Jump to content

Подмяна на Турбо GT 15 към GT17 на А6 1.9 TDI 110кс


buzzi

Recommended Posts

Не открих много инфо  в нета, моята роди с гръм преди 2 дни ,на 30 метра от сервиза ,след като и раздадох всичката възможна газ,на снимките ще се види поразията,1 литър масло го няма ,добре че спрях,парчетии от перката намерих чак при кулера,както и забити в маркуча метални парчета.Оста си имаше всякакви луфтове,не големи но прилични,от няколко месеца съм на 1.250 холд и 1.300 пик.

ще поснимам по късно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баяси я надул тая турбинка баце. За мен 1.2-1.3 са прекалено много. То не че моята като е на 0.95-1.0 пак не роди де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много на душманите ,ако ша е гарга да е рошава

 

031857935-big.jpg?r=0

 

031857936-big.jpg?r=0

 

031857938-big.jpg?r=0

 

031857940-big.jpg?r=0

 

 

това остана от турбото ми

 

031857942-big.jpg?r=0

 

а ето го новия вентилатор

031858073-big.jpg?r=0

 преди да му резна пишока

 

малко с Н75 се налага да си поиграя че сега е на 2560 бара :bgdev: ама и утре е ден

 

при гърмежа ,щото турбото направо гръмна ,имаше стружки до кулера,забити по маркучите,голямо търкане падна ,използвах случая да полирам лекинко смукателния колектор,първите впечатления са мн приятни ,тая гад поема веднага ,няма лагвания и замисляне

 

ако ви се случи на път,развивате маслената магистрала,слагате станиол от шоколад примерно,за турбото говоря,спирате маслото с тапата от станиол,стягате и кротко се придвижвате,после давате едни пари и пак сме щастливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много на душманите ,ако ша е гарга да е рошава

 

Това е приказка! Думнала турбината, думнала ...здраве да има! :)

Маса народ би се видял в драма на твое място колега, хубаво е, че приемаш нещата спокойно! 

Слагаш по-голямо турбо и газ, няма нишо вечно в крайна сметка!

С новата духалка ще ти е още по-голям кеф, да си си я надуваш със здраве мога само да ти пожелая!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще слагаш ли 17-ка, или пак 15-ка ;), че на снимките гледам новата е Гарет15.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще слагаш ли 17-ка, или пак 15-ка ;), че на снимките гледам новата е Гарет15.

според мен това си е гт1749ва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото на душегуба /2.5/ GT2052 е много кораво откъм претоварване. Аз съм бил карал сума километри с надув до 2 бара, заради скапан N75...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кораво не кораво,това пренадува зверски след 3000 оборота,2.5,домързя ме да го отворя,като махнах зегърката на клапана ,лопатките дрънкаха на чисто,два пъти коригирам  картата на Н75 и не мога да го разтоваря.смених и  с друг н75 и пак същото. Допускам обърната пластина ,както ми подсказа Ники,ако някой го е отварял преди мен,утре ще си каже,все пак ако пропускам нещо някой да подскаже, всички маркучи сменени....Утре ще махна маркуча на клапана ,ако тогава пренадува  само пластината на лопатките трябва да е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като удьлжиш малко лоста на актуатора не разтоварва ли

преди да отвориш турбото виж дали като напьнеш с рька лоста на геометрията опира в ограничителния болт, ако опира в него не е обьрната пластината

това в случай че никой не е ровил преди теб там и ограничителния болт не е пипан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправено,ама мързела не мъчи а мори,да бях отворил геометрията да се таковам ,натиснах надолу и се чу едно щрак,поиграх си малко ,сменихме софта на н75 и воала,2350 е най-голямата стойност показана от мапа,доизкусоряване още малко и щастието трябва да е пълно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отчиташе и по високи :Eyecrazy: ако на мапа не вярвам не знам на какво,не че не може да се бангьоса,а и съм замислил да сравня с нещо,като намеря с какво ще го направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако на мапа не вярвам не знам на какво

 

 

Може, може... Мога лично да ти покажа данни дори ;) Аз също като човек на ТИ с електрониката не ми се вярваше, че мап-сензора може да дава грешни данни, но се оказа, че може и то доста... Мапа ми даваше като при теб  ~2300мбар, ама като си купих бууст-метър видях друго... Пак не повярвах и си купих втори по-скъп, той показа също много повече. Аз ПАК не повярвах и си купих трети - с електрически МАП, да не би механичните да си измислят - пак показваше колкото предишните 2. Казах си, че всичкият проблем е китайската народност на уредите и накрая включих промишлен, сертифициран за точност манометър ...и ето какво се оказа, при показваните около 2300 мбар:

 

Вижда се, че:

- разтоварването работи, ама не както трябва - стига си 2 бара, като стой та гледай

- мапа и данните му също нямат общо с реалността

 

Оказа се, че и N75, въпреки, че на дърпане с уста работи като хората, като му направих стенд с вакуум, манометър и проверка - разтоварва когато си иска буквално! Въпреки опитите ми за почистването и рециклирането му и идеалното му на пръв поглед състояние се оказа, че има едно миниатюрно клапанче под мембранката в основното буталце, което дава фира и проваля управляващата функция, ама без да можеш да го хванеш със статични тестове.

 

Така, че нито на мап-сензора може да се вярва, нито на изглеждащият работещ N75... Няма да се учудя, ако и при теб турбината е излитала, преди да гръмне...

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех си че ще ме изненадаш,а този тест го помня ,някъде го бях чел! Не остава друго ,освен да те поканя на разни напитки ,носейки някви манометри и те така, :bia: ,.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е актуалната цена на един N75, нов, в момента?

Към 200лв, "оригинален".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

buzzi това на място не знам дали ще мога да го установя, тъй като ми трябва непрекъснато вакуум и да подвържа разни маркучета, а местоположението на клапана, както и тракането на мотора пречат да чуя/усетя изпускането... Единствено мога да ти предложа ако има вариант да ми го дадеш по някакъв начин за 1 ден да го тествам, евентуално опит за рециклиране и почистване /който според мен не е с много голям шанс да е успешен,  ако е прецакано миниатюрното клапанче в буталцето вътре, както при мен - тогава няма какво да се направи/. Що се отнася до действителното налягане в турбо-системата, трябва да си сложиш щуцер някъде, за да вържем бууст-метър. Хубаво е да се направи постоянно с маркуче в купето. Не знам къде има опция за такова на 1.9, на 2.5 има готов отвор на тръбата преди кулера, затапен с месингов болт. Мога да услужа и с бууст-метър, ако се стигне до там :)

 

Аз като монтирах друг N75 за проба, турбо-налягането /действителното/ заспа. Намерих нов (на старо) N75, но е от новото поколение /с друга букса/, утре ще го тествам и монтирам, че не знам как издържа това турбо на толкова издевателство /все пак няма никакъв луфт, не гори масло и няма нагар/...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

от една препратка отворих темата и да напиша края на историята,пренадуването се оказа едно парче метал,незнайно как попаднало в топлата част на турбото,просто ми изпадна в ръката,обгорено със заоблени ръбове,разбира се след като свалих турбото.ТОВА ПАРЧЕ ГАДНО ,затрил съм снимката някъде,просто е заставало при лопатките и блокирало отварянето им когато си поиска,егати ,наложи се да изправя две лопатки леко,идиотски късмет е че не е пострадала перката, Цялото удоволствие го усетих едва след месец и нещо ровене и магерене на Н75 и въпреки че успявах да разтоварвам някак си с безумни карти работата на турбината ..Сега на празен ход държи толкова колкото иска компа,а това винаги се разминава,пик на 2500 ,холд 2350,няма пушек и се чудя какво им пречи да слагат такива турбини директно,удоволствието е голямо.Другото върху което си поиграх е колата да тръгва след 1900 оборота,до токова при лек педал на газта,разход като за книга,после обаче е друга бира,това от мен,не съм пипал лоста на актуатора

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се е узовало това говедо метал в топлата част? :huh:  Да не е някое парче от бутало. :D



Слага ли дюзи 0,216 um или си с фабричните още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо друго не съм сменил още ,жал ми е за маховика ,на 30 000 е още,чистак бърсак,не ми се хвърлят пари ,а за парчето нямам идея как е попаднало,вероятно от счупен мотор но турбината е буквално нова,повече от 10 000 км вече,мога да кажа че толкова сухи турбо пътища рядко съм виждал,чист късмет за новата турбина и парчето метал в нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...