кат идваш насам ела с А4-ката щи покажа.И кое му е скъпото за подръжка на 2.3 само не вденах?Бе ти 16/100 среден разход за малко ли ги имаш? Щото моя средния е 11/100, а градския - 16-17 максимум. А ако го докарам до 25 хич няма да е утрепан даже на старт. 0-100 км ги прави за около 9 сек, ама не това е целта на тоя двигател. 2.3 също е хубав двигател, с малко по-скъпа поддръжка от 4-цилиддровите естествено. За АСЕ-то лично аз не съм привърженик на 16-клапанните. Поддръжката му наистина се връзва повечко в сравнение с 8-клапанните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Ми незнам защо изровихте тази стара тема.Преди днес последното мнение беше от миналата година.MadFan сравнението ти е не точно защото сравняваш различни купета.Всички тези мотори ги има на Б4 седан (примерно).2.0 16V - 9,6s2.3E - 9,7s2.6E - 9,3Само на предно предаване е сравнението,на Б4 седан П.С. Бормата е м/у 2.3 и 2.6 ...Аце-то е пословичен мотор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 (Редактирано) Аз съм фен на многото цилиндри и голямата кубатура в комбинация със солидна цифра клапани. 2.8 V6 30V, 2.7 bi-turbo 30V, 4.2 40V и някои други, които са извън предмета на настоящата дискусия. За съжаление няма как да си позволя да карам или да поддържам кола с такъв двигател и затова карам 2.0 16V. По същата причина и ACE не е по-евтин за поддръжка от 8-клапанните. Ми незнам защо изровихте тази стара тема.Преди днес последното мнение беше от миналата година.MadFan сравнението ти е не точно защото сравняваш различни купета.Всички тези мотори ги има на Б4 седан (примерно).2.0 16V - 9,6s2.3E - 9,7s2.6E - 9,3Само на предно предаване е сравнението,на Б4 седан П.С. Бормата е м/у 2.3 и 2.6 ...Аце-то е пословичен мотор....Да, прав си. Трите двигателя се слагат едновременно единствено на B4 и 100. NG Купетата са единствено на B3 платформата, така че не влизат в сметката. Откога 9.7 > 9.6? Пословично нелогична ти е логиката... Редактирано 4 Октомври 2007 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Човече, има си каталожни данни, които не можеш да оспориш, ако ще и 1000 старта да направиш. Субективното ти усещане е, че ABC върви повече от ACE и NG, но истината е, че до 100 изпреварваш най-много с 2-3 стотни и то ако си B4-ка. B4 2.6 прави 0-100 за 9.3, Coupe 2.0 16V за 9.4, а 90-ка 2.3 за 8.9, понеже е по-лека. За справки виж тук.Стига с тия каталожни данни ве, първо че караме тараби на по 100 години и второ тия данни при всеки са различни, при зависими източници едни при не зависими други, фани порови посравни па тогава давай акъл, а и каталога не кара колата, на бая тараби съм се возил да мога да правя адекватна и реална преценка.Бе ти 16/100 среден разход за малко ли ги имаш? Щото моя средния е 11/100, а градския - 16-17 максимум.Ми казах ти дай ти покарам малко твойта как карам мойта и ше видиме кво ше даде, ма да се не шашнеш. Щот аз 2.3-ката старата съм я докарвал 8/100 газ. как ти се струва? АВС трее го пуснеш от Витиня от най-високото в свободен полет за да даде толко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Мнението ти не съдържа никаква релевантна или полезна информация, поне за мен. Таралежът е бодлив, но скунксът е по-смрадлив. Нищо не каза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 Мнението ти не съдържа никаква релевантна или полезна информация, поне за мен. Таралежът е бодлив, но скунксът е по-смрадлив. Нищо не каза.Ми кво по-полезно от следното, ела на НИМ по каталог си една стотна по-бърз от мен да ти покажа реално как стоят нещата. Явно им е било тегаво да си дадът по смотани данни на вентилатора на тия от Инглощат от невентиловите мотори, и такива като теб четат некви бумажки и викат баси що съм бръз. Ела на НИМ и щи покажа, че не си. Аз поне преди да пиша съм ги проверил нещата реално, а не каталожно. Кво решаваш имаме ли сделка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 4 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2007 MadFan не съм казал,че ацето е по-бавно на ускорени по каталожните данни.Просто е много по проблемен мотор от другите два.Тази механична инжекция Дори и за газефициране др-те два мотора са по- приятни. Съгласявам се и с изказването на KYPO,колите които караме са на доста километри,а и всичко зависи от шофиора.От изброените двг-та съм карал само аце.Няма да се изказвам повече,защотото не съм компетентен достатъчно Повече съм чел,от колко от личен опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване