Jump to content

Интересен проблем с ключа


VAGFAN

Recommended Posts

Здравейте, колата е Ауди А6 4F 2004 г. keyless, в момента се случи нещо странно и двата ключа не работят, батериите си работят, По принцип когато се качвам в колата ключът ми е джоба светват вътре светлините в купето, с бутона старт запалвам колата. До сега не съм ползвал мястото на ключа на таблото. Сега двата ключа не работят при натискане на който и да е бутон червения диод на ключа светва един път и след това започва да премигва бързо за 5-6 сек. и спира и само това е. Пробвах да сложа ключа в стартера, но при завъртането му, колата не дава контакт и не запалва. После се опитвам да извадя ключа от стартера и не става, не мога да го издърпам единствено ако с кламер натисна малкото бутонче до процепа на стартера. Според мен някак си е забравила ключовете, а начините, които намерих за обучение в домашни условия минават през стъпка "даване на контакт", а аз това не мога да го направя? Благодаря за помощта предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи колата на диагностика. Най-вероятно ще имаш грешка в централната конзола която като изчистиш ще се оправи колата, но това е временно решение ако е това де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, колегата говори за известния проблем с имобилайзерите на първите 4Ф. Аз и поне още един колега от форума сме сменявали кормилни колони поради тази причина. Понеже имобилайзерът е закачен трайно към кормилната колона и се налага смяна на целия ансамбъл, струва почти 1 800 лв. и после се налага адаптация в Порше БГ.

При мен така се получи-сядам в колата, поставям ключа, нищо не изщраква, както би трябвало, въртя ключа, лампите не светват, само на таблото излиза надпис моля освободете кормилната колона или нещо от сорта.

Аз съм изключително благодарен на клубния майстор Мишо, координатите му ги има в Сервизи/ Ремонти, който диагностицира проблема, достави частта и я смени, като дори отидох на ход до Порше за адаптацията. От него знам, че се случва колата да се оправи от само себе си или дори след почукване по кутията на имобилайзера, но пак ще го направи.

Но, както каза колегата, само гадаем, една диагностика ще покаже за какво иде реч. Аз разбира се стискам палци да не е този краен вариант. 

Ако си от София-ФВ форума имат много добър ключар в Люлин, ако е нещо със самите ключове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сме говорили с Мишо за този проблем и наистина е така както казва Емилион. Държа да спомена само, че хората с Keyless има много по-голяма вероятност да страдат от другите от този проблем защото са си бъгави имобилайзерите и се случва често. Моята също правеше това, НО от както ъпдейтнахме всичко по колата и сменихме главното ЕКУ нито веднъж не ми се е заключвала, а минаха вече към 6 месеца. Не мога да кажа, че проблема е решен и да посъветвам ъпдейт, поне докато не мине година. Кофти е, щото е 2к ремонт защото не продават отделно имобилайзери, които струват сигурно 50лв, а трябва да си купиш цялата конзола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати study програмите на Ауди да видим какво е различното в имобилайзерите, може да споделиш и за ремонтите на стотиците коли дето си гледал. Ако с кибичене при Мишо се ставаше майстор, кучето щеше да е касапин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам претенции да съм майстор. Интересно ми е дали колегата е закачил колата да каже дали е открил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета проблема е бил доста тривиален, но пък мойте знания са си толкова. Детето е пуснало осветлението в купетои и защото имам HOME LIGHT система, която изгасва след време(което е нормално) не съм обърнал внимание, че са останали включени. 4-ри часа по-късно акумулатора пада(справката е по времето на записаните грешки) и от там всичко това. Заредиха го, чистене на грешките и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета проблема е бил доста тривиален, но пък мойте знания са си толкова. Детето е пуснало осветлението в купетои и защото имам HOME LIGHT система, която изгасва след време(което е нормално) не съм обърнал внимание, че са останали включени. 4-ри часа по-късно акумулатора пада(справката е по времето на записаните грешки) и от там всичко това. Заредиха го, чистене на грешките и готово.

А не би ли трябвало колата сама да гаси плафоните, аз моите съм ги забравял 10 пъти поне?

 

Това не е ли стандартно на всички 4Ф?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля така ... на мойта кошница като заключа ми остава само копчето за аварийни да свети слабо и след 5-10 минути всичко гасне ,точно заради спестяване на енергия от акумолатора ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, колегата говори за известния проблем с имобилайзерите на първите 4Ф. Аз и поне още един колега от форума сме сменявали кормилни колони поради тази причина. Понеже имобилайзерът е закачен трайно към кормилната колона и се налага смяна на целия ансамбъл, струва почти 1 800 лв. и после се налага адаптация в Порше БГ.

При мен така се получи-сядам в колата, поставям ключа, нищо не изщраква, както би трябвало, въртя ключа, лампите не светват, само на таблото излиза надпис моля освободете кормилната колона или нещо от сорта.

 

 

И на това му е намерена цаката вече и не е нужно да се сменя цялата колона, а нещата се намират поотделно в ибей. Причината е по-скоро механична в голяма част от случаите.

 

Ето я темата на немците, допълнена с богат снимков матрял :):

 

http://www.motor-talk.de/forum/keine-zuendung-fehlercode-288-durch-reset-laeuft-der-wagen-wieder-t2042940.html?page=2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А за тия дето не разбират немски ? :)

Може ли като цяло да се разкара заключването на волана, примерно на мен не ми трябва тази функция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по адрес на тая тъпата колона ....Central colum lock  в едно обучение дават 3 вида ядове...

1.да не се отключва-често срещано

2.да не се заключва -никой не е установи нещо такова или не е разбрал за такъв проблем

3.активиране (заключване) по време на движение-много опасно и гадно .,особено за шофера и пътниците... но за сега  от този модел грешка страдат само 3 процента

Стефане може да се махне самата ключалка  ,-разглобяваш колоната и махаш петлето дето заключва,НО проблема си остава щото част от имобилайзера е в колоната и той стой активиран ..

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко ..след 2008 всичко  уж е отстранено...



ето как изглежда в принципен варянт:

post-61193-0-21931900-1382549167_thumb.p

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа предпочитам да не ми се заключва волана, някой път като тръгна да разглобявам около волана, ще изкъртя механизма за отключване/заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...