VAGFAN Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Здравейте, колата е Ауди А6 4F 2004 г. keyless, в момента се случи нещо странно и двата ключа не работят, батериите си работят, По принцип когато се качвам в колата ключът ми е джоба светват вътре светлините в купето, с бутона старт запалвам колата. До сега не съм ползвал мястото на ключа на таблото. Сега двата ключа не работят при натискане на който и да е бутон червения диод на ключа светва един път и след това започва да премигва бързо за 5-6 сек. и спира и само това е. Пробвах да сложа ключа в стартера, но при завъртането му, колата не дава контакт и не запалва. После се опитвам да извадя ключа от стартера и не става, не мога да го издърпам единствено ако с кламер натисна малкото бутонче до процепа на стартера. Според мен някак си е забравила ключовете, а начините, които намерих за обучение в домашни условия минават през стъпка "даване на контакт", а аз това не мога да го направя? Благодаря за помощта предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Закачи колата на диагностика. Най-вероятно ще имаш грешка в централната конзола която като изчистиш ще се оправи колата, но това е временно решение ако е това де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Предполагам, колегата говори за известния проблем с имобилайзерите на първите 4Ф. Аз и поне още един колега от форума сме сменявали кормилни колони поради тази причина. Понеже имобилайзерът е закачен трайно към кормилната колона и се налага смяна на целия ансамбъл, струва почти 1 800 лв. и после се налага адаптация в Порше БГ.При мен така се получи-сядам в колата, поставям ключа, нищо не изщраква, както би трябвало, въртя ключа, лампите не светват, само на таблото излиза надпис моля освободете кормилната колона или нещо от сорта.Аз съм изключително благодарен на клубния майстор Мишо, координатите му ги има в Сервизи/ Ремонти, който диагностицира проблема, достави частта и я смени, като дори отидох на ход до Порше за адаптацията. От него знам, че се случва колата да се оправи от само себе си или дори след почукване по кутията на имобилайзера, но пак ще го направи.Но, както каза колегата, само гадаем, една диагностика ще покаже за какво иде реч. Аз разбира се стискам палци да не е този краен вариант. Ако си от София-ФВ форума имат много добър ключар в Люлин, ако е нещо със самите ключове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Много сме говорили с Мишо за този проблем и наистина е така както казва Емилион. Държа да спомена само, че хората с Keyless има много по-голяма вероятност да страдат от другите от този проблем защото са си бъгави имобилайзерите и се случва често. Моята също правеше това, НО от както ъпдейтнахме всичко по колата и сменихме главното ЕКУ нито веднъж не ми се е заключвала, а минаха вече към 6 месеца. Не мога да кажа, че проблема е решен и да посъветвам ъпдейт, поне докато не мине година. Кофти е, щото е 2к ремонт защото не продават отделно имобилайзери, които струват сигурно 50лв, а трябва да си купиш цялата конзола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Имобилайзера на keyless entry няма нищо по-различно. Съвсем други да компонентите за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Дефектират по-често. Ама ти си оправил стотици аудита за това да речем, че си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2013 Прати study програмите на Ауди да видим какво е различното в имобилайзерите, може да споделиш и за ремонтите на стотиците коли дето си гледал. Ако с кибичене при Мишо се ставаше майстор, кучето щеше да е касапин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2013 Нямам претенции да съм майстор. Интересно ми е дали колегата е закачил колата да каже дали е открил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2013 Да, това е интересното и най-вероятно ще е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGFAN Публикувано 26 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 Момчета проблема е бил доста тривиален, но пък мойте знания са си толкова. Детето е пуснало осветлението в купетои и защото имам HOME LIGHT система, която изгасва след време(което е нормално) не съм обърнал внимание, че са останали включени. 4-ри часа по-късно акумулатора пада(справката е по времето на записаните грешки) и от там всичко това. Заредиха го, чистене на грешките и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 26 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 Много се радвам.Пожелавам ти това да ти е най-големият яд по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAGFAN Публикувано 26 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Благодаря. Надявам се! Редактирано 27 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 Евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Момчета проблема е бил доста тривиален, но пък мойте знания са си толкова. Детето е пуснало осветлението в купетои и защото имам HOME LIGHT система, която изгасва след време(което е нормално) не съм обърнал внимание, че са останали включени. 4-ри часа по-късно акумулатора пада(справката е по времето на записаните грешки) и от там всичко това. Заредиха го, чистене на грешките и готово.А не би ли трябвало колата сама да гаси плафоните, аз моите съм ги забравял 10 пъти поне? Това не е ли стандартно на всички 4Ф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Като е на авто си ги изключва като е на включено май не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 И на старите а6-ци всички токове се прекъсват след 10 мин. Едва ли е това бил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 и аз мисля така ... на мойта кошница като заключа ми остава само копчето за аварийни да свети слабо и след 5-10 минути всичко гасне ,точно заради спестяване на енергия от акумолатора .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Предполагам, колегата говори за известния проблем с имобилайзерите на първите 4Ф. Аз и поне още един колега от форума сме сменявали кормилни колони поради тази причина. Понеже имобилайзерът е закачен трайно към кормилната колона и се налага смяна на целия ансамбъл, струва почти 1 800 лв. и после се налага адаптация в Порше БГ.При мен така се получи-сядам в колата, поставям ключа, нищо не изщраква, както би трябвало, въртя ключа, лампите не светват, само на таблото излиза надпис моля освободете кормилната колона или нещо от сорта. И на това му е намерена цаката вече и не е нужно да се сменя цялата колона, а нещата се намират поотделно в ибей. Причината е по-скоро механична в голяма част от случаите. Ето я темата на немците, допълнена с богат снимков матрял : http://www.motor-talk.de/forum/keine-zuendung-fehlercode-288-durch-reset-laeuft-der-wagen-wieder-t2042940.html?page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 А за тия дето не разбират немски ? Може ли като цяло да се разкара заключването на волана, примерно на мен не ми трябва тази функция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Някой по запознат да каже има ли опасност от заключване на кормилото в движение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) по адрес на тая тъпата колона ....Central colum lock в едно обучение дават 3 вида ядове...1.да не се отключва-често срещано2.да не се заключва -никой не е установи нещо такова или не е разбрал за такъв проблем3.активиране (заключване) по време на движение-много опасно и гадно .,особено за шофера и пътниците... но за сега от този модел грешка страдат само 3 процентаСтефане може да се махне самата ключалка ,-разглобяваш колоната и махаш петлето дето заключва,НО проблема си остава щото част от имобилайзера е в колоната и той стой активиран .. Редактирано 23 Октомври 2013 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waif Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Това е мнаго опасно и ако има такива официални данни, от Volkswagen Group би трябвало да отстранят проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 (Редактирано) Споко ..след 2008 всичко уж е отстранено...ето как изглежда в принципен варянт: Редактирано 23 Октомври 2013 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Да ти кажа предпочитам да не ми се заключва волана, някой път като тръгна да разглобявам около волана, ще изкъртя механизма за отключване/заключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 "само 3%" – ако това е вярно като информация, е МНОГО голям риск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване