Jump to content

B6 3.0 quattro


Recommended Posts

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тва е втория мотор V6 на Ауди за който се чуват някакви проблеми с валовете...

Да де, ама вината е в маслената помпа. Валовете са просто следствие в случая . В други теми съм споделял същите съмнения за маслената помпа при 2.5 дизел, като причина за проблемите при тях. Според мен след определен брой км, просто намалява дебита и се нарушава мазането на валовете, от което те почват да страдат...особено некачествено масло в комбинация с менте филтър и лошо качество на горивата си прави една много неприятна комбинация, която би оказала влияние на всякакъв материал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама вината е в маслената помпа. Валовете са просто следствие в случая . В други теми съм споделял същите съмнения за маслената помпа при 2.5 дизел, като причина за проблемите при тях.

Това съм го чувал от много други места , като осоновен фактор да горят турбини и куп други пробелми по двигателя . Вече съм сигурен , че именно тази маслена помпа е ахилесовата пета .

А ти и тука като у Бмв форума си специалист по всички въпроси и затва никой никаде не те обича. Има модератори и ако те преценат ше ме баннат, изтрият итн...

Вместо да се беше газирал , поне да си беше замълчал и помислил върху това , което ти казах в темата ти за внос . Надръпваш ми се на мен , както и на потенциалните си клиенти - мой човек , ти си НАЙ-СМЕШНИЯ търговец , за който съм чувал . Тръгнал си да внасяш коли , не знаеш акциз дали има или няма , а че автомобилите ще бъдат премахнати , като акцизна стока , е обявено преди почти половин година ... Остави ме мен и пауъра - там за пълни глупости се джанкаме и по-добре да съм спецаилаист по всичко , но да знам нещо конкеретно , отколкото да ставам за смях с необмислени бизнес предложения .

Карай си там хубавата кола и хвани си преосмисли тотално отношението към другите , ако ще внасяш скъпи автомобили !

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го чувал от много други места , като осоновен фактор да горят турбини и куп други пробелми по двигателя . Вече съм сигурен , че именно тази маслена помпа е ахилесовата пета .

Вместо да се беше газирал , поне да си беше замълчал и помислил върху това , което ти казах в темата ти за внос . Надръпваш ми се на мен , както и на потенциалните си клиенти - мой човек , ти си НАЙ-СМЕШНИЯ търговец , за който съм чувал . Тръгнал си да внасяш коли , не знаеш акциз дали има или няма , а че автомобилите ще бъдат премахнати , като акцизна стока , е обявено преди почти половин година ... Остави ме мен и пауъра - там за пълни глупости се джанкаме и по-добре да съм спецаилаист по всичко , но да знам нещо конкеретно , отколкото да ставам за смях с необмислени бизнес предложения .

Карай си там хубавата кола и хвани си преосмисли тотално отношението към другите , ако ще внасяш скъпи автомобили !

Ачко само последно ще пиша офф топик и в тая тема и само по темата оттук нататак. Джанкаш се ти лично само с alx и ако ми кажеш,че този човек говори простотии и се джанкате за простотии няма как да ти повярвам :respekt: ти винаги си му в опозиция и колкото и да не го признаваш е така. Не знам сигурно много те радва да се дървиш на човек като него, макар че той много тактично те отрязва и не реагира въобще емоционално, за разлика от мен и други колеги от форума на твои мнения. Кой търговец, кой не...аз онази тема я бях пуснал да си пишем да видя как стоят нещата(за справка съм го обяснил в началото и не съм давал телефони и скайпове за връзка) - много съм далече от мисълта, че във който и да е форум ще си намери човек клиенти сериозни за такъв бизнес. Просто пуснах темата от интерес и накрая дори написах, че искам да я затворят по мое желание :respekt: Айде пичове да не СЕ КАРАМЕ, А НАПРОТИВ ДА СИ ГОВОРИМ ЗА НАШИ ЛЮБИМИ КОЛИ и да ни е гот :hilezh: Аз повече простотии във форума ще се опитвам да не пиша, за да не дразна - ще се обаждам когато мисля,че съм полезен...апелирам за същото :bia:

Редактирано от hristaki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама вината е в маслената помпа. Валовете са просто следствие в случая . В други теми съм споделял същите съмнения за маслената помпа при 2.5 дизел, като причина за проблемите при тях. Според мен след определен брой км, просто намалява дебита и се нарушава мазането на валовете, от което те почват да страдат...особено некачествено масло в комбинация с менте филтър и лошо качество на горивата си прави една много неприятна комбинация, която би оказала влияние на всякакъв материал.

Да де, има логика, не казвам че няма. Ама това означава проблеми и при останалите Аудита с такива помпи.

Та какви са всъщност помпите-виновници? И колко струват?

Ако вземам такава кола ще я карам само с 5W-50 и най-вероятно ще слагам някакъв манометър който да мери налягането ако няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Христаки - айде да минем на ЛС , защото ако отговоря и на тоя ти пост тук , ще стане мого тъпо . АЛХ е един от най-уважаваните от мен хора в пауъра и от него съм научил много неща ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебати бутиковата каляска :bia: за некой порш ако бех питал вече щеше да има 5 страници коментари и компетентни мнения :bia:

Значи идеята е около и над 200 коня бензинова кола, задължително задно или 4х4, след 01-02 г. до към 15-16к, да може с останалите разходи и обслужвания да стъпи около 20к.... какви други алтернативи имаме??? :bia:

330и 231 коня ... със страшно рестриктивни сток колектори ... със смяна на колектори, интейк кит и чип ... колата става около 260 коня ... и харчи по-малко от Аудито. :) А върви може би повече ... което искам да пробваме, някой ден с А4 3.0 литра мотор.

Аз си купих 330ка м-пакет новия фейс с най-голямата навигация и още доста екстри ... мнооо съм доволен и от звук и от вървеж ... и от разход ... и от управление. Нищо не ме дразни в тази кола все още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно! На мен лично дизайна на Б7 и Б8 ми иде твърде лигав и посредствен, няма я агресията от Б5 и особено Б6, които с хубаво окачване, S пакет и подходящи джанти стават адски брутални. А специално в трилитровия мотор ме блазни идеята, че с генерация и суперчарджър гони по мощност S4 и в същото време ги няма драмите с постигането на същата мощност от 1.8Т примерно. Отделно при една и съща мощност, чарджнът трилитров шестак е в пъти по приятен за ежедневно каране от напънат с голяма турбина лагав 1.8Т :bia:

:bia::bia: Безкрайно си прав !!!! В6 има дизайн който те завладява!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

330и 231 коня ... със страшно рестриктивни сток колектори ... със смяна на колектори, интейк кит и чип ... колата става около 260 коня ... и харчи по-малко от Аудито. :wacko: А върви може би повече ... което искам да пробваме, някой ден с А4 3.0 литра мотор.

Аз си купих 330ка м-пакет новия фейс с най-голямата навигация и още доста екстри ... мнооо съм доволен и от звук и от вървеж ... и от разход ... и от управление. Нищо не ме дразни в тази кола все още...

oooo бате честито! :hilezh::) със здраве да си я караш :bia:

разкажи още малко за бимата - купе или седан? коя година?

и въпросът табу :freak: колко харчи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

oooo бате честито! :hilezh: :hilezh: със здраве да си я караш :birthday:

разкажи още малко за бимата - купе или седан? коя година?

и въпросът табу :) колко харчи???

Ето в тая тема е всичко: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopi...796&start=0

А разхода ... от Щутгарт до София даде 8/100 ... градско за 100км в София 13.5 ... с даване на газ от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18ките джанти са уникално красиви,в топ 5 са ми за най-красиви джанти.

Колата иначе е супер-мотор,цвят,визия,само махагона не ми се връзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, колеги :) Заглеждам се по b6-ци с този мотор 3.0 quattro. Гледам, че няма много обяви , а тези които ги има стоят дълго време. Разглеждах и в немското mobile. Гледам цените много варират от 8-9к до 15, че и 20к лева. Според вас коя е оптималната цена за автомобил с такъв агрегат. Ясно , че за 8-9к едва ли ще е много читава , но пък и търсенето на такъв автомобил не е голямо. Гледам 2 обяви: http://www.cars.bg/u695591 и http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11337856853171635&f1=details . Разликата в цените е голяма. А поне на снимки ми изглеждат добре. Какво мислите за конкретните обяви?

Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази евтината не изглежда лошо, а моторът по всяка вероятност е читав. Ама трябва да се огледа на място. Иначе аз нямам нищо против да карам точно тоя мотор на Б6 Авант, само един газов инжекцион слагам задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да има проблем заради никасиловото покритие на двигателя? Чета противоречиви мнения ,но общо взето малко информация намирам за този двигател ASN. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да има проблем заради никасиловото покритие на двигателя? Чета противоречиви мнения ,но общо взето малко информация намирам за този двигател ASN. <_<

Ако не е карана с хубаво масло и не е сменявано на време ще имаш проблем.Ако си решил да я газираш ,казват че никасила не се разбирал с газта.Няма смисъл от тоя мотор при положение ,че с 1,8 Т можеш да достигнеш лесно тази мощност...,а за разхода в града не слушай легенди ,че харчела 12-13 :hilezh:

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам числа от сорта на 18 градско. 1.8Т е вариант , но в БГ няма голям избор , а които ги има са много изтормозени и имат много ниско ниво на обурудване :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е карана с хубаво масло и не е сменявано на време ще имаш проблем....,а за разхода в града не слушай легенди ,че харчела 12-13 :hilezh:

За едно си прав! Надере ли се некасила поради лоша експлоатация, по-добре сменяй двигателя! Не подлежи на ремонт. Почва да харчи масло ... ама много! От там се запушват катализаторите - 4 на брой, бъркат се лабда сондите .. също 4. И какво ли не още! Такъв автомобил само от Германия и то със сериозна (редовна смяна на консумативи) сервизна история!

За газ ... това вече според мен на този двигател е безсмислено!

Но за разхода не си ;) моята АСН я продадох вече, че да си помисли някой, че я прехвалвам. Градско ми харчеше точно толкова - м/у 11 и 13, в много редки случай зимата и малко повече. Точно толкова харчи и другата ни А3 с 1.8 без Т ;) вече ... извънградското е друга работа. Под 8,5-9 не съм успял да смъкна, но пък съм стигал и до 15 :)

Между другото, тази дупнишката - черната, стои като обява още преди аз да си купя моята/бившата асн-ка. Това прави вече, точно 2 години!!! Може би има защо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тази Дупнишката за да стои толкова време , значи нещо не е в ред. На снимки изглежда добре , което важи за много малко коли от този модел които се предлагат. Значи с този ASN сложна работа, трябва да е гледана бройка. В немското мобиле има една за 7 или 8к евро, на 450 000км, което ме навежда на мисълта , че тия в бг за по 10к са поне на толкова. Но тук малко се търсят такива големи атмосферки, на купе на а4-ка. Значи ALT отпада от избора, ASN много трудно от бг, остана 1.8Т , но като гледам предлаганите бройки ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...